Ik snap het nadeel niet. Ze moeten nu op dinsdag om 20:00 voor de CL en dan de zaterdag erna voor de JC schaal en vervolgens weer de dinsdag om CL. Dan is de zondag de JC schaal toch helemaal geen optie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Vervelend van Ajax, maar had het ook wel verwacht. Stel je een B elftal op, dan wint ajax en krijgen ze weer een millimeter groter piemeltje, stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak, maar heb je het risico dat je uit de CL geschopt wordt door vermoeidheid en ajax de volle mep uitgekeerd krijgt.
Eigenlijk grappig hoe een "grote" club als Ajax zo klein kan zijn.
Het huilie huilie begint alweer vroeg, gaat de KNVB toch over, niet Ajax.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Vervelend van Ajax, maar had het ook wel verwacht. Stel je een B elftal op, dan wint ajax en krijgen ze weer een millimeter groter piemeltje, stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak, maar heb je het risico dat je uit de CL geschopt wordt door vermoeidheid en ajax de volle mep uitgekeerd krijgt.
Wie zegt dat het uitstel tot zondag was bedoeld? Misschien was een week uitstel gevraagd of zo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap het nadeel niet. Ze moeten nu op dinsdag om 20:00 voor de CL en dan de zaterdag erna voor de JC schaal en vervolgens weer de dinsdag om CL. Dan is de zondag de JC schaal toch helemaal geen optie?
dan begint de competitiequote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie zegt dat het uitstel tot zondag was bedoeld? Misschien was een week uitstel gevraagd of zo?
Ajax heeft bezwaar ingediend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het huilie huilie begint alweer vroeg, gaat de KNVB toch over, niet Ajax.
Ga ergens anders janken, klein kind.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ajax heeft bezwaar ingediend.
Toen ajax CL moesten we allemaal rekening houden met de Nederlandse coefficient punten en janken janken dat iedereen maar rekening moest houden met ajax. Jullie zijn gewoon hypocriet
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Toen ajax CL moesten we allemaal rekening houden met de Nederlandse coefficient punten en janken janken dat iedereen maar rekening moest houden met ajax. Jullie zijn gewoon hypocriet
Nee toen werd er een ronde verplaatst omdat het speelschema niet kon. Er werden toen volgens de regels teveel wedstrijden in een korte periode gespeeld omdat de KNVB er geen rekening mee had gehouden dat een Nederlandse club de halve finale CL zou houden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
Toen ajax CL moesten we allemaal rekening houden met de Nederlandse coefficient punten
Niet helemaal waar. Er werden zelfs wedstrijden van Ajax een paar uur verplaatst om de jongens extra rust te gunnen. Dan ben je niet goed bezig als KNVB.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee toen werd er een ronde verplaatst omdat het speelschema niet kon. Er werden toen volgens de regels teveel wedstrijden in een korte periode gespeeld omdat de KNVB er geen rekening mee had gehouden dat een Nederlandse club de halve finale CL zou houden.
Dit is gewoon een wedstrijd in het weekend, totale onzin om dat uit te stellen.
Ja een paar uurquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er werden zelfs wedstrijden van Ajax een paar uur verplaatst om de jongens extra rust te gunnen. Dan ben je niet goed bezig als KNVB.
Ik reageer alleen op het eerste deel van je post.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een paar uur
Dat is toch niet het verzoek hier
Dat mag natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik reageer alleen op het eerste deel van je post.
Hou gewoon je bekquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken, klein kind.
Je komt een beetje bozig over.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
dit zinnetje vond ik nog wel het grappigstquote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak
quote:stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit zinnetje vond ik nog wel het grappigst
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Je wil toch met de grote jongens mee doen ga dan niet janken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
je gaat niet in op mijn post...... wat stelde PSV dan precies voor???quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
lijkt me niet dat die spelers dronken waren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Ze winnen ook een keer van een paar dronken Turken hoor.
Natuurlijk niet is voor psv gewoon een grote kans op een prijs.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Als Roger (spreek uit Ro-ger) een klein beetje verstand heeft laat hij die JC schaal gewoon lopen. Gewoon wat reservespelers en jong spelers minuten laten maken. Geen man overboord.
"Een prijs"quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet is voor psv gewoon een grote kans op een prijs.
Alleen Dumfries opstellen, ff etaleren zeg maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Als Roger (spreek uit Ro-ger) een klein beetje verstand heeft laat hij die JC schaal gewoon lopen. Gewoon wat reservespelers en jong spelers minuten laten maken. Geen man overboord.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het grote en altijd gevaarlijke Heracles zie ik na deze tweet als potentile titelkandidaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja. Op Twitter vond ik dit;
[ twitter ]
Het kan altijd erger. Ik lees overigens nergens iets over uitstel van JC Schaal dus heeft iemand een betrouwbare bron?
Als PSV Europees voetbal een keer serieus had genomen was het niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er werden zelfs wedstrijden van Ajax een paar uur verplaatst om de jongens extra rust te gunnen. Dan ben je niet goed bezig als KNVB.
Het is niet alsof jullie zoveel winnen de afgelopen jaren. Wees blij als je wat kruimels kan oppikken.quote:
De supercup is wel de kleinste kruimel die er is natuurlijk. Typisch zo'n 'prijs' die ergens achter een bureau bedacht is.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof jullie zoveel winnen de afgelopen jaren. Wees blij als je wat kruimels kan oppikken.
Zoals elke prijs.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De supercup is wel de kleinste kruimel die er is natuurlijk. Typisch zo'n 'prijs' die ergens achter een bureau bedacht is.
Natuurlijk maar je moet ook realistisch zijn als PSV zijnde is elke kans op een prijs er een.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De supercup is wel de kleinste kruimel die er is natuurlijk. Typisch zo'n 'prijs' die ergens achter een bureau bedacht is.
Het enige wat leuk zou zijn aan het winnen van dat ding is dat je van Ajax wint. Nou ja, voor de spelers is het ook altijd wel leuk dat je een trofee omhoog kan houden maar daarmee is dan ook wel alles gezegd.
Nog nooit dat ik gedacht heb: "Vet man! De supercup gewonnen!". Eigenlijk zat ik die wedstrijd altijd te kijken met de gedachte:"Ik hoop dat iedereen heel blijft en we geen domme kaarten pakken...".
Het is een beetje als een vriendschappelijk toernooi winnen, meer waarde heeft het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet ook realistisch zijn als PSV zijnde is elke kans op een prijs er een.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Het moet geen trend worden nee, dat talenten al voor ze bij het eerste zitten vertrekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
En Twente zit achter Sambo aan.
Zou mooi kut zijn als die twee spelers vertrekken.
Prijs?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet ook realistisch zijn als PSV zijnde is elke kans op een prijs er een.
Ja. Feyenoord.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Prijs?
Is er ooit iemand die aan het einde van het seizoen zei: ‘teleurstellend seizoen, maar wel n prijs!’
Ja @Scrummiequote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Prijs?
Is er ooit iemand die aan het einde van het seizoen zei: ‘teleurstellend seizoen, maar wel n prijs!’
Of was het @Caland . Wij willen namen van de Feyenoordersquote:
Je bent in de war. Zij vierden de tweede plaats op de Coolsingel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Of was het @:Caland . Wij willen namen van de Feyenoorders
Raar geval blijft het...quote:
Nou, daar kunnen we dan weer een heel seizoen op teren hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verkopen die handel.quote:
We beginnen nu wel bij het punt te komen waarop ik wil zeggen:"contract ontbinden".quote:
Maar een beetje?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi, ben wel een beetje klaar met die gozer.
Dat specifieke talent komt vaak voor bij jongeren uit het noorden van het Afrikaanse continentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel knap hoor, van Ihattaren, nog voor het seizoen goed en wel begonnen is jezelf al weer onmogelijk gemaakt hebben. Wt een talent heeft deze jongen.
Dit inderdaad. Kan zo in het hokje met de andere NL'se Marokkanen die PSV ooit zelf heeft opgeleid (op Ibi na). Rare drijfveer en gedachten hebben die figuren zeg. Zou hij in de gaten hebben in welke luxe positie hij zit als profvoetballer?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Weg met die gozer, als PSV een keer goed speelt en wint gaat het alleen maar over Mo Mo en nog eens Mo. Word je helemaal gek van zulk gezeik als trainer en als spelersgroep.
Je vergeet Bakkal. Vergeet nooit Bakkal, dat was een op en top loyale prof.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kan zo in het hokje met de andere NL'se Marokkanen die PSV ooit zelf heeft opgeleid (op Ibi na). Rare drijfveer en gedachten hebben die figuren zeg. Zou hij in de gaten hebben in welke luxe positie hij zit als profvoetballer?
Ohjaquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je vergeet Bakkal. Vergeet nooit Bakkal, dat was een op en top loyale prof.
Maar wel altijd fit en gedreven. Niet het talent van die andere in het rijtje, maar een geweldige kerel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OhjaBakkal zat elke vrijdag,zaterdag en zondag op Stratum. Hoe kan ik hem nou vergeten
Inderdaad, nogal een zwaktebod als je gaat juichen bij covid besmettingen van mietjesland.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo, je wil toch altijd van het sterkste team winnen?
@:maxi-mus
Fixedquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat om heel veel miljoenen dus ik heb het liefst dat ze de D-jeugd opstellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, als het om een serieuze ziekte gaat, een griepje zie ik door de vingersquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat om heel veel miljoenen dus ik heb het liefst dat ze de D-jeugd opstellen.
Maar ik vind het gewoon ongepast om te juichen als mensen ziek zijn.
ze hebben geen Aids. Gewoon een griepje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat niet, het gaat om heel veel miljoenen dus ik heb het liefst dat ze de D-jeugd opstellen.
Benfica is wel echt kut, al hebben die het Europees ook niet al te best gedaan de afgelopen seizoenen geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Spartak of Benfica als ze van Mietjesland winnen.
Prima als jij Covid een griepje noemt, ik heb een aantal andere ervaringen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze hebben geen Aids. Gewoon een griepje.
Aan elke nieuwe ziekte gaan er hier en daar wel mensen dood of houden er ernstige dingen aan over, hoef je het nog niet groter te maken dan het is. Mensen schelden hier dagelijks met kolere, tyfus, cholera en kankerquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima als jij Covid een griepje noemt, ik heb een aantal andere ervaringen.
Emotionele rollercoaster deze post.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Aan elke nieuwe ziekte gaan er hier en daar wel mensen dood of houden er ernstige dingen aan over, hoef je het nog niet groter te maken dan het is. Mensen schelden hier dagelijks met kolere, tyfus, cholera en kanker
Altijd liever clubs links van de lijn Berlijn, Wenen, Athene.quote:
Soberso een leukere tegenstander, even los van hoe goed ze allebei zijn.quote:
Het is vooral klote dat je speelt tegen 11 mensen die direct contact waren van besmette spelers. Niet dat je via die wedstrijd zelf corona in je selectie haalt…quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Spartakquote:
Hendrix schiet er 2 in de kruising tegen PSV...speel liever Benficaquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:17 schreef XL het volgende:
[..]
Spartak
Allemaal 1 pot nat natuurlijk in het oosten…
Beiden 50/50 lijkt me.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Spartak of Benfica als ze van Mietjesland winnen.
Ik vond ze tegen Ajax vorig jaar erg matig.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beiden 50/50 lijkt me.
Eerst maar eens van die Denen winnen. Aangezien iedereen daar carona heb zou dat moeten lukken. Aan de andere kant zijn er weken dat ik het Deense voetbal niet kijk.
Tja, sporten in de buitenlucht wordt niet gezien als nauw contact. Dan moet je elkaar al minimaal een kwartier om de hals hangen wil het wel als nauw contact worden gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef XL het volgende:
[..]
Het is vooral klote dat je speelt tegen 11 mensen die direct contact waren van besmette spelers. Niet dat je via die wedstrijd zelf corona in je selectie haalt…
Alles leuk met testen en zo, maar er zit ook tijd tussen de tijd dat je mensen kunt aansteken en het virus bij jezelf waar te nemen is.
We hebben het hier wel over Ajax h...quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen Ajax vorig jaar erg matig.
En dan vang je net genoeg kleine druppeltjes spiers op van je tegenstander in een duel om besmet te raken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, sporten in de buitenlucht wordt niet gezien als nauw contact. Dan moet je elkaar al minimaal een kwartier om de hals hangen wil het wel als nauw contact worden gezien.
Ik maak de regels niet h.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan vang je net genoeg kleine druppeltjes spiers op van je tegenstander in een duel om besmet te raken.
"Ja, maar er was geen nauw contact...".
Denk je dat die spelers allemaal thuis moeten gaan douchen! Broodtrommeltje leeg eten voor het clubhuis?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, sporten in de buitenlucht wordt niet gezien als nauw contact. Dan moet je elkaar al minimaal een kwartier om de hals hangen wil het wel als nauw contact worden gezien.
Jij hangt bij je teamgenoten om de nek tijdens het douchen? Is het zo'n team?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:53 schreef XL het volgende:
[..]
Denk je dat die spelers allemaal thuis moeten gaan douchen! Broodtrommeltje leeg eten voor het clubhuis?
Dit zijn uitspraken die in het Feyenoord topic thuishoren.quote:
Qua voetbal bedoel je? Zal moeilijk worden om die Gala wedstrijd te herhalen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er overigens helemaal geen zin in. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Ook wel, maar met name ook de hoge verwachtingen. Zijn bij de tegenstander een aantal spelers niet bij en sommigen verwachten een walkover. Ik doe de voorzichtige aanname dat ze met 11en voor de goal gaan hangen. Galatasaray hield open huis h.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua voetbal bedoel je? Zal moeilijk worden om die Gala wedstrijd te herhalen inderdaad.
de schoonheidsprijs is ook niet zo belangrijk uiteindelijk, als je maar weer doorkomtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook wel, maar met name ook de hoge verwachtingen. Zijn bij de tegenstander een aantal spelers niet bij en sommigen verwachten een walkover. Ik doe de voorzichtige aanname dat ze met 11en voor de goal gaan hangen. Galatasaray hield open huis h.
PSV en teams die de bus parkeren gaat helaas niet goed samen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
de schoonheidsprijs is ook niet zo belangrijk uiteindelijk, als je maar weer doorkomt
Misschien kan je je excuses aanbiedenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat mijn vorige opmerkingen over dat ik geen zin heb in de wedstrijd mogelijk zijn weerslag heeft op de gemoedstoestand in dit topic.
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest.
Dat is me even een brug te ver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je excuses aanbieden
Het zou wel een mooi gebaar zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is me even een brug te ver.
Ik lees nu je eerdere post ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik merk dat mijn vorige opmerkingen over dat ik geen zin heb in de wedstrijd mogelijk zijn weerslag heeft op de gemoedstoestand in dit topic.
Dat is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest.
Mijn goede vriend @:coco voorspelde zo juist een 4-1 overwinning. (dan weten jullie dat)
Ik denk dat mijn mede-users het mogelijk als een teken van zwakte zien. En dat wil ik zien te voorkomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou wel een mooi gebaar zijn
Maar ik laat het verder aan jou over.
Niks mis met viergever. gewoon een degelijke CV.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Obispo basis en gelukkig geen Viergever
Op basis van uitspraken van Aad3000quote:
En Tina Baumgartl centraalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef TehRocks het volgende:
Als het aan PSVCL lag hadden we Brenet nog op linksback staan.
Viergever ernaast, Hendrix ervoor. PSVCL had ons naar de playoffs geleid!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Tina Baumgartl centraal
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=391860quote:Mohamed Ihattaren staat op het punt om PSV te verlaten voor een Frans avontuur, zo weet Martijn Krabbendam dinsdagavond te melden. De journalist van Voetbal International schrijft dat de middenvelder bezig is met Mino Raiola om de laatste details af te ronden met de ‘genteresseerde clubs’. AS Monaco zou op pole position liggen om Ihattaren te strikken, zo klinkt het.
Krabbendam komt met het bericht dat Monaco mogelijk de nieuwe werkgever wordt van Ihattaren. Of de negentienjarige middenvelder daadwerkelijk zijn handtekening onder een verbintenis gaat zetten bij de Monegasken is overigens nog niet zeker. De journalist meldt namelijk dat ‘insiders in Frankrijk’ ook een overgang naar OGC Nice nog niet uitsluiten. Tevens zouden er clubs uit Itali zijn die nog op het vinkentouw zitten.
...
Mooier dan het voetbal tot dusverquote:
Al is dit wel een aardig doelpunt van Noniquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooier dan het voetbal tot dusver
Hoe die met zo'n korte voetbeweging zo verwoestend geplaatst kan schieten. Dat is echt grote klasse en zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:23 schreef tja77 het volgende:
Fuck zeg, die Madueke zet geen stappen maar sprongen. Als je hem dit seizoen kunt houden en hij blijft zo doorgaan…
Uhuhquote:
Dat zag je eigenlijk al in het gestopte coronaseizoen toch? Ik was vooral teleurgesteld dat het vorig seizoen kennelijk wat tegenvielquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:23 schreef tja77 het volgende:
Fuck zeg, die Madueke zet geen stappen maar sprongen. Als je hem dit seizoen kunt houden en hij blijft zo doorgaan…
Werkt alleen als ik dat doe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ff proberen. Gakpo zit er niet lekker in.
Ik doe mee:"erg goed is het allemaal nog niet...."quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Doe dan wat verrassends, Sangar zit er niet lekker in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:35 schreef tja77 het volgende:
Dit seizoen al meer voetbal gezien dan heel het vorige seizoen.
Genieten!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:35 schreef tja77 het volgende:
Je zag z’n talent maar hij was vaak nog druistig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zag je eigenlijk al in het gestopte coronaseizoen toch? Ik was vooral teleurgesteld dat het vorig seizoen kennelijk wat tegenviel
Echt h! Normaliter zuigen we zo hard aan begin van een seizoen en nu swingt het al. Wel geluk met de teams die we treffen tho.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:35 schreef tja77 het volgende:
Nee!quote:
In de vorm van na de winterstop waren die wedstrijden tegen Gala 1-1 en 0-0 geworden en zou Miedjillalaland hier met 1-2 winnen vanavond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt h! Normaliter zuigen we zo hard aan begin van een seizoen en nu swingt het al. Wel geluk met de teams die we treffen tho.
Blijft zonde van Mo maar die had echt geen enkele basisplek gehad dit seizoen als ie moest concurreren met Noni en Mario.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:23 schreef tja77 het volgende:
Genotquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:35 schreef tja77 het volgende:
Het is niet van een dusdanig niveau dat er geen kutwedstrijden meer tussen gaan zitten maar als deze mannen heel blijven gaan we ook genoeg leuks zien dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:50 schreef tja77 het volgende:
Geen oogaids meer![]()
Natuurlijk de vraag hoe lang dit goed blijft gaan, maar ik kijk met plezier naar dit PSV.
Niemand maakt Mo kapot vriend, niemand!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Blijft zonde van Mo maar die had echt geen enkele basisplek gehad dit seizoen als ie moest concurreren met Noni en Mario.
Gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet van een dusdanig niveau dat er geen kutwedstrijden meer tussen gaan zitten maar als deze mannen heel blijven gaan we ook genoeg leuks zien dit seizoen.
Het is even wennen, maar ik klaag niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:50 schreef tja77 het volgende:
Geen oogaids meer![]()
Natuurlijk de vraag hoe lang dit goed blijft gaan, maar ik kijk met plezier naar dit PSV.
Tis geen geweldige voetballer nee. Kan wel vrij aardig schoffelen maar zit bij PSV echt wel aan zijn top.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Sangar wel oogaids trouwens, wat Sneijder zegt klopt. Waarom zet je hem als de +1 in de opbouw?
Ik vind hem eigenlijk altijd vrij goed als ie meer naar voren speelt in de opbouw, het eerste station in de opbouw zijn kan hij gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis geen geweldige voetballer nee. Kan wel vrij aardig schoffelen maar zit bij PSV echt wel aan zijn top.
Ik zou Boscagli op die plaats wel willen zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis geen geweldige voetballer nee. Kan wel vrij aardig schoffelen maar zit bij PSV echt wel aan zijn top.
Die schoffelt dan weer te weinig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:13 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik zou Boscagli op die plaats wel willen zien.
Drommel...over schoffelen gesproken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die schoffelt dan weer te weinig.
Zo op het eerste gezicht lijkt hij me wel beter dan Mvogoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef RipCity het volgende:
Die drommel gaat nog paar keer dit seizoen lachwekkende blunders maken
Heeft nog niets te doen gehad. In welke wedstrijd dan ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijkt hij me wel beter dan Mvogo
Omdat ze hem vrijlaten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Sangar wel oogaids trouwens, wat Sneijder zegt klopt. Waarom zet je hem als de +1 in de opbouw?
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijkt hij me wel beter dan Mvogo
Inderdaad. Dit gaat je tegen Benfica (ga ik even heel brutaal vanuit) de deelname aan CL kosten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein puntje van kritiek: hier moet je gewoon in de tweede helft nog een paar keer tegen scoren.
Sowieso die een-op-een van Zahavi ja. Ook Gtze had een paar flinke kansen, maar ik klaag nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein puntje van kritiek: hier moet je gewoon in de tweede helft nog een paar keer tegen scoren.
Krachten sparen voor zaterdagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien had n van ons dat tijdens de wedstrijd moeten zeggen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn lijntje met Schmidt is niet zo strak meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien had n van ons dat tijdens de wedstrijd moeten zeggen?
Nee hoor, want als je thuis met 3-0 van Benfica wint, en uit niet met meer dan 2 doelpunten verschil verliest, ben je ook net zo goed door als tegen deze club.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit gaat je tegen Benfica (ga ik even heel brutaal vanuit) de deelname aan CL kosten.
Poeh, stevige uitspraak. Heb je een bron?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, want als je thuis met 3-0 van Benfica wint, en uit niet met meer dan 2 doelpunten verschil verliest, ben je ook net zo goed door als tegen deze club.
https://www.uefa.com/quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Poeh, stevige uitspraak. Heb je een bron?
Was gewoon sterk op 2 keer balverlies na..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef TehRocks het volgende:
Vriend heb je gezien WAAR ie ze inlevert? Hij speelt goed voor de rest maar tegen topploegen wordt dat gewoon afgestraft. Dan heb je nog zo leuk gevoetbald maar beslist 'maar 2 keer' balverlies nog steeds een wedstrijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was gewoon sterk op 2 keer balverlies na..
Hoe durft ie !! De andere spelers leven nooit wat in!
Was wel op een gevaarlijke positie ja.. bij de eerste had ie in eerste instantie wel goed gezien dat Mwene vrij stond, probeerde het spel goed te verleggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vriend heb je gezien WAAR ie ze inlevert? Hij speelt goed voor de rest maar tegen topploegen wordt dat gewoon afgestraft. Dan heb je nog zo leuk gevoetbald maar beslist 'maar 2 keer' balverlies nog steeds een wedstrijd.
Verder speelde ie echt een goede wedstrijd, vind alleen dat je dat idiote balverlies niet goed kan praten met z'n gestofzuig.
Vooralsnog ook wel tevreden over de defensieve nieuwkomers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Madueke trouwens wel een enorm talent. Die jongen heeft bakken potentie. Die is volgend jaar weg als hij deze lijn kan doortrekken.
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooralsnog ook wel tevreden over de defensieve nieuwkomers.
Als hij zo doorgaat is hij na dit jaar ook wel uitgeleerd in de eredivisie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Madueke trouwens wel een enorm talent. Die jongen heeft bakken potentie. Die is volgend jaar weg als hij deze lijn kan doortrekken.
Kijkend naar Mwene zal ik er niet rouwig om zijn als Denzel gewoon toch blijft. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.
Unpopulair take: Prpper is beter dan Van Ginkel.
Die gaat voor de hoofdprijs naar de Premier League, een Engels talent die makkelijk scoort daar tikken de clubs in Engeland moeiteloos een groot bedrag voor neer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat is hij na dit jaar ook wel uitgeleerd in de eredivisie.
Volgens mij is dit geen unpopulair take. Alleen staat Ginkelgod er ook al meteen en is het nog een beetje vroeg voor een goed oordeel maar Prpper valt steeds erg goed in, die jongen kan echt heerlijk voetballen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramalho is een verademing. Obispo is wel een tank geworden. Mwene ben ik iets minder fan van nog en Drommel heb ik mijn vraagtekens bij. Positief is wel dat Max er weer lijkt te staan. Sangare moet zich beperken tot het simpel inleveren van veroverde ballen.
Van Ginkel heeft een lang blessureverleden en verdient wat meer tijd. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij in de eerste wedstrijden al zo vaak de voorkeur zou krijgen. Invallen is vaak (niet altijd) makkelijker omdat je tegenstander al lamgeslagen is of snakt naar het einde van de wedstrijd. Het kan zomaar zijn dat als Prpper mocht beginnen en van Ginkel hem mocht vervangen, je een ander beeld krijgt van de krachtsverhoudingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik heb alleen de goals gezien, die waren mooi maar Propper en Van Ginkel geen optie mits fit en dan Sangare maar laten banken?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft een lang blessureverleden en verdient wat meer tijd. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij in de eerste wedstrijden al zo vaak de voorkeur zou krijgen. Invallen is vaak (niet altijd) makkelijker omdat je tegenstander al lamgeslagen is of snakt naar het einde van de wedstrijd. Het kan zomaar zijn dat als Prpper mocht beginnen en van Ginkel hem mocht vervangen, je een ander beeld krijgt van de krachtsverhoudingen.
Je zou het tegen een zwakere tegenstander kunnen proberen. Sangar heeft zo nu en dan poep in z’n ogen maar is wel vaak nuttig. Ik vond hem gisteren (m.u.v. die pass momentjes) niet slecht spelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb alleen de goals gezien, die waren mooi maar Propper en Van Ginkel geen optie mits fit en dan Sangare maar laten banken?
Is wel een beetje traditie voor zijn positie. Grote jongens als Vogel en Hendrix gingen hem voor.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 07:09 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand tegen Sangare zeggen dat ie, wat er verder ook gebeurt, niet meer op doel schiet? Ik moest verdomme nog flink bukken op de tweede ring.
Fruitschaal kan me gestolen worden. "Ja maar het is wel een prijs"quote:
Indekkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Fruitschaal kan me gestolen worden. "Ja maar het is wel een prijs"
Echt niemand maar dan ook niemand geeft iets om de schaal of KNVB beker, behalve de subtopquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is wel PSV. Daar mag je blij zijn met 15-20 miljoen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 06:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die gaat voor de hoofdprijs naar de Premier League, een Engels talent die makkelijk scoort daar tikken de clubs in Engeland moeiteloos een groot bedrag voor neer.
Uiteraard al heeft de beker wel aan waarde gewonnen sinds het een EL ticket oplevert, die JC schaal is een commercieel gedrocht wat eigenlijk niet eens gespeeld had hoeven worden dit seizoenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:41 schreef tja77 het volgende:
Liever 1 keer kampioen dan 10 keer de dennenappel en fruitschaal, maar das mijn mening.
Waarom zou je niet blij zijn met de beker? Is dat iets typisch Nederlands?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Echt niemand maar dan ook niemand geeft iets om de schaal of KNVB beker, behalve de subtop
Vitesse/Utrecht/Feyenoord en alles daaronder. Als wij zaterdag winnen zal me dat niets doen behalve een flauw grijnsje geven wellicht,omdat het altijd leuk is om van Ajax te winnen.
Bedankt voor je bijdrage, forum adminquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef GGMM het volgende:
Het ligt er een beetje aan. De dubbel pakken is gewoon mooi en dan ben ik dus wel blij met de beker
Als het slechts de beker is dan blijf je toch een nare smaak houden omdat je geen kampioen bent geworden.
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp
Graag gedaan maat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, forum admin
Of een seizoen geslaagd is is wel iets anders dan een prijs (zoals de beker) pakken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef GGMM het volgende:
Het ligt er een beetje aan. De dubbel pakken is gewoon mooi en dan ben ik dus wel blij met de beker
Als het slechts de beker is dan blijf je toch een nare smaak houden omdat je geen kampioen bent geworden.
Dan blijft het een beetje als een troostprijs voelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je kunt toch ook de beker pakken, daar blij mee zijn, maar over het algemeen een kutseizoen hebben?
Een CL voelt nooit als een troostprijs denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat als je de CL en de beker wint, heb je dan nog steeds je nare smaak?
Dus als je de CL en de beker samen wint, dan is het wel lekker om de beker erbij te hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan blijft het een beetje als een troostprijs voelen.
Maar dat is mijn gevoel natuurlijk
[..]
Een CL voelt nooit als een troostprijs denk ik
Ik denk dat dat voor PSV en Ajax ook zo voelt. Dat de beker leuk is, maar een troostprijs als je de titel niet pakt na een matige competitie.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef GGMM het volgende:
dat hangt dus van de club af, denkt dat dit alleen maar voor PSV en Ajax geldtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:01 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zie het maar zo, in de zomervakantie gaat niemand je feliciteren dat je club de beker of JC schaal gewonnen hebt.
Dat geeft het gewicht van de prijs wel goed weer lijkt me
Nee dan is het fijn om de CL te hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus als je de CL en de beker samen wint, dan is het wel lekker om de beker erbij te hebben?
Op basis van 1 wedstrijd in de vcl?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:28 schreef Gutanoth het volgende:
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar wat heb ik een zin in dit seizoen zeg. Alleen Ajax kan ons nog wat maken, eerlijk gezegd geen idee wat de verhouding tussen ons gaat zijn, maar psv van 2020 zouden we met dit team helemaal kapot spelen
Eigenlijk 3 wedstrijden en de voorbereiding, maar je snapt duidelijk niet wat sommige spreekwoorden betekenen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van 1 wedstrijd in de vcl?
Als je in de zomervakantie felicitaties krijgt omdat je favoriete club kampioen is geworden, dan zegt dat alles over het tokkievolk in je omgevingquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:01 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zie het maar zo, in de zomervakantie gaat niemand je feliciteren dat je club de beker of JC schaal gewonnen hebt.
Dat geeft het gewicht van de prijs wel goed weer lijkt me
Als zelfs Caland dit zegt dan weet je dat het echt opzichtig is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
@:vjenne12345 probeert opzichtig te trollen maar slaagt daar niet echt in.
Een beetje een treurig geval.
Word jij in jouw omgeving serieus genomen of ben je een soort van dorpsidioot?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je in de zomervakantie felicitaties krijgt omdat je favoriete club kampioen is geworden, dan zegt dat alles over het tokkievolk in je omgeving
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel PSV. Daar mag je blij zijn met 15-20 miljoen.
Even los van de treurigheid van je overige posts, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je in de zomervakantie felicitaties krijgt omdat je favoriete club kampioen is geworden, dan zegt dat alles over het tokkievolk in je omgeving
Als Malen al 30 miljoen in het laatje brengt, dan gaat Madueke daar met z’n huidige vorm gewoon overheen hoor. Het is een Engelse speler, daar zijn ze best gek op. Madueke is nog maar 19 h.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan hij ook wel waard zijn, maar bij PSV lopen ze daarvoor vaak niet de deur uit.
Geniet er eerst nog maar even van, leuke speler, ze moeten niet allemaal te snel vertrekkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Malen al 30 miljoen in het laatje brengt, dan gaat Madueke daar met z’n huidige vorm gewoon overheen hoor. Het is een Engelse speler, daar zijn ze best gek op. Madueke is nog maar 19 h.
Contract loopt af over 3 jaar, of tussentijds verlengen (vraag is of Madueke dat wil) of na dit seizoen weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geniet er eerst nog maar even van, leuke speler, ze moeten niet allemaal te snel vertrekken
Op basis van 1 wedstrijd in de vcl?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:47 schreef Gutanoth het volgende:
Psv lijkt dit seizoen beter dan vorig seizoen.
Hey Bronson ouwe fopspeen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Waar troll ik precies?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
@:vjenne12345 probeert opzichtig te trollen maar slaagt daar niet echt in.
Een beetje een treurig geval.
Hee dikzak! Nee natuurlijk niet, 3 wedstrijdjes vcl en wat oefenpotjesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Allemaal nietszeggende wedstrijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hee dikzak! Nee natuurlijk niet, 3 wedstrijdjes vcl en wat oefenpotjes
Net als jouw posts in dit topicquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Allemaal nietszeggende wedstrijden
De beker leeft uberhaubt niet in NL, niemand weet over een aantal jaar nog dat je 'm hebt gewonnen en het is vooral een kans voor de mindere teams om toch een prijs te winnen. Dat is nou eenmaal de stature van die beker, zo zijn de dingen gelopen. In Engeland bijv is dit natuurlijk anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je niet blij zijn met de beker? Is dat iets typisch Nederlands?
Of een bepaalde act dat je denkt dat je club daar te groot voor is?
Is dat het doel? Dat men over een aantal jaar nog weet wie welke prijs heeft gepakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De beker leeft uberhaubt niet in NL, niemand weet over een aantal jaar nog dat je 'm hebt gewonnen en het is vooral een kans voor de mindere teams om toch een prijs te winnen. Dat is nou eenmaal de stature van die beker, zo zijn de dingen gelopen. In Engeland bijv is dit natuurlijk anders.
Leuk hoor als je 'm pakt, maar besteed er niet te veel moeite aan. Ik ben altijd vooral bang voor onnodige blessures of onnodige uitputting die je punten gaat kosten in de competities waar het wel om gaat.
De JC schaal slaat al helemaal nergens op.
Ken ook maar weinig supporters van Ajax of PSV die het geen toffe dag vinden met alles erop en eraan eigenlijk. Degene die het geen prijs vinden zijn over het algemeen ook nooit in een stadion te vinden, dus heel serieus moet je dat sowieso niet nemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat het doel? Dat men over een aantal jaar nog weet wie welke prijs heeft gepakt?
Raar dat het in bijna elk land gewoon een prijs is die er toe doet. Behalve voor supporters van Ajax en PSV. Die zijn daar te groot voor. Er telt niks buiten het kampioenschap.
Bekrompen zielen die een prijs niet los kunnen zien van of een seizoen geslaagd is.
Dat 'in bijna elk land' valt ook wel mee. Het is sowieso vrijwel overal zwaar ondergeschikt aan de competitie.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat het doel? Dat men over een aantal jaar nog weet wie welke prijs heeft gepakt?
Raar dat het in bijna elk land gewoon een prijs is die er toe doet. Behalve voor supporters van Ajax en PSV. Die zijn daar te groot voor. Er telt niks buiten het kampioenschap.
Bekrompen zielen die een prijs niet los kunnen zien van of een seizoen geslaagd is.
Obispo is natuurlijk wel een beetje vroeg te beoordelen, maar zag er gisteren goed uit iig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit een stadion van binnen heeft gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
'mensen die naar de knvb-beker finale gaan vinden het wel leuk'
Goh
Lekkere comeback maatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit een stadion van binnen heeft gezien
Goh
Ondanks dat het twee doelen heeft werkelijk alles gaat om doel-punten te maken weet ik het doel uberhaubt niet van deze merkwaardige bedoeling dat voetbal heet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De gouden televizierring inderdadquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat 'in bijna elk land' valt ook wel mee. Het is sowieso vrijwel overal zwaar ondergeschikt aan de competitie.
Nederland kent gewoon die traditie niet zo zoals dat in Engeland met de FA-cup is. Het is leuk voor de subtoppers dat ze ook eens wat kunnen winnen als ze twee keer een goede dag hebben.
Mij doet het in elk geval niets, heeft het ook nooit gedaan. Er is nationaal maar n prijs die er toe doet.
Zou echt een topprestatie zijn als PSV daartegen de CL haalt. Is gewoon pot 3 niveau.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Benfica dus. Even poosje gekeken maar zit toch wel heel goed in elkaar hoor.
Leuk om de arrogante mond te snoeren van de ajacieden, voor de rest boeit het niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Topprestatie is overdreven..PSV is nquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zou echt een topprestatie zijn als PSV daartegen de CL haalt. Is gewoon pot 3 niveau.
Ik had ze nog gewaarschuwd voor Haller ( de mislukte versie van Luukinho)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben van mening dat je altijd alle prijzen moet pakken die je kunt. Al is het de FC Boxtel vakantie cup.
Dus zaterdag gewoon de sterkste elf opstellen, misschien Propper voor Ginkel. Knallen. Laat ze in Amsterdam maar weer 25 miljoen uitgeven aan de volgende paniekaankoop.
Dat valt allemaal wel mee. Diep schamen als je de cl niet haalt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Benfica dus. Even poosje gekeken maar zit toch wel heel goed in elkaar hoor.
Ik ben ook benieuwd wat @onlogisch en @GGMM van deze poging vinden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:59 schreef TehRocks het volgende:
Vjenne probeert het nog eens, wat vind @:Caland van deze poging?
Als hij zo doorgaat als hij begonnen is wordt dat lachend een nieuw clubrecord.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel PSV. Daar mag je blij zijn met 15-20 miljoen.
De nummer 3 van Portugal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:59 schreef TehRocks het volgende:
Vjenne probeert het nog eens, wat vind @:Caland van deze poging?
dat lukt welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Eerst midjeland nog jongens.
Wat ik tot nu toe gezien heb is PSV leuker om naar te kijken dan vorig seizoen maar ook volwassener, wat ook wel logisch is gezien de leeftijden van de gehaalde spelers, dus ik denk niet dat Midgetland nog een kans heeft, Benfica is wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Kolkend stadion, heksenketel, onderschatting!
Zo zie ik het ook. PSV heeft zich heel serieus versterkt en gaat tegen Midtyllyland niet meer in de problemen komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe gezien heb is PSV leuker om naar te kijken dan vorig seizoen maar ook volwassener, wat ook wel logisch is gezien de leeftijden van de gehaalde spelers, dus ik denk niet dat Midgetland nog een kans heeft, Benfica is wel een ander verhaal.
Niet overdrijven. De nummer 3 van Portugal...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zou echt een topprestatie zijn als PSV daartegen de CL haalt. Is gewoon pot 3 niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |