Voor wat het waard is: Als hij te streamen was had ik dat gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Downloaden en/of verspreiden van andermans muziek, films, games, foto's, boeken en geschriften is niet toegestaan zonder toestemming.
Ik kan zo snel niet iets bedenken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe jij nooit iets wat eigenlijk niet mag?
Nee zo erg is het nou ook weer niet lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijkt hij ook reviews van Jan Roos?
Living on the edge hoor. KOEKOEKquote:
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Downloaden en/of verspreiden van andermans muziek, films, games, foto's, boeken en geschriften is niet toegestaan zonder toestemming.
Ik verlang terug naar de tijden dat ik kopietjes van CD's kon verkopen voor 15 gulden per stuk op het schoolplein.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje Scrummie ook jou had in niet ingeschat als e
Veel plezier met de film!
Oh voor superheld filmbegrippen vond ik deel 1 zowaar het afkijken "waard"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:52 schreef GGMM het volgende:
Hij heet alleen niet 2, omdat ze die 1ste zo snel mogelijk willen vergeten denk ik
Kijk je nog wel eens iets op Disney+?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: Als hij te streamen was had ik dat gedaan
Ik heb niet voor niets Netflix, Amazon én Disney+!
Er schijnt wel een leuke docu aan te komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je nog wel eens iets op Disney+?
Die ESPN reclameblokken welke puur uit een trailer bestaat voor Disney+quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnt wel een leuke docu aan te komen.
Ja die wil ik ook wel even bekijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnt wel een leuke docu aan te komen.
Niet YIFY kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik gok dat GGMM deze versie heeft: The.Suicide.Squad.2021.1080p.HMAX.WEB-DL.x265.10bit.HDR.DDP5.1.Atmos-AGLET
@DJMO regelt het welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag verlengen. @:Pharkus @:Yvonne @:Danny
Nog een uitgebreide review, voor zo'n kut film (afgaande op je review)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
The Suicide Squad gezien trouwens
6,7/10
@:onlogisch @:lenny_leonard @:caland
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
boontjesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Mag wel iets minder met de biefstukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
boontjes
gebakken aardappelen
biefstuk ( @:GGMM ja, alweer )
Ik ga Chinees eten bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee nog Drizzy D.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |