abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201908404
Ik zeg het wel gewoon als mensen ernaar vragen, ik vind geheimhouden maar ongemakkelijk.

Overmorgen gaan we naar het ziekenhuis voor fertiliteitsonderzoek.
Ben benieuwd hoe 'de boel' er nu uitziet, en wanneer er een plan is met hoe en wat nu verder.
pi_201909532
Ja man vond het wel fijn om het stil te houden, zodat mensen je niet zo in de gaten houden op feestjes met alcohol drinken enzo, en dat als het wat langer duurt mensen eer ook niet naar gaan vragen.
Was ik het wel mee eens, maar doordat het wat langer duurde werd dat ook steeds moeilijker vond ik. Nu is het allemaal bekend en hoef ik nauwelijks nog uit te leggen waarom ik niet/minder drink.

Spannend! Hopelijk gaat het allemaal al de goede kant op en kunnen jullie snel concrete stappen maken. :*
pi_201914589
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef Vaiana het volgende:
Ja man vond het wel fijn om het stil te houden, zodat mensen je niet zo in de gaten houden op feestjes met alcohol drinken enzo, en dat als het wat langer duurt mensen eer ook niet naar gaan vragen.
Was ik het wel mee eens, maar doordat het wat langer duurde werd dat ook steeds moeilijker vond ik. Nu is het allemaal bekend en hoef ik nauwelijks nog uit te leggen waarom ik niet/minder drink.

Spannend! Hopelijk gaat het allemaal al de goede kant op en kunnen jullie snel concrete stappen maken. :*
Mensen houden je sowieso wel in de gaten :')
Maar ik heb liever dat ze weten dat ik een kinderwens heb en dat ik daarom niet drink, dan dat ze bij elk overgeslagen drankje vragen of ik misschien zwanger ben, want daar word ik alleen maar verdrietig en ellendig van.

Hoop ik ook! Blij dat we snel terecht konden, want ik word vaak zo moedeloos en gedeprimeerd van mijn lichaam, en dat het niet doet wat het zou moeten doen.
pi_201914688
Ik drink überhaupt niet dat is dan weer lekker makkelijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201918901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 22:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Mensen houden je sowieso wel in de gaten :')
Maar ik heb liever dat ze weten dat ik een kinderwens heb en dat ik daarom niet drink, dan dat ze bij elk overgeslagen drankje vragen of ik misschien zwanger ben, want daar word ik alleen maar verdrietig en ellendig van.

Hoop ik ook! Blij dat we snel terecht konden, want ik word vaak zo moedeloos en gedeprimeerd van mijn lichaam, en dat het niet doet wat het zou moeten doen.
Hahaha, true. Mijn schoonmoeder vroeg er alsnog naar toen ik pas cola dronk. |:( Verder is ze lief, maar dat vond ik wel wat onhandig.

Ahh ja, balen is dat. Ik heb dat nu al met mijn cyclus die blijkbaar besloten heeft opeens lekker rond de 37 dagen te gaan zitten ofzo, daar baal ik echt stevig van. Met PCOS lijkt dat me nog veel lastiger. ;(
pi_201942720
Ziekenhuisafspraak viel me alles mee! Op de echo zag alles er nu vrij normaal uit, niet meer een typisch PCOS beeld zoals de vorige keer.
Vandaag moest ik bloed laten prikken, en heb dan over twee weken weer een afspraak om de resultaten te bespreken.
De gyn gaf al aan dat hij dan hoogstwaarschijnlijk letrozol gaat voorschrijven om de cyclus te helpen reguleren, heb daar ook een informatiefolder over meegekregen.
Al met al heb ik er wel een positief gevoel over, dat we nu echt kunnen gaan beginnen. :s)
pi_201979046
Ik dacht even dat dit de relaties SC was :o
pi_201981821
Ja veel bekende gezichten hier. _O-

@Lokasenna Klinkt wel goed zeg, wat fijn!

Ik heb ondertussen met redelijke zekerheid kunnen constateren dat de buikpijn die ik voelde inderdaad mijn eisprong was, wat mijn NOD op 11 november zet en mijn cyclus 35 dagen maakt. Toch al weer 2 korter dan de vorige, hopelijk snel back to my normal van 32, of nog liever gewoon snel raak zodat de lengte van mijn cyclus niet meer uitmaakt. :+
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:47:13 #184
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_201996375
Ik duim op een snel normaal, mijn NOD is ook de 11e als ik uitga van 28 dagen
Maar zou ook gerust een week later kunnen zijn, mijn cyclus is tegenwoordig heel onregelmatig.
pi_201996545
Ja ik vind dat wel lastig hoor, ik had juist net mijn cyclus goed door en sinds de miskraam kan ik weer bar weinig voorspellen. Ik vond een cyclus van 32 dagen al wel aan de lange kant, de vorige van 37 vond ik echt niet leuk. :')

Hopelijk houdt jouw cyclus zich een beetje aan de planning. :*
pi_202000123
Mijn NOD is morgen. maar gezien mjn behoefte aan ongezonde rotzooi weet ik wel hoe laat het is....
  zaterdag 6 november 2021 @ 07:02:45 #187
208890 June.
Seriously?
pi_202051679
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn NOD is morgen. maar gezien mjn behoefte aan ongezonde rotzooi weet ik wel hoe laat het is....
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant op :*
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 6 november 2021 @ 12:05:39 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202054057
Ik zit in mijn laatste "verplichte" menstruatie, dus hoop weer wat actiever mee te gaan posten als deze klaar is :). Trouwen al bijna en hoe leuk zou het zijn als dat snel met een zwangerschap wordt beloond O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_202055298
Het word nu toch wel spannend!

Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Plus ik heb al een week menstruatiebuikpijn, dus ik rekende nergens op,
Nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, dus nu ben ik toch weer gespannen...
pi_202056222
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 07:02 schreef June. het volgende:

[..]
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant op :*
Nee weer ongesteld geworden dus helaas.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:

Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Spannend!
pi_202059412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:

Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn. ;)
Ben je van plan binnenkort te gaan testen?

Ik heb het idee dat ik ook wat baarmoederpijntjes voel. Op basis van mijn NOD zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik vrees een beetje voor placebo pijntjes. Dus we gaan het zien, wie weet kunnen we binnenkort samen een topic doorschuiven!
pi_202060366
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn. ;)
Ben je van plan binnenkort te gaan testen?

Ik heb het idee dat ik ook wat baarmoederpijntjes voel. Op basis van mijn NOD zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik vrees een beetje voor placebo pijntjes. Dus we gaan het zien, wie weet kunnen we binnenkort samen een topic doorschuiven!
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.

Ik wil wel testen, maar toch bang om weer teleurgesteld te raken. Ik durf het eigenlijk nog niet.
pi_202063783
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.

Ik wil wel testen, maar toch bang om weer teleurgesteld te raken. Ik durf het eigenlijk nog niet.
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.
Maar ik snap je wel, zo’n negatieve test is zo definitief (voor deze cyclus). Ik ben iig heel benieuwd! :*
pi_202066663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 23:22 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.
Maar ik snap je wel, zo’n negatieve test is zo definitief (voor deze cyclus). Ik ben iig heel benieuwd! :*
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.

Maar ik snap het wel hoor.
pi_202066898
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.

Maar ik snap het wel hoor.
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?

Ik vind het wel fijn. Kan zo precies zeggen wanneer mijn nod is.
pi_202068520
Ja dat is ook waarom ik nu maar weer even mijn temperatuur bijhoud totdat ik de eisprong-stijging gesignaleerd heb. Dan weet ik iig daadwerkelijk wat mijn NOD is, ipv gokken op basis van wat ik denk dat de lengte van mijn cyclus is.
pi_202068742
Bij mij wisselt het nog al qua lengte. Deze maand was het bijvoorbeeld 38 dagen. Ik wijs dat aan de griep. Maar dan is het wel fijn als je weet wanneer je het kan verwachten :) en dat je zeker weet dat je je best hebt gedaan wanneer het moest :’)
  zondag 7 november 2021 @ 13:57:31 #198
426379 elamanilo
elämänilo
pi_202069671
Hier hetzelfde, ik heb ook vaak een schommelende cyclus (ligt er ook aan aan welke kant mijn ei springt, blijkbaar springt de ene kant eerder dan de andere!). Dus ik doe vaak ovulatietesten zodat ik weet wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten.
pi_202097187
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?

Ik vind het wel fijn. Kan zo precies zeggen wanneer mijn nod is.
Ja, die heb ik weer voor het eerst gehaald afgelopen maand. (Ook al eerder, maar daarna ben ik tijdelijk gestopt).
Het gekke is dat ik juist deze maand niks heb kunnen ontdekken.

Maar nog steeds niet ongesteld. En vandaag ineens niet alleen pijnlijke borsten als ik er op druk, maar een behoorlijk pijnlijke steek door mijn tepels. Dus heel raar :?
Ik wacht alleen met testen tot het weekend. Anders kan ik sws mijn mond niet houden op werk. En het weekend hebben we een paar dagen om het samen te verwerken. Maar dat duurt natuurlijk nog veel te lang, dus ik ben benieuwd of ik het volhoudt,

Anders nog mensen op het wachtbankje?
  dinsdag 9 november 2021 @ 16:09:14 #200
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_202100333
ik ben wel een snel tester en ik heb ook het idee dat als ik niet test mijn menstruatie langer weg blijft. alsof mijn brein echt een beetje een visuele bevestiging nodig heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')