Die knalstrepen van jou zijn me anders nog wel door het hoofd geschoten.quote:Op maandag 22 november 2021 22:06 schreef elamanilo het volgende:
Jaaaa! Gefeliciteerd Elleska! Inderdaad, wat een goeie streep!
quote:Op maandag 22 november 2021 20:32 schreef Elleska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Ik niet want niet nodig, maar kijk ook even naar:quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Vaiana het volgende:
Is er hier toevallig iemand die al volledig uitgedokterd heeft welke (aanvullende) zorgverzekering je het beste kan hebben als je hoopt volgend jaar een zwangerschap, bevalling en kraamtijd mee te maken?
Ik ben medisch, dus ik heb nu niet gekeken naar vergoeding voor poliklinische bevalling.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Vaiana het volgende:
Is er hier toevallig iemand die al volledig uitgedokterd heeft welke (aanvullende) zorgverzekering je het beste kan hebben als je hoopt volgend jaar een zwangerschap, bevalling en kraamtijd mee te maken?
Ik heb het vorig jaar niet compleet uitgedokterd maar alleen gekeken naar die bevalling en kraamzorg. Ik kwam er toen op uit dat het niet veel zou schelen als ik aanvullend zou verzekeren of het zelf zou betalen.quote:Op donderdag 25 november 2021 13:24 schreef Vaiana het volgende:
Van welke dingen heb je een rekening gehad?quote:Op donderdag 25 november 2021 14:49 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb uiteindelijk een paar pittige rekeningen moeten betalen terwijl mijn bevalling onverwacht medisch was geworden. Dus ik weet niet of ik nou beter af ben geweest.
Heb je het gewoon of collectief via een werkgever? Dan zitten er vaak nog dingen extra in de aanvullende verzekering. Zoals 75% van de eigen bijdrage vd kraamzorg vergoed krijgen.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:15 schreef Vaiana het volgende:
Ha, ik zit al bij CZ met basis aanvullend.![]()
Vorig jaar ook daar gebleven omdat ik ook een poliklinische bevalling dekking zag, en ik verwacht daar gebruik van te gaan maken. Nice, dan blijf ik lekker zitten denk ik, premie gaat 4 euro omhoog dus dat is ook wel te overzien. Thanks!
Collectief via mijn werkgever inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:48 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Heb je het gewoon of collectief via een werkgever? Dan zitten er vaak nog dingen extra in de aanvullende verzekering. Zoals 75% van de eigen bijdrage vd kraamzorg vergoed krijgen.
Even denken.quote:Op donderdag 25 november 2021 15:27 schreef Elleska het volgende:
Verloskundige zorg wordt sowieso vergoed en ziekenhuisbevalling bij een medische indicatie ook.
Aanvullende verzekering is bijvoorbeeld voor lactatiekundige, eigenbijdrage kraamzorg, aanvullende kraamzorg, poliklinische bevalling (zonder medische indicatie) en zwangerschapscursus.
Ik heb dat overigens niet uit voorzorg al gedaan dus ik ben nu ook alles even aan het checken
[..]
Van welke dingen heb je een rekening gehad?
quote:Op maandag 22 november 2021 20:32 schreef Elleska het volgende:
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het gegaan? Meegevallen met de bijwerkingen?quote:Op zondag 21 november 2021 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Vannacht menstruatie gekregen na provera, hallo nieuwe ronde
Dinsdag moet ik de eerste letrozol nemen, hopelijk niet te veel bijwerkingen.
Hoe gaat het bij jullie?
Eigenlijk helemaal geen bijwerkingen gehad.quote:Op zondag 28 november 2021 19:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan? Meegevallen met de bijwerkingen?
Het is bij mij meestal ook geen 28 dagen hoor. Of in dit geval 27 want het is doorgebroken. Dag eerder dan ik had gedacht nav mijn testen.quote:Op maandag 29 november 2021 17:00 schreef Vaiana het volgende:
Heel fijn dat er geen bijwerking zijn! Hopelijk zie je snel resultaat.
Balen Thinkk-Pinkk. Stiekem ben ik een beetje jaloers op de cyclussen van 28 dagen, maar het zou wel fijn zijn als die mooie cyclus ook resulteerde in een mooie tweede streep.
Ik heb volgens mij vruchtbaar slijm gespot, dus hoop/verwacht binnenkort de eisprong. Dat zou me op een cyclus van ongeveer 34 dagen zetten, toch al weer 2 dichterbij mijn vroegere norm van 32.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |