abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200478035
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:25 schreef June. het volgende:

[..]

Ik word denk ik ongesteld. Wat bloedverlies wel, maar nog niet veel. Nod is vrijdag of zaterdag. Dit is de laatste ronde zelf proberen, dus beetje lastig inschatten wanneer ik het ziekenhuis moet bellen voor het starten met IUI :')

Denk dat ik voor de zekerheid even ga testen en als het bloedverlies doorzet dan toch maar ff bellen. Had bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding dus tja. Bloed is bij mij soms goed, maar meestal niet..

En @:Vaiana wat verdrietig je alweer terug te moeten zien ;(
Heb je nog getest? Je eerste was ook net iui?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200478056
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier heb ik m'n menstruatie overgeslagen, niet zwanger though, wel irritant dus want geen idee nu qua cyclus :(

Vaiana :*
Dat is echt wel heel vervelend -O-
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:08:03 #103
208890 June.
Seriously?
pi_200478753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je nog getest? Je eerste was ook net iui?
Ja negatief.. Bloedverlies heftiger geworden vanochtend, maar in de loop van de dag weer helemaal niets. Mijn eerste zwangerschap was ook met IUI idd. Gelukkig maar 1 ronde nodig gehad. Ik ga vrijdag starten met hormonen, zal dan voor de zekerheid nog wel een test doen als het bloedverlies zo wisselend blijft.
Shine bright like a diamond.
pi_200479737
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef June. het volgende:

[..]

Ja negatief.. Bloedverlies heftiger geworden vanochtend, maar in de loop van de dag weer helemaal niets. Mijn eerste zwangerschap was ook met IUI idd. Gelukkig maar 1 ronde nodig gehad. Ik ga vrijdag starten met hormonen, zal dan voor de zekerheid nog wel een test doen als het bloedverlies zo wisselend blijft.
Jammer maar hopelijk gaat het dan nu weer net zo voorspoedig als bij nummer 1 :)
pi_200487358
Mijn ei gevonden. Net Pasen zo.
pi_200701284
Ja, lang geleden. Wat mij betreft niet veel veranderd. Mijn buikpijn vertelt dat ik elk moment ongesteld kan worden.

Opzich nu een beetje zoals gepland. Ik heb net een nieuwe baan en vind het niet heel netjes om direct zwanger te zijn, hoe jammer het ook is. Anderzijds zegt mijn man dat het als vrouw op de werkvloer toch nooit uitkomt. Daar heeft hij ergens gelijk ben, maar aangezien ik mijn baas mag uitleggen dat ik dan direct weer tijdelijk uit de running ben, is het toch maar even uitgesteld.

Hoe is het met de rest?
pi_200701532
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:43 schreef Zusje123 het volgende:
Ja, lang geleden. Wat mij betreft niet veel veranderd. Mijn buikpijn vertelt dat ik elk moment ongesteld kan worden.

Opzich nu een beetje zoals gepland. Ik heb net een nieuwe baan en vind het niet heel netjes om direct zwanger te zijn, hoe jammer het ook is. Anderzijds zegt mijn man dat het als vrouw op de werkvloer toch nooit uitkomt. Daar heeft hij ergens gelijk ben, maar aangezien ik mijn baas mag uitleggen dat ik dan direct weer tijdelijk uit de running ben, is het toch maar even uitgesteld.

Hoe is het met de rest?
Ik vind dat een lastige. Mijn tweede tijdelijke contract loopt in maart af. Normaal gezien denk ik wel dat ik een vast contract ga krijgen. Maar mocht ik tegen die tijd (hopelijk) zwanger zijn denk ik niet dat ze dat gaan doen.

Maargoed ik ben bijna 32 dus wil daar eigenlijk niet op wachten.

Vrijdag NOD. Maar ben chagrin en heb hoofdpijn.. al kan dat ook een bijwerking zijn van de tweede vaccinatie. Maar ik heb zo’n gevoel van niet.
pi_200701971
Hier morgen een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zoja dan kan ik mijn volgende ei op gaan zoeken (of afwachten, ik weet nog niet wat ik wil).
Ik heb een vast contract, maar bij ons is het ook mega druk dus onhandig. Daar ga ik dus idd niet op wachten, ze hebben al een paar maanden meer tijd 'gewonnen' nu. ;) Behalve alle ziekmeldingen hierdoor, maar he.
Kan me de afweging wel voorstellen, maar tegelijkertijd zou het zonde zijn om daardoor maanden te verliezen die (afhankelijk van leeftijd en wensen enzo) heel kostbaar kunnen zijn.
pi_200719773
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Vaiana het volgende:
Hier morgen een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zoja dan kan ik mijn volgende ei op gaan zoeken (of afwachten, ik weet nog niet wat ik wil).
Ik heb een vast contract, maar bij ons is het ook mega druk dus onhandig. Daar ga ik dus idd niet op wachten, ze hebben al een paar maanden meer tijd 'gewonnen' nu. ;) Behalve alle ziekmeldingen hierdoor, maar he.
Kan me de afweging wel voorstellen, maar tegelijkertijd zou het zonde zijn om daardoor maanden te verliezen die (afhankelijk van leeftijd en wensen enzo) heel kostbaar kunnen zijn.
Hopelijk vandaag goed nieuws gehad.

Lastig lijkt mij dat nu wel. Bedenken of je er klaar voor bent om meteen door te gaan.
pi_200720248
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hopelijk vandaag goed nieuws gehad.

Lastig lijkt mij dat nu wel. Bedenken of je er klaar voor bent om meteen door te gaan.
@Vaiana: geef het de tijd…. Dan wordt het vanzelf duidelijk of je meteen door wil of niet
Ik kon dat na miskraam ook niet zo meteen beslissen. Uiteindelijk heb ik toch mijn ei meteen gezocht met de gedachte: als ik ooit moeder wil worden moet ik wel een poging wagen haha

Toen ik m’n ei had gevonden werd het vraagstuk meteen opgelost want toen merkte ik aan mezelf dat ik er gewoon voor wilde gaan. Je bent dan ook een paar weken verder. En voel je dat niet zo dan sla je gewoon over toch?
pi_200720262
Wat betreft onhandig voor werk en carričre: uiteindelijk word je zo onder druk gezet door je toenemende leeftijd dat het werk dilemma vanzelf minder belangrijk wordt haha
pi_200720358
Vandaag inderdaad goed nieuws gehad! Ik ben grotendeels schoon, de hele kleine restjes die er zitten zouden met de volgende menstruatie mee moeten komen. Advies van de gyneacoloog is om die menstruatie even af te wachten, niet perse omdat er significante extra risico's zijn maar wel omdat een volgende zwangerschap lastiger te beoordelen is als er nog restweefsel zou zijn.
Voordeel daarvan voor mij is dat er al voor mij besloten is wat ik doe, dus ook geen ei zoeken maar gewoon rustig mijn menstruatie afwachten. Kunnen we er daarna weer vol voor gaan, want daar ben ik nu al wel aan toe dus dan helemaal denk ik.
Dat ik er klaar voor ben was voor mij heel duidelijk, ik twijfelde alleen of ik echt actief mijn ei wilde zoeken. Nu kan ik gewoon na mijn menstruatie de draad weer oppakken, dan heb ik denk ik voldoende referentiepunt om niet direct ovulatietesten nodig te hebben. Zeg ik nu. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Bami op 03-08-2021 18:57:30 ]
pi_200778796
Ik ben zoals verwacht ongesteld geworden.

En dan gaan we door naar ronde 4.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:04:12 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200778957
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zoals verwacht ongesteld geworden.

En dan gaan we door naar ronde 4.
Bummer :*! Extra chocoladereep op eten vanavond.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200779004
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bummer :*! Extra chocoladereep op eten vanavond.
Ja of 2 :+ laten we dat maar niet doen trouwens :’) heb morgen ook nog een bbq _O-
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:03:42 #116
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200875680
Had een beetje hoop deze ronde maar helaas. Gisteren ongesteld geworden.

Nog in afwachting van resultaten van mijn uitstrijkje gezien de heftige bloedingen tijdens de sex dus dat helpt ook niet mee. Ik vind het niet leuk zo ;(.
pi_200876114
quote:
9s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:

Nog in afwachting van resultaten van mijn uitstrijkje gezien de heftige bloedingen tijdens de sex dus dat helpt ook niet mee. Ik vind het niet leuk zo ;(.
;( Dat klinkt ook echt mega naar! Wat balen zeg.

Hopelijk is de uitslag van het uitstrijkje goed, stoppen de bloedingen en wordt het dan weer wat leuker allemaal. :*
pi_200877034
quote:
9s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:

Oh dat is ook spannend zeg. En jammer dat je weer ongesteld bent geworden.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:07:28 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201049615
Hoe is het hier? Wij zitten weer in een actieve ronde, ben benieuwd.
pi_201050303
Al uitslag van je uitstrijkje gehad?
Ik ben nog mijn ongesteldheid aan het afwachten voordat wij weer kunnen gaan proberen. Dacht afgelopen dagen wat krampjes te voelen, wellicht dat die een eisprong betekenden dus dan zou ik over 2 weken weer een stap verder moeten zijn. Ik hoop het, want ben wel weer klaar met wachten. :@
pi_201050333
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het hier? Wij zitten weer in een actieve ronde, ben benieuwd.
Ik zit op het wacht bankje. Dus we gaan het weer zien.

Mocht het deze ronde niet raak zijn wordt de volgende wat lastiger. Dan zijn we met de vriendengroep op vakantie _O- dat wordt dan heeel zachtjes
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:15:09 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201050358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef Vaiana het volgende:
Al uitslag van je uitstrijkje gehad?
Ik ben nog mijn ongesteldheid aan het afwachten voordat wij weer kunnen gaan proberen. Dacht afgelopen dagen wat krampjes te voelen, wellicht dat die een eisprong betekenden dus dan zou ik over 2 weken weer een stap verder moeten zijn. Ik hoop het, want ben wel weer klaar met wachten. :@
Ja, niets bijzonders, moet nog weer eens gaan terugbellen want die bloedingen komen toch ergens vandaan. Alleen de afgelopen paar keer ineens weer geen bloed meer dus tsjaa.. dan maar weer ff afwachten :?.

Tsjaa, dat wachten, ik ben er wat gelatener onder denk ik. Wil graag weer zwanger worden maar heb me er ook bij neergelegd dat het na de miskraam er toch allemaal anders uitziet dan gehoopt.
pi_201051563
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ja, niets bijzonders, moet nog weer eens gaan terugbellen want die bloedingen komen toch ergens vandaan. Alleen de afgelopen paar keer ineens weer geen bloed meer dus tsjaa.. dan maar weer ff afwachten :?.

Tsjaa, dat wachten, ik ben er wat gelatener onder denk ik. Wil graag weer zwanger worden maar heb me er ook bij neergelegd dat het na de miskraam er toch allemaal anders uitziet dan gehoopt.
Hmm, op zich fijn dat er niks bijzonders te zien was, maar ook wel weer vaag van het bloedverlies idd.

Ik denk nu dat het makkelijker wordt als ik iig weer een cyclus heb om vanuit te gaan, omdat ik nu 0 idee heb. Plus dan kunnen de condooms de deur weer uit want dat vind ik maar niks. :') Maar met hoe moeilijk ik het mezelf maak is het maar de vraag of ik het los kan gaan laten ja. Ik doe nu maar gewoon regelmatig nog met mensen over de miskraam praten en het op die manier een plekje geven. Ik ben op meer (werk)vlakken aan het oefenen met loslaten, dus wie weet levert het in dit proces ook nog voordeel op. ;)
pi_201054060
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:48:48 #125
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201055246
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
Oh das gek! En fijn inderdaad dat je dan nu weer ongesteld bent (of ja, niet natuurlijk, je snapt me). Hopelijk nu weer reguliere cyclus inderdaad.
pi_201057540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoor van meer mensen dat hun menstruatie van de wap was.
  maandag 30 augustus 2021 @ 15:04:58 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201140421
Nou, deze ronde ineens helemaal geen bloed meer op onhandige momenten. We hebben dan ook een keurige om de dag streak haha, nu maar afwachten.. NOD zou 7 september moeten zijn. De dag dat O+ en ik 3 jaar samen zijn en onze bruidstaart gaan uitzoeken. Zou een mooi cadeautje zijn!
pi_201140954
quote:
17s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou, deze ronde ineens helemaal geen bloed meer op onhandige momenten. We hebben dan ook een keurige om de dag streak haha, nu maar afwachten.. NOD zou 7 september moeten zijn. De dag dat O+ en ik 3 jaar samen zijn en onze bruidstaart gaan uitzoeken. Zou een mooi cadeautje zijn!
Mijn duim draait. Voor jullie allemaal trouwens!

Ik merk weer helemaal niks deze ronde. Dus ga er maar van uit dat we op vakantie aan de gang moeten _O-
pi_201153437
Vandaag ongesteld geworden. *O* :') Valt me alles mee, vanaf de dag van de miskraam geteld is het een cyclus van 36 dagen, normaal zit ik op 31 of 32. Mijn theorie was dat ik na 6 weken ongesteld zou zijn, dan vielen de vruchtbare dagen precies in onze vakantie. Nu mogen we het in onze laatste werkweek nog gezellig maken, dat komt vast ook goed. :+

Maar ik kom dus weer met jullie meedoen! Al hoop ik dat we Debs uitzwaaien voordat ik aan de slag kan. :*
  maandag 6 september 2021 @ 15:37:24 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201241007
Zaterdagavond met mijn vriend besproken dat als het nu niet raak is, we even pauze inlassen tot na de bruiloft (20-11). Het idee dat we net een positieve test hebben voor die datum met de bijbehorende spanning en stress gezien de eerdere miskraam, lijkt me niet echt een goede basis voor een leuke dag. Als het nu wel raak zou zijn, ben ik op 20-11 in ieder geval al verder dan ik de vorige miskraam had.

Aan de andere kant ben ik er ook intens verdrietig om dat ik dus toch niet voor mijn 34e moeder wordt (de bruiloft werd in eerste instantie gepland omdat ik zwanger was) en zelfs dit jaar waarschijnlijk niet meer zwanger.

Blegh. Het is allemaal maar stom.
pi_201241436
:*

Het is ook heel stom, en het voelt zo oneerlijk dat je zulke keuzes moet maken. Herkenbare gevoels beschrijf je ook, al is mijn situatie anders. Ik hoop heel erg ontzettend hard dat het nu raak is en er dus helemaal geen sprake is van een pauze. En als je even je ei kwijt moet dan staat mijn DM altijd open!
pi_201248666
quote:
17s.gif Op maandag 6 september 2021 15:37 schreef Debsterr het volgende:
Zaterdagavond met mijn vriend besproken dat als het nu niet raak is, we even pauze inlassen tot na de bruiloft (20-11). Het idee dat we net een positieve test hebben voor die datum met de bijbehorende spanning en stress gezien de eerdere miskraam, lijkt me niet echt een goede basis voor een leuke dag. Als het nu wel raak zou zijn, ben ik op 20-11 in ieder geval al verder dan ik de vorige miskraam had.

Aan de andere kant ben ik er ook intens verdrietig om dat ik dus toch niet voor mijn 34e moeder wordt (de bruiloft werd in eerste instantie gepland omdat ik zwanger was) en zelfs dit jaar waarschijnlijk niet meer zwanger.

Blegh. Het is allemaal maar stom.
Dikke knuffel voor jou
Ik hoop toch dat je kunt genieten van je bruiloft en dat je over een paar jaar hier zonder pijn op terugkijkt.

En ik kan je heel goed begrijpen. Ook ik werd door mijn miskraam geen moeder meer voor m’n 34e. Vond ik ook heel vervelend toen. Nu komt het kind dan op mijn 34e, ik heb alle hoop dat dat voor jou ook zo is!

Gister was het precies een jaar geleden dat ik mijn miskraam had. Als ik toen had geweten dat ik exact een jaar later op 6 september bij m’n bevallingscursus zou zitten had dat een boel pijn verzacht
Hoewel het geduld opbrengen altijd moeilijk is ;)

Anyway ik wens je veel sterkte maar heb er tegelijkertijd ook alle vertrouwen in dat het voor jou ook zo zal uitpakken
  woensdag 8 september 2021 @ 09:15:42 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201262790
Thanks @_Lily_ en ondanks dat je het natuurlijk anders had gewild, is het fijn om te zien dat er wel herkenbaarheid in zit. Ik loop momenteel ook bij de praktijkondersteuner dus kan daar gelukkig ook wel mijn hart luchten. Gisteravond, na een gezellig etentje met mijn lief, had ik wel een heel "zwart" moment waarop het voelt alsof niemand van me houdt en niets zin heeft. Daarna in bed echt een hysterische jank bui gehad. Soms doet het ineens ZO'N pijn allemaal.
pi_201275837
@Debsterr Jij dacht eergisteren je NOD te hebben toch? Is er al nieuws?
Wat rot om te lezen dat het je soms zo zwaar zwalt. ;( Maar fijn dat de terecht kan/kon bij de praktijkondersteuner, hopelijk lukt het met die hulp om alles weer wat 'lichter' te maken. Ik denk iig dat het goed is dat je het verdriet zo de ruimte kan geven, maar kan me ook voorstellen dat je er minder verdriet om zou willen hebben. Ik denk aan je. :*
  donderdag 9 september 2021 @ 15:11:19 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201279019
Helaas vandaag ongesteld geworden. Wel verwacht want we gingen dinsdag uit eten dus had voor de zekerheid vast getest, die was negatief.

Nu dus sowieso even geen wachtbankjes meer voor mij.

Thanks @Vaiana :*.
pi_201279127
quote:
17s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:11 schreef Debsterr het volgende:
Helaas vandaag ongesteld geworden. Wel verwacht want we gingen dinsdag uit eten dus had voor de zekerheid vast getest, die was negatief.

Nu dus sowieso even geen wachtbankjes meer voor mij.

Thanks @:Vaiana :*.
;( Balen. Ik hoop voor je dat het lukt om het even los te laten en volop te genieten van de bruiloft + voorbereidingen, op naar een mooi feestje. O+
pi_201430629
Gemakshalve ben ik er maar vanuit gegaan dat mijn cyclus back to normal is, aangezien de miskraam-cyclus maar 4 dagen langer was dan mijn reguliere cyclus. Als die aanname klopt dan neem ik bij deze plaats op het wachtbankje. :+ NOD is 2 oktober en we hebben vanaf een week voor de eisprong een strakke om de dag streak gehad, dus we gaan het zien. Ik heb niks bijgehouden qua ovulatietesten en temperaturen enzo, doe een poging op mijn lijf te vertrouwen ipv op cijfertjes. ;)
  zondag 19 september 2021 @ 19:45:02 #138
208890 June.
Seriously?
pi_201431170
Dat moet hoopgevend zijn @Vaiana !
pi_201435126
@June. Zeker, al is het ook wel weer spannend nu natuurlijk. Ik heb even gespiekt in het andere topic hoe het bij jou gaat en las over 2 streepjes. Wat mega fijn! Mijn duimen draaien voor een goede stevige plakkerd. O+
pi_201439910
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 01:18 schreef Vaiana het volgende:
@:June. Zeker, al is het ook wel weer spannend nu natuurlijk. Ik heb even gespiekt in het andere topic hoe het bij jou gaat en las over 2 streepjes. Wat mega fijn! Mijn duimen draaien voor een goede stevige plakkerd. O+
Thanks, nu duimen draaien dat het bloedverlies wegblijft en de echo goed is over een paar weken.

Hopelijk volgen jullie snel, ik zie dat er nog wat voorjaar baby's bij mogen in het zwanger topic :*
pi_201573845
Poeh, de laatste dagen van de wachtweken vallen zwaar. In het begin ging het helemaal prima, maar merk dat het me nu weer heel erg bezig houdt en ik ook weer meer moeite heb met het zien van anderen met babies, en weer meer stil sta bij hoeveel weken ik nu zwanger geweest zou zijn.
Het enige wat ik aan potentiële symptomen heb kan ook PMS zijn, behalve 1 dag met wat kramp afgelopen weekend.
Maargoed, ik probeer maar vooral lief te zijn voor mezelf en vertel mezelf steeds dat het heel normaal is dat ik het spannend vind, maar dat ik er toch niks aan kan veranderen en het ook oké is als het niet raak is. Voelt natuurlijk niet zo, maar misschien manifesteer ik dan wat meer zenheid. :')

Verder is het rustig hier zeg! Maar ik zag idd ook bij het zwangerschapstopic dat het vanaf januari nog vrij leeg is daar qua uitgerekende data.
pi_201578919
Hier valt niet zoveel te melden. Zit weer op het bankje. Dus we gaan het weer zien.
pi_201580572
Ik wil ook wel, maar ben zo onregelmatig qua cyclus dat ik geen idee heb wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten, dus hier posten heeft dan ook niet zoveel zin :')
Volgende maand wel intake bij het ziekenhuis, dus wellicht kom ik straks wat actiever meedoen.
pi_201581628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier valt niet zoveel te melden. Zit weer op het bankje. Dus we gaan het weer zien.
Hoeveelste ronde zit jij nu op?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel, maar ben zo onregelmatig qua cyclus dat ik geen idee heb wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten, dus hier posten heeft dan ook niet zoveel zin :')
Volgende maand wel intake bij het ziekenhuis, dus wellicht kom ik straks wat actiever meedoen.
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht. ;) Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
pi_201583202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:

[..]
[..]
Oh dat lijkt me heel lastig, als dat zo onvoorspelbaar is! Al kan je natuurlijk alsnog meeposten, potentieel zou je ook nog ovulatietesten oid kunnen gaan doen. Twee weken na een eisprong wordt er meestal toch echt een menstruatie verwacht. ;) Zijn er al dingen bekend over je cyclus/vruchtbaarheid dat je daarom een intake hebt? Of is het juist kijken what’s up, dat het zo onregelmatig is?
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.
pi_201583440
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:35 schreef Vaiana het volgende:

[..]
[..]
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).
Gelukkig heb ik snel een verwijzing gekregen, maar ik ben wel zenuwachtig voor de onderzoeken en het hele traject.
pi_201584950
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dit is als ik goed geteld heb ronde 5.
Hopelijk nu snel raak dan. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Ja ik weet dat ik pcos heb, vanuit een onderzoek van een jaar of 5 geleden. De gyn zei toen ook dat er een grote kans is dat er in de hele lange cyclussen helemaal geen ovulatie is, dus ik wil mezelf eigenlijk niet gek maken met continu testen (soms duurt een cyclus wel 9 weken).
Gelukkig heb ik snel een verwijzing gekregen, maar ik ben wel zenuwachtig voor de onderzoeken en het hele traject.
Ahh ja dat is dan wel lastig ja. Naar ik begreep is er ondertussen wel veel mogelijk om een eisprong en cyclus te ondersteunen, dus hopelijk krijg je goede handvatten en kunnen ze je verder helpen. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!
pi_201613607
Mhmm. Ik ben nog niet ongesteld (had ik gisteren verwacht te worden), maar test ook negatief. Dus blijkbaar is mijn cyclus toch nog een beetje van slag na de miskraam. Geeeen idee wanneer ik dan nu mijn ongesteldheid kan verwachten. :{
pi_201617917
Hopelijk snel meer duidelijkheid dan.

Wij gaan weer door naar de volgende ronde iig.
pi_201618985
Ahh balen. ;(

Ja ik heb een theorie over wanneer ik dan een eisprong heb gehad, maar als dat idd zo is weet ik pas over een week dat die theorie klopt. _O-
pi_201640669
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 15:37 schreef Vaiana het volgende:
Ahh balen. ;(

Ja ik heb een theorie over wanneer ik dan een eisprong heb gehad, maar als dat idd zo is weet ik pas over een week dat die theorie klopt. _O-
Ben benieuwd of het uiteindelijk klopte.
Ik heb de afgelopen keer mijn eisprong weer duidelijk gevoeld.
pi_201642696
Hoe voelt dat dan?

Bij mij zijn denk ik de laatste twee weken van de cyclus begonnen, want de PMS-klachten from hell zijn er weer :')
Maar zou achteraf niet kunnen zeggen of en wanneer er dan ovulatie was.
pi_201642738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe voelt dat dan?

Bij mij zijn denk ik de laatste twee weken van de cyclus begonnen, want de PMS-klachten from hell zijn er weer :')
Ik had krampen :)

Ik gebruik wel iedere maand ovulatie testen sinds dien ben ik het wat meer kunnen gaan plaatsen.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:11:08 #154
426379 elamanilo
elämänilo
pi_201643353
Bij mij voelt het als een soort steken en druk in m’n eierstokken. Ik heb van m’n ovulatie altijd een soort buikpijn, van m’n menstruatie gelukkig nooit.

Ik ben het ook een poosje gaan monitoren met ovulatietesten, en toen kon ik er dus goed uit op maken dat die krampen/steken m’n eisprong zijn.

Ik kan zelfs voelen aan welke kant m’n ei springt. En ook dat ik dus soms een dubbele eisprong heb.
pi_201649429
Bij mij voelt het idd ook als krampen, bij mij wel vergelijkbaar met menstruatie maar dan lichter en korter.
Ik heb dus deze cyclus 1 dag krampen gehad waarvan ik toen nog dacht dat het misschien een vroege innesteling was (7 dagen na mijn verwachte eisprong), nu gok ik dat het mijn eisprong was en ik dus eind deze week ongesteld moet worden. Maar dan snap ik weer niet waarom ik al vanaf 5 dagen daarna afwisselend kramp heb, want met 5 dagen een innesteling lijkt me heel vroeg (bij de miskraam voelde ik hem 9 dagen na mijn eisprong) en ik heb verder 0 symptomen.
Ik poog nu te accepteren dat mijn lijf ws nog van slag is na de miskraam en ik daarom af en toe kramp heb. Had ik bij de cyclus direct na de miskraam ook namelijk.

Ela, wat tof dat je het zo gedetailleerd kan voelen!
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:46:41 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201659044
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:11 schreef elamanilo het volgende:
Bij mij voelt het als een soort steken en druk in m’n eierstokken. Ik heb van m’n ovulatie altijd een soort buikpijn, van m’n menstruatie gelukkig nooit.

Ik ben het ook een poosje gaan monitoren met ovulatietesten, en toen kon ik er dus goed uit op maken dat die krampen/steken m’n eisprong zijn.

Ik kan zelfs voelen aan welke kant m’n ei springt. En ook dat ik dus soms een dubbele eisprong heb.
Steken en druk inderdaad, kan dan echt een paar uur lang een duwende pijn hebben aan 1 kant (nog nooit dubbel gevoeld haha) en dan soms ineens ook echt zo'n plop als ie losschiet.

Jammer dat er vervolgens zo verrekte weinig mee gebeurd :'). Maar goed, nog 1 maandje pauze, dan mogen we weer.
pi_201660512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe voelt dat dan?

Ik vind het slijm van de vruchtbare periode herkennen veel makkelijker dan de pijn van de ovulatie. De mijne is regelmatig, dus als ik iets voel in de juiste periode kan ik het best makkelijk plaatsen. Ik heb wat steken, maar ik zou ze makkelijk kunnen verwarren met een andere buikpijn oid.
pi_201679631
quote:
17s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Steken en druk inderdaad, kan dan echt een paar uur lang een duwende pijn hebben aan 1 kant (nog nooit dubbel gevoeld haha) en dan soms ineens ook echt zo'n plop als ie losschiet.

Jammer dat er vervolgens zo verrekte weinig mee gebeurd :'). Maar goed, nog 1 maandje pauze, dan mogen we weer.
Nou dit. :')
Ik ga ook door voor de volgende ronde. })
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:23:26 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201733093
Bummer @Vaiana hopelijk volgende ronde beter nieuws :).

Wij “moeten” er nog 1 overslaan en dan gaan we er weer voor.
pi_201800203
Weet je wat fijn zou zijn? Gewoon even een week zonder zwangerschapsaankondigingen op social media. Mensenkinderen.
Nu van een stel die het geeneens aan het proberen waren. Soms voelt het allemaal zo oneerlijk. :{

Maargoed, ik heb als het goed is over ongeveer een week mijn eisprong, dus dan kunnen wij ook weer een poging doen. Onder het mom van manifesteren heb ik besloten dat ik deze ronde zwanger word. :+ :')
pi_201800665
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:10 schreef Vaiana het volgende:
Weet je wat fijn zou zijn? Gewoon even een week zonder zwangerschapsaankondigingen op social media. Mensenkinderen.
Nu van een stel die het geeneens aan het proberen waren. Soms voelt het allemaal zo oneerlijk. :{

Maargoed, ik heb als het goed is over ongeveer een week mijn eisprong, dus dan kunnen wij ook weer een poging doen. Onder het mom van manifesteren heb ik besloten dat ik deze ronde zwanger word. :+ :')
Ja, lastig hč? Al die berichten of verhalen van stellen die het niet eens probeerden of in maand een raak was... Blijft moeilijk om positief te blijven
pi_201800771
Is dat zeker dat die mensen niet bezig zijn?

Wij weten van verschillende vrienden bijvoorbeeld dat ze bezig zijn. Alleen weten die het niet van ons. Als ze het vragen reageren we ook altijd ontkennend. Ik zoek dat gewoon niet zo.
pi_201800973
Dit stel benoemde zelf specifiek dat zij niet meer aan de pil was maar ze het wel ‘veilig’ deden qua timing, omdat ze er nog niet heel veel behoefte aan hadden.

Vaak weet je het niet idd, en herinner ik mezelf eraan dat het zomaar al maanden (of jaren) geduurd kan hebben voordat ze zo ver waren.
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:34 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Ja, lastig hč? Al die berichten of verhalen van stellen die het niet eens probeerden of in maand een raak was... Blijft moeilijk om positief te blijven
Ja poeh, af en toe overvalt het me zo. Ik hoorde in mijn directe omgeving vooral van mensen waarbij het binnen drie maanden raak was. Over een maand is het een jaar geleden dat mijn spiraal eruit ging en het enige wat ik daaruit ‘gekregen’ heb is een miskraam. ;(

Gelukkig kan ik me tot nu toe vaak ook wel weer redelijk herpakken en de moed en hoop vol houden. Plus ik ga met de praktijkondersteuner praten, hopelijk gaat dat me mentaal ook wat meer rust en ruimte geven in dit proces.
pi_201801065
Ik kan ook enorm balen en jaloers zijn, in mijn familie zijn ze nu allemaal zwanger. En soms loop ik ergens en denk ik, wat zou het toch zoveel toffer zijn om dit samen met zo'n kleine te kunnen doen. O+ Maar aan de andere kant kan ik ook enorm genieten van de dingen die we juist gewoon met z'n tweeën kunnen doen.

Ik heb nog tot het eind van dit jaar pauze, zodat we niet in de knoop raken met onze bruiloft. Die pauze maakt me ook wel weer even wat relaxter na flink wat maandelijkse teleurstellingen.

Overigens, hoi. Ik postte hier al mee onder de kloon 'Puddingbroodje.' maar aangezien m'n omgeving nu toch al weet dat we een kinderwens hebben, hoef ik niet meer moeilijk te doen.
pi_201801332
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook enorm balen en jaloers zijn, in mijn familie zijn ze nu allemaal zwanger. En soms loop ik ergens en denk ik, wat zou het toch zoveel toffer zijn om dit samen met zo'n kleine te kunnen doen. O+ Maar aan de andere kant kan ik ook enorm genieten van de dingen die we juist gewoon met z'n tweeën kunnen doen.

Ik heb nog tot het eind van dit jaar pauze, zodat we niet in de knoop raken met onze bruiloft. Die pauze maakt me ook wel weer even wat relaxter na flink wat maandelijkse teleurstellingen.

Overigens, hoi. Ik postte hier al mee onder de kloon 'Puddingbroodje.' maar aangezien m'n omgeving nu toch al weet dat we een kinderwens hebben, hoef ik niet meer moeilijk te doen.
Ahhhh. Dat verklaart. :D Hi!
Ik heb 1 maand pauze gehad en dat was al soort van relaxed, ten opzichte van die hoop elke keer. Maarja, als ik een baby wil zal ik het toch moeten blijven proberen. Hopelijk is het bij jullie snel raak na de bruiloft. :*
pi_201801404
Half CUL zit hier straks _O-
pi_201802711
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:53 schreef Vaiana het volgende:
Dit stel benoemde zelf specifiek dat zij niet meer aan de pil was maar ze het wel ‘veilig’ deden qua timing, omdat ze er nog niet heel veel behoefte aan hadden.

Ah, ik heb gisteren hetzelfde verhaal gelezen. Gewoon exact. Wellicht van dezelfde 🙃
pi_201802809
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 06:50 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Ah, ik heb gisteren hetzelfde verhaal gelezen. Gewoon exact. Wellicht van dezelfde 🙃
Haha, waarschijnlijk wel dan. Want ik schat in dat weinig mensen dat zo open uitschrijven als dat hij dat doet.
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:13:27 #169
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_201804046
ik kom mij melden, ik heb weer mijn eerste cyclus na de miskraam.
pi_201804106
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:13 schreef beppievanomdehoek het volgende:
;(
Hopelijk kunnen we je snel weer uitzwaaien. :*
pi_201804125
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:13 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Wat jammer :(

Hopelijk mag je snel weer opschuiven.
pi_201808738
Hier geen nieuws te melden, vriend denkt eigenlijk ook sowieso dat het niet gaat lukken omdat hij in 't verleden al eens eea heeft laten testen, hij wil zichzelf ook niet teveel (mogelijk valse) hoop geven. Mede gezien onze leeftijden, ik 33, hij 39, hoeft een medisch traject van ons beiden niet, is gelukkig bij beiden niet veranderd. We kijken wel even waar we de grens leggen om het evt nog te laten gebeuren en wanneer we onszelf echt te 'oud' vinden. We zien ook de voordelen van met zijn tweeën zijn zeker wel in gelukkig. Ik probeer wel eea te sturen rond de vruchtbare dagen iig haha en als 't ons gegund is, zou 't fantastisch zijn. Onze bruiloft is in mei, maar we proberen gewoon door. Zwanger op de bruiloft zou voor mij geen issue zijn, vanaf nu zal ik iig ook niet langer dan max 7 maanden zijn dus nooit mega hoogzwanger en ik heb geen dure jurk oid, dus dan zou ik m'n outfit er met liefde op aan passen.

Maar qua hoe makkelijk het bij sommigen soms gaat om zwanger te worden en ook blijven uiteraard, zeker bij diegenen waarbij het beter niet kon gebeuren, is soms wel frustrerend.
  maandag 18 oktober 2021 @ 19:11:59 #173
208890 June.
Seriously?
pi_201809292
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier geen nieuws te melden, vriend denkt eigenlijk ook sowieso dat het niet gaat lukken omdat hij in 't verleden al eens eea heeft laten testen, hij wil zichzelf ook niet teveel (mogelijk valse) hoop geven. Mede gezien onze leeftijden, ik 33, hij 39, hoeft een medisch traject van ons beiden niet, is gelukkig bij beiden niet veranderd. We kijken wel even waar we de grens leggen om het evt nog te laten gebeuren en wanneer we onszelf echt te 'oud' vinden. We zien ook de voordelen van met zijn tweeën zijn zeker wel in gelukkig. Ik probeer wel eea te sturen rond de vruchtbare dagen iig haha en als 't ons gegund is, zou 't fantastisch zijn. Onze bruiloft is in mei, maar we proberen gewoon door. Zwanger op de bruiloft zou voor mij geen issue zijn, vanaf nu zal ik iig ook niet langer dan max 7 maanden zijn dus nooit mega hoogzwanger en ik heb geen dure jurk oid, dus dan zou ik m'n outfit er met liefde op aan passen.

Maar qua hoe makkelijk het bij sommigen soms gaat om zwanger te worden en ook blijven uiteraard, zeker bij diegenen waarbij het beter niet kon gebeuren, is soms wel frustrerend.
Sommige huisartsen kunnen ook de kwaliteit van het sperma checken. Dus dat kan misschien nog een soort tussenoplossing zijn als je niet naar het ziekenhuis wilt.
pi_201810687
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat zeker dat die mensen niet bezig zijn?

Wij weten van verschillende vrienden bijvoorbeeld dat ze bezig zijn. Alleen weten die het niet van ons. Als ze het vragen reageren we ook altijd ontkennend. Ik zoek dat gewoon niet zo.
Dat. Bij mij viel iedereen van z’n stoel bij de aankondiging, inclusief m’n eigen moeder.
Men had t inderdaad ook niet verwacht van mij

Maar ik was al 8 maanden aan het proberen toen ik blijvend zwanger werd. Ik was er verder niet geheimzinnig over ofzo, maar het kwam gewoon niet ter sprake
Zeg je ineens: Oja btw ik doe getimede seks voor een kind (nee dus)

Ik denk dat veel mensen al langer proberen dan je denkt. En die binnen 1 maand: tsja ze waren dan toch niet aan de anticonceptie. Dat is meestal een bewuste keus
pi_201908246
Bij mij ging iedereen er al vanuit dat ik aan het proberen was voordat uberhaupt mijn spiraal eruit ging. :') Het nadeel aan op je twaalfde al weten dat je later moeder wilt worden, haha. Maarja, nu met de miskraam is het sowieso geen geheim meer en ik vind dat eigenlijk wel lekker. Hoef ik ook niet allemaal slechte smoesjes te verzinnen waarom ik niet/weinig drink enzo.

Ik dčnk eisprong-krampen te voelen vandaag. Durf er nog niet helemaal op te vertrouwen maar dat zou wel mooi zijn, dan is deze cyclus alvast weer 2 a 3 dagen korter dan de vorige. Hopelijk snel terug op mijn oude vertrouwde 32 dagen. Of zwanger, dat mag ook. :+
pi_201908404
Ik zeg het wel gewoon als mensen ernaar vragen, ik vind geheimhouden maar ongemakkelijk.

Overmorgen gaan we naar het ziekenhuis voor fertiliteitsonderzoek.
Ben benieuwd hoe 'de boel' er nu uitziet, en wanneer er een plan is met hoe en wat nu verder.
pi_201909532
Ja man vond het wel fijn om het stil te houden, zodat mensen je niet zo in de gaten houden op feestjes met alcohol drinken enzo, en dat als het wat langer duurt mensen eer ook niet naar gaan vragen.
Was ik het wel mee eens, maar doordat het wat langer duurde werd dat ook steeds moeilijker vond ik. Nu is het allemaal bekend en hoef ik nauwelijks nog uit te leggen waarom ik niet/minder drink.

Spannend! Hopelijk gaat het allemaal al de goede kant op en kunnen jullie snel concrete stappen maken. :*
pi_201914589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef Vaiana het volgende:
Ja man vond het wel fijn om het stil te houden, zodat mensen je niet zo in de gaten houden op feestjes met alcohol drinken enzo, en dat als het wat langer duurt mensen eer ook niet naar gaan vragen.
Was ik het wel mee eens, maar doordat het wat langer duurde werd dat ook steeds moeilijker vond ik. Nu is het allemaal bekend en hoef ik nauwelijks nog uit te leggen waarom ik niet/minder drink.

Spannend! Hopelijk gaat het allemaal al de goede kant op en kunnen jullie snel concrete stappen maken. :*
Mensen houden je sowieso wel in de gaten :')
Maar ik heb liever dat ze weten dat ik een kinderwens heb en dat ik daarom niet drink, dan dat ze bij elk overgeslagen drankje vragen of ik misschien zwanger ben, want daar word ik alleen maar verdrietig en ellendig van.

Hoop ik ook! Blij dat we snel terecht konden, want ik word vaak zo moedeloos en gedeprimeerd van mijn lichaam, en dat het niet doet wat het zou moeten doen.
pi_201914688
Ik drink überhaupt niet dat is dan weer lekker makkelijk _O-
pi_201918901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Mensen houden je sowieso wel in de gaten :')
Maar ik heb liever dat ze weten dat ik een kinderwens heb en dat ik daarom niet drink, dan dat ze bij elk overgeslagen drankje vragen of ik misschien zwanger ben, want daar word ik alleen maar verdrietig en ellendig van.

Hoop ik ook! Blij dat we snel terecht konden, want ik word vaak zo moedeloos en gedeprimeerd van mijn lichaam, en dat het niet doet wat het zou moeten doen.
Hahaha, true. Mijn schoonmoeder vroeg er alsnog naar toen ik pas cola dronk. |:( Verder is ze lief, maar dat vond ik wel wat onhandig.

Ahh ja, balen is dat. Ik heb dat nu al met mijn cyclus die blijkbaar besloten heeft opeens lekker rond de 37 dagen te gaan zitten ofzo, daar baal ik echt stevig van. Met PCOS lijkt dat me nog veel lastiger. ;(
pi_201942720
Ziekenhuisafspraak viel me alles mee! Op de echo zag alles er nu vrij normaal uit, niet meer een typisch PCOS beeld zoals de vorige keer.
Vandaag moest ik bloed laten prikken, en heb dan over twee weken weer een afspraak om de resultaten te bespreken.
De gyn gaf al aan dat hij dan hoogstwaarschijnlijk letrozol gaat voorschrijven om de cyclus te helpen reguleren, heb daar ook een informatiefolder over meegekregen.
Al met al heb ik er wel een positief gevoel over, dat we nu echt kunnen gaan beginnen. :s)
pi_201979046
Ik dacht even dat dit de relaties SC was :o
pi_201981821
Ja veel bekende gezichten hier. _O-

@Lokasenna Klinkt wel goed zeg, wat fijn!

Ik heb ondertussen met redelijke zekerheid kunnen constateren dat de buikpijn die ik voelde inderdaad mijn eisprong was, wat mijn NOD op 11 november zet en mijn cyclus 35 dagen maakt. Toch al weer 2 korter dan de vorige, hopelijk snel back to my normal van 32, of nog liever gewoon snel raak zodat de lengte van mijn cyclus niet meer uitmaakt. :+
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:47:13 #184
497064 beppievanomdehoek
pi_201996375
Ik duim op een snel normaal, mijn NOD is ook de 11e als ik uitga van 28 dagen
Maar zou ook gerust een week later kunnen zijn, mijn cyclus is tegenwoordig heel onregelmatig.
pi_201996545
Ja ik vind dat wel lastig hoor, ik had juist net mijn cyclus goed door en sinds de miskraam kan ik weer bar weinig voorspellen. Ik vond een cyclus van 32 dagen al wel aan de lange kant, de vorige van 37 vond ik echt niet leuk. :')

Hopelijk houdt jouw cyclus zich een beetje aan de planning. :*
pi_202000123
Mijn NOD is morgen. maar gezien mjn behoefte aan ongezonde rotzooi weet ik wel hoe laat het is....
  zaterdag 6 november 2021 @ 07:02:45 #187
208890 June.
Seriously?
pi_202051679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn NOD is morgen. maar gezien mjn behoefte aan ongezonde rotzooi weet ik wel hoe laat het is....
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant op :*
  zaterdag 6 november 2021 @ 12:05:39 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202054057
Ik zit in mijn laatste "verplichte" menstruatie, dus hoop weer wat actiever mee te gaan posten als deze klaar is :). Trouwen al bijna en hoe leuk zou het zijn als dat snel met een zwangerschap wordt beloond O+.
pi_202055298
Het word nu toch wel spannend!

Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Plus ik heb al een week menstruatiebuikpijn, dus ik rekende nergens op,
Nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, dus nu ben ik toch weer gespannen...
pi_202056222
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 07:02 schreef June. het volgende:

[..]
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant op :*
Nee weer ongesteld geworden dus helaas.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:

Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Spannend!
pi_202059412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:

Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn. ;)
Ben je van plan binnenkort te gaan testen?

Ik heb het idee dat ik ook wat baarmoederpijntjes voel. Op basis van mijn NOD zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik vrees een beetje voor placebo pijntjes. Dus we gaan het zien, wie weet kunnen we binnenkort samen een topic doorschuiven!
pi_202060366
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn. ;)
Ben je van plan binnenkort te gaan testen?

Ik heb het idee dat ik ook wat baarmoederpijntjes voel. Op basis van mijn NOD zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik vrees een beetje voor placebo pijntjes. Dus we gaan het zien, wie weet kunnen we binnenkort samen een topic doorschuiven!
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.

Ik wil wel testen, maar toch bang om weer teleurgesteld te raken. Ik durf het eigenlijk nog niet.
pi_202063783
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.

Ik wil wel testen, maar toch bang om weer teleurgesteld te raken. Ik durf het eigenlijk nog niet.
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.
Maar ik snap je wel, zo’n negatieve test is zo definitief (voor deze cyclus). Ik ben iig heel benieuwd! :*
pi_202066663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 23:22 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.
Maar ik snap je wel, zo’n negatieve test is zo definitief (voor deze cyclus). Ik ben iig heel benieuwd! :*
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.

Maar ik snap het wel hoor.
pi_202066898
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.

Maar ik snap het wel hoor.
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?

Ik vind het wel fijn. Kan zo precies zeggen wanneer mijn nod is.
pi_202068520
Ja dat is ook waarom ik nu maar weer even mijn temperatuur bijhoud totdat ik de eisprong-stijging gesignaleerd heb. Dan weet ik iig daadwerkelijk wat mijn NOD is, ipv gokken op basis van wat ik denk dat de lengte van mijn cyclus is.
pi_202068742
Bij mij wisselt het nog al qua lengte. Deze maand was het bijvoorbeeld 38 dagen. Ik wijs dat aan de griep. Maar dan is het wel fijn als je weet wanneer je het kan verwachten :) en dat je zeker weet dat je je best hebt gedaan wanneer het moest :’)
  zondag 7 november 2021 @ 13:57:31 #198
426379 elamanilo
elämänilo
pi_202069671
Hier hetzelfde, ik heb ook vaak een schommelende cyclus (ligt er ook aan aan welke kant mijn ei springt, blijkbaar springt de ene kant eerder dan de andere!). Dus ik doe vaak ovulatietesten zodat ik weet wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten.
pi_202097187
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?

Ik vind het wel fijn. Kan zo precies zeggen wanneer mijn nod is.
Ja, die heb ik weer voor het eerst gehaald afgelopen maand. (Ook al eerder, maar daarna ben ik tijdelijk gestopt).
Het gekke is dat ik juist deze maand niks heb kunnen ontdekken.

Maar nog steeds niet ongesteld. En vandaag ineens niet alleen pijnlijke borsten als ik er op druk, maar een behoorlijk pijnlijke steek door mijn tepels. Dus heel raar :?
Ik wacht alleen met testen tot het weekend. Anders kan ik sws mijn mond niet houden op werk. En het weekend hebben we een paar dagen om het samen te verwerken. Maar dat duurt natuurlijk nog veel te lang, dus ik ben benieuwd of ik het volhoudt,

Anders nog mensen op het wachtbankje?
  dinsdag 9 november 2021 @ 16:09:14 #200
497064 beppievanomdehoek
pi_202100333
ik ben wel een snel tester en ik heb ook het idee dat als ik niet test mijn menstruatie langer weg blijft. alsof mijn brein echt een beetje een visuele bevestiging nodig heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')