Mensen houden je sowieso wel in de gatenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:20 schreef Vaiana het volgende:
Ja man vond het wel fijn om het stil te houden, zodat mensen je niet zo in de gaten houden op feestjes met alcohol drinken enzo, en dat als het wat langer duurt mensen eer ook niet naar gaan vragen.
Was ik het wel mee eens, maar doordat het wat langer duurde werd dat ook steeds moeilijker vond ik. Nu is het allemaal bekend en hoef ik nauwelijks nog uit te leggen waarom ik niet/minder drink.
Spannend! Hopelijk gaat het allemaal al de goede kant op en kunnen jullie snel concrete stappen maken.
Hahaha, true. Mijn schoonmoeder vroeg er alsnog naar toen ik pas cola dronk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen houden je sowieso wel in de gaten
Maar ik heb liever dat ze weten dat ik een kinderwens heb en dat ik daarom niet drink, dan dat ze bij elk overgeslagen drankje vragen of ik misschien zwanger ben, want daar word ik alleen maar verdrietig en ellendig van.
Hoop ik ook! Blij dat we snel terecht konden, want ik word vaak zo moedeloos en gedeprimeerd van mijn lichaam, en dat het niet doet wat het zou moeten doen.
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant opquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn NOD is morgen. maar gezien mjn behoefte aan ongezonde rotzooi weet ik wel hoe laat het is....
Nee weer ongesteld geworden dus helaas.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:02 schreef June. het volgende:
[..]
En? Er mag wel wat meer aanwas in het zwangertopic. Ik strooi een beetje HCG jullie kant op
Spannend!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:
Het word nu toch wel spannend!
Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Plus ik heb al een week menstruatiebuikpijn, dus ik rekende nergens op,
Nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, dus nu ben ik toch weer gespannen...
Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:56 schreef Zusje123 het volgende:
Het word nu toch wel spannend!
Al vier dagen overtijd, nu is dat de laatste tijd niet heel gek. Mijn cyclus lijkt de laatste tijd nergens meer op.
Plus ik heb al een week menstruatiebuikpijn, dus ik rekende nergens op,
Nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten, dus nu ben ik toch weer gespannen...
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:06 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt inderdaad spannend! Ik had voor mijn positieve test ook een paar dagen menstruatiebuikpijn.
Ben je van plan binnenkort te gaan testen?
Ik heb het idee dat ik ook wat baarmoederpijntjes voel. Op basis van mijn NOD zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik vrees een beetje voor placebo pijntjes. Dus we gaan het zien, wie weet kunnen we binnenkort samen een topic doorschuiven!
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:53 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Duimen we voor! Succes komende weken met wachten.
Ik wil wel testen, maar toch bang om weer teleurgesteld te raken. Ik durf het eigenlijk nog niet.
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je het volhoudt om niet te testen, haha. Ik heb tot nu toe max 1 dag na mijn NOD gered en dan wilde ik het toch echt wel weten.
Maar ik snap je wel, zo’n negatieve test is zo definitief (voor deze cyclus). Ik ben iig heel benieuwd!
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?quote:Op zondag 7 november 2021 10:37 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang voor de definitieve uitslag. Helemaal omdat ik nog best veel bekende buikpijnen heb en het niet de eerste keer is dat ik wat te laat ben, geef ik mezelf nog steeds weinig kans. Maar ja, mijn gevoel gaat daar nog niet helemaal in mee. Mijn man heeft ook zoiets van: 'wacht nu maar, je maakt jezelf helemaal gek elke maand'.
Maar ik snap het wel hoor.
Ja, die heb ik weer voor het eerst gehaald afgelopen maand. (Ook al eerder, maar daarna ben ik tijdelijk gestopt).quote:Op zondag 7 november 2021 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geeft ovulatie tests jou dan misschien geen rust?
Ik vind het wel fijn. Kan zo precies zeggen wanneer mijn nod is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |