Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:25 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk is het een mindfuck @:Vaiana
Hier vanochtend een zeurderige pijn linksonder, dus ik denk dat mijn ei eraan komt.
Je staat er zelf nog geeneens in.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten er meer mensen in de OP willen laat het even weten. Dan pas ik hem nog aan (tot zo lang dat kan)
Oh ja, das ook een mindfuck haha maar dan de andere kant op. Nou ja. Duimen iig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".Die laatste wachtweek vind ik elke keer maar stom, gelukkig nog maar een paar dagen afwachten.
Fijn dat je hem lijkt te voelen dan iig!
Ik had mezelf er alweer uit gehaald. Ga er niet alleen in staanquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:28 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Je staat er zelf nog geeneens in.![]()
Als het nog kan wil ik er best bij als deelnemer.
Nee, nog alleen beetje roze. Maar wel buikpijn ondertussen dus zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Vaiana het volgende:
@:Thinkk-Pinkk Heeft jouw menstruatie al doorgezet ondertussen?
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Dat snap ik ook wel weer, vooral als je al weet dat het wel gewoon kan. Maar kan me ook voorstellen dat je er na een jaar wel aan toe bent om weer iets concretere actie te kunnen ondernemen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:45 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.
Man staat nog niet echt te springen om de medische molen in te gaan.
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:29 schreef Debsterr het volgende:
@:Vaiana maar stel nou he, dat ze wel zou onderzoeken en inderdaad zeggen dat er geen lichamelijke beperkingen zijn die het zwanger worden in de weg staan. Zou je dan mentaal meer rust krijgen denk je?
Ja precies, een iets rustigere gradatie zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Helemaal loslaten kun je het natuurlijk nooit. Maar er zitten wel wat gradaties in haha.
Hier zijn de dijken doorgebroken. Heb buikpijn
Tegenwoordig zijn ze minder strikt dan met een jaar. Ze verwijzen nu door obv kans dat t niet lukt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.
Bij mijn man vielen de bijwerkingen echt heel erg mee, dus wie weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh, mijn volgende eisprong is onmenabij mijn eerste vaccinatie. En mijn man dan ook. Dat zal ook wel niks worden dan.
Ik heb nu 2x op de NOD getest omdat ik potentiële borrel plannen had waarvoor ik het ‘moest’ weten, voor de NOD testen doe ik sowieso niet want ik weet dat ik een negatieve test dan alsnog niet geloof.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als ik iedere maand zou gaan testen.
Maargoed als dat de enige manier is waarop je het een beetje los kan laten.
Ik heb de moeder der menstruaties deze maand geloof ik.
Je weet zelf het antwoord wel tochquote:Op zondag 13 juni 2021 22:24 schreef Vaiana het volgende:
Ok ik twijfel nog wat erger is, 1 negatieve test of anderhalve dag lang met ingehouden adem naar de wc gaan.
So far nog niks te bekennen behalve af en toe krampjes. Dus mijn duimen draaien. Oorspronkelijk was mijn plan dus om pas dinsdagochtend te testen als ik morgen ook niet ongesteld word, ik ben benieuwd of ik dat vol ga houden.
Ah ha voor borrels is wel handig. Ik drink al ruim anderhalf jaar geen alcohol meer. Scheelt wel vragen trouwens vergeleken met de vorige keerquote:Op zondag 13 juni 2021 22:43 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x op de NOD getest omdat ik potentiële borrel plannen had waarvoor ik het ‘moest’ weten, voor de NOD testen doe ik sowieso niet want ik weet dat ik een negatieve test dan alsnog niet geloof.
Maar die negatieve testen vond ik wel echt heel stom, daarom was ik nu van plan gewoon ff mijn NOD af te wachten. Wat vandaag gelukt is, of nog een extra dag wachten lukt weet ik alleen nog niet.
Ik ben al 11 jaar niet meer aan de pilquote:Op zondag 13 juni 2021 22:45 schreef Vaiana het volgende:
Balen trouwens dat je menstruatie zo heftig is.Was je voor deze cyclus nog aan anticonceptie? Mijn eerste cyclus na mijn spiraal was ook even schrikken qua heftigheid.
Hahaha. Ik neig naar dat het me niet gaat lukken, maar daardoor ben ik ook wel weer eigenwijs genoeg om het dan toch vol te houden. Gewoon om te bewijzen dat ik het kan.quote:
Ja opzich helpt Corona wat dat betreft nog wel, digitaal kom je met een stuk meer weg. Heb in juli dus een borrel staan die sowieso in wachtweken valt, daar ga ik mijn best doen onder de radar te blijven, haha.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ha voor borrels is wel handig. Ik drink al ruim anderhalf jaar geen alcohol meer. Scheelt wel vragen trouwens vergeleken met de vorige keer
[..]
Ik ben al 11 jaar niet meer aan de pil
En anders kijken of je niet de Bob kan zijn ofzo. Of insert slechte smoes waarom je met de auto moetquote:Op zondag 13 juni 2021 22:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja opzich helpt Corona wat dat betreft nog wel, digitaal kom je met een stuk meer weg. Heb in juli dus een borrel staan die sowieso in wachtweken valt, daar ga ik mijn best doen onder de radar te blijven, haha.
Oh, dan is het gewoon heel flauw van je cyclus. Tssjk.
Borrel is op loopafstand van mijn huis.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En anders kijken of je niet de Bob kan zijn ofzo. Of insert slechte smoes waarom je met de auto moet
Klopt dat was ik inderdaad. Ik zit weer op de wachtbank, duimen dat de afspraak begin juli in het ziekenhuis niet nodig isquote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Oehh, heel hard duimen inderdaad! Wanneer is je NOD?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:32 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt dat was ik inderdaad. Ik zit weer op de wachtbank, duimen dat de afspraak begin juli in het ziekenhuis niet nodig is
Qua alcohol enzo ben ik in de wachtweken nog niet zo moeilijk, maar ben verder ook niet zo'n alcoholdrinker eigenlijk. Meestal als we gaan uiteten en met dit weer een heerlijk zomerbiertje op het terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef Vaiana het volgende:
Jaaaaaa gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Wauw! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesss wat leuk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Zie je nou wel, je bent niet stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:
Nope, die bubbels die ik voor mijn verjaardag heb gekregen gaan ook diep achterin de kast denk ik.quote:
Ja ik ben wel klaarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Thanks dames! Hopelijk kan ik lekker in het volgende topic blijven hangen en zie ik jullie daar snel.Behalve SQ dan, die is wel klaar volgens mij.
[..]Dat was bijna letterlijk wat mijn hoofd deed, hahaha.
Ik was ook mentaal uitgedaagd toenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar
(Ik zat gisteren te wachten op de uitslag van mijn corona zelftest en ik merk dat mijn hersenen nog steeds erg gefocust zijn op het detecteren van een streepje. Terwijl je dat bij een covid test nou net niét wil. #foreverhopeloos)
Jaaaa wat goed! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |