Ik hoor van meer mensen dat hun menstruatie van de wap was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
Mijn duim draait. Voor jullie allemaal trouwens!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou, deze ronde ineens helemaal geen bloed meer op onhandige momenten. We hebben dan ook een keurige om de dag streak haha, nu maar afwachten.. NOD zou 7 september moeten zijn. De dag daten ik 3 jaar samen zijn en onze bruidstaart gaan uitzoeken. Zou een mooi cadeautje zijn!
Dikke knuffel voor jouquote:Op maandag 6 september 2021 15:37 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond met mijn vriend besproken dat als het nu niet raak is, we even pauze inlassen tot na de bruiloft (20-11). Het idee dat we net een positieve test hebben voor die datum met de bijbehorende spanning en stress gezien de eerdere miskraam, lijkt me niet echt een goede basis voor een leuke dag. Als het nu wel raak zou zijn, ben ik op 20-11 in ieder geval al verder dan ik de vorige miskraam had.
Aan de andere kant ben ik er ook intens verdrietig om dat ik dus toch niet voor mijn 34e moeder wordt (de bruiloft werd in eerste instantie gepland omdat ik zwanger was) en zelfs dit jaar waarschijnlijk niet meer zwanger.
Blegh. Het is allemaal maar stom.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:11 schreef Debsterr het volgende:
Helaas vandaag ongesteld geworden. Wel verwacht want we gingen dinsdag uit eten dus had voor de zekerheid vast getest, die was negatief.
Nu dus sowieso even geen wachtbankjes meer voor mij.
Thanks @:Vaiana.
Thanks, nu duimen draaien dat het bloedverlies wegblijft en de echo goed is over een paar weken.quote:Op maandag 20 september 2021 01:18 schreef Vaiana het volgende:
@:June. Zeker, al is het ook wel weer spannend nu natuurlijk. Ik heb even gespiekt in het andere topic hoe het bij jou gaat en las over 2 streepjes. Wat mega fijn! Mijn duimen draaien voor een goede stevige plakkerd.
Hoeveelste ronde zit jij nu op?quote:Op donderdag 30 september 2021 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier valt niet zoveel te melden. Zit weer op het bankje. Dus we gaan het weer zien.
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel, maar ben zo onregelmatig qua cyclus dat ik geen idee heb wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten, dus hier posten heeft dan ook niet zoveel zin
Volgende maand wel intake bij het ziekenhuis, dus wellicht kom ik straks wat actiever meedoen.
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hoeveelste ronde zit jij nu op?
[..]
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht.Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).quote:Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hoeveelste ronde zit jij nu op?
[..]
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht.Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
Hopelijk nu snel raak dan.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.
Ahh ja dat is dan wel lastig ja. Naar ik begreep is er ondertussen wel veel mogelijk om een eisprong en cyclus te ondersteunen, dus hopelijk krijg je goede handvatten en kunnen ze je verder helpen. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!quote:Op donderdag 30 september 2021 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).
Gelukkig heb ik snel een verwijzing gekregen, maar ik ben wel zenuwachtig voor de onderzoeken en het hele traject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |