Schumiquote:Op zondag 11 juli 2021 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ferrari wintJa, laatste keer dat ik deze grap maak.
Niet per se, nee, maar de Engelsen en hun kwade dronk kennende zal het er wel erger zijn dan in de meeste andere landen.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die cijfers in andere landen liggen.
Ben bang dat dit niet per se een Engels probleem is.
quote:
quote:
Nu kan het alleen nog maar beter gaan!quote:
Staan wij toch in de finalequote:
Ik ben allesbehalve fan van Frank Snoeks maar sport op de BBC tolereer ik wat dat betreft nóg minder dus ik keek niet (tevens lopen ze daar tien seconden achter).quote:
Echt kansloos. Hadden ze niet die anti-boegeroep machine uit Oostenrijk kunnen meepakken? Op het songfestival van toen kregen we er ook niet veel van mee, behalve dat die Russische flink moest huilen.quote:
Hele Wembley in de fik. Hup Italië.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:58 schreef Cee het volgende:
Voor de veiligheid van iedereen zou het beter zijn als Engeland wint, maar ja.
Nu willen we je allemaal aanraken!quote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Fascination het volgende:
Fun fact: ik heb in de supermarkt van Björn gewerkt.
"Volkwagen is de sponsor"quote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
Maoibhin: "Wat doet dat autootje op het veld?"
Paoibhin: "Het is een Volkswagen."
Maoibhin: "Dat is geen antwoord op mijn vraag.'
Nee ik dacht al want op de BBC viel het enorm mee namelijk. Vond ik dan. Zou me niks verbazen als de BBC dat aanpast zodat je het amper hoort...quote:Op zondag 11 juli 2021 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben allesbehalve fan van Frank Snoeks maar sport op de BBC tolereer ik wat dat betreft nóg minder dus ik keek niet (tevens lopen ze daar tien seconden achter).
Ik doe er mijn dagelijkse boodschappenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Fascination het volgende:
Fun fact: ik heb in de supermarkt van Björn gewerkt.
Frankrijkquote:Op zondag 11 juli 2021 21:00 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik vond deze nog treffender
Ja daarom zei ik dit ook :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |