Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:25 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk is het een mindfuck @:Vaiana
Hier vanochtend een zeurderige pijn linksonder, dus ik denk dat mijn ei eraan komt.
Je staat er zelf nog geeneens in.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten er meer mensen in de OP willen laat het even weten. Dan pas ik hem nog aan (tot zo lang dat kan)
Oh ja, das ook een mindfuck haha maar dan de andere kant op. Nou ja. Duimen iig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".Die laatste wachtweek vind ik elke keer maar stom, gelukkig nog maar een paar dagen afwachten.
Fijn dat je hem lijkt te voelen dan iig!
Ik had mezelf er alweer uit gehaald. Ga er niet alleen in staanquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:28 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Je staat er zelf nog geeneens in.![]()
Als het nog kan wil ik er best bij als deelnemer.
Nee, nog alleen beetje roze. Maar wel buikpijn ondertussen dus zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Vaiana het volgende:
@:Thinkk-Pinkk Heeft jouw menstruatie al doorgezet ondertussen?
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Dat snap ik ook wel weer, vooral als je al weet dat het wel gewoon kan. Maar kan me ook voorstellen dat je er na een jaar wel aan toe bent om weer iets concretere actie te kunnen ondernemen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:45 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.
Man staat nog niet echt te springen om de medische molen in te gaan.
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:29 schreef Debsterr het volgende:
@:Vaiana maar stel nou he, dat ze wel zou onderzoeken en inderdaad zeggen dat er geen lichamelijke beperkingen zijn die het zwanger worden in de weg staan. Zou je dan mentaal meer rust krijgen denk je?
Ja precies, een iets rustigere gradatie zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Helemaal loslaten kun je het natuurlijk nooit. Maar er zitten wel wat gradaties in haha.
Hier zijn de dijken doorgebroken. Heb buikpijn
Tegenwoordig zijn ze minder strikt dan met een jaar. Ze verwijzen nu door obv kans dat t niet lukt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.
Bij mijn man vielen de bijwerkingen echt heel erg mee, dus wie weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh, mijn volgende eisprong is onmenabij mijn eerste vaccinatie. En mijn man dan ook. Dat zal ook wel niks worden dan.
Ik heb nu 2x op de NOD getest omdat ik potentiële borrel plannen had waarvoor ik het ‘moest’ weten, voor de NOD testen doe ik sowieso niet want ik weet dat ik een negatieve test dan alsnog niet geloof.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als ik iedere maand zou gaan testen.
Maargoed als dat de enige manier is waarop je het een beetje los kan laten.
Ik heb de moeder der menstruaties deze maand geloof ik.
Je weet zelf het antwoord wel tochquote:Op zondag 13 juni 2021 22:24 schreef Vaiana het volgende:
Ok ik twijfel nog wat erger is, 1 negatieve test of anderhalve dag lang met ingehouden adem naar de wc gaan.
So far nog niks te bekennen behalve af en toe krampjes. Dus mijn duimen draaien. Oorspronkelijk was mijn plan dus om pas dinsdagochtend te testen als ik morgen ook niet ongesteld word, ik ben benieuwd of ik dat vol ga houden.
Ah ha voor borrels is wel handig. Ik drink al ruim anderhalf jaar geen alcohol meer. Scheelt wel vragen trouwens vergeleken met de vorige keerquote:Op zondag 13 juni 2021 22:43 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x op de NOD getest omdat ik potentiële borrel plannen had waarvoor ik het ‘moest’ weten, voor de NOD testen doe ik sowieso niet want ik weet dat ik een negatieve test dan alsnog niet geloof.
Maar die negatieve testen vond ik wel echt heel stom, daarom was ik nu van plan gewoon ff mijn NOD af te wachten. Wat vandaag gelukt is, of nog een extra dag wachten lukt weet ik alleen nog niet.
Ik ben al 11 jaar niet meer aan de pilquote:Op zondag 13 juni 2021 22:45 schreef Vaiana het volgende:
Balen trouwens dat je menstruatie zo heftig is.Was je voor deze cyclus nog aan anticonceptie? Mijn eerste cyclus na mijn spiraal was ook even schrikken qua heftigheid.
Hahaha. Ik neig naar dat het me niet gaat lukken, maar daardoor ben ik ook wel weer eigenwijs genoeg om het dan toch vol te houden. Gewoon om te bewijzen dat ik het kan.quote:
Ja opzich helpt Corona wat dat betreft nog wel, digitaal kom je met een stuk meer weg. Heb in juli dus een borrel staan die sowieso in wachtweken valt, daar ga ik mijn best doen onder de radar te blijven, haha.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ha voor borrels is wel handig. Ik drink al ruim anderhalf jaar geen alcohol meer. Scheelt wel vragen trouwens vergeleken met de vorige keer
[..]
Ik ben al 11 jaar niet meer aan de pil
En anders kijken of je niet de Bob kan zijn ofzo. Of insert slechte smoes waarom je met de auto moetquote:Op zondag 13 juni 2021 22:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja opzich helpt Corona wat dat betreft nog wel, digitaal kom je met een stuk meer weg. Heb in juli dus een borrel staan die sowieso in wachtweken valt, daar ga ik mijn best doen onder de radar te blijven, haha.
Oh, dan is het gewoon heel flauw van je cyclus. Tssjk.
Borrel is op loopafstand van mijn huis.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En anders kijken of je niet de Bob kan zijn ofzo. Of insert slechte smoes waarom je met de auto moet
Klopt dat was ik inderdaad. Ik zit weer op de wachtbank, duimen dat de afspraak begin juli in het ziekenhuis niet nodig isquote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Oehh, heel hard duimen inderdaad! Wanneer is je NOD?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:32 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt dat was ik inderdaad. Ik zit weer op de wachtbank, duimen dat de afspraak begin juli in het ziekenhuis niet nodig is
Qua alcohol enzo ben ik in de wachtweken nog niet zo moeilijk, maar ben verder ook niet zo'n alcoholdrinker eigenlijk. Meestal als we gaan uiteten en met dit weer een heerlijk zomerbiertje op het terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef Vaiana het volgende:
Jaaaaaa gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Wauw! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesss wat leuk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Zie je nou wel, je bent niet stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:
Nope, die bubbels die ik voor mijn verjaardag heb gekregen gaan ook diep achterin de kast denk ik.quote:
Ja ik ben wel klaarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Thanks dames! Hopelijk kan ik lekker in het volgende topic blijven hangen en zie ik jullie daar snel.Behalve SQ dan, die is wel klaar volgens mij.
[..]Dat was bijna letterlijk wat mijn hoofd deed, hahaha.
Ik was ook mentaal uitgedaagd toenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar
(Ik zat gisteren te wachten op de uitslag van mijn corona zelftest en ik merk dat mijn hersenen nog steeds erg gefocust zijn op het detecteren van een streepje. Terwijl je dat bij een covid test nou net niét wil. #foreverhopeloos)
Jaaaa wat goed! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar
(Ik zat gisteren te wachten op de uitslag van mijn corona zelftest en ik merk dat mijn hersenen nog steeds erg gefocust zijn op het detecteren van een streepje. Terwijl je dat bij een covid test nou net niét wil. #foreverhopeloos)
quote:
quote:
Woeiii dankjulliewel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:37 schreef Phaidra het volgende:
@:Vaiana, gefeliciteerd!!![]()
Power to the stripes!
Wow die valt niet te missen, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik zie je in het andere topic ;-)quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:28 schreef Vaiana het volgende:
Mehh, darmen zijn van slag en mijn buik voelt wat kramperig (maar dan baarmoeder-krampen, niet darm-krampen). Beide zijn heel normaal wanneer ik bijna ongesteld moet worden, maar dat moet ik pas zondag. Dus dat houdt me mentaal wel lekker bezig weer.
Nou hè, geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow die valt niet te missen, gefeliciteerd!![]()
Dankjewel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:06 schreef _Lily_ het volgende:
Hoera Vaiana!!! Hartelijk gefeliciteerd ik ben echt blij voor je.
Ik dacht al een beetje van zou het? Door onderstaande post. Maar ik wilde je mogelijke mindfuck niet nog erger maken haha
[..]
Ik zie je in het andere topic ;-)
Voelde het zo anders dan? Ik heb tussen ei en NOD eigenlijk altijd wel momenten met krampjes enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:21 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou hè, geen twijfel mogelijk.Thanks!
[..]
Dankjewel.Haha ja ik dacht zelf ook wel heel sterk aan een innesteling, maar ik durfde het niet meer zo goed te geloven ondertussen.
Ja best wel. Ik heb dat alleen vlak voor NOD, nooit zover van tevoren. En 2 dagen voor mijn NOD was ik ook een beetje misselijk en sneller dan ik gewend ben buiten adem. Plus ik had echt al dagenlang steeds krampjes, en voor mij is de norm op de dag dat ik ongesteld word en soms 1 dag ervoor wat kramp. Dus toen ik maandagochtend nog niet ongesteld en wel misselijk was, dacht ik wel dat ik dinsdagochtend positief zou testen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Voelde het zo anders dan? Ik heb tussen ei en NOD eigenlijk altijd wel momenten met krampjes enzo.
Ah ja dat klinkt allemaal wel begrijpelijk. Nou lekker genieten nuquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:05 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb dat alleen vlak voor NOD, nooit zover van tevoren. En 2 dagen voor mijn NOD was ik ook een beetje misselijk en sneller dan ik gewend ben buiten adem. Plus ik had echt al dagenlang steeds krampjes, en voor mij is de norm op de dag dat ik ongesteld word en soms 1 dag ervoor wat kramp. Dus toen ik maandagochtend nog niet ongesteld en wel misselijk was, dacht ik wel dat ik dinsdagochtend positief zou testen.
Daarnaast had ik de dagen voor mijn NOD het gevoel dat er iets anders was in mijn lijf, maar ik kon niet ‘aanwijzen’ wat dan. Maar doordat ik dat wel vaker gedacht heb en dan gewoon ongesteld was vertrouwde ik pas maandag echt op die signalen.
Gefeliciteerd Vaiana!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Haha, ja helemaal voor de lol doe je het momenteel nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier laat ik deze ronde aan me voorbij gaan, m'n ovulatie was gister of vandaag maar ik zit in 'n paar nachtdiensten dus we lopen elkaar in bed 'n beetje mis haha en daarnaast vind ik 't momenteel nog te warm om adem te halen dus laat staan voor andere activiteiten
Same hier, 2 dagen geleden bruinig verlies gehad met nog ruim een week voor NOD. Bij draak had ik ook een bloeding voorafgaand de positieve test.. Heb van de early testen maar 7dpo is echt te vroeg om te testenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
Mijn mindfuck periode is weer begonnen. Veeg wat roze af daarstraks, precies 1 week na mijn geschatte eisprong. Dat gebeurde de vorige keer ook...
Ah balen zeg. Wel supersnel weer?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Gister ongesteld geworden. Ook een vorm van duidelijkheid.
Ah, helaas. Sterkte!quote:Op zondag 20 juni 2021 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Gister ongesteld geworden. Ook een vorm van duidelijkheid.
Ja, verraste mij ook een beetje. Hopelijk vanaf nu weer een normale cyclus dan.quote:
*Komt erbij zitten*quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ei gespot. Nog even gezellig maken :’) en dan weer op het bankje
Heb ik ook weleens gehad. Maakt onzeker hè.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:03 schreef Elleska het volgende:
Ik ook.
Had vooraf goede hoop voor deze ronde maar gek genoeg met ovulatietesten geen ei kunnen vinden. Gelukkig ken ik mijn cyclus goed genoeg dus maakt geen verschil maar toch stom.
Voorheen had ik een flink oplopend lijntje. Als ik dan niet de piek spotte dan had ik alsnog 2 hele donkere testen waartussen de piek moet hebben gezeten. Maar sinds de andere vitamines is het lijntje minder oplopend en de vorige keer had ik vanuit het niets een knalstreep. Best kans dat die knaller nu precies tussen 2 testmomenten in heeft gezeten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:54 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehad. Maakt onzeker hè.
Maar komt vast goed!
Ahh balen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Hier is het mis denk ik, steeds meer bloedverlies..
Ah, zo naar!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Ja ik test zo op de dagen dat hij begint op te lopen ook 2 maal daags. Anders mis ik hem geheid. Gisteren knalde hij ineens heel verrassend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:22 schreef Elleska het volgende:
[..]
Voorheen had ik een flink oplopend lijntje. Als ik dan niet de piek spotte dan had ik alsnog 2 hele donkere testen waartussen de piek moet hebben gezeten. Maar sinds de andere vitamines is het lijntje minder oplopend en de vorige keer had ik vanuit het niets een knalstreep. Best kans dat die knaller nu precies tussen 2 testmomenten in heeft gezeten.
Ahw dat is balenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik test zo op de dagen dat hij begint op te lopen ook 2 maal daags. Anders mis ik hem geheid. Gisteren knalde hij ineens heel verrassend.
Oh ja dat is ook wel bijzonder ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Elleska het volgende:
June![]()
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
Nah, daarvoor is het denk ik teveel. Ga morgen voor de zekerheid wel ff testen, maar verwacht er weinig van.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Elleska het volgende:
June![]()
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
Ja die 5 dagen volhouden was zwaar, maar dat was om de teleurstelling, die toch vlak na het testen kwa, tegen te gaan.. maar hoe verzin je het.. nog geen half uur na het testen ongesteld worden..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:33 schreef Elleska het volgende:
Stomme mindfuck is dat inderdaad. Dat je dat 5 dagen vol hebt kunnen houden joh!
Mijn lichaam is iig perfect op schema ondanks dat ik deze ronde geen ei kon spotten met de ovulatietesten. Hoe is het met de rest op het wachtbankje?
Oh, ja. Dat is wel heel vervelend. Raar hè, hoe dat kan 🤷quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:47 schreef TattooJaydi het volgende:
[..]
Ja die 5 dagen volhouden was zwaar, maar dat was om de teleurstelling, die toch vlak na het testen kwa, tegen te gaan.. maar hoe verzin je het.. nog geen half uur na het testen ongesteld worden..
Ik word denk ik ongesteld. Wat bloedverlies wel, maar nog niet veel. Nod is vrijdag of zaterdag. Dit is de laatste ronde zelf proberen, dus beetje lastig inschatten wanneer ik het ziekenhuis moet bellen voor het starten met IUIquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe is het hier?
Ik ga door naar ronde 3.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:20 schreef Vaiana het volgende:
Over een tijdje kom ik je weer vergezellen.Maar momenteel heb ik nog geen cyclus helaasch.
Hopelijk is je ei snel gevonden!
Heb je nog getest? Je eerste was ook net iui?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ik word denk ik ongesteld. Wat bloedverlies wel, maar nog niet veel. Nod is vrijdag of zaterdag. Dit is de laatste ronde zelf proberen, dus beetje lastig inschatten wanneer ik het ziekenhuis moet bellen voor het starten met IUI![]()
Denk dat ik voor de zekerheid even ga testen en als het bloedverlies doorzet dan toch maar ff bellen. Had bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding dus tja. Bloed is bij mij soms goed, maar meestal niet..
En @:Vaiana wat verdrietig je alweer terug te moeten zien
Dat is echt wel heel vervelendquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier heb ik m'n menstruatie overgeslagen, niet zwanger though, wel irritant dus want geen idee nu qua cyclus
Vaiana
Ja negatief.. Bloedverlies heftiger geworden vanochtend, maar in de loop van de dag weer helemaal niets. Mijn eerste zwangerschap was ook met IUI idd. Gelukkig maar 1 ronde nodig gehad. Ik ga vrijdag starten met hormonen, zal dan voor de zekerheid nog wel een test doen als het bloedverlies zo wisselend blijft.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je nog getest? Je eerste was ook net iui?
Jammer maar hopelijk gaat het dan nu weer net zo voorspoedig als bij nummer 1quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef June. het volgende:
[..]
Ja negatief.. Bloedverlies heftiger geworden vanochtend, maar in de loop van de dag weer helemaal niets. Mijn eerste zwangerschap was ook met IUI idd. Gelukkig maar 1 ronde nodig gehad. Ik ga vrijdag starten met hormonen, zal dan voor de zekerheid nog wel een test doen als het bloedverlies zo wisselend blijft.
Ik vind dat een lastige. Mijn tweede tijdelijke contract loopt in maart af. Normaal gezien denk ik wel dat ik een vast contract ga krijgen. Maar mocht ik tegen die tijd (hopelijk) zwanger zijn denk ik niet dat ze dat gaan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:43 schreef Zusje123 het volgende:
Ja, lang geleden. Wat mij betreft niet veel veranderd. Mijn buikpijn vertelt dat ik elk moment ongesteld kan worden.
Opzich nu een beetje zoals gepland. Ik heb net een nieuwe baan en vind het niet heel netjes om direct zwanger te zijn, hoe jammer het ook is. Anderzijds zegt mijn man dat het als vrouw op de werkvloer toch nooit uitkomt. Daar heeft hij ergens gelijk ben, maar aangezien ik mijn baas mag uitleggen dat ik dan direct weer tijdelijk uit de running ben, is het toch maar even uitgesteld.
Hoe is het met de rest?
Hopelijk vandaag goed nieuws gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Vaiana het volgende:
Hier morgen een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zoja dan kan ik mijn volgende ei op gaan zoeken (of afwachten, ik weet nog niet wat ik wil).
Ik heb een vast contract, maar bij ons is het ook mega druk dus onhandig. Daar ga ik dus idd niet op wachten, ze hebben al een paar maanden meer tijd 'gewonnen' nu.Behalve alle ziekmeldingen hierdoor, maar he.
Kan me de afweging wel voorstellen, maar tegelijkertijd zou het zonde zijn om daardoor maanden te verliezen die (afhankelijk van leeftijd en wensen enzo) heel kostbaar kunnen zijn.
@Vaiana: geef het de tijd…. Dan wordt het vanzelf duidelijk of je meteen door wil of nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag goed nieuws gehad.
Lastig lijkt mij dat nu wel. Bedenken of je er klaar voor bent om meteen door te gaan.
Bummerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zoals verwacht ongesteld geworden.
En dan gaan we door naar ronde 4.
Ja of 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bummer! Extra chocoladereep op eten vanavond.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:
Had een beetje hoop deze ronde maar helaas. Gisteren ongesteld geworden.
Nog in afwachting van resultaten van mijn uitstrijkje gezien de heftige bloedingen tijdens de sex dus dat helpt ook niet mee. Ik vind het niet leuk zo.
Oh dat is ook spannend zeg. En jammer dat je weer ongesteld bent geworden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:
Had een beetje hoop deze ronde maar helaas. Gisteren ongesteld geworden.
Nog in afwachting van resultaten van mijn uitstrijkje gezien de heftige bloedingen tijdens de sex dus dat helpt ook niet mee. Ik vind het niet leuk zo.
Ik zit op het wacht bankje. Dus we gaan het weer zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het hier? Wij zitten weer in een actieve ronde, ben benieuwd.
Ja, niets bijzonders, moet nog weer eens gaan terugbellen want die bloedingen komen toch ergens vandaan. Alleen de afgelopen paar keer ineens weer geen bloed meer dus tsjaa.. dan maar weer ff afwachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef Vaiana het volgende:
Al uitslag van je uitstrijkje gehad?
Ik ben nog mijn ongesteldheid aan het afwachten voordat wij weer kunnen gaan proberen. Dacht afgelopen dagen wat krampjes te voelen, wellicht dat die een eisprong betekenden dus dan zou ik over 2 weken weer een stap verder moeten zijn. Ik hoop het, want ben wel weer klaar met wachten.
Hmm, op zich fijn dat er niks bijzonders te zien was, maar ook wel weer vaag van het bloedverlies idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, niets bijzonders, moet nog weer eens gaan terugbellen want die bloedingen komen toch ergens vandaan. Alleen de afgelopen paar keer ineens weer geen bloed meer dus tsjaa.. dan maar weer ff afwachten.
Tsjaa, dat wachten, ik ben er wat gelatener onder denk ik. Wil graag weer zwanger worden maar heb me er ook bij neergelegd dat het na de miskraam er toch allemaal anders uitziet dan gehoopt.
Oh das gek! En fijn inderdaad dat je dan nu weer ongesteld bent (of ja, niet natuurlijk, je snapt me). Hopelijk nu weer reguliere cyclus inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
Ik hoor van meer mensen dat hun menstruatie van de wap was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
Mijn duim draait. Voor jullie allemaal trouwens!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou, deze ronde ineens helemaal geen bloed meer op onhandige momenten. We hebben dan ook een keurige om de dag streak haha, nu maar afwachten.. NOD zou 7 september moeten zijn. De dag daten ik 3 jaar samen zijn en onze bruidstaart gaan uitzoeken. Zou een mooi cadeautje zijn!
Dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 6 september 2021 15:37 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond met mijn vriend besproken dat als het nu niet raak is, we even pauze inlassen tot na de bruiloft (20-11). Het idee dat we net een positieve test hebben voor die datum met de bijbehorende spanning en stress gezien de eerdere miskraam, lijkt me niet echt een goede basis voor een leuke dag. Als het nu wel raak zou zijn, ben ik op 20-11 in ieder geval al verder dan ik de vorige miskraam had.
Aan de andere kant ben ik er ook intens verdrietig om dat ik dus toch niet voor mijn 34e moeder wordt (de bruiloft werd in eerste instantie gepland omdat ik zwanger was) en zelfs dit jaar waarschijnlijk niet meer zwanger.
Blegh. Het is allemaal maar stom.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:11 schreef Debsterr het volgende:
Helaas vandaag ongesteld geworden. Wel verwacht want we gingen dinsdag uit eten dus had voor de zekerheid vast getest, die was negatief.
Nu dus sowieso even geen wachtbankjes meer voor mij.
Thanks @:Vaiana.
Thanks, nu duimen draaien dat het bloedverlies wegblijft en de echo goed is over een paar weken.quote:Op maandag 20 september 2021 01:18 schreef Vaiana het volgende:
@:June. Zeker, al is het ook wel weer spannend nu natuurlijk. Ik heb even gespiekt in het andere topic hoe het bij jou gaat en las over 2 streepjes. Wat mega fijn! Mijn duimen draaien voor een goede stevige plakkerd.
Hoeveelste ronde zit jij nu op?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier valt niet zoveel te melden. Zit weer op het bankje. Dus we gaan het weer zien.
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel, maar ben zo onregelmatig qua cyclus dat ik geen idee heb wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten, dus hier posten heeft dan ook niet zoveel zin
Volgende maand wel intake bij het ziekenhuis, dus wellicht kom ik straks wat actiever meedoen.
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hoeveelste ronde zit jij nu op?
[..]
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht.Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).quote:Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hoeveelste ronde zit jij nu op?
[..]
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht.Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
Hopelijk nu snel raak dan.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.
Ahh ja dat is dan wel lastig ja. Naar ik begreep is er ondertussen wel veel mogelijk om een eisprong en cyclus te ondersteunen, dus hopelijk krijg je goede handvatten en kunnen ze je verder helpen. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).
Gelukkig heb ik snel een verwijzing gekregen, maar ik ben wel zenuwachtig voor de onderzoeken en het hele traject.
Ben benieuwd of het uiteindelijk klopte.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:37 schreef Vaiana het volgende:
Ahh balen.
Ja ik heb een theorie over wanneer ik dan een eisprong heb gehad, maar als dat idd zo is weet ik pas over een week dat die theorie klopt.
Ik had krampenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe voelt dat dan?
Bij mij zijn denk ik de laatste twee weken van de cyclus begonnen, want de PMS-klachten from hell zijn er weer
Maar zou achteraf niet kunnen zeggen of en wanneer er dan ovulatie was.
Steken en druk inderdaad, kan dan echt een paar uur lang een duwende pijn hebben aan 1 kant (nog nooit dubbel gevoeld haha) en dan soms ineens ook echt zo'n plop als ie losschiet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:11 schreef elamanilo het volgende:
Bij mij voelt het als een soort steken en druk in m’n eierstokken. Ik heb van m’n ovulatie altijd een soort buikpijn, van m’n menstruatie gelukkig nooit.
Ik ben het ook een poosje gaan monitoren met ovulatietesten, en toen kon ik er dus goed uit op maken dat die krampen/steken m’n eisprong zijn.
Ik kan zelfs voelen aan welke kant m’n ei springt. En ook dat ik dus soms een dubbele eisprong heb.
Ik vind het slijm van de vruchtbare periode herkennen veel makkelijker dan de pijn van de ovulatie. De mijne is regelmatig, dus als ik iets voel in de juiste periode kan ik het best makkelijk plaatsen. Ik heb wat steken, maar ik zou ze makkelijk kunnen verwarren met een andere buikpijn oid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe voelt dat dan?
Bij mij zijn denk ik de laatste twee weken van de cyclus begonnen, want de PMS-klachten from hell zijn er weer
Maar zou achteraf niet kunnen zeggen of en wanneer er dan ovulatie was.
Nou dit.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Steken en druk inderdaad, kan dan echt een paar uur lang een duwende pijn hebben aan 1 kant (nog nooit dubbel gevoeld haha) en dan soms ineens ook echt zo'n plop als ie losschiet.
Jammer dat er vervolgens zo verrekte weinig mee gebeurd. Maar goed, nog 1 maandje pauze, dan mogen we weer.
Ja, lastig hè? Al die berichten of verhalen van stellen die het niet eens probeerden of in maand een raak was... Blijft moeilijk om positief te blijvenquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:10 schreef Vaiana het volgende:
Weet je wat fijn zou zijn? Gewoon even een week zonder zwangerschapsaankondigingen op social media. Mensenkinderen.
Nu van een stel die het geeneens aan het proberen waren. Soms voelt het allemaal zo oneerlijk.![]()
Maargoed, ik heb als het goed is over ongeveer een week mijn eisprong, dus dan kunnen wij ook weer een poging doen. Onder het mom van manifesteren heb ik besloten dat ik deze ronde zwanger word.![]()
Ja poeh, af en toe overvalt het me zo. Ik hoorde in mijn directe omgeving vooral van mensen waarbij het binnen drie maanden raak was. Over een maand is het een jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging en het enige wat ik daaruit ‘gekregen’ heb is een miskraam.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:34 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ja, lastig hè? Al die berichten of verhalen van stellen die het niet eens probeerden of in maand een raak was... Blijft moeilijk om positief te blijven
Ahhhh. Dat verklaart.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook enorm balen en jaloers zijn, in mijn familie zijn ze nu allemaal zwanger. En soms loop ik ergens en denk ik, wat zou het toch zoveel toffer zijn om dit samen met zo'n kleine te kunnen doen.Maar aan de andere kant kan ik ook enorm genieten van de dingen die we juist gewoon met z'n tweeën kunnen doen.
Ik heb nog tot het eind van dit jaar pauze, zodat we niet in de knoop raken met onze bruiloft. Die pauze maakt me ook wel weer even wat relaxter na flink wat maandelijkse teleurstellingen.
Overigens, hoi. Ik postte hier al mee onder de kloon 'Puddingbroodje.' maar aangezien m'n omgeving nu toch al weet dat we een kinderwens hebben, hoef ik niet meer moeilijk te doen.
Ah, ik heb gisteren hetzelfde verhaal gelezen. Gewoon exact. Wellicht van dezelfde 🙃quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:53 schreef Vaiana het volgende:
Dit stel benoemde zelf specifiek dat zij niet meer aan de pil was maar ze het wel ‘veilig’ deden qua timing, omdat ze er nog niet heel veel behoefte aan hadden.
Haha, waarschijnlijk wel dan. Want ik schat in dat weinig mensen dat zo open uitschrijven als dat hij dat doet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 06:50 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ah, ik heb gisteren hetzelfde verhaal gelezen. Gewoon exact. Wellicht van dezelfde 🙃
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:13 schreef beppievanomdehoek het volgende:
ik kom mij melden, ik heb weer mijn eerste cyclus na de miskraam.
Wat jammerquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:13 schreef beppievanomdehoek het volgende:
ik kom mij melden, ik heb weer mijn eerste cyclus na de miskraam.
Sommige huisartsen kunnen ook de kwaliteit van het sperma checken. Dus dat kan misschien nog een soort tussenoplossing zijn als je niet naar het ziekenhuis wilt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier geen nieuws te melden, vriend denkt eigenlijk ook sowieso dat het niet gaat lukken omdat hij in 't verleden al eens eea heeft laten testen, hij wil zichzelf ook niet teveel (mogelijk valse) hoop geven. Mede gezien onze leeftijden, ik 33, hij 39, hoeft een medisch traject van ons beiden niet, is gelukkig bij beiden niet veranderd. We kijken wel even waar we de grens leggen om het evt nog te laten gebeuren en wanneer we onszelf echt te 'oud' vinden. We zien ook de voordelen van met zijn tweeën zijn zeker wel in gelukkig. Ik probeer wel eea te sturen rond de vruchtbare dagen iig haha en als 't ons gegund is, zou 't fantastisch zijn. Onze bruiloft is in mei, maar we proberen gewoon door. Zwanger op de bruiloft zou voor mij geen issue zijn, vanaf nu zal ik iig ook niet langer dan max 7 maanden zijn dus nooit mega hoogzwanger en ik heb geen dure jurk oid, dus dan zou ik m'n outfit er met liefde op aan passen.
Maar qua hoe makkelijk het bij sommigen soms gaat om zwanger te worden en ook blijven uiteraard, zeker bij diegenen waarbij het beter niet kon gebeuren, is soms wel frustrerend.
Dat. Bij mij viel iedereen van z’n stoel bij de aankondiging, inclusief m’n eigen moeder.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat zeker dat die mensen niet bezig zijn?
Wij weten van verschillende vrienden bijvoorbeeld dat ze bezig zijn. Alleen weten die het niet van ons. Als ze het vragen reageren we ook altijd ontkennend. Ik zoek dat gewoon niet zo.
Mensen houden je sowieso wel in de gatenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef Vaiana het volgende:
Ja man vond het wel fijn om het stil te houden, zodat mensen je niet zo in de gaten houden op feestjes met alcohol drinken enzo, en dat als het wat langer duurt mensen eer ook niet naar gaan vragen.
Was ik het wel mee eens, maar doordat het wat langer duurde werd dat ook steeds moeilijker vond ik. Nu is het allemaal bekend en hoef ik nauwelijks nog uit te leggen waarom ik niet/minder drink.
Spannend! Hopelijk gaat het allemaal al de goede kant op en kunnen jullie snel concrete stappen maken.
Hahaha, true. Mijn schoonmoeder vroeg er alsnog naar toen ik pas cola dronk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen houden je sowieso wel in de gaten
Maar ik heb liever dat ze weten dat ik een kinderwens heb en dat ik daarom niet drink, dan dat ze bij elk overgeslagen drankje vragen of ik misschien zwanger ben, want daar word ik alleen maar verdrietig en ellendig van.
Hoop ik ook! Blij dat we snel terecht konden, want ik word vaak zo moedeloos en gedeprimeerd van mijn lichaam, en dat het niet doet wat het zou moeten doen.
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant opquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn NOD is morgen. maar gezien mjn behoefte aan ongezonde rotzooi weet ik wel hoe laat het is....
Nee weer ongesteld geworden dus helaas.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:02 schreef June. het volgende:
[..]
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant op
Spannend!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:
Het word nu toch wel spannend!
Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Plus ik heb al een week menstruatiebuikpijn, dus ik rekende nergens op,
Nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, dus nu ben ik toch weer gespannen...
Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:
Het word nu toch wel spannend!
Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Plus ik heb al een week menstruatiebuikpijn, dus ik rekende nergens op,
Nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, dus nu ben ik toch weer gespannen...
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn.
Ben je van plan binnenkort te gaan testen?
Ik heb het idee dat ik ook wat baarmoederpijntjes voel. Op basis van mijn NOD zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik vrees een beetje voor placebo pijntjes. Dus we gaan het zien, wie weet kunnen we binnenkort samen een topic doorschuiven!
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.
Ik wil wel testen, maar toch bang om weer teleurgesteld te raken. Ik durf het eigenlijk nog niet.
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.
Maar ik snap je wel, zo’n negatieve test is zo definitief (voor deze cyclus). Ik ben iig heel benieuwd!
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?quote:Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.
Maar ik snap het wel hoor.
Ja, die heb ik weer voor het eerst gehaald afgelopen maand. (Ook al eerder, maar daarna ben ik tijdelijk gestopt).quote:Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?
Ik vind het wel fijn. Kan zo precies zeggen wanneer mijn nod is.
Hmm ja lastig. En spannend ook!quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik weer voor het eerst gehaald afgelopen maand. (Ook al eerder, maar daarna ben ik tijdelijk gestopt).
Het gekke is dat ik juist deze maand niks heb kunnen ontdekken.
Maar nog steeds niet ongesteld. En vandaag ineens niet alleen pijnlijke borsten als ik er op druk, maar een behoorlijk pijnlijke steek door mijn tepels. Dus heel raar![]()
Ik wacht alleen met testen tot het weekend. Anders kan ik sws mijn mond niet houden op werk. En het weekend hebben we een paar dagen om het samen te verwerken. Maar dat duurt natuurlijk nog veel te lang, dus ik ben benieuwd of ik het volhoudt,
Anders nog mensen op het wachtbankje?
Welkom! Niet geschoten altijd mis toch? Je hoeft niet gelijk al the wat met ovulatiesticks en/of temperatuur meten, maar een schot voor de boeg kan geen kwaad. Lekker 'oefenen' 😉quote:Op donderdag 11 november 2021 02:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi. Ik lees al een tijdje af en toe mee en vind het nu tijd om dit topic te komen versterken.
Ik ben deze maand alleen een week eerder ongesteld geworden dan verwacht (hoewel mijn cyclus na het stoppen met de minipil sowieso nog niet super voorspelbaar is), en ik weet qua planning even niet zo heel goed of we er na deze menstruatie voor zullen gaan of dat we mijn menstruatie in december nog afwachten.
Dank je! Waarschijnlijk heb ik morgen een update. Van mijn borsten heb ik nog niet eerder last gehad, dus dat was echt nieuw, maar zo is iedere vrouw (en iedere cyclus) anders.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hmm ja lastig. En spannend ook!
Ik heb na mijn eisprong sowieso altijd kneiter veel last van mijn borsten. Dus het zou bij mij niet meteen een teken zijn. Maar ik duim heel hard voor je
Ik zou gewoon alvast de oefening inzetten. Je weet immers maar nooitquote:Op donderdag 11 november 2021 02:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi. Ik lees al een tijdje af en toe mee en vind het nu tijd om dit topic te komen versterken.
Ik ben deze maand alleen een week eerder ongesteld geworden dan verwacht (hoewel mijn cyclus na het stoppen met de minipil sowieso nog niet super voorspelbaar is), en ik weet qua planning even niet zo heel goed of we er na deze menstruatie voor zullen gaan of dat we mijn menstruatie in december nog afwachten.
Spannend duim duim duimquote:Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Welkom! Niet geschoten altijd mis toch? Je hoeft niet gelijk al the wat met ovulatiesticks en/of temperatuur meten, maar een schot voor de boeg kan geen kwaad. Lekker 'oefenen' 😉
[..]
Dank je! Waarschijnlijk heb ik morgen een update. Van mijn borsten heb ik nog niet eerder last gehad, dus dat was echt nieuw, maar zo is iedere vrouw (en iedere cyclus) anders.
Ahw dat is dan toch altijd jammer.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Ik ben precies op schema ongesteld, ik had toch nog een beetje hoop omdat ik 0 klachten had maar ineens poef menstruatie
Nou dit idd. Ik wil gewoon een baby, maakt me niet meer uit wanneer die komt als het maar zsm is.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben momenteel wel op het punt beland dat de UD mij geen reet meer interessant
Spannend! Hopelijk toch twee streepjes morgenochtend voor je.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:29 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou dit idd. Ik wil gewoon een baby, maakt me niet meer uit wanneer die komt als het maar zsm is.
Ja leuk dat er weer iets meer leven in het topic is!
Ik ben nog niet ongesteld, maar heb ook niet echt het gevoel dat het raak is eigenlijk. Toch maar even testen morgenochtend, want zie morgen mijn beste vriendin die ik het dan in reallife kan vertellen ipv via de app (zij wil proberen voor een tweede dus we weten elkaars cyclus vrij precies, haha). Al denk ik dat mijn lijf spelletjes met me speelt en ik gewoon negatief ga testen.
Balen Bep!quote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Ik ben precies op schema ongesteld, ik had toch nog een beetje hoop omdat ik 0 klachten had maar ineens poef menstruatie
Dan jezelf maar trakteren op een chocoladereep van de besparing!quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:39 schreef Vaiana het volgende:
Nou, ik had geen test meer nodig vanochtend.![]()
Heb je dat al eens eerder gebruikt, of wordt dit de eerste keer?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
Balen
Ik was vanmorgen bij de gyn, zijn advies was om deze cyclus af te breken met een provera kuur (omdat hij waarschijnlijk anovulatoir is), en dan op dag 3 van de menstruatie letrozol gaan slikken.
Ik denk dat ik nog wel een paar dagen ga wachten met de kuur, geen zin om in mijn uppie in de nachtdienst in een isolatiepak ongesteld te zitten zijn en mezelf zielig te voelen.
Eerste keer. Ik vroeg nog of ik ook kon afwachten tot ik vanzelf ongesteld zou worden, maar volgens de gyn zou dit als een soort reset kunnen werken om de medicatie beter aan te laten slaan? Dus het moet maarquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je dat al eens eerder gebruikt, of wordt dit de eerste keer?
En jammer van alle menstruaties weer, op naar de volgende maand!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:
Ik heb beter nieuws. Gisteren al een tweede streepje gezien, maar omdat de teststreep wat vager was en ik het niet durfde te geloven, vandaag nog een test gedaan. En hij is weer positief. Voelt heel onwerkelijk ook omdat ik (nog) nergens last van heb en mij niet anders voel.
Jullie succes komende maand(en)! Blijf volhouden.
Jaaa wat goed! Gefeliciteeeerd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:
Ik heb beter nieuws. Gisteren al een tweede streepje gezien, maar omdat de teststreep wat vager was en ik het niet durfde te geloven, vandaag nog een test gedaan. En hij is weer positief. Voelt heel onwerkelijk ook omdat ik (nog) nergens last van heb en mij niet anders voel.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2021 21:46 schreef arvensis het volgende:
Gefeliciteerd, zusje!
Af en toe komen ze langs.. heeft iemand een hoop ovulatietesten over?
Helaas maar 1 pak, kan ik je wel opsturenquote:Op maandag 15 november 2021 21:46 schreef arvensis het volgende:
Gefeliciteerd, zusje!
quote:Op maandag 15 november 2021 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee sorry moet volgende maand ook weer nieuwe bestellen
Ik moest hier aan denkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
Iemand die ik ken heeft dat ook voorgeschreven gekregen na ruim een halfjaar na het verwijderen van haar spiraaltje geen menstruatie gehad te hebben. Zij was binnen enkele maanden zwanger, dus ik strooi wat positiviteit je kant op.
Wij gaan er nadat deze menstruatie klaar is toch ook maar voor. Beetje onhandig alleen dat we mijn ouders twee weken in huis hebben rond mijn ovulatie…![]()
Ik had al zo’n gevoel toen we begonnenquote:Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jouw geduld wordt ook wel aardig op de proef gesteld..
Na één week zou ik al een blaasontsteking oplopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 01:31 schreef Smart_ass het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: als je regelmatig seks hebt dan heb je in principe geen ovulatietesten nodig toch? Zelfs als je niet precies weet wanneer je ovuleert en je het ruim neemt gaat het om een tijdsbestek van 2 weken ofzo? Hoewel 2 weken lang om de dag seks hebben natuurlijk best veel is dus nu ik het zo typ snap ik het wel.
Hey wat leuk! Wist helemaal niet dat jullie de wens hadden voor een derdequote:Op maandag 15 november 2021 21:46 schreef arvensis het volgende:
Gefeliciteerd, zusje!
Het is niet voor mij.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey wat leuk! Wist helemaal niet dat jullie de wens hadden voor een derde
Ik kwam laatst een batch ovulatietesten tegen achterin een kast maar ik denk dat die al jaren over de datum zijn. Geen idee dus hoe betrouwbaar die nog zijn
Dat zou je kunnen doen idd. Ik moet er niet aan denken persoonlijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 01:31 schreef Smart_ass het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: als je regelmatig seks hebt dan heb je in principe geen ovulatietesten nodig toch? Zelfs als je niet precies weet wanneer je ovuleert en je het ruim neemt gaat het om een tijdsbestek van 2 weken ofzo? Hoewel 2 weken lang om de dag seks hebben natuurlijk best veel is dus nu ik het zo typ snap ik het wel.
Ah okquote:
Van hartequote:Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:
Dat scheelt misschien wel een beetje? Dan heb je iig iets minder hoge verwachtingen wellicht. Maar ik hoop nog steeds dat het binnenkort raak is.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had al zo’n gevoel toen we begonnen
quote:Op dinsdag 16 november 2021 01:31 schreef Smart_ass het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan met een dreumesquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga dat voor nu ook zo doen @:Vaiana. Mijn normale cyclus is 28 dagen, hoewel het afgelopen maand 24 dagen was. Wij gaan dus maar gewoon om de dag seksen in de periode waarin de eisprong zou moeten zijn voor zowel een cyclus van 24 dagen als 28 dagen zeg maar, plus een paar dagen daarvoor en een dag erna. We zien wel hoelang we dat volhouden. Hopelijk is mijn cyclus ook gewoon weer snel 28 dagen. Dit is pas ronde 1 dus ik wil eigenlijk ook nog niet aan ovulatietesten en temperaturen hoeven denken
.
Het hoeven natuurlijk geen ellenlange sekssessies te zijn hequote:Op dinsdag 16 november 2021 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan met een dreumes![]()
Het zit hem nog niet eens in de tijd maar meer de energiequote:Op dinsdag 16 november 2021 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het hoeven natuurlijk geen ellenlange sekssessies te zijn he.
Temperaturen lukt mij ook niet, wegens wisselende diensten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef Elleska het volgende:
Regelmatig seks hebben lijkt mij dan weer makkelijker dan de temperatuurmethode. Dat is alleen nauwkeurig als je elke ochtend voordat je uit bed stapt op hetzelfde tijdstip de temperatuur meet en dan moet je ook nog eens stabiele nachten hebben waarbij je een minimaal 5 uur achtereen kan slapen voordat de wekker gaat.
Spannend! Wanneer is je NOD?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit weer op het wachtbankje voor ronde 7.
Ik heb nog geen kind, ik ken geen nachten waarin 5 uur doorslapen niet lukt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef Elleska het volgende:
Regelmatig seks hebben lijkt mij dan weer makkelijker dan de temperatuurmethode. Dat is alleen nauwkeurig als je elke ochtend voordat je uit bed stapt op hetzelfde tijdstip de temperatuur meet en dan moet je ook nog eens stabiele nachten hebben waarbij je een minimaal 5 uur achtereen kan slapen voordat de wekker gaat.
Majo had het over waar je de tijd vandaan voor om de dag seks met een dreumes in huis, vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kind, ik ken geen nachten waarin 5 uur doorslapen niet lukt.
Het tijdstip is soms een dingetje ja, maar na een paar cyclussen heb ik mijn basis temperatuur van zowel voor als na eisprong wel helder, plus weet ik dat ik bij uitslapen meestal een temperatuurstijging zie die los staat van de eisprong. En aangezien mijn eisprong vinden het enige doel is voor mij, werkt temperaturen dan prima.
Verdere conclusies over innesteling of zwanger zijn/blijven probeer ik er niet meer mee te vinden, daar werd ik wat obsessief van.
Hopelijk heeft de medicatie snel het gewenste effect!quote:Op zondag 21 november 2021 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Vannacht menstruatie gekregen na provera, hallo nieuwe ronde
Dinsdag moet ik de eerste letrozol nemen, hopelijk niet te veel bijwerkingen.
Hoe gaat het bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2021 20:32 schreef Elleska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaa eindelijk! Wat ontzettend fijn voor je!! Gefeliciteerd.
![]()
![]()
Jaaaa gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hele goeie.quote:Op maandag 22 november 2021 20:54 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gefeliciteerd Elleska.goeie streep ook!
Oh jaaaaa ElleskaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef June. het volgende:
Dat is niet te missen! Gefeliciteerdhaha ja, die grap hebben mijn man en ik ook al een paar keer gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet nog wel even landen ook omdat ik er nog helemaal niets van merk maar dat komt vast snel genoeg. Hier delen en alle felicitaties maken het weer een beetje echter
[ Bericht 6% gewijzigd door Elleska op 22-11-2021 22:49:35 ]
Die knalstrepen van jou zijn me anders nog wel door het hoofd geschoten.quote:Op maandag 22 november 2021 22:06 schreef elamanilo het volgende:
Jaaaa! Gefeliciteerd Elleska! Inderdaad, wat een goeie streep!
Resistance is futile.
Ik niet want niet nodig, maar kijk ook even naar:quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Vaiana het volgende:
Is er hier toevallig iemand die al volledig uitgedokterd heeft welke (aanvullende) zorgverzekering je het beste kan hebben als je hoopt volgend jaar een zwangerschap, bevalling en kraamtijd mee te maken?
Ik ben medisch, dus ik heb nu niet gekeken naar vergoeding voor poliklinische bevalling.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Vaiana het volgende:
Is er hier toevallig iemand die al volledig uitgedokterd heeft welke (aanvullende) zorgverzekering je het beste kan hebben als je hoopt volgend jaar een zwangerschap, bevalling en kraamtijd mee te maken?
Ik heb het vorig jaar niet compleet uitgedokterd maar alleen gekeken naar die bevalling en kraamzorg. Ik kwam er toen op uit dat het niet veel zou schelen als ik aanvullend zou verzekeren of het zelf zou betalen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Vaiana het volgende:
Van welke dingen heb je een rekening gehad?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:49 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb uiteindelijk een paar pittige rekeningen moeten betalen terwijl mijn bevalling onverwacht medisch was geworden. Dus ik weet niet of ik nou beter af ben geweest.
Heb je het gewoon of collectief via een werkgever? Dan zitten er vaak nog dingen extra in de aanvullende verzekering. Zoals 75% van de eigen bijdrage vd kraamzorg vergoed krijgen.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:15 schreef Vaiana het volgende:
Ha, ik zit al bij CZ met basis aanvullend.![]()
Vorig jaar ook daar gebleven omdat ik ook een poliklinische bevalling dekking zag, en ik verwacht daar gebruik van te gaan maken. Nice, dan blijf ik lekker zitten denk ik, premie gaat 4 euro omhoog dus dat is ook wel te overzien. Thanks!
Collectief via mijn werkgever inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:48 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Heb je het gewoon of collectief via een werkgever? Dan zitten er vaak nog dingen extra in de aanvullende verzekering. Zoals 75% van de eigen bijdrage vd kraamzorg vergoed krijgen.
Even denken.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:27 schreef Elleska het volgende:
Verloskundige zorg wordt sowieso vergoed en ziekenhuisbevalling bij een medische indicatie ook.
Aanvullende verzekering is bijvoorbeeld voor lactatiekundige, eigenbijdrage kraamzorg, aanvullende kraamzorg, poliklinische bevalling (zonder medische indicatie) en zwangerschapscursus.
Ik heb dat overigens niet uit voorzorg al gedaan dus ik ben nu ook alles even aan het checken
[..]
Van welke dingen heb je een rekening gehad?
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het gegaan? Meegevallen met de bijwerkingen?quote:Op zondag 21 november 2021 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Vannacht menstruatie gekregen na provera, hallo nieuwe ronde
Dinsdag moet ik de eerste letrozol nemen, hopelijk niet te veel bijwerkingen.
Hoe gaat het bij jullie?
Eigenlijk helemaal geen bijwerkingen gehad.quote:Op zondag 28 november 2021 19:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan? Meegevallen met de bijwerkingen?
Het is bij mij meestal ook geen 28 dagen hoor. Of in dit geval 27 want het is doorgebroken. Dag eerder dan ik had gedacht nav mijn testen.quote:Op maandag 29 november 2021 17:00 schreef Vaiana het volgende:
Heel fijn dat er geen bijwerking zijn! Hopelijk zie je snel resultaat.
Balen Thinkk-Pinkk. Stiekem ben ik een beetje jaloers op de cyclussen van 28 dagen, maar het zou wel fijn zijn als die mooie cyclus ook resulteerde in een mooie tweede streep.
Ik heb volgens mij vruchtbaar slijm gespot, dus hoop/verwacht binnenkort de eisprong. Dat zou me op een cyclus van ongeveer 34 dagen zetten, toch al weer 2 dichterbij mijn vroegere norm van 32.
Ohja dat is dan wel weer lastig idd. Mijne is consistent lang, wat wel makkelijker plannen is maar veel geduld vergt en effectief minder pogingen oplevert.quote:Op maandag 29 november 2021 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is bij mij meestal ook geen 28 dagen hoor. Of in dit geval 27 want het is doorgebroken. Dag eerder dan ik had gedacht nav mijn testen.
Maar dat is ook waarom ik ovulatie testen gebruik om iig een beetje gericht te kunnen klussen :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |