Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:25 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk is het een mindfuck @:Vaiana
Hier vanochtend een zeurderige pijn linksonder, dus ik denk dat mijn ei eraan komt.
Je staat er zelf nog geeneens in.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mochten er meer mensen in de OP willen laat het even weten. Dan pas ik hem nog aan (tot zo lang dat kan)
Oh ja, das ook een mindfuck haha maar dan de andere kant op. Nou ja. Duimen iig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou mijn hoofd doet nu dus juist "oehhh zou dat innestelingspijn zijn?".Die laatste wachtweek vind ik elke keer maar stom, gelukkig nog maar een paar dagen afwachten.
Fijn dat je hem lijkt te voelen dan iig!
Ik had mezelf er alweer uit gehaald. Ga er niet alleen in staanquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:28 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Je staat er zelf nog geeneens in.![]()
Als het nog kan wil ik er best bij als deelnemer.
Nee, nog alleen beetje roze. Maar wel buikpijn ondertussen dus zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Vaiana het volgende:
@:Thinkk-Pinkk Heeft jouw menstruatie al doorgezet ondertussen?
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Dat snap ik ook wel weer, vooral als je al weet dat het wel gewoon kan. Maar kan me ook voorstellen dat je er na een jaar wel aan toe bent om weer iets concretere actie te kunnen ondernemen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:45 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt, eerste keer was het heel snel raak dus het kan wel.
Man staat nog niet echt te springen om de medische molen in te gaan.
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:29 schreef Debsterr het volgende:
@:Vaiana maar stel nou he, dat ze wel zou onderzoeken en inderdaad zeggen dat er geen lichamelijke beperkingen zijn die het zwanger worden in de weg staan. Zou je dan mentaal meer rust krijgen denk je?
Ja precies, een iets rustigere gradatie zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Helemaal loslaten kun je het natuurlijk nooit. Maar er zitten wel wat gradaties in haha.
Hier zijn de dijken doorgebroken. Heb buikpijn
Tegenwoordig zijn ze minder strikt dan met een jaar. Ze verwijzen nu door obv kans dat t niet lukt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nu heb ik soms echt wel gedachtes in de trant van “wat als ik nu een vruchtbaar jaar aan het weggooien ben met wachten op iets wat toch niet op die manier gaat gebeuren”. En dan vertel ik mezelf ook meteen dat ik niet zo moet denken, ik wil er juist heel graag relaxed in staan. Maar mijn persoonlijkheid zit me een beetje in de weg.
Bij mijn man vielen de bijwerkingen echt heel erg mee, dus wie weet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh, mijn volgende eisprong is onmenabij mijn eerste vaccinatie. En mijn man dan ook. Dat zal ook wel niks worden dan.
Ik heb nu 2x op de NOD getest omdat ik potentiële borrel plannen had waarvoor ik het ‘moest’ weten, voor de NOD testen doe ik sowieso niet want ik weet dat ik een negatieve test dan alsnog niet geloof.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou echt helemaal gek worden als ik iedere maand zou gaan testen.
Maargoed als dat de enige manier is waarop je het een beetje los kan laten.
Ik heb de moeder der menstruaties deze maand geloof ik.
Je weet zelf het antwoord wel tochquote:Op zondag 13 juni 2021 22:24 schreef Vaiana het volgende:
Ok ik twijfel nog wat erger is, 1 negatieve test of anderhalve dag lang met ingehouden adem naar de wc gaan.
So far nog niks te bekennen behalve af en toe krampjes. Dus mijn duimen draaien. Oorspronkelijk was mijn plan dus om pas dinsdagochtend te testen als ik morgen ook niet ongesteld word, ik ben benieuwd of ik dat vol ga houden.
Ah ha voor borrels is wel handig. Ik drink al ruim anderhalf jaar geen alcohol meer. Scheelt wel vragen trouwens vergeleken met de vorige keerquote:Op zondag 13 juni 2021 22:43 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x op de NOD getest omdat ik potentiële borrel plannen had waarvoor ik het ‘moest’ weten, voor de NOD testen doe ik sowieso niet want ik weet dat ik een negatieve test dan alsnog niet geloof.
Maar die negatieve testen vond ik wel echt heel stom, daarom was ik nu van plan gewoon ff mijn NOD af te wachten. Wat vandaag gelukt is, of nog een extra dag wachten lukt weet ik alleen nog niet.
Ik ben al 11 jaar niet meer aan de pilquote:Op zondag 13 juni 2021 22:45 schreef Vaiana het volgende:
Balen trouwens dat je menstruatie zo heftig is.Was je voor deze cyclus nog aan anticonceptie? Mijn eerste cyclus na mijn spiraal was ook even schrikken qua heftigheid.
Hahaha. Ik neig naar dat het me niet gaat lukken, maar daardoor ben ik ook wel weer eigenwijs genoeg om het dan toch vol te houden. Gewoon om te bewijzen dat ik het kan.quote:
Ja opzich helpt Corona wat dat betreft nog wel, digitaal kom je met een stuk meer weg. Heb in juli dus een borrel staan die sowieso in wachtweken valt, daar ga ik mijn best doen onder de radar te blijven, haha.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ha voor borrels is wel handig. Ik drink al ruim anderhalf jaar geen alcohol meer. Scheelt wel vragen trouwens vergeleken met de vorige keer
[..]
Ik ben al 11 jaar niet meer aan de pil
En anders kijken of je niet de Bob kan zijn ofzo. Of insert slechte smoes waarom je met de auto moetquote:Op zondag 13 juni 2021 22:58 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja opzich helpt Corona wat dat betreft nog wel, digitaal kom je met een stuk meer weg. Heb in juli dus een borrel staan die sowieso in wachtweken valt, daar ga ik mijn best doen onder de radar te blijven, haha.
Oh, dan is het gewoon heel flauw van je cyclus. Tssjk.
Borrel is op loopafstand van mijn huis.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En anders kijken of je niet de Bob kan zijn ofzo. Of insert slechte smoes waarom je met de auto moet
Klopt dat was ik inderdaad. Ik zit weer op de wachtbank, duimen dat de afspraak begin juli in het ziekenhuis niet nodig isquote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Vaiana het volgende:
Als ik het me goed herinner was Elleska de vorige keer vrij snel zwanger zonder medisch traject verder.
IUI was June. dacht ik.
Oehh, heel hard duimen inderdaad! Wanneer is je NOD?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:32 schreef June. het volgende:
[..]
Klopt dat was ik inderdaad. Ik zit weer op de wachtbank, duimen dat de afspraak begin juli in het ziekenhuis niet nodig is
Qua alcohol enzo ben ik in de wachtweken nog niet zo moeilijk, maar ben verder ook niet zo'n alcoholdrinker eigenlijk. Meestal als we gaan uiteten en met dit weer een heerlijk zomerbiertje op het terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:10 schreef Vaiana het volgende:
Jaaaaaa gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Wauw! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesss wat leuk! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Zie je nou wel, je bent niet stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:
Nope, die bubbels die ik voor mijn verjaardag heb gekregen gaan ook diep achterin de kast denk ik.quote:
Ja ik ben wel klaarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:37 schreef Vaiana het volgende:
Thanks dames! Hopelijk kan ik lekker in het volgende topic blijven hangen en zie ik jullie daar snel.Behalve SQ dan, die is wel klaar volgens mij.
[..]Dat was bijna letterlijk wat mijn hoofd deed, hahaha.
Ik was ook mentaal uitgedaagd toenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar
(Ik zat gisteren te wachten op de uitslag van mijn corona zelftest en ik merk dat mijn hersenen nog steeds erg gefocust zijn op het detecteren van een streepje. Terwijl je dat bij een covid test nou net niét wil. #foreverhopeloos)
Jaaaa wat goed! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik ben wel klaar
(Ik zat gisteren te wachten op de uitslag van mijn corona zelftest en ik merk dat mijn hersenen nog steeds erg gefocust zijn op het detecteren van een streepje. Terwijl je dat bij een covid test nou net niét wil. #foreverhopeloos)
quote:
quote:
Woeiii dankjulliewel.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:37 schreef Phaidra het volgende:
@:Vaiana, gefeliciteerd!!![]()
Power to the stripes!
Wow die valt niet te missen, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik zie je in het andere topic ;-)quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:28 schreef Vaiana het volgende:
Mehh, darmen zijn van slag en mijn buik voelt wat kramperig (maar dan baarmoeder-krampen, niet darm-krampen). Beide zijn heel normaal wanneer ik bijna ongesteld moet worden, maar dat moet ik pas zondag. Dus dat houdt me mentaal wel lekker bezig weer.
Nou hè, geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow die valt niet te missen, gefeliciteerd!![]()
Dankjewel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:06 schreef _Lily_ het volgende:
Hoera Vaiana!!! Hartelijk gefeliciteerd ik ben echt blij voor je.
Ik dacht al een beetje van zou het? Door onderstaande post. Maar ik wilde je mogelijke mindfuck niet nog erger maken haha
[..]
Ik zie je in het andere topic ;-)
Voelde het zo anders dan? Ik heb tussen ei en NOD eigenlijk altijd wel momenten met krampjes enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:21 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nou hè, geen twijfel mogelijk.Thanks!
[..]
Dankjewel.Haha ja ik dacht zelf ook wel heel sterk aan een innesteling, maar ik durfde het niet meer zo goed te geloven ondertussen.
Ja best wel. Ik heb dat alleen vlak voor NOD, nooit zover van tevoren. En 2 dagen voor mijn NOD was ik ook een beetje misselijk en sneller dan ik gewend ben buiten adem. Plus ik had echt al dagenlang steeds krampjes, en voor mij is de norm op de dag dat ik ongesteld word en soms 1 dag ervoor wat kramp. Dus toen ik maandagochtend nog niet ongesteld en wel misselijk was, dacht ik wel dat ik dinsdagochtend positief zou testen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Voelde het zo anders dan? Ik heb tussen ei en NOD eigenlijk altijd wel momenten met krampjes enzo.
Ah ja dat klinkt allemaal wel begrijpelijk. Nou lekker genieten nuquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:05 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik heb dat alleen vlak voor NOD, nooit zover van tevoren. En 2 dagen voor mijn NOD was ik ook een beetje misselijk en sneller dan ik gewend ben buiten adem. Plus ik had echt al dagenlang steeds krampjes, en voor mij is de norm op de dag dat ik ongesteld word en soms 1 dag ervoor wat kramp. Dus toen ik maandagochtend nog niet ongesteld en wel misselijk was, dacht ik wel dat ik dinsdagochtend positief zou testen.
Daarnaast had ik de dagen voor mijn NOD het gevoel dat er iets anders was in mijn lijf, maar ik kon niet ‘aanwijzen’ wat dan. Maar doordat ik dat wel vaker gedacht heb en dan gewoon ongesteld was vertrouwde ik pas maandag echt op die signalen.
Gefeliciteerd Vaiana!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Haha, ja helemaal voor de lol doe je het momenteel nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier laat ik deze ronde aan me voorbij gaan, m'n ovulatie was gister of vandaag maar ik zit in 'n paar nachtdiensten dus we lopen elkaar in bed 'n beetje mis haha en daarnaast vind ik 't momenteel nog te warm om adem te halen dus laat staan voor andere activiteiten
Same hier, 2 dagen geleden bruinig verlies gehad met nog ruim een week voor NOD. Bij draak had ik ook een bloeding voorafgaand de positieve test.. Heb van de early testen maar 7dpo is echt te vroeg om te testenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:26 schreef Debsterr het volgende:
Mijn mindfuck periode is weer begonnen. Veeg wat roze af daarstraks, precies 1 week na mijn geschatte eisprong. Dat gebeurde de vorige keer ook...
Ah balen zeg. Wel supersnel weer?quote:Op zondag 20 juni 2021 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Gister ongesteld geworden. Ook een vorm van duidelijkheid.
Ah, helaas. Sterkte!quote:Op zondag 20 juni 2021 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Gister ongesteld geworden. Ook een vorm van duidelijkheid.
Ja, verraste mij ook een beetje. Hopelijk vanaf nu weer een normale cyclus dan.quote:
*Komt erbij zitten*quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ei gespot. Nog even gezellig maken :’) en dan weer op het bankje
Heb ik ook weleens gehad. Maakt onzeker hè.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:03 schreef Elleska het volgende:
Ik ook.
Had vooraf goede hoop voor deze ronde maar gek genoeg met ovulatietesten geen ei kunnen vinden. Gelukkig ken ik mijn cyclus goed genoeg dus maakt geen verschil maar toch stom.
Voorheen had ik een flink oplopend lijntje. Als ik dan niet de piek spotte dan had ik alsnog 2 hele donkere testen waartussen de piek moet hebben gezeten. Maar sinds de andere vitamines is het lijntje minder oplopend en de vorige keer had ik vanuit het niets een knalstreep. Best kans dat die knaller nu precies tussen 2 testmomenten in heeft gezeten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:54 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gehad. Maakt onzeker hè.
Maar komt vast goed!
Ahh balen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Hier is het mis denk ik, steeds meer bloedverlies..
Ah, zo naar!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Ja ik test zo op de dagen dat hij begint op te lopen ook 2 maal daags. Anders mis ik hem geheid. Gisteren knalde hij ineens heel verrassend.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:22 schreef Elleska het volgende:
[..]
Voorheen had ik een flink oplopend lijntje. Als ik dan niet de piek spotte dan had ik alsnog 2 hele donkere testen waartussen de piek moet hebben gezeten. Maar sinds de andere vitamines is het lijntje minder oplopend en de vorige keer had ik vanuit het niets een knalstreep. Best kans dat die knaller nu precies tussen 2 testmomenten in heeft gezeten.
Ahw dat is balenquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik test zo op de dagen dat hij begint op te lopen ook 2 maal daags. Anders mis ik hem geheid. Gisteren knalde hij ineens heel verrassend.
Oh ja dat is ook wel bijzonder ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Elleska het volgende:
June![]()
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
Nah, daarvoor is het denk ik teveel. Ga morgen voor de zekerheid wel ff testen, maar verwacht er weinig van.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Elleska het volgende:
June![]()
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
Ja die 5 dagen volhouden was zwaar, maar dat was om de teleurstelling, die toch vlak na het testen kwa, tegen te gaan.. maar hoe verzin je het.. nog geen half uur na het testen ongesteld worden..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:33 schreef Elleska het volgende:
Stomme mindfuck is dat inderdaad. Dat je dat 5 dagen vol hebt kunnen houden joh!
Mijn lichaam is iig perfect op schema ondanks dat ik deze ronde geen ei kon spotten met de ovulatietesten. Hoe is het met de rest op het wachtbankje?
Oh, ja. Dat is wel heel vervelend. Raar hè, hoe dat kan 🤷quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:47 schreef TattooJaydi het volgende:
[..]
Ja die 5 dagen volhouden was zwaar, maar dat was om de teleurstelling, die toch vlak na het testen kwa, tegen te gaan.. maar hoe verzin je het.. nog geen half uur na het testen ongesteld worden..
Ik word denk ik ongesteld. Wat bloedverlies wel, maar nog niet veel. Nod is vrijdag of zaterdag. Dit is de laatste ronde zelf proberen, dus beetje lastig inschatten wanneer ik het ziekenhuis moet bellen voor het starten met IUIquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe is het hier?
Ik ga door naar ronde 3.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:20 schreef Vaiana het volgende:
Over een tijdje kom ik je weer vergezellen.Maar momenteel heb ik nog geen cyclus helaasch.
Hopelijk is je ei snel gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |