abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202100566
Deze wachtweek valt me zwaar zeg. Zo zwaar dat ik overweg te testen, maar ik weet ook dat het me niet echt helpt om te testen.
Laat het maar snel vrijdag zijn, dan weet ik iig waar ik aan toe ben. :')

Beppie, je mindset kan zeker impact hebben en menstruatie tegenhouden idd, gewoon omdat je niet wilt dat hij komt. Dus ik snap dat wel. :Y
pi_202101843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Ja, die heb ik weer voor het eerst gehaald afgelopen maand. (Ook al eerder, maar daarna ben ik tijdelijk gestopt).
Het gekke is dat ik juist deze maand niks heb kunnen ontdekken.

Maar nog steeds niet ongesteld. En vandaag ineens niet alleen pijnlijke borsten als ik er op druk, maar een behoorlijk pijnlijke steek door mijn tepels. Dus heel raar :?
Ik wacht alleen met testen tot het weekend. Anders kan ik sws mijn mond niet houden op werk. En het weekend hebben we een paar dagen om het samen te verwerken. Maar dat duurt natuurlijk nog veel te lang, dus ik ben benieuwd of ik het volhoudt,

Anders nog mensen op het wachtbankje?
Hmm ja lastig. En spannend ook!

Ik heb na mijn eisprong sowieso altijd kneiter veel last van mijn borsten. Dus het zou bij mij niet meteen een teken zijn. Maar ik duim heel hard voor je :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202119676
Hoi. Ik lees al een tijdje af en toe mee en vind het nu tijd om dit topic te komen versterken O+.

Ik ben deze maand alleen een week eerder ongesteld geworden dan verwacht (hoewel mijn cyclus na het stoppen met de minipil sowieso nog niet super voorspelbaar is), en ik weet qua planning even niet zo heel goed of we er na deze menstruatie voor zullen gaan of dat we mijn menstruatie in december nog afwachten.
pi_202121299
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 02:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi. Ik lees al een tijdje af en toe mee en vind het nu tijd om dit topic te komen versterken O+.

Ik ben deze maand alleen een week eerder ongesteld geworden dan verwacht (hoewel mijn cyclus na het stoppen met de minipil sowieso nog niet super voorspelbaar is), en ik weet qua planning even niet zo heel goed of we er na deze menstruatie voor zullen gaan of dat we mijn menstruatie in december nog afwachten.
Welkom! Niet geschoten altijd mis toch? Je hoeft niet gelijk al the wat met ovulatiesticks en/of temperatuur meten, maar een schot voor de boeg kan geen kwaad. Lekker 'oefenen' 😉

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 18:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Hmm ja lastig. En spannend ook!

Ik heb na mijn eisprong sowieso altijd kneiter veel last van mijn borsten. Dus het zou bij mij niet meteen een teken zijn. Maar ik duim heel hard voor je :)
Dank je! Waarschijnlijk heb ik morgen een update. Van mijn borsten heb ik nog niet eerder last gehad, dus dat was echt nieuw, maar zo is iedere vrouw (en iedere cyclus) anders.
pi_202125010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 02:08 schreef Smart_ass het volgende:

Ik zou gewoon alvast de oefening inzetten. Je weet immers maar nooit :) en welkom!

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:43 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Welkom! Niet geschoten altijd mis toch? Je hoeft niet gelijk al the wat met ovulatiesticks en/of temperatuur meten, maar een schot voor de boeg kan geen kwaad. Lekker 'oefenen' 😉
[..]
Dank je! Waarschijnlijk heb ik morgen een update. Van mijn borsten heb ik nog niet eerder last gehad, dus dat was echt nieuw, maar zo is iedere vrouw (en iedere cyclus) anders.
Spannend duim duim duim
pi_202126215
Spannend zeg Zusje, ik vind het knap dat je het volhoudt zo lang niet te testen!

Met de planning bedoelde ik eigenlijk dat als ik direct zwanger zou zijn de UD niet ideaal zou zijn. Ook geen ramp verder hoor. Nu weet ik dat de kans dat het in 1x raak is waarschijnlijk niet bijzonder hoog is met mijn onregelmatige cyclus op het moment, maar ik weet uit ervaring dat het wel kan :P.
pi_202129665
Ik ben momenteel wel op het punt beland dat de UD mij geen reet meer interessant _O-
  donderdag 11 november 2021 @ 20:52:10 #208
497064 beppievanomdehoek
die met het lelijke tuinhuisje
pi_202132483
Ik ben precies op schema ongesteld, ik had toch nog een beetje hoop omdat ik 0 klachten had maar ineens poef menstruatie
pi_202133325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Ik ben precies op schema ongesteld, ik had toch nog een beetje hoop omdat ik 0 klachten had maar ineens poef menstruatie
Ahw dat is dan toch altijd jammer.
pi_202133336
Ik vind het leuk dat er nu meer mensen zijn. Ik zit op dag 9 dus mag binnenkort weer op zoek naar mijn ei.. iedere maand Pasen hier.
pi_202133932
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben momenteel wel op het punt beland dat de UD mij geen reet meer interessant _O-
Nou dit idd. Ik wil gewoon een baby, maakt me niet meer uit wanneer die komt als het maar zsm is. _O-

Ja leuk dat er weer iets meer leven in het topic is!

Ik ben nog niet ongesteld, maar heb ook niet echt het gevoel dat het raak is eigenlijk. Toch maar even testen morgenochtend, want zie morgen mijn beste vriendin die ik het dan in reallife kan vertellen ipv via de app (zij wil proberen voor een tweede dus we weten elkaars cyclus vrij precies, haha). Al denk ik dat mijn lijf spelletjes met me speelt en ik gewoon negatief ga testen.
pi_202135856
Geduldig zijn is soms echt een onmogelijke opgave als je zo graag wil :P

Ik heb voor deze ronde ovulatietesten gekocht omdat het waarschijnlijk toch de laatste ronde zonder medicatie wordt. Maar nu al op dag 27 en nog niks :')
Op zich niet gek aangezien de vorige twee cycli 44 dagen duurden, maar het lijkt soms zo eindeloos lang te duren allemaal.
pi_202135866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:29 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Nou dit idd. Ik wil gewoon een baby, maakt me niet meer uit wanneer die komt als het maar zsm is. _O-

Ja leuk dat er weer iets meer leven in het topic is!

Ik ben nog niet ongesteld, maar heb ook niet echt het gevoel dat het raak is eigenlijk. Toch maar even testen morgenochtend, want zie morgen mijn beste vriendin die ik het dan in reallife kan vertellen ipv via de app (zij wil proberen voor een tweede dus we weten elkaars cyclus vrij precies, haha). Al denk ik dat mijn lijf spelletjes met me speelt en ik gewoon negatief ga testen.
Spannend! Hopelijk toch twee streepjes morgenochtend voor je.
  vrijdag 12 november 2021 @ 06:46:07 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202136469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef beppievanomdehoek het volgende:
Balen Bep!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_202138052
Nou, ik had geen test meer nodig vanochtend. }) ;(
pi_202140510
Balen :(

Ik was vanmorgen bij de gyn, zijn advies was om deze cyclus af te breken met een provera kuur (omdat hij waarschijnlijk anovulatoir is), en dan op dag 3 van de menstruatie letrozol gaan slikken.
Ik denk dat ik nog wel een paar dagen ga wachten met de kuur, geen zin om in mijn uppie in de nachtdienst in een isolatiepak ongesteld te zitten zijn en mezelf zielig te voelen. :')
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:36:15 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202142074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:39 schreef Vaiana het volgende:
Nou, ik had geen test meer nodig vanochtend. }) ;(
Dan jezelf maar trakteren op een chocoladereep van de besparing!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_202143411
O, wat naar Bep, Vaiana en Lokasenna! Maar even lief zien voor jezelf en daarna jezelf weer bij elkaar rapen en door voor volgende maand.
pi_202144207
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
Balen :(

Ik was vanmorgen bij de gyn, zijn advies was om deze cyclus af te breken met een provera kuur (omdat hij waarschijnlijk anovulatoir is), en dan op dag 3 van de menstruatie letrozol gaan slikken.
Ik denk dat ik nog wel een paar dagen ga wachten met de kuur, geen zin om in mijn uppie in de nachtdienst in een isolatiepak ongesteld te zitten zijn en mezelf zielig te voelen. :')
Heb je dat al eens eerder gebruikt, of wordt dit de eerste keer?

En jammer van alle menstruaties weer, op naar de volgende maand!
pi_202145066
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:03 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Heb je dat al eens eerder gebruikt, of wordt dit de eerste keer?

En jammer van alle menstruaties weer, op naar de volgende maand!
Eerste keer. Ik vroeg nog of ik ook kon afwachten tot ik vanzelf ongesteld zou worden, maar volgens de gyn zou dit als een soort reset kunnen werken om de medicatie beter aan te laten slaan? Dus het moet maar :P
pi_202149083
Iemand die ik ken heeft dat ook voorgeschreven gekregen na ruim een halfjaar na het verwijderen van haar spiraaltje geen menstruatie gehad te hebben. Zij was binnen enkele maanden zwanger, dus ik strooi wat positiviteit je kant op :P.

Wij gaan er nadat deze menstruatie klaar is toch ook maar voor. Beetje onhandig alleen dat we mijn ouders twee weken in huis hebben rond mijn ovulatie… :')
pi_202153862
Ik heb beter nieuws. Gisteren al een tweede streepje gezien, maar omdat de teststreep wat vager was en ik het niet durfde te geloven, vandaag nog een test gedaan. En hij is weer positief. Voelt heel onwerkelijk ook omdat ik (nog) nergens last van heb en mij niet anders voel.

Jullie succes komende maand(en)! Blijf volhouden.
pi_202154126
Jaaa zusje! Gefeliciteerd!!!
pi_202154151
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:
Ik heb beter nieuws. Gisteren al een tweede streepje gezien, maar omdat de teststreep wat vager was en ik het niet durfde te geloven, vandaag nog een test gedaan. En hij is weer positief. Voelt heel onwerkelijk ook omdat ik (nog) nergens last van heb en mij niet anders voel.

Gefeliciteerd *O*
pi_202154628
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 08:03 schreef Zusje123 het volgende:

Jaaa wat goed! Gefeliciteeeerd. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')