Deze post heeft niks met gebrekkig Nederlands of m'n reputatie te maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Opzich heb ik zaterdagmiddag de 24ste ook tijd.
Onherstelbare schade, Mekequote:Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Meke het volgende:
Ja jeetje mensen ik was alle topics aan het openzetten voor het bijlezen en zag dat het vorige topic al drie uur dicht was, dus ik dacht ik help jullie even
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Meke het volgende:
Ja jeetje mensen ik was alle topics aan het openzetten voor het bijlezen en zag dat het vorige topic al drie uur dicht was, dus ik dacht ik help jullie even
Ja ik snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen Is toch een beetje lullig voor Roger om zo'n TT zo af te vallenquote:
Ach, het is niet compleet zonder verjaardagsrel in de SC h.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen Is toch een beetje lullig voor Roger om zo'n TT zo af te vallen
Nou ik heb Jobi nog niet terug gezien dus als we daarop hadden moeten wachten was het makkelijk 3 uur gewordenquote:
Als ik kinderen had dan zou ik elke ochtend zo ontvangen willen worden voor het ontbijt.quote:
Een paar users hier laten inderdaad hun ware gezicht zienquote:Op zondag 11 juli 2021 11:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doen Is toch een beetje lullig voor Roger om zo'n TT zo af te vallen
Zijn dochter denkt aan het eind ook al ok filmpje opgenomen de groetenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:12 schreef Strani het volgende:
Maar het zal wel 'oh daar heb je papa weer met z'n kutgrapjes zo vroeg in de ochtend...' worden
Stom.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als je corona hebt gehad vr de 1e vaccinatie. Krijg je corona na de 1e, dan moet je de 2e nog wel.
quote:Op zondag 11 juli 2021 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Woot! Er is er een jarig, hoera!
* Begint taart uit te delen.
Er is voor ieder wel wat:
Chocoladetaart
[ afbeelding ]
Slagroomtaart
[ afbeelding ]
Regenboogtaart
[ afbeelding ]
Fruit "taart"
[ afbeelding ]
En voor wie helemaal niet van taart houdt, of gewoon iets anders wil, Zeeuwse Bolussen
[ afbeelding ]
Het is allemaal virtuele kleurstof, dus daar merk je niet zo veel van.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel de hoeveelheid kleurstof (gok ik) me nu al misselijk maakt, ga ik voor de regenboog taart. Dat ben ik aan m'n stand verplicht.
Jammer dat het blauwe niet helemaal cyaanblauw isquote:Op zondag 11 juli 2021 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel de hoeveelheid kleurstof (gok ik) me nu al misselijk maakt, ga ik voor de regenboog taart. Dat ben ik aan m'n stand verplicht.
Cyaantaart doen we wel op Cyan9's verjaardag.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer dat het blauwe niet helemaal cyaanblauw is
Wij hadden een tijdje terug vrienden te eten, en lust geen pastaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dat terwijl pasta een heel toegankelijke smaak heeft. Lustte ze ook veel andere dingen niet?
Ik ga alvast een lekker recept uitkiezenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Cyaantaart doen we wel op Cyan9's verjaardag.
Cyanide zou niet in het recept moeten staan.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga alvast een lekker recept uitkiezen
Is niet erg joh, kan de beste overkomen.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal zoals ik het voor ogen had en ik heb @:egeltje1985 dan ook gevraagd om het daar verder niet over te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijt
Ik weet even niet waar ik het laatst las of misschien zag op tv ofzo, maar het is gewoon normaal om meerdere gevoelens tegelijk te hebben. Dus je kunt best blij zijn n boos of verdrietig tegelijk. En de ene emotie maakt de andere niet minder.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiste van virtuele taarten is dat er altijd meer dan genoeg van is, dus neem zo veel je wil.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Cyanide zou niet in het recept moeten staan.
Ik heb ze virtueel allemaal opgegeten. Nu jij weerquote:Op zondag 11 juli 2021 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooiste van virtuele taarten is dat er altijd meer dan genoeg van is, dus neem zo veel je wil.
* Kijkt in post met taarten, ziet ze nog allemaal staan.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb ze virtueel allemaal opgegeten. Nu jij weer
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 11 juli 2021 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Woot! Er is er een jarig, hoera!
* Begint taart uit te delen.
Er is voor ieder wel wat:
Chocoladetaart
[ afbeelding ]
Slagroomtaart
[ afbeelding ]
Regenboogtaart
[ afbeelding ]
Fruit "taart"
[ afbeelding ]
En voor wie helemaal niet van taart houdt, of gewoon iets anders wil, Zeeuwse Bolussen
[ afbeelding ]
Wel knap ook dat er allang van gegeten is, maar dat de taarten nog helemaal intact staanquote:Op zondag 11 juli 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kijkt in post met taarten, ziet ze nog allemaal staan.
Virtuele magie, alleen iemand met een kleurtje kan die taarten wegnemen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kijkt in post met taarten, ziet ze nog allemaal staan.
Virtuele magie, alleen iemand met een kleurtje kan die taarten wegnemen.
Rood is niet per se het kleurtje waar ik op doelde, al kunnen die het idd ook.quote:
Sowieso haalt deze persoon vooral wortels op en strooit deze wat lekkers in n of andere hoek.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rood is niet per se het kleurtje waar ik op doelde, al kunnen die het idd ook.
Ook dat is een voordeel van virtuele taarten.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso haalt deze persoon vooral wortels op en strooit deze wat lekkers in n of andere hoek.
Met taarten wordt dat al snel een bende.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook dat is een voordeel van virtuele taarten.
Die kan je gooien zo veel je wil, ze blijven er mooi en goed uitzien.
Gooi eens een virtuele slagroomtaart in iemands virtuele gezicht. Die persoon zit virtueel onder de slagroom en de taart is toch nog steeds intact.
Koffie helptquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb wel een beetje een kater... Klein katertje.
Jouw kinderen wetenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:12 schreef Strani het volgende:
Maar het zal wel 'oh daar heb je papa weer met z'n kutgrapjes zo vroeg in de ochtend...' worden
Nou mag hetquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik dacht aan een krabpaal, kattenbrokjes en een bakje water
kittensquote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:Ach lieve AgnesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GeorgeM op 11-07-2021 15:31:18 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft meer met planning te makenquote:Op zondag 11 juli 2021 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wie heeft eigenlijk verzonnen dat de tijd niet op pauze gaat als je jarig bent?
Moet ik een beetje de was gaan lopen te doen.
Dat hoeft heus niet. Er is vast wel een shirt wat de snif-test haalt.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wie heeft eigenlijk verzonnen dat de tijd niet op pauze gaat als je jarig bent?
Moet ik een beetje de was gaan lopen te doen.
Pfft.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat heeft meer met planning te maken
Ja, maar ik kan het toch maar beter vandaag doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat hoeft heus niet. Er is vast wel een shirt wat de snif-test haalt.
Ja morgen ben je weer een dagje ouder en wordt het allemaal nog zwaarderquote:Op zondag 11 juli 2021 13:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het toch maar beter vandaag doen.
Dan is het ook maar weer gedaan.
Ouchquote:Op zondag 11 juli 2021 14:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja morgen ben je weer een dagje ouder en wordt het allemaal nog zwaarder
Maar jij hebt altijd Epiales nog die je jong houdtquote:
Ja, maar dat is alleen geestelijk jong.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd Epiales nog die je jong houdt
Volgens mij hebben jullie best een leuke invloed op elkaarquote:Op zondag 11 juli 2021 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen geestelijk jong.
(Volgens sommigen zelfs iets te, want ik hoor almaar dat ik ff wat meer volwassen moet doen. #SlechtAdvies )
Wat een pokkendoodquote:Op zondag 11 juli 2021 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, en koningin Mary II van Engeland, de vrouw van Koning William III, overleed in 1694 aan de pokken.
Och hemel, het is nog best catchy ookquote:
Wel, daar moest ik om lachen en ik vind dat meteen ongepast van mezelf.quote:
ja dit keer 'echte' renners die er om strijden, WVA, Quintana, Woods, Poels allemaal mooie winnaars.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:59 schreef Fred_B het volgende:
Die strijd om de bolletjestrui is dit jaar ook wel erg vermakelijk. Ik hoop dat een Wout hem pakt.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Gaan jullie morgen direct door?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:57 schreef Arizona het volgende:
@:agnesgru
Wij zijn op ons overnachtingsadres! Er werd niet eens om een testbewijs gevraagd terwijl ze in Beieren heel streng zouden zijn? Naja, voel me prima veilig hier, alles is ruim opgezet. De komende week is het even niet mijn pandemie
Ja, we moeten voor 12 uur in Italie zijnquote:Op zondag 11 juli 2021 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Gaan jullie morgen direct door?
Beieren is ook wel erg mooi trouwens Daar hebben wij ook altijd overnacht op weg naar Itali
Racen maar!quote:Op zondag 11 juli 2021 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, we moeten voor 12 uur in Italie zijn
.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, we moeten voor 12 uur in Italie zijn
Haha, in dat soort situaties maak je vooral jezelf bang. Mooi dat het geen spin was! Al had die je ook niets gedaan hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moest net in de bezemkast-onder-de-trap zijn, niet mijn favoriete plek ivm spinnen. Toen voelde ik een kriebel bij mijn arm, ik de hele buurt bij elkaar gillen. Maar bleek gewoon een loshangend draadje van mijn jurk te zijn
Ja er is niet echt een verklaring voor die spinnenangst Maar ik ben als de dood voor die beestenquote:Op zondag 11 juli 2021 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, in dat soort situaties maak je vooral jezelf bang. Mooi dat het geen spin was! Al had die je ook niets gedaan hoor.
Hier zat net een hommel in huis en die was gevlogen naar een raam wat niet open kan. Hommels zijn altijd wel lief, hij bleef gewoon op de vliegenmepper zitten en ik kon hem zo naar buiten begeleiden
Weet je wie dit probleem echt nit hebben?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker kip van KFC gegeten.
Alleen wat moet ik nu met de botjes doen.
Kinderen in Afrika?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je wie dit probleem echt nit hebben?
Mensen die in het restaurant eten.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je wie dit probleem echt nit hebben?
quote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke Wout?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:59 schreef Fred_B het volgende:
Die strijd om de bolletjestrui is dit jaar ook wel erg vermakelijk. Ik hoop dat een Wout hem pakt.
Planten en over drie maanden je eigen kip oogstenquote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is zelfs @ijs_beer nog niet geluktquote:Op zondag 11 juli 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Planten en over drie maanden je eigen kip oogsten
Wij hebben het hier over kippen en bij jullie worden er gewoon hele zigeunerfamilies verorberdquote:Op zondag 11 juli 2021 18:29 schreef Arizona het volgende:
Heerlijke zigeunerschnitzel gegeten in de Biergarten van het Gasthof
Nu even door het dorp wandelen, even de benen strekken
Veel plezier!quote:Op zondag 11 juli 2021 18:29 schreef Arizona het volgende:
Heerlijke zigeunerschnitzel gegeten in de Biergarten van het Gasthof
Nu even door het dorp wandelen, even de benen strekken
Wat een leuke twitteraar is dit. Je gunt toch iedereen zo`n kat.quote:
Ik ben hem speciaal voor Rambo gaan volgenquote:Op zondag 11 juli 2021 18:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een leuke twitteraar is dit. Je gunt toch iedereen zo`n kat.
[ twitter ]
En dit is zo herkenbaar, Ik was gisteren aan het dweilen en dat vonden ze leuk.
Met de stofzuiger hebben ze ook totaal geen moeite.
Voor wie ben je?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
Zowel de Tour als Wimbledon was genot, hopelijk zet dat vanavond door
De dweil probeerden ze wel aan te vallen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben hem speciaal voor Rambo gaan volgen
Ah, proberen jouw beestjes ook echt dat ding te pakken of op de stofzuiger te zitten?
Azuurblauw is de mooiste kleurquote:
Liefquote:Op zondag 11 juli 2021 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De dweil probeerden ze wel aan te vallen.
Op de stofzuiger zitten is nog net iets te eng, maar ze volgen alles.
Ik ben iets meer voor Itali, maar heel veel maakt het me ook niet uit Ik hoop vooral dat het een mooie wedstrijd wordtquote:Op zondag 11 juli 2021 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Azuurblauw is de mooiste kleur
Maar ik misgun het de Engelsen ook niet!
En van de twee, welke maakt niet uitquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 11 juli 2021 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, alleen nog even een paar minuutjes wachten en dan lekker aan de kip kluiven.
Tijm.quote:
Jammer dat hij niet gewonnen heeft. Dan had ik nu foto’s gezien van Matteo die de beker kust en kon ik fantaseren dat ik die beker wasquote:
Als je voor Engeland was geweest had ik toch eerder de naam theeleuk verwacht.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Azuurblauw is de mooiste kleur
Maar ik misgun het de Engelsen ook niet!
Wat een gemis ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet gewonnen heeft. Dan had ik nu foto’s gezien van Matteo die de beker kust en kon ik fantaseren dat ik die beker was
Bohhquote:
Dat is slim.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Planten en over drie maanden je eigen kip oogsten
Ik vind Djoko ook verreweg de minst sympathieke speler die er rondloopt.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een gemis ja.
Daarbij had Djokovic ook mogen verliezen puur omdat ik hem een first grade bokkelul vind, maar dat terzijde.
Volgens de odds ligt dat juist in de lijn der verwachtingenquote:Op zondag 11 juli 2021 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Itali - Engeland 1-2
Tijd voor een verrassing
Mijn voorgevoel is nu ook Engeland als winnaarquote:Op zondag 11 juli 2021 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Itali - Engeland 1-2
Tijd voor een verrassing
Echt? Voor mij zou het wel een verrassing zijn!quote:Op zondag 11 juli 2021 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de odds ligt dat juist in de lijn der verwachtingen
Ja, het zal er ook wel aan liggen dat Engeland nog maar 1 doelpunt gencasseerd heeft op dit toernooi.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt? Voor mij zou het wel een verrassing zijn!
Zoiets denk ik ook. Misschien het winnende doelpunt in de verlengingquote:Op zondag 11 juli 2021 19:50 schreef Strani het volgende:
Ik zeg 1-1 en strafschoppen die gewonnen worden door Itali.
Als we gaan verlengen kom jij over anderhalve week ook naar de Jitsi. Deal?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Misschien het winnende doelpunt in de verlenging
Dit denk ik ook En ik denk dat het beide kanten op kan vallen. Ik verwacht sowieso geen heel overtuigende overwinning qua doelpuntenquote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Misschien het winnende doelpunt in de verlenging
quote:
Hij is al een keer geweest, toen deed-ie ‘hot legs’ kijk maar ‘ns terug op dikke boxenquote:
Haha, akkoord.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we gaan verlengen kom jij over anderhalve week ook naar de Jitsi. Deal?
Prego GEEN verlenging, ik moet morgen om 6 uur op en om 23 uur nog Waylon kijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:03 schreef Strani het volgende:
Trippier in de basis vandaag dus Itali kan maar beter geen vrije trappen weggeven.
Troost je, als er een verlenging komt dan is er ook geen Waylon om 23 uur.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Prego GEEN verlenging, ik moet morgen om 6 uur op en om 23 uur nog Waylon kijken
Ohh dat had ik dan een keer gemist Maar sowieso heb ik het programma niet veel gekeken. Tof ook van zijn schoonvader in die band!quote:Op zondag 11 juli 2021 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is al een keer geweest, toen deed-ie ‘hot legs’ kijk maar ‘ns terug op dikke boxen
Om 23.00 uur zingt hij nog een keer.
Zijn schoonvader zit bij de Clarks (huisband).
Verlenging zit ik ook niet zo op te wachten ivm werken morgen.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Prego GEEN verlenging, ik moet morgen om 6 uur op en om 23 uur nog Waylon kijken
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:07 schreef Strani het volgende:
Ondertussen wordt er buiten Wembley al flink gereld om eerder het stadion in te kunnen komen. Dat tuig zal straks ook wel weer flink gaan fluiten tijdens het Italiaanse volkslied. Ondanks het verzoek van Lineker dat vooral niet te doen.
Jawel hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Troost je, als er een verlenging komt dan is er ook geen Waylon om 23 uur.
quote:
Snap ik hoor, veel mensen vinden het een vreselijk programma. Maar dat optreden van Waylon was Z VETquote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh dat had ik dan een keer gemist Maar sowieso heb ik het programma niet veel gekeken. Tof ook van zijn schoonvader in die band!
Dit.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verlenging zit ik ook niet zo op te wachten ivm werken morgen.
Maar ik hoop vooral niet op pingels. Dat vind ik geen leuk einde van een toernooi
Het is niet zozeer dat ik het programma vreselijk vind pers (amper gekeken, dus kan er niet echt een oordeel over vellen), maar het is vooral dat ik al die sportpraatprogramma's niet zo nodig hoef te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Snap ik hoor, veel mensen vinden het een vreselijk programma. Maar dat optreden van Waylon was Z VET
Ik word er zo lekker ontspannen en zen vanquote:Op zondag 11 juli 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik het programma vreselijk vind pers (amper gekeken, dus kan er niet echt een oordeel over vellen), maar het is vooral dat ik al die sportpraatprogramma's niet zo nodig hoef te kijken
Fijn tochquote:Op zondag 11 juli 2021 20:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik word er zo lekker ontspannen en zen van
Beloof me dat je hot legs kijktquote:Op zondag 11 juli 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik het programma vreselijk vind pers (amper gekeken, dus kan er niet echt een oordeel over vellen), maar het is vooral dat ik al die sportpraatprogramma's niet zo nodig hoef te kijken
Yesssssquote:
Oeh. Wie’sda?quote:
quote:
Mag wel ietssss enthousiasterquote:
*goekelt ‘mannetje van Giphyquote:Op zondag 11 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een mannetje van Giphy
Maar ik ga even koekelen, er stond iets van 'Yellowstone' bij
Jaquote:Op zondag 11 juli 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
Toch voelt dit hele Britse feestje een beetje oneerlijk hoor. Het was een toernooi zonder n duidelijk gastland maar Engeland heeft bijna kunnen doen alsof het wel het gastland was, en nu mogen Italiaanse fans er niet eens bij zijn. En dat is te merken ook aan de sfeer in het stadion. Alles is Engeland.
Ja, het voelt wel een beetje oneerlijk inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
Toch voelt dit hele Britse feestje een beetje oneerlijk hoor. Het was een toernooi zonder n duidelijk gastland maar Engeland heeft bijna kunnen doen alsof het wel het gastland was, en nu mogen Italiaanse fans er niet eens bij zijn. En dat is te merken ook aan de sfeer in het stadion. Alles is Engeland.
Dan gaan we Engeland gewoon afsteken.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Als er straks ge-boe'd gaat worden, wordt er hier wel met dingen gegooid hoor
Arme SCquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Als er straks ge-boe'd gaat worden, wordt er hier wel met dingen gegooid hoor
Hoop niet dat het de Engelsen een oneerlijk voordeel gaat geven omdat ze de crowd mee hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaan we Engeland gewoon afsteken.
Gino is geweldigquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]Ik blijf echt GIEREN om dit filmpje.
Ginoquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]Ik blijf echt GIEREN om dit filmpje.
Daar ga ik niet mee gooien hoorquote:
Van Roger? Wat ongebruikelijkquote:Op zondag 11 juli 2021 20:36 schreef Momo het volgende:
Zo op tijd voor de finale. Vandaag al mensen over de vloer gehad voor de verjaardag
Netjes op tijd weggewerktquote:Op zondag 11 juli 2021 20:36 schreef Momo het volgende:
Zo op tijd voor de finale. Vandaag al mensen over de vloer gehad voor de verjaardag
Maar je gaat met dingen gooienquote:
En ik maar denken, waar blijven mijn vrienden toch?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Van Roger? Wat ongebruikelijk
Nee wanneer is het, je verjaardag?
De SC is geen ding! Dat is een heilig voorwerpquote:
Wij zijn voor eventjes wel je vrienden nuquote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik maar denken, waar blijven mijn vrienden toch?
Blijken ze allemaal bij Momo te zijn gaan feesten.
Ok deze is serieus echt heel goed bedachtquote:
Ik hoop het eigenlijk best wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:42 schreef Strani het volgende:
Hop, Sweet Caroline er achteraan. Itali? Wat is dat?
Misschien wel het land dat heel Engeland straks in tranen achterlaat
Ja he. Zag het net op een Italiaanse vlag staan bij een supporter, echt geniaal gewoonquote:Op zondag 11 juli 2021 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ok deze is serieus echt heel goed bedacht
15dequote:Op zondag 11 juli 2021 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Van Roger? Wat ongebruikelijk
Nee wanneer is het, je verjaardag?
Ja echt leuk Net als die van @Cee hierbovenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja he. Zag het net op een Italiaanse vlag staan bij een supporter, echt geniaal gewoon
Begrijpelijkquote:Op zondag 11 juli 2021 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Frank Snoeks de finale, dus wij kijken maar op de BBC.
Straks is er nog een intervalact!quote:Op zondag 11 juli 2021 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nooit geweten dat we bij een EK ook een sluitingsceremonie hebben.
Ik zou ook niet willen dat mijn kin covid kreeg.quote:
Ik blijf dan lekker bij Sporza kijken.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
Frank Snoeks de finale, dus wij kijken maar op de BBC.
quote:
Vraag me af hoe die cijfers in andere landen liggen.quote:
Huftersquote:
Schumiquote:Op zondag 11 juli 2021 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ferrari wint Ja, laatste keer dat ik deze grap maak.
Niet per se, nee, maar de Engelsen en hun kwade dronk kennende zal het er wel erger zijn dan in de meeste andere landen.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die cijfers in andere landen liggen.
Ben bang dat dit niet per se een Engels probleem is.
quote:
quote:
Nu kan het alleen nog maar beter gaan!quote:
Staan wij toch in de finalequote:
Ik ben allesbehalve fan van Frank Snoeks maar sport op de BBC tolereer ik wat dat betreft ng minder dus ik keek niet (tevens lopen ze daar tien seconden achter).quote:
Echt kansloos. Hadden ze niet die anti-boegeroep machine uit Oostenrijk kunnen meepakken? Op het songfestival van toen kregen we er ook niet veel van mee, behalve dat die Russische flink moest huilen.quote:
Hele Wembley in de fik. Hup Itali.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:58 schreef Cee het volgende:
Voor de veiligheid van iedereen zou het beter zijn als Engeland wint, maar ja.
Nu willen we je allemaal aanraken!quote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Fascination het volgende:
Fun fact: ik heb in de supermarkt van Bjrn gewerkt.
"Volkwagen is de sponsor"quote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
Maoibhin: "Wat doet dat autootje op het veld?"
Paoibhin: "Het is een Volkswagen."
Maoibhin: "Dat is geen antwoord op mijn vraag.'
Nee ik dacht al want op de BBC viel het enorm mee namelijk. Vond ik dan. Zou me niks verbazen als de BBC dat aanpast zodat je het amper hoort...quote:Op zondag 11 juli 2021 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve fan van Frank Snoeks maar sport op de BBC tolereer ik wat dat betreft ng minder dus ik keek niet (tevens lopen ze daar tien seconden achter).
Ik doe er mijn dagelijkse boodschappenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Fascination het volgende:
Fun fact: ik heb in de supermarkt van Bjrn gewerkt.
Frankrijkquote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik vond deze nog treffender
Ja daarom zei ik dit ook :$quote:
Die is net van de schrik in zijn hazenholletje gekropenquote:
That aged very wellquote:Op zondag 11 juli 2021 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Forza Italia 4-0 eraf met die onsportieve hufters
Ok Boomerquote:Op [url [b]Op zondag 11 juli 2021 21:03 schreef Strani het volgende:
Nou ja, Neeskens scoorde ook in de tweede minuut en we weten hoe dat afgelopen is.
England gardens er gewoon in hoor.
Het kan nog 4-1 worden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |