Haha, in dat soort situaties maak je vooral jezelf bang. Mooi dat het geen spin was! Al had die je ook niets gedaan hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moest net in de bezemkast-onder-de-trap zijn, niet mijn favoriete plek ivm spinnen. Toen voelde ik een kriebel bij mijn arm, ik de hele buurt bij elkaar gillen. Maar bleek gewoon een loshangend draadje van mijn jurk te zijn
Ja er is niet echt een verklaring voor die spinnenangstquote:Op zondag 11 juli 2021 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, in dat soort situaties maak je vooral jezelf bang. Mooi dat het geen spin was! Al had die je ook niets gedaan hoor.
Hier zat net een hommel in huis en die was gevlogen naar een raam wat niet open kan. Hommels zijn altijd wel lief, hij bleef gewoon op de vliegenmepper zitten en ik kon hem zo naar buiten begeleiden
Weet je wie dit probleem echt nóóit hebben?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker kip van KFC gegeten.
Alleen wat moet ik nu met de botjes doen.
Kinderen in Afrika?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je wie dit probleem echt nóóit hebben?
Mensen die in het restaurant eten.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je wie dit probleem echt nóóit hebben?
quote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke Wout?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:59 schreef Fred_B het volgende:
Die strijd om de bolletjestrui is dit jaar ook wel erg vermakelijk. Ik hoop dat een Wout hem pakt.
Planten en over drie maanden je eigen kip oogstenquote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Planten en over drie maanden je eigen kip oogsten
Wij hebben het hier over kippen en bij jullie worden er gewoon hele zigeunerfamilies verorberdquote:Op zondag 11 juli 2021 18:29 schreef Arizona het volgende:
Heerlijke zigeunerschnitzel gegeten in de Biergarten van het Gasthof![]()
Nu even door het dorp wandelen, even de benen strekken
Veel plezier!quote:Op zondag 11 juli 2021 18:29 schreef Arizona het volgende:
Heerlijke zigeunerschnitzel gegeten in de Biergarten van het Gasthof![]()
Nu even door het dorp wandelen, even de benen strekken
Wat een leuke twitteraar is dit. Je gunt toch iedereen zo`n kat.quote:
Ik ben hem speciaal voor Rambo gaan volgenquote:Op zondag 11 juli 2021 18:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een leuke twitteraar is dit. Je gunt toch iedereen zo`n kat.
[ twitter ]
En dit is zo herkenbaar, Ik was gisteren aan het dweilen en dat vonden ze leuk.
Met de stofzuiger hebben ze ook totaal geen moeite.
Voor wie ben je?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
Zowel de Tour als Wimbledon was genot, hopelijk zet dat vanavond door
De dweil probeerden ze wel aan te vallen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben hem speciaal voor Rambo gaan volgen![]()
Ah, proberen jouw beestjes ook echt dat ding te pakken of op de stofzuiger te zitten?![]()
Azuurblauw is de mooiste kleurquote:
Liefquote:Op zondag 11 juli 2021 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De dweil probeerden ze wel aan te vallen.
Op de stofzuiger zitten is nog net iets te eng, maar ze volgen alles.
Ik ben iets meer voor Italië, maar heel veel maakt het me ook niet uitquote:Op zondag 11 juli 2021 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Azuurblauw is de mooiste kleur
Maar ik misgun het de Engelsen ook niet!
Eet smakelijkquote:Op zondag 11 juli 2021 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, alleen nog even een paar minuutjes wachten en dan lekker aan de kip kluiven.
Tijm.quote:
Jammer dat hij niet gewonnen heeft. Dan had ik nu foto’s gezien van Matteo die de beker kust en kon ik fantaseren dat ik die beker wasquote:
Als je voor Engeland was geweest had ik toch eerder de naam theeleuk verwacht.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Azuurblauw is de mooiste kleur
Maar ik misgun het de Engelsen ook niet!
Wat een gemis ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet gewonnen heeft. Dan had ik nu foto’s gezien van Matteo die de beker kust en kon ik fantaseren dat ik die beker was
Bohhquote:
Dat is slim.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Planten en over drie maanden je eigen kip oogsten
Ik vind Djoko ook verreweg de minst sympathieke speler die er rondloopt.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een gemis ja.![]()
Daarbij had Djokovic ook mogen verliezen puur omdat ik hem een first grade bokkelul vind, maar dat terzijde.
Volgens de odds ligt dat juist in de lijn der verwachtingenquote:Op zondag 11 juli 2021 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Italië - Engeland 1-2
Tijd voor een verrassing
Mijn voorgevoel is nu ook Engeland als winnaarquote:Op zondag 11 juli 2021 19:42 schreef BillDauterive het volgende:
Italië - Engeland 1-2
Tijd voor een verrassing
Echt?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de odds ligt dat juist in de lijn der verwachtingen
Ja, het zal er ook wel aan liggen dat Engeland nog maar 1 doelpunt geïncasseerd heeft op dit toernooi.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt?Voor mij zou het wel een verrassing zijn!
Zoiets denk ik ook. Misschien het winnende doelpunt in de verlengingquote:Op zondag 11 juli 2021 19:50 schreef Strani het volgende:
Ik zeg 1-1 en strafschoppen die gewonnen worden door Italië.
Als we gaan verlengen kom jij over anderhalve week ook naar de Jitsi. Deal?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Misschien het winnende doelpunt in de verlenging
Dit denk ik ookquote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Misschien het winnende doelpunt in de verlenging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |