Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:25 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk is het een mindfuck @:Vaiana
Hier vanochtend een zeurderige pijn linksonder, dus ik denk dat mijn ei eraan komt.
Je staat er zelf nog geeneens in.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten er meer mensen in de OP willen laat het even weten. Dan pas ik hem nog aan (tot zo lang dat kan)
Oh ja, das ook een mindfuck haha maar dan de andere kant op. Nou ja. Duimen iig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".Die laatste wachtweek vind ik elke keer maar stom, gelukkig nog maar een paar dagen afwachten.
Fijn dat je hem lijkt te voelen dan iig!
Ik had mezelf er alweer uit gehaald. Ga er niet alleen in staanquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:28 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Je staat er zelf nog geeneens in.![]()
Als het nog kan wil ik er best bij als deelnemer.
Nee, nog alleen beetje roze. Maar wel buikpijn ondertussen dus zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Vaiana het volgende:
@:Thinkk-Pinkk Heeft jouw menstruatie al doorgezet ondertussen?
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Dat snap ik ook wel weer, vooral als je al weet dat het wel gewoon kan. Maar kan me ook voorstellen dat je er na een jaar wel aan toe bent om weer iets concretere actie te kunnen ondernemen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:45 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.
Man staat nog niet echt te springen om de medische molen in te gaan.
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:29 schreef Debsterr het volgende:
@:Vaiana maar stel nou he, dat ze wel zou onderzoeken en inderdaad zeggen dat er geen lichamelijke beperkingen zijn die het zwanger worden in de weg staan. Zou je dan mentaal meer rust krijgen denk je?
Ja precies, een iets rustigere gradatie zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Helemaal loslaten kun je het natuurlijk nooit. Maar er zitten wel wat gradaties in haha.
Hier zijn de dijken doorgebroken. Heb buikpijn
Tegenwoordig zijn ze minder strikt dan met een jaar. Ze verwijzen nu door obv kans dat t niet lukt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.
Bij mijn man vielen de bijwerkingen echt heel erg mee, dus wie weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh, mijn volgende eisprong is onmenabij mijn eerste vaccinatie. En mijn man dan ook. Dat zal ook wel niks worden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |