Deze post heeft niks met gebrekkig Nederlands of m'n reputatie te maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Opzich heb ik zaterdagmiddag de 24ste ook tijd.
Onherstelbare schade, Mekequote:Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Meke het volgende:
Ja jeetje mensen ik was alle topics aan het openzetten voor het bijlezen en zag dat het vorige topic al drie uur dicht was, dus ik dacht ik help jullie even
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Meke het volgende:
Ja jeetje mensen ik was alle topics aan het openzetten voor het bijlezen en zag dat het vorige topic al drie uur dicht was, dus ik dacht ik help jullie even
Ja ik snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doenquote:
Ach, het is niet compleet zonder verjaardagsrel in de SC h.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doenIs toch een beetje lullig voor Roger om zo'n TT zo af te vallen
Nou ik heb Jobi nog niet terug gezien dus als we daarop hadden moeten wachten was het makkelijk 3 uur gewordenquote:
Een paar users hier laten inderdaad hun ware gezicht zienquote:Op zondag 11 juli 2021 11:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom mensen hier zo moeilijk over doenIs toch een beetje lullig voor Roger om zo'n TT zo af te vallen
Zijn dochter denkt aan het eind ook al ok filmpje opgenomen de groetenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:12 schreef Strani het volgende:
Maar het zal wel 'oh daar heb je papa weer met z'n kutgrapjes zo vroeg in de ochtend...' worden
Stom.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als je corona hebt gehad vr de 1e vaccinatie. Krijg je corona na de 1e, dan moet je de 2e nog wel.
quote:Op zondag 11 juli 2021 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Woot! Er is er een jarig, hoera!![]()
* Begint taart uit te delen.
Er is voor ieder wel wat:
Chocoladetaart
[ afbeelding ]
Slagroomtaart
[ afbeelding ]
Regenboogtaart
[ afbeelding ]
Fruit "taart"
[ afbeelding ]
En voor wie helemaal niet van taart houdt, of gewoon iets anders wil, Zeeuwse Bolussen
[ afbeelding ]
Het is allemaal virtuele kleurstof, dus daar merk je niet zo veel van.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel de hoeveelheid kleurstof (gok ik) me nu al misselijk maakt, ga ik voor de regenboog taart. Dat ben ik aan m'n stand verplicht.
Jammer dat het blauwe niet helemaal cyaanblauw isquote:Op zondag 11 juli 2021 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoewel de hoeveelheid kleurstof (gok ik) me nu al misselijk maakt, ga ik voor de regenboog taart. Dat ben ik aan m'n stand verplicht.
Cyaantaart doen we wel op Cyan9's verjaardag.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer dat het blauwe niet helemaal cyaanblauw is
Wij hadden een tijdje terug vrienden te eten, en lust geen pastaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]En dat terwijl pasta een heel toegankelijke smaak heeft. Lustte ze ook veel andere dingen niet?
Ik ga alvast een lekker recept uitkiezenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Cyaantaart doen we wel op Cyan9's verjaardag.
Cyanide zou niet in het recept moeten staan.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga alvast een lekker recept uitkiezen
Is niet erg joh, kan de beste overkomen.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ging niet helemaal zoals ik het voor ogen had en ik heb @:egeltje1985 dan ook gevraagd om het daar verder niet over te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijt
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:12 schreef AgnesGru het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijt![]()
Ik weet even niet waar ik het laatst las of misschien zag op tv ofzo, maar het is gewoon normaal om meerdere gevoelens tegelijk te hebben. Dus je kunt best blij zijn n boos of verdrietig tegelijk. En de ene emotie maakt de andere niet minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiste van virtuele taarten is dat er altijd meer dan genoeg van is, dus neem zo veel je wil.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Cyanide zou niet in het recept moeten staan.
Ik heb ze virtueel allemaal opgegeten. Nu jij weerquote:Op zondag 11 juli 2021 12:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooiste van virtuele taarten is dat er altijd meer dan genoeg van is, dus neem zo veel je wil.
* Kijkt in post met taarten, ziet ze nog allemaal staan.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb ze virtueel allemaal opgegeten. Nu jij weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest het even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 11 juli 2021 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Woot! Er is er een jarig, hoera!![]()
* Begint taart uit te delen.
Er is voor ieder wel wat:
Chocoladetaart
[ afbeelding ]
Slagroomtaart
[ afbeelding ]
Regenboogtaart
[ afbeelding ]
Fruit "taart"
[ afbeelding ]
En voor wie helemaal niet van taart houdt, of gewoon iets anders wil, Zeeuwse Bolussen
[ afbeelding ]
Wel knap ook dat er allang van gegeten is, maar dat de taarten nog helemaal intact staanquote:Op zondag 11 juli 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Kijkt in post met taarten, ziet ze nog allemaal staan.
Virtuele magie, alleen iemand met een kleurtje kan die taarten wegnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |