Hij had al 5 minuten niet gepostquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
De mogelijke v-v-v-v-vier op een rij van @:lange_lans geblokkeerd.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had al 5 minuten niet gepost
In jouw hoofd is het altijd Sesamstraat.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Tarantino films.
Ik sta open voor een half mens half rendier en jij doet dit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk willen afzetten toen er een wandelende haai een hoofdrol kreeg, maar gelukkig was de 'eindbaas' nog belachelijker.
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk willen afzetten toen er een wandelende haai een hoofdrol kreeg, maar gelukkig was de 'eindbaas' nog belachelijker.
@Bluedisplayquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:30 schreef 3rr0r het volgende:
Geen festivals toegestaan, tenzij je homo bent
[ afbeelding ]
Ik stond ook open voor deze onzin!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta open voor een half mens half rendier en jij doet dit?
wtf
Gewoon doen maat. Zaterdagavond, regen en onweer buiten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.
Gewoon doen Lans, gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen om een biertje open te trekken.
Geen boodschappenlijstje gezien maat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stond ook open voor deze onzin!
Hier schijnt de zon hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gewoon doen maat. Zaterdagavond, regen en onweer buiten.
Oja, sorry vergeten! De volgende keer zal ik het wel posten. Nouja niet echt natuurlijk maar ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen boodschappenlijstje gezien maat.
Hevig teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die troef speel in iets te veel
*Negersexquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |