abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201057540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
Ik hoor van meer mensen dat hun menstruatie van de wap was.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 augustus 2021 @ 15:04:58 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201140421
Nou, deze ronde ineens helemaal geen bloed meer op onhandige momenten. We hebben dan ook een keurige om de dag streak haha, nu maar afwachten.. NOD zou 7 september moeten zijn. De dag dat O+ en ik 3 jaar samen zijn en onze bruidstaart gaan uitzoeken. Zou een mooi cadeautje zijn!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201140954
quote:
17s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou, deze ronde ineens helemaal geen bloed meer op onhandige momenten. We hebben dan ook een keurige om de dag streak haha, nu maar afwachten.. NOD zou 7 september moeten zijn. De dag dat O+ en ik 3 jaar samen zijn en onze bruidstaart gaan uitzoeken. Zou een mooi cadeautje zijn!
Mijn duim draait. Voor jullie allemaal trouwens!

Ik merk weer helemaal niks deze ronde. Dus ga er maar van uit dat we op vakantie aan de gang moeten _O-
pi_201153437
Vandaag ongesteld geworden. *O* :') Valt me alles mee, vanaf de dag van de miskraam geteld is het een cyclus van 36 dagen, normaal zit ik op 31 of 32. Mijn theorie was dat ik na 6 weken ongesteld zou zijn, dan vielen de vruchtbare dagen precies in onze vakantie. Nu mogen we het in onze laatste werkweek nog gezellig maken, dat komt vast ook goed. :+

Maar ik kom dus weer met jullie meedoen! Al hoop ik dat we Debs uitzwaaien voordat ik aan de slag kan. :*
  maandag 6 september 2021 @ 15:37:24 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201241007
Zaterdagavond met mijn vriend besproken dat als het nu niet raak is, we even pauze inlassen tot na de bruiloft (20-11). Het idee dat we net een positieve test hebben voor die datum met de bijbehorende spanning en stress gezien de eerdere miskraam, lijkt me niet echt een goede basis voor een leuke dag. Als het nu wel raak zou zijn, ben ik op 20-11 in ieder geval al verder dan ik de vorige miskraam had.

Aan de andere kant ben ik er ook intens verdrietig om dat ik dus toch niet voor mijn 34e moeder wordt (de bruiloft werd in eerste instantie gepland omdat ik zwanger was) en zelfs dit jaar waarschijnlijk niet meer zwanger.

Blegh. Het is allemaal maar stom.
pi_201241436
:*

Het is ook heel stom, en het voelt zo oneerlijk dat je zulke keuzes moet maken. Herkenbare gevoels beschrijf je ook, al is mijn situatie anders. Ik hoop heel erg ontzettend hard dat het nu raak is en er dus helemaal geen sprake is van een pauze. En als je even je ei kwijt moet dan staat mijn DM altijd open!
pi_201248666
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 15:37 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond met mijn vriend besproken dat als het nu niet raak is, we even pauze inlassen tot na de bruiloft (20-11). Het idee dat we net een positieve test hebben voor die datum met de bijbehorende spanning en stress gezien de eerdere miskraam, lijkt me niet echt een goede basis voor een leuke dag. Als het nu wel raak zou zijn, ben ik op 20-11 in ieder geval al verder dan ik de vorige miskraam had.

Aan de andere kant ben ik er ook intens verdrietig om dat ik dus toch niet voor mijn 34e moeder wordt (de bruiloft werd in eerste instantie gepland omdat ik zwanger was) en zelfs dit jaar waarschijnlijk niet meer zwanger.

Blegh. Het is allemaal maar stom.
Dikke knuffel voor jou
Ik hoop toch dat je kunt genieten van je bruiloft en dat je over een paar jaar hier zonder pijn op terugkijkt.

En ik kan je heel goed begrijpen. Ook ik werd door mijn miskraam geen moeder meer voor m’n 34e. Vond ik ook heel vervelend toen. Nu komt het kind dan op mijn 34e, ik heb alle hoop dat dat voor jou ook zo is!

Gister was het precies een jaar geleden dat ik mijn miskraam had. Als ik toen had geweten dat ik exact een jaar later op 6 september bij m’n bevallingscursus zou zitten had dat een boel pijn verzacht
Hoewel het geduld opbrengen altijd moeilijk is ;)

Anyway ik wens je veel sterkte maar heb er tegelijkertijd ook alle vertrouwen in dat het voor jou ook zo zal uitpakken
  woensdag 8 september 2021 @ 09:15:42 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201262790
Thanks @_Lily_ en ondanks dat je het natuurlijk anders had gewild, is het fijn om te zien dat er wel herkenbaarheid in zit. Ik loop momenteel ook bij de praktijkondersteuner dus kan daar gelukkig ook wel mijn hart luchten. Gisteravond, na een gezellig etentje met mijn lief, had ik wel een heel "zwart" moment waarop het voelt alsof niemand van me houdt en niets zin heeft. Daarna in bed echt een hysterische jank bui gehad. Soms doet het ineens ZO'N pijn allemaal.
pi_201275837
@Debsterr Jij dacht eergisteren je NOD te hebben toch? Is er al nieuws?
Wat rot om te lezen dat het je soms zo zwaar zwalt. ;( Maar fijn dat de terecht kan/kon bij de praktijkondersteuner, hopelijk lukt het met die hulp om alles weer wat 'lichter' te maken. Ik denk iig dat het goed is dat je het verdriet zo de ruimte kan geven, maar kan me ook voorstellen dat je er minder verdriet om zou willen hebben. Ik denk aan je. :*
  donderdag 9 september 2021 @ 15:11:19 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201279019
Helaas vandaag ongesteld geworden. Wel verwacht want we gingen dinsdag uit eten dus had voor de zekerheid vast getest, die was negatief.

Nu dus sowieso even geen wachtbankjes meer voor mij.

Thanks @Vaiana :*.
pi_201279127
quote:
17s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:11 schreef Debsterr het volgende:
Helaas vandaag ongesteld geworden. Wel verwacht want we gingen dinsdag uit eten dus had voor de zekerheid vast getest, die was negatief.

Nu dus sowieso even geen wachtbankjes meer voor mij.

Thanks @:Vaiana :*.
;( Balen. Ik hoop voor je dat het lukt om het even los te laten en volop te genieten van de bruiloft + voorbereidingen, op naar een mooi feestje. O+
pi_201430629
Gemakshalve ben ik er maar vanuit gegaan dat mijn cyclus back to normal is, aangezien de miskraam-cyclus maar 4 dagen langer was dan mijn reguliere cyclus. Als die aanname klopt dan neem ik bij deze plaats op het wachtbankje. :+ NOD is 2 oktober en we hebben vanaf een week voor de eisprong een strakke om de dag streak gehad, dus we gaan het zien. Ik heb niks bijgehouden qua ovulatietesten en temperaturen enzo, doe een poging op mijn lijf te vertrouwen ipv op cijfertjes. ;)
  zondag 19 september 2021 @ 19:45:02 #138
208890 June.
Seriously?
pi_201431170
Dat moet hoopgevend zijn @Vaiana !
Shine bright like a diamond.
pi_201435126
@June. Zeker, al is het ook wel weer spannend nu natuurlijk. Ik heb even gespiekt in het andere topic hoe het bij jou gaat en las over 2 streepjes. Wat mega fijn! Mijn duimen draaien voor een goede stevige plakkerd. O+
pi_201439910
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 01:18 schreef Vaiana het volgende:
@:June. Zeker, al is het ook wel weer spannend nu natuurlijk. Ik heb even gespiekt in het andere topic hoe het bij jou gaat en las over 2 streepjes. Wat mega fijn! Mijn duimen draaien voor een goede stevige plakkerd. O+
Thanks, nu duimen draaien dat het bloedverlies wegblijft en de echo goed is over een paar weken.

Hopelijk volgen jullie snel, ik zie dat er nog wat voorjaar baby's bij mogen in het zwanger topic :*
Shine bright like a diamond.
pi_201573845
Poeh, de laatste dagen van de wachtweken vallen zwaar. In het begin ging het helemaal prima, maar merk dat het me nu weer heel erg bezig houdt en ik ook weer meer moeite heb met het zien van anderen met babies, en weer meer stil sta bij hoeveel weken ik nu zwanger geweest zou zijn.
Het enige wat ik aan potentiële symptomen heb kan ook PMS zijn, behalve 1 dag met wat kramp afgelopen weekend.
Maargoed, ik probeer maar vooral lief te zijn voor mezelf en vertel mezelf steeds dat het heel normaal is dat ik het spannend vind, maar dat ik er toch niks aan kan veranderen en het ook oké is als het niet raak is. Voelt natuurlijk niet zo, maar misschien manifesteer ik dan wat meer zenheid. :')

Verder is het rustig hier zeg! Maar ik zag idd ook bij het zwangerschapstopic dat het vanaf januari nog vrij leeg is daar qua uitgerekende data.
pi_201578919
Hier valt niet zoveel te melden. Zit weer op het bankje. Dus we gaan het weer zien.
pi_201580572
Ik wil ook wel, maar ben zo onregelmatig qua cyclus dat ik geen idee heb wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten, dus hier posten heeft dan ook niet zoveel zin :')
Volgende maand wel intake bij het ziekenhuis, dus wellicht kom ik straks wat actiever meedoen.
pi_201581628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier valt niet zoveel te melden. Zit weer op het bankje. Dus we gaan het weer zien.
Hoeveelste ronde zit jij nu op?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel, maar ben zo onregelmatig qua cyclus dat ik geen idee heb wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten, dus hier posten heeft dan ook niet zoveel zin :')
Volgende maand wel intake bij het ziekenhuis, dus wellicht kom ik straks wat actiever meedoen.
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht. ;) Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
pi_201583202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:

[..]
[..]
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht. ;) Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.
pi_201583440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:

[..]
[..]
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).
Gelukkig heb ik snel een verwijzing gekregen, maar ik ben wel zenuwachtig voor de onderzoeken en het hele traject.
pi_201584950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.
Hopelijk nu snel raak dan. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).
Gelukkig heb ik snel een verwijzing gekregen, maar ik ben wel zenuwachtig voor de onderzoeken en het hele traject.
Ahh ja dat is dan wel lastig ja. Naar ik begreep is er ondertussen wel veel mogelijk om een eisprong en cyclus te ondersteunen, dus hopelijk krijg je goede handvatten en kunnen ze je verder helpen. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!
pi_201613607
Mhmm. Ik ben nog niet ongesteld (had ik gisteren verwacht te worden), maar test ook negatief. Dus blijkbaar is mijn cyclus toch nog een beetje van slag na de miskraam. Geeeen idee wanneer ik dan nu mijn ongesteldheid kan verwachten. :{
pi_201617917
Hopelijk snel meer duidelijkheid dan.

Wij gaan weer door naar de volgende ronde iig.
pi_201618985
Ahh balen. ;(

Ja ik heb een theorie over wanneer ik dan een eisprong heb gehad, maar als dat idd zo is weet ik pas over een week dat die theorie klopt. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')