Begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds deze post is mijn vertrouwen weg.
Hallo user @Buitendamquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Buitendam het volgende:
HALLO VRIENDEN WAT EEN SCHITTERENDE AVOND
Van harte!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik pushte mandueke vorig seizoen al in de PSV-reeks als allesweter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Als @Coco mij iets te zeggen heeft kan hij dat vast zelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Mijn goede vriend @:Coco heeft het topic teruggelezen en zag ook dat rare gedrag van user @:GGMM
Jij was aan het "sporten".quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:coco mij iets te zeggen heeft kan hij dat vast zelf.
Daar heeft hij jouw hulp helemaal niet bij nodig.
@Zipportal legt nu eenmaal graag dingen in de mond bij @Cocoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als @:coco mij iets te zeggen heeft kan hij dat vast zelf.
Daar heeft hij jouw hulp helemaal niet bij nodig.
Ordinair zwijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:zipportal legt nu eenmaal graag dingen in de mond bij @:coco
scrupquote:
Prima verhaaltje. Een like.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
AS Roma onder Mourinho gaat leuk worden dit seizoen. Oefenwedstrijdje tegen Betis: 3 rode kaarten (waaronder Karsdorp), rood voor Mourinho en rood voor nog iemand van de staff/bank geloof ik.
Erg mooi.
Nou ja zegquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:03 schreef Buitendam het volgende:
Paar likes uitgedeeld.
Forum admin @:ggmm kan overigens wat mij betreft zware COVID happen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
AS Roma onder Mourinho gaat leuk worden dit seizoen. Oefenwedstrijdje tegen Betis: 3 rode kaarten (waaronder Karsdorp), rood voor Mourinho en rood voor nog iemand van de staff/bank geloof ik.
Erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |