Heb je nog getest? Je eerste was ook net iui?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
Ik word denk ik ongesteld. Wat bloedverlies wel, maar nog niet veel. Nod is vrijdag of zaterdag. Dit is de laatste ronde zelf proberen, dus beetje lastig inschatten wanneer ik het ziekenhuis moet bellen voor het starten met IUI![]()
Denk dat ik voor de zekerheid even ga testen en als het bloedverlies doorzet dan toch maar ff bellen. Had bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding dus tja. Bloed is bij mij soms goed, maar meestal niet..
En @:Vaiana wat verdrietig je alweer terug te moeten zien
Dat is echt wel heel vervelendquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier heb ik m'n menstruatie overgeslagen, niet zwanger though, wel irritant dus want geen idee nu qua cyclus
Vaiana
Ja negatief.. Bloedverlies heftiger geworden vanochtend, maar in de loop van de dag weer helemaal niets. Mijn eerste zwangerschap was ook met IUI idd. Gelukkig maar 1 ronde nodig gehad. Ik ga vrijdag starten met hormonen, zal dan voor de zekerheid nog wel een test doen als het bloedverlies zo wisselend blijft.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je nog getest? Je eerste was ook net iui?
Jammer maar hopelijk gaat het dan nu weer net zo voorspoedig als bij nummer 1quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef June. het volgende:
[..]
Ja negatief.. Bloedverlies heftiger geworden vanochtend, maar in de loop van de dag weer helemaal niets. Mijn eerste zwangerschap was ook met IUI idd. Gelukkig maar 1 ronde nodig gehad. Ik ga vrijdag starten met hormonen, zal dan voor de zekerheid nog wel een test doen als het bloedverlies zo wisselend blijft.
Ik vind dat een lastige. Mijn tweede tijdelijke contract loopt in maart af. Normaal gezien denk ik wel dat ik een vast contract ga krijgen. Maar mocht ik tegen die tijd (hopelijk) zwanger zijn denk ik niet dat ze dat gaan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:43 schreef Zusje123 het volgende:
Ja, lang geleden. Wat mij betreft niet veel veranderd. Mijn buikpijn vertelt dat ik elk moment ongesteld kan worden.
Opzich nu een beetje zoals gepland. Ik heb net een nieuwe baan en vind het niet heel netjes om direct zwanger te zijn, hoe jammer het ook is. Anderzijds zegt mijn man dat het als vrouw op de werkvloer toch nooit uitkomt. Daar heeft hij ergens gelijk ben, maar aangezien ik mijn baas mag uitleggen dat ik dan direct weer tijdelijk uit de running ben, is het toch maar even uitgesteld.
Hoe is het met de rest?
Hopelijk vandaag goed nieuws gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:27 schreef Vaiana het volgende:
Hier morgen een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zoja dan kan ik mijn volgende ei op gaan zoeken (of afwachten, ik weet nog niet wat ik wil).
Ik heb een vast contract, maar bij ons is het ook mega druk dus onhandig. Daar ga ik dus idd niet op wachten, ze hebben al een paar maanden meer tijd 'gewonnen' nu.Behalve alle ziekmeldingen hierdoor, maar he.
Kan me de afweging wel voorstellen, maar tegelijkertijd zou het zonde zijn om daardoor maanden te verliezen die (afhankelijk van leeftijd en wensen enzo) heel kostbaar kunnen zijn.
@Vaiana: geef het de tijd…. Dan wordt het vanzelf duidelijk of je meteen door wil of nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hopelijk vandaag goed nieuws gehad.
Lastig lijkt mij dat nu wel. Bedenken of je er klaar voor bent om meteen door te gaan.
Bummerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben zoals verwacht ongesteld geworden.
En dan gaan we door naar ronde 4.
Ja of 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bummer! Extra chocoladereep op eten vanavond.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:
Had een beetje hoop deze ronde maar helaas. Gisteren ongesteld geworden.
Nog in afwachting van resultaten van mijn uitstrijkje gezien de heftige bloedingen tijdens de sex dus dat helpt ook niet mee. Ik vind het niet leuk zo.
Oh dat is ook spannend zeg. En jammer dat je weer ongesteld bent geworden.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:03 schreef Debsterr het volgende:
Had een beetje hoop deze ronde maar helaas. Gisteren ongesteld geworden.
Nog in afwachting van resultaten van mijn uitstrijkje gezien de heftige bloedingen tijdens de sex dus dat helpt ook niet mee. Ik vind het niet leuk zo.
Ik zit op het wacht bankje. Dus we gaan het weer zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het hier? Wij zitten weer in een actieve ronde, ben benieuwd.
Ja, niets bijzonders, moet nog weer eens gaan terugbellen want die bloedingen komen toch ergens vandaan. Alleen de afgelopen paar keer ineens weer geen bloed meer dus tsjaa.. dan maar weer ff afwachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef Vaiana het volgende:
Al uitslag van je uitstrijkje gehad?
Ik ben nog mijn ongesteldheid aan het afwachten voordat wij weer kunnen gaan proberen. Dacht afgelopen dagen wat krampjes te voelen, wellicht dat die een eisprong betekenden dus dan zou ik over 2 weken weer een stap verder moeten zijn. Ik hoop het, want ben wel weer klaar met wachten.
Hmm, op zich fijn dat er niks bijzonders te zien was, maar ook wel weer vaag van het bloedverlies idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, niets bijzonders, moet nog weer eens gaan terugbellen want die bloedingen komen toch ergens vandaan. Alleen de afgelopen paar keer ineens weer geen bloed meer dus tsjaa.. dan maar weer ff afwachten.
Tsjaa, dat wachten, ik ben er wat gelatener onder denk ik. Wil graag weer zwanger worden maar heb me er ook bij neergelegd dat het na de miskraam er toch allemaal anders uitziet dan gehoopt.
Oh das gek! En fijn inderdaad dat je dan nu weer ongesteld bent (of ja, niet natuurlijk, je snapt me). Hopelijk nu weer reguliere cyclus inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben deze week, eindelijk weer ongesteld geworden, had een "cyclus" van 80! dagen, dus blij mee wel.Heb in die periode ook beide vaccinaties gehad en blijkbaar was het dus toch wel een mogelijke bijwerking/side effect dus ja, hopelijk nu weer normaal on track zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |