Het hoeven natuurlijk geen ellenlange sekssessies te zijn hequote:Op dinsdag 16 november 2021 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan met een dreumes![]()
Het zit hem nog niet eens in de tijd maar meer de energiequote:Op dinsdag 16 november 2021 16:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het hoeven natuurlijk geen ellenlange sekssessies te zijn he.
Temperaturen lukt mij ook niet, wegens wisselende diensten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef Elleska het volgende:
Regelmatig seks hebben lijkt mij dan weer makkelijker dan de temperatuurmethode. Dat is alleen nauwkeurig als je elke ochtend voordat je uit bed stapt op hetzelfde tijdstip de temperatuur meet en dan moet je ook nog eens stabiele nachten hebben waarbij je een minimaal 5 uur achtereen kan slapen voordat de wekker gaat.
Spannend! Wanneer is je NOD?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit weer op het wachtbankje voor ronde 7.
Ik heb nog geen kind, ik ken geen nachten waarin 5 uur doorslapen niet lukt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:22 schreef Elleska het volgende:
Regelmatig seks hebben lijkt mij dan weer makkelijker dan de temperatuurmethode. Dat is alleen nauwkeurig als je elke ochtend voordat je uit bed stapt op hetzelfde tijdstip de temperatuur meet en dan moet je ook nog eens stabiele nachten hebben waarbij je een minimaal 5 uur achtereen kan slapen voordat de wekker gaat.
Majo had het over waar je de tijd vandaan voor om de dag seks met een dreumes in huis, vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:33 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kind, ik ken geen nachten waarin 5 uur doorslapen niet lukt.
Het tijdstip is soms een dingetje ja, maar na een paar cyclussen heb ik mijn basis temperatuur van zowel voor als na eisprong wel helder, plus weet ik dat ik bij uitslapen meestal een temperatuurstijging zie die los staat van de eisprong. En aangezien mijn eisprong vinden het enige doel is voor mij, werkt temperaturen dan prima.
Verdere conclusies over innesteling of zwanger zijn/blijven probeer ik er niet meer mee te vinden, daar werd ik wat obsessief van.
Hopelijk heeft de medicatie snel het gewenste effect!quote:Op zondag 21 november 2021 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Vannacht menstruatie gekregen na provera, hallo nieuwe ronde
Dinsdag moet ik de eerste letrozol nemen, hopelijk niet te veel bijwerkingen.
Hoe gaat het bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2021 20:32 schreef Elleska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaaa eindelijk! Wat ontzettend fijn voor je!! Gefeliciteerd.
![]()
![]()
Jaaaa gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hele goeie.quote:Op maandag 22 november 2021 20:54 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gefeliciteerd Elleska.goeie streep ook!
Oh jaaaaa ElleskaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op maandag 22 november 2021 22:27 schreef June. het volgende:
Dat is niet te missen! Gefeliciteerdhaha ja, die grap hebben mijn man en ik ook al een paar keer gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet nog wel even landen ook omdat ik er nog helemaal niets van merk maar dat komt vast snel genoeg. Hier delen en alle felicitaties maken het weer een beetje echter
[ Bericht 6% gewijzigd door Elleska op 22-11-2021 22:49:35 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |