quote:
Hij is al een keer geweest, toen deed-ie ‘hot legs’quote:
Haha, akkoord.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we gaan verlengen kom jij over anderhalve week ook naar de Jitsi. Deal?
Prego GEEN verlenging, ik moet morgen om 6 uur op en om 23 uur nog Waylonquote:Op zondag 11 juli 2021 20:03 schreef Strani het volgende:
Trippier in de basis vandaag dus Italië kan maar beter geen vrije trappen weggeven.
Troost je, als er een verlenging komt dan is er ook geen Waylon om 23 uur.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Prego GEEN verlenging, ik moet morgen om 6 uur op en om 23 uur nog Waylonkijken
Ohh dat had ik dan een keer gemistquote:Op zondag 11 juli 2021 20:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is al een keer geweest, toen deed-ie ‘hot legs’![]()
kijk maar ‘ns terug op dikke boxen
![]()
Om 23.00 uur zingt hij nog een keer.
Zijn schoonvader zit bij de Clarks (huisband).
Verlenging zit ik ook niet zo op te wachten ivm werken morgen.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Prego GEEN verlenging, ik moet morgen om 6 uur op en om 23 uur nog Waylonkijken
quote:Op zondag 11 juli 2021 20:07 schreef Strani het volgende:
Ondertussen wordt er buiten Wembley al flink gereld om eerder het stadion in te kunnen komen. Dat tuig zal straks ook wel weer flink gaan fluiten tijdens het Italiaanse volkslied. Ondanks het verzoek van Lineker dat vooral niet te doen.
Jawel hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Troost je, als er een verlenging komt dan is er ook geen Waylon om 23 uur.
quote:
Snap ik hoor, veel mensen vinden het een vreselijk programma. Maar dat optreden van Waylon was ZÓ VETquote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohh dat had ik dan een keer gemistMaar sowieso heb ik het programma niet veel gekeken. Tof ook van zijn schoonvader in die band!
Dit.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verlenging zit ik ook niet zo op te wachten ivm werken morgen.
Maar ik hoop vooral niet op pingels. Dat vind ik geen leuk einde van een toernooi
Het is niet zozeer dat ik het programma vreselijk vind persé (amper gekeken, dus kan er niet echt een oordeel over vellen), maar het is vooral dat ik al die sportpraatprogramma's niet zo nodig hoef te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Snap ik hoor, veel mensen vinden het een vreselijk programma. Maar dat optreden van Waylon was ZÓ VET
Ik word er zo lekker ontspannen en zen vanquote:Op zondag 11 juli 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik het programma vreselijk vind persé (amper gekeken, dus kan er niet echt een oordeel over vellen), maar het is vooral dat ik al die sportpraatprogramma's niet zo nodig hoef te kijken
Fijn tochquote:Op zondag 11 juli 2021 20:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik word er zo lekker ontspannen en zen van
Beloof me dat je hot legs kijktquote:Op zondag 11 juli 2021 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik het programma vreselijk vind persé (amper gekeken, dus kan er niet echt een oordeel over vellen), maar het is vooral dat ik al die sportpraatprogramma's niet zo nodig hoef te kijken
quote:
Mag wel ietssss enthousiasterquote:
*goekelt ‘mannetje van Giphyquote:Op zondag 11 juli 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Een mannetje van Giphy![]()
Maar ik ga even koekelen, er stond iets van 'Yellowstone' bij
Jaquote:Op zondag 11 juli 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
Toch voelt dit hele Britse feestje een beetje oneerlijk hoor. Het was een toernooi zonder één duidelijk gastland maar Engeland heeft bijna kunnen doen alsof het wel het gastland was, en nu mogen Italiaanse fans er niet eens bij zijn. En dat is te merken ook aan de sfeer in het stadion. Alles is Engeland.
Ja, het voelt wel een beetje oneerlijk inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
Toch voelt dit hele Britse feestje een beetje oneerlijk hoor. Het was een toernooi zonder één duidelijk gastland maar Engeland heeft bijna kunnen doen alsof het wel het gastland was, en nu mogen Italiaanse fans er niet eens bij zijn. En dat is te merken ook aan de sfeer in het stadion. Alles is Engeland.
Dan gaan we Engeland gewoon afsteken.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Als er straks ge-boe'd gaat worden, wordt er hier wel met dingen gegooid hoor
Arme SCquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Als er straks ge-boe'd gaat worden, wordt er hier wel met dingen gegooid hoor
Hoop niet dat het de Engelsen een oneerlijk voordeel gaat geven omdat ze de crowd mee hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gaan we Engeland gewoon afsteken.![]()
Gino is geweldigquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]Ik blijf echt GIEREN om dit filmpje.
Ginoquote:Op zondag 11 juli 2021 20:34 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]Ik blijf echt GIEREN om dit filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |