Ik heb gehoor gegeven aan de oproep van de moderator van dit subforum om dit specifieke onderwerp in een een apart topic te bespreken en niet in het 'F1 algemeen' topic.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:37 schreef Dven het volgende:
@:nattekat hier doen we toch helemaal niets mee?
Gast. 2018 wil zijn video terug. Het is 2021quote:Op maandag 7 juni 2021 10:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik wil graag dit bewijsstuk ook nog aanvoeren:
Lewis Hamilton zag gisteren ook 25 punten verdampen. Heb je zijn reactie meegekregen? Hij probeerde rustig te analyseren waar het fout ging. Zo kan het dus ook. Hij heeft zijn emoties volledig onder controle.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:48 schreef boegschroef het volgende:
Ik zou het juist eerder andersom verwachten (en nee ik ben geen Max fan!). Als je na zo'n ongeluk uitstapt en 26 punten verliest en je wk kampioenschap op het spel staat en dan zegt 'jammer joh, volgende week beter' dan hoor je niet in deze sport thuis.
En dat is dus precies het verschil.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lewis Hamilton zag gisteren ook 25 punten verdampen. Heb je zijn reactie meegekregen? Hij probeerde rustig te analyseren waar het fout ging. Zo kan het dus ook. Hij heeft zijn emoties volledig onder controle.
In Brazil 2018 ging Max zelf in de fout en timmerde hij na afloop bijna mede deelnemer Ocon in elkaar. In Sakhir 2020 ging Max zelf in de fout en kreeg hij ook weer een woede-uitbarsting. En dit zijn slechts twee voorbeelden die me nu ter plekke te binnen schieten. Hij kan gewoon niet met tegenslag omgaan, ongeacht wat de oorzaak is. Die conclusie kunnen we toch zo langzamerhand wel trekken? Of zou hij op een dag volwassen worden?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:12 schreef bambino het volgende:
[..]
En dat is dus precies het verschil.
Verstappen crasht omdat zijn materiaal het begeeft, dus hij had niks beter kunnen doen behalve zachter rijden (en je dus laatste wordt) in de angst dan er een band klapt.
Hamilton maakt de fout zelf. Dus hij kan niemand op de kop geven behalve zichzelf.
Max heeft ook fouten zelf gemaakt, Monaco kwali om wat te noemen. Dan is die alsnog boos, maar op zichzelf.
Nu wordt Max hem de winst ontnomen en later ontneemt Hamilton zichzelf de winst.
Ik had al zo'n gevoel dat dit nooit serieus kon zijn. Volgens mij ben je gewoon een slechte troll.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In Brazil 2018 ging Max zelf in de fout en timmerde hij na afloop bijna mede deelnemer Ocon in elkaar. In Sakhir 2020 ging Max zelf in de fout en kreeg hij ook weer een woede-uitbarsting. En dit zijn slechts twee voorbeelden die me nu ter plekke te binnen schieten. Hij kan gewoon niet met tegenslag omgaan, ongeacht wat de oorzaak is. Die conclusie kunnen we toch zo langzamerhand wel trekken? Of zou hij op een dag volwassen worden?
Dit is precies mijn punt, ik denk eerder dat Lewis er niet meer in thuis hoort als top sporter (En ik ben jaren een Lewis fan geweest!) Zodra je de mentaliteit krijgt dat het allemaal aan andere ligt en als je zelf een fout maakt rustig blijft en denk, jammer. Dan hoor je er niet meer thuis. Max kan ook vooral boos worden op zichzelf (wat je in de FP3 ook wel zag)quote:Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Lewis Hamilton zag gisteren ook 25 punten verdampen. Heb je zijn reactie meegekregen? Hij probeerde rustig te analyseren waar het fout ging. Zo kan het dus ook. Hij heeft zijn emoties volledig onder controle.
Ocon zat er volledig naast. Max stuurt gewoon in alsof Ocon niet bestaat. Ocon had nieuwe banden en was veel sneller. Zoals je zelf al aangeeft staat het hem geheel vrij om zichzelf te unlappen:quote:Op maandag 7 juni 2021 11:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat dit nooit serieus kon zijn. Volgens mij ben je gewoon een slechte troll.
2018 met Ocon, dat was Max zijn fout?
Jij spoort niet.
Ocon liep een ronde achter. En ja, je mag jezelf "unlappen" maar dan ga je niet zulke risico's nemen en op zo'n punt waar je weet dat de Red Bull op zijn minst even snel is. Daarbij kan je als leider er normaal van uit gaan dat je niet vanuit het niets wordt ingehaald door een achterblijven.
Heel slecht voorbeeld duidelijk geschreven door iemand die anti Max is... Ook dit is gewoon begrijpelijk als je als race leider van de baan af gaat door een achterblijver dan is dat zuur, als die achterblijver je dan een beetje stom uitlacht dan zou ik ook uit m'n slof schieten.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In Brazil 2018 ging Max zelf in de fout en timmerde hij na afloop bijna mede deelnemer Ocon in elkaar. In Sakhir 2020 ging Max zelf in de fout en kreeg hij ook weer een woede-uitbarsting. En dit zijn slechts twee voorbeelden die me nu ter plekke te binnen schieten. Hij kan gewoon niet met tegenslag omgaan, ongeacht wat de oorzaak is. Die conclusie kunnen we toch zo langzamerhand wel trekken? Of zou hij op een dag volwassen worden?
Ik weet inmiddels dat het vrij zinloos is om in discussie te gaan en je wel heel erg overtuigd ben van je eigen gelijk (en je aangeeft dat dit voorbeeld van Sakhir je ter plekke te binnen schiet terwijl je die al 12x hebt gebruikt in deze discussie.. ), maar er lijkt me een flink verschil tussen je 1e reactie na tegenslag en hoe je er daarna op reageert in een later stadium. Ja, Max is emotioneler in z'n 1e reactie na tegenslag, zeker als het niet z'n eigen fout is (al heeft Lewis die uitbarstingen ook gewoon gehad), maar bij een volgende sessie/race is hij die emotie kwijt en zet hij het juist regelmatig om in iets positiefs.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2021 08:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ben je in mijn ogen een fanboy met oranje oogkleppen op..
Omdat jij graag in feiten praatquote:Op maandag 7 juni 2021 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ocon zat er volledig naast. Max stuurt gewoon in alsof Ocon niet bestaat. Ocon had nieuwe banden en was veel sneller. Zoals je zelf al aangeeft staat het hem geheel vrij om zichzelf te unlappen:
Nee dat kan niet, want het staat mij geheel vrij om een Max Verstappen topic te openen in een Formule 1 subforum. Als dit je niet bevalt dan zou je kunnen overwegen om zelf een internetforum te beginnen. Bijvoorbeeld: maxverstappenfanclub.nl.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:55 schreef RealistAtheist het volgende:
Zelden zoveel kneuzige bullshit bij elkaar gelezen.kan hier niet gewoon een slotje op?
Hij had op dat specifieke punt in de race nieuwe banden van het zachtste compound onder zijn auto gemonteerd gekregen. Derhalve was hij, op dat punt in de race, in staat om sneller rond te gaan op het 'Autódromo José Carlos Pace' dan Max Verstappen.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat jij graag in feiten praat
Ocon reed bijna anderhalve minuut achter Verstappen. Hoezo veel sneller
Slimmer om dit te doen nadat je de post hebt geplaatst zeker?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Smakelijk gelachen. Wel gelijk weer even 'stop volgen' geklikt.
Die is dan ook al 40/45 jaar op rij wereldkampioenquote:Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet het lezen vanuit toekomstperspectief. Op het moment dat je die post las had ik dat gedaanquote:Op maandag 7 juni 2021 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Slimmer om dit te doen nadat je de post hebt geplaatst zeker?
Ja en dan twee of drie ronden later weer andersom, zeker omdat deze ene ronde Ocon alle systemen activeerde en de FI banden opvrat. Ocon zocht bewust de confrontatie op, puur omdat Verstappen achter het stuur zat.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij had op dat specifieke punt in de race nieuwe banden van het zachtste compound onder zijn auto gemonteerd gekregen. Derhalve was hij, op dat punt in de race, in staat om sneller rond te gaan op het 'Autódromo José Carlos Pace' dan Max Verstappen.
Maar je geeft het zelf al aan. Max Verstappen vocht (letterlijk en figuurlijk) met een achterblijver. Uhh, waarom zou je? Dan moet je inderdaad slimmer zijn. Maak het jezelf makkelijk. Maar op een of andere manier kan zijn ego het niet hendelen om ingehaald te worden en wil hij er koste wat het kost voorblijven. Tel uit je winst.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:36 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ja en dan twee of drie ronden later weer andersom, zeker omdat deze ene ronde Ocon alle systemen activeerde en de FI banden opvrat. Ocon zocht bewust de confrontatie op, puur omdat Verstappen achter het stuur zat.
Verstappen had beter moeten weten en hij had zoals Hamilton toen terecht aangaf slimmer moeten zijn. Ook had hij niet zo agressief moeten reageren maar fout lijkt het mij niet. Een achterligger probeert hem op een moeilijk punt in te halen, niet eens een DRS op het rechte stuk. Verstappen was terecht boos.
Die Hamilton. Die wel beter weet en het toonbeeld van volwassenheid is. Die doet nagenoeg hetzelfde. Twee maal in strijd met Albon, waar ze vechten voor posities. Waarom dat wel acceptabel is en Verstappen met een achterligger niet, dat geeft aan hoe subjectief de stelling is.
Of omdat Hamilton twee seconden achter Verstappen zat.....quote:Op maandag 7 juni 2021 12:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar je geeft het zelf al aan. Max Verstappen vocht (letterlijk en figuurlijk) met een achterblijver. Uhh, waarom zou je? Dan moet je inderdaad slimmer zijn. Maak het jezelf makkelijk. Maar op een of andere manier kan zijn ego het niet hendelen om ingehaald te worden en wil hij er koste wat het kost voorblijven. Tel uit je winst.
Hamilton VS Albon ging gewoon om een positie dus dat is dan toch een totaal andere situatie dan wanneer je een overwinning weggooit doordat je een achterblijver afsnijdt?
Nee, dit topic is speciaal hiervoor zodat de rest van de topics niet vervuild raakt.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:55 schreef RealistAtheist het volgende:
Zelden zoveel kneuzige bullshit bij elkaar gelezen.kan hier niet gewoon een slotje op?
Je hebt geen rijbewijs nodig om F1 te rijden.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:43 schreef Mani89 het volgende:
Het zou inderdaad verboden moeten zijn om Limburgers een rijbewijs te geven.
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:55 schreef sp3c het volgende:
Waar baseer je het op dat dat iets met zijn ego te maken heeft?
Jawel.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs nodig om F1 te rijden.
Dan heb je het seizoen 2016 zeker niet meegekregen?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, bij Max Verstappen is het juist wel een gewoonte. Hij speelt dit jaar voor het eerst een rol van betekenis in het kampioenschap maar we zitten al jaren naar zijn temper tantrums te kijken. In vrije trainingen, in kwalificaties. Ik had het gisteren voor de race al gezegd, als er dit seizoen iets fout gaat bij hem dan wordt het een tranendal. En wat denk je? Godzijdank schoot Lewis zichzelf in de voet anders had RBR afgelopen nacht een suicide watch in moeten stellen. Wat was de opluchting groot.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan heb je het seizoen 2016 zeker niet meegekregen?Het is volledig normaal dat topsporters af en toe eens flink pissig worden bij zo'n belangrijke tegenslag. Dat doen ze allemaal, Hamilton, Vettel, Schumi (sr). Het moet natuurlijk echter geen gewoonte worden en daar betrap ik momenteel niemand in het veld op, behalve wellicht Tsunoda.
Dat is slechts jouw mening. Max was in zijn rookie jaren inderdaad nogal snel driftig, maar de laatste jaren is dat niet anders dan bij veel andere ervaren topcoureurs.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, bij Max Verstappen is het juist wel een gewoonte. Hij speelt dit jaar voor het eerst een rol van betekenis in het kampioenschap maar we zitten al jaren naar zijn temper tantrums te kijken. In vrije trainingen, in kwalificaties. Ik had het gisteren voor de race al gezegd, als er dit seizoen iets fout gaat bij hem dan wordt het een tranendal. En wat denk je? Godzijdank schoot Lewis zichzelf in de voet anders had RBR afgelopen nacht een suicide watch in moeten stellen.
Je zei tranendal?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, bij Max Verstappen is het juist wel een gewoonte. Hij speelt dit jaar voor het eerst een rol van betekenis in het kampioenschap maar we zitten al jaren naar zijn temper tantrums te kijken. In vrije trainingen, in kwalificaties. Ik had het gisteren voor de race al gezegd, als er dit seizoen iets fout gaat bij hem dan wordt het een tranendal. En wat denk je? Godzijdank schoot Lewis zichzelf in de voet anders had RBR afgelopen nacht een suicide watch in moeten stellen. Wat was de opluchting groot.
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want het staat mij geheel vrij om een Max Verstappen topic te openen in een Formule 1 subforum. Als dit je niet bevalt dan zou je kunnen overwegen om zelf een internetforum te beginnen. Bijvoorbeeld: maxverstappenfanclub.nl.
Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening. Max was in zijn rookie jaren inderdaad nogal snel driftig, maar de laatste jaren is dat niet anders dan bij veel andere ervaren topcoureurs.
Wacht maar, kijken of je nog zo'n praatjes hebt als Jos straks je kop in elkaar komt rammen.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.
Als Jos babbels heeft dan kan hij mij in september treffen op de parking van Circuitpark Zandvoort.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wacht maar, kijken of je nog zo'n praatjes hebt als Jos straks je kop in elkaar komt rammen.
Max verstappen schopt tegen zijn lekke band!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.
het enige wat we hier objectief vaststellen is dat jij het niet bent, wat een kinderachtig gezever manquote:
dattie met zijn stuurtje gooit zou ik vervelender vinden dan dat hij tegen die lekke band schopt als teambaasquote:Op maandag 7 juni 2021 13:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Max verstappen schopt tegen zijn lekke band!
MOEDERS HOUD JE KINDEREN BINNEN MAX VERSTAPPEN SCHOPT TEGEN EEN LEKKE BAND. NNEEEHEEEHEEEEE!!!!
Het gaat voor LN om de veiligheid van de andere coureurs. Veiligheid.
Mazepin of een Stroll die niet doorhebben dat er auto's in de buurt rondrijden met als gevolgen van dien zijn geen enkel probleem. Een Vettel die zijn auto bewust tegen een andere auto parkeert is geen probleem.
Nee. Verstappen schopt tegen een lekke band. Hij is duidelijk een psychopaat die de pootjes uit spinnen trekt. Verstappen is een groot gevaar
Dat dan weer wel jaquote:Op maandag 7 juni 2021 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, dit topic is speciaal hiervoor zodat de rest van de topics niet vervuild raakt.
Is toch mooi man, iemand zichzelf zo voor lul zien zetten.
Het is niet mijn mening dat sp3c vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dattie met zijn stuurtje gooit zou ik vervelender vinden dan dat hij tegen die lekke band schopt als teambaas
aan de andere kant, ik heb wel eens zo een:
[ afbeelding ]
tegen mijn doeltje kapot geslagen uit frustratie
en ik ben een hele rustige jongon
ik ben een rustige jongon godverdomme!!!!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening dat sp3c vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen.
Als je iets objectiefs wil en je maakt je zorgen over de overige deelnemers dan raad ik aan om eerst hier eens naar te kijken:quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, in bocht 1 zat hij er volledig naast, of zelfs iets voor.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ocon zat er volledig naast. Max stuurt gewoon in alsof Ocon niet bestaat. Ocon had nieuwe banden en was veel sneller. Zoals je zelf al aangeeft staat het hem geheel vrij om zichzelf te unlappen:
Ocon rijdt zijn eigen race en probeert het maximale uit zijn nieuwe banden te halen. Hij werd niet betaald door Force India met de doelstelling om Max Verstappen het leven zo makkelijk mogelijk te maken. Bij het ingaan van bocht 2 zit Ocon er nog volledig naast aan de binnenkant. Dan kun je als Max Verstappen zijnde insturen onder het mom van "hij zou daar niet moeten zijn" maar de realiteit is dat hij er wel zit en je een overwinning door het afvoerputje gespoeld hebt.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, in bocht 1 zat hij er volledig naast, of zelfs iets voor.
Maar Ocon zit niet op de racelijn, dus Max is sneller uit bocht 1 en ligt dus ook voor in bocht 2.
Als achterblijver moet je dat gevecht niet aan gaan omdat je niet vecht om een positie of zelfs punten.
Dus je moet dan je plek weten, bocht 2 laten schieten, en na bocht 3 lekker in de DRS er voorbij.
Dan had niemand geklaagd.
Nu blijft hij lekker in bocht 2 hangen en denkt, who cares.
Max pakt de racelijn omdat hij daar recht op heeft (ligt voor) en omdat hij er van uit gaat dat Ocon niet gaat vechten in een bocht waar er weinig te winnen valt.
Ocon had daar niet moeten zijn (bocht 2), niets meer, niets minder.
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
De enige reactie die ik hierop kan geven is dit:
quote:
Nee, dat is niet mijn conclusie. Dat is de vraag die ik met het creëren van dit topic hoop te beantwoorden. Vandaar dat ik in de titel gebruik heb gemaakt van een zogenaamd 'vraagteken'. "Is Max Verstappen mentaal geschikt om een raceauto te besturen?"quote:Op maandag 7 juni 2021 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
-> jongste F1 coureur ooit
-> eerste Nederlandse winnaar
-> jongste F1 winnaar ooit
-> Nederlander met meeste podiumplaatsen in F1 ooit
-> eerste Nederlander ooit die het kampioenschap leidt
-> diverse andere records in handen
Toont emotie als hij uitvalt.
Conclusie van TS: "Max is niet geschikt".
Je moet je pas zorgen gaan maken als het een coureur niets kan schelen dat hij uitvalt.
Het staat mij geheel vrij om in ieder topic in dit subforum te posten dus het is mij niet helemaal duidelijk waar de bovenstaande user precies op doelt. Tevens wil ik graag benadrukken dat ik dit topic uit eigen beweging geopend heb. Ik merkte dat er in de community een grote behoefte bestond om dit onderwerp, de mentale gesteldheid van Max Verstappen, te bespreken. Sterker nog, het ging in het 'F1 Algemeen' topic nergens anders meer over. Teneinde om aan deze behoefte tegemoet te komen heb ik het initiatief genomen om dit topic te creëren.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:44 schreef tja77 het volgende:
Mooi dat dit topic bestaat![]()
<knip>
Is Max geschikt om een raceauto te besturen?
Kijk naar de stand in het WK en luister naar wat experts (dus niet TS) erover te zeggen hebben. Hij mag miljoenen bijschrijven omdat hij het schijnbaar goed doet en wordt alom geprezen. Dus feitelijk gezien is de mening van deze FOK!er helemaal niet relevant.
Ja dus, natuurlijk wel.
No, no you didn'tquote:Ik merkte dat er in de community een grote behoefte bestond om dit onderwerp,
Hoe moet dat nou als de TS van een topic waar zo veel scepticisme over is zelf niet ontopic blijft en vervalt in uitspraken die sceptici gelijk geven? Je hebt een topic, probeer er dan ook gewoon wat van te maken en blijf ontopic.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou graag voor willen stellen dat er ook een 'Max Verstappen fanclub' topic gecreëerd wordt zodat de Max Verstappen fans in deze community een centrale plaats hebben om hun idool te adoreren.
TS heeft wel verstand van racen en heeft behoorlijk wat kennis in die decennia opgebouwd. Hij heeft alleen een gruwelijke hekel aan Verstappen en dat dient als basis voor elke situatie. Daarnaast vindt hij het moeilijk om een discussie te voeren of enig fatsoen te tonen. Vanwege die drie punten escaleert het elke keerquote:Op maandag 7 juni 2021 16:50 schreef JustinK het volgende:
TS heeft of iets tegen Max Verstappen of heeft geen verstand van F1 (waarschijnlijk beide), maar wil wel een 'open discussie' voeren.
Dit voelt een beetje als discussie voeren met Willem Engel over corona
300+quote:Op maandag 7 juni 2021 19:11 schreef HeatWave het volgende:
Dus je ragt met 200+ over een baan, de adrenaline giert door je lijf, je krijgt uit het niets een klapband waardoor je lichaam nog meer in de stress gaat....
En dan moet je als Verstappen rustig in de kleermakerzit gaan en kumbaya zingen?
dat lijkt me welquote:
FTFYquote:Op maandag 7 juni 2021 19:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
TS heeft wel verstand van racen TV-kijken en heeft behoorlijk wat kennis in die decennia opgebouwd.
Ik kan mij nog herinneren dat Hamilton ooit de jury beschuldigde, zonder enige grond, van racisme omdat hij een tijdstraf kreeg wegens het veroorzaken van een ongeluk, Hamilton was toen 26 en dit gebeurde in 2011. Dus waar praten we over qua mentale volwassenheid, eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Senna was volgens jou dus ook iemand die nooit had mogen plaatsnemen in een F1 auto? Want die sloeg er aardig op los. En Nigel Mansell? Ook waardeloos want ook die heeft ooit een andere coureur geslagen. Schumacher was op weg om Coulthard flink te meppen in Spa. Nelson Piquet idemquote:Op maandag 7 juni 2021 13:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, bij Max Verstappen is het juist wel een gewoonte. Hij speelt dit jaar voor het eerst een rol van betekenis in het kampioenschap maar we zitten al jaren naar zijn temper tantrums te kijken. In vrije trainingen, in kwalificaties. Ik had het gisteren voor de race al gezegd, als er dit seizoen iets fout gaat bij hem dan wordt het een tranendal. En wat denk je? Godzijdank schoot Lewis zichzelf in de voet anders had RBR afgelopen nacht een suicide watch in moeten stellen. Wat was de opluchting groot.
In Hamiltons defence: hij maakt een grapje met verwijzing naar Ali G.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat Hamilton ooit de jury beschuldigde, zonder enige grond, van racisme omdat hij een tijdstraf kreeg wegens het veroorzaken van een ongeluk, Hamilton was toen 26 en dit gebeurde in 2011. Dus waar praten we over qua mentale volwassenheid, eigenlijk?
Mwah, dat was zijn uitleg achteraf toen hij op het matje werd geroepen over deze affaire.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In Hamiltons defence: hij maakt een grapje met verwijzing naar Ali G.
Als je mentaal niet geschikt bent om een raceauto te besturen dan lijkt het mij godsonmogelijk dat je wereldkampioen raceauto besturen wordtquote:Op maandag 7 juni 2021 20:41 schreef sp3c het volgende:
technisch gezien doet het er voor het argument niet toe of hij wel of niet wereldkampioen is geworden
je kunt wel aan het einde van zijn carriere dit topic bumpen en kijken of hij iets levensgevaarlijks heeft gedaan (naast racen in formule1 auto's) en TS uitlachen als dit niet het geval was
Als ik het mij goed herinner was het in hetzelfde interview. Correct me if i'm wrong.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, dat was zijn uitleg achteraf toen hij op het matje werd geroepen over deze affaire.
als het probleem zich alleen manifesteerd als je de baan af knalt zou ik niet weten waarom nietquote:Op maandag 7 juni 2021 20:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je mentaal niet geschikt bent om een raceauto te besturen dan lijkt het mij godsonmogelijk dat je wereldkampioen raceauto besturen wordt
Ja, maar hij zei het niet als een grap, dacht ik, ik heb het nog even nagelezen want het stond mij ook niet 100% meer scherp voor de geest:quote:Op maandag 7 juni 2021 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner was het in hetzelfde interview. Correct me if i'm wrong.
Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Bakuquote:Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het probleem zich alleen manifesteerd als je de baan af knalt zou ik niet weten waarom niet
lijkt me dat je dat sowieso zo min mogelijk moet doen als je wereldkampioen wil worden
ik weet niet wat Hamilton met het argument te maken heeftquote:Op maandag 7 juni 2021 20:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Baku)
2 post boven je het interview, duidelijk een grap. Maar wel één met een sneer.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei het niet als een grap, dacht ik, ik heb het nog even nagelezen want het stond mij ook niet 100% meer scherp voor de geest:
http://archive.indianexpr(...)ls-of-racism/797115/
Het is echt compleet het tegenovergestelde, kop boven het maaiveld en hij moet er. Alleen omdat er een NL vlaggetje voor z'n naam staat. Je posts laten wel zien wat voor een belachelijke argumenten daarvoor bedacht worden.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.
Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.
Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:09 schreef sp3c het volgende:
wat is er nou zo vreselijk aan wat hij doet dan?
als dat duw en trekwerk met Ocon alles is denk ik niet dat er een probleem is
Maar wellicht was dit voor de tijd dat je F1 begon te kijken.quote:Senna had no intention of making physical contact when he arrived but, as he went to leave, Ayrton suddenly swung his left hand, hitting Irvine on the right side of the head and sending him to the floor. Senna was restrained and removed from the room, shouting as he went: 'You gotta learn respect where you're going wrong!'
dit is een herhaling van zetten manquote:Op maandag 7 juni 2021 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.
Als een Sainz zich zou gedragen zoals Max nu doet dan zou iedereen het roerend met mij eens zijn, maar dat Nederlandse vlaggetje voor Max zijn naam veranderd de zaak. Nou, dank je de koekoek.
Leclerc lijkt mij ook een sympathieker kereltje maar dat is je vraag toch niet?quote:Op maandag 7 juni 2021 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben we Leclerc vorig jaar zo horen bitchen? Nee. Maar die jongen zal zich zijn dienstverband bij Ferrari ook anders voorgesteld hebben. Max gedraagt zich echt als zo'n Call of Duty gastje op Xbox Live die het niet kan hendelen als hij verliest. Dat is toch super storend?
Ben je niet gewoon jaloers op ons aller Maxgod? Gedragsproblemen.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.
Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.
Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 03:01 schreef DonDruiper het volgende:
Stel je toch eens voor dat je in dit land een tikje chauvinistisch bent..
Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
Geniale sportmensen zijn nou eenmaal een beetje gek.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen. Van hem ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, maar daar hoef ik geen topic over te openen omdat niemand hem als een soort God adoreert zoals helaas bij Max Verstappen wel het geval is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.
Zodra iemand je laat zien (met linkjes/filmpjes), dat zat andere coureurs zich net zo gedragen, ontwijk je die discussie.
Ik denk dat juist door het Nederlandse vlaggetje hij bij jou onder het vergrootglas ligt. Want die andere coureurs met een Braziliaans, Duits of Enfels vlaggetje, daar rep je met geen woord over.
Selectief, zo heb ik de TS al vaker genoemd. Negeert ie ook. Als of je met een Flat-Earther aan het discussiëren bent. Die negeren ook altijd de argumenten waar ze geen antwoord op hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
Maar mijn vraag over Schumacher, Senna, Piquet en Mansell die vergelijkbaar (en erger) gedrag toonden tijdens hun carriere heeft TS nog steeds niet beantwoord. Waren die ook ongeschikt? En noem mij eens een opzettelijke aanrijding die Verstappen heeft veroorzaakt...Schumacher deed dat wel. Senna ook.
Waren al die kampioenen eigenlijk gewoon ongeschikt of waren die wel ok omdat ze een ander vlaggetje bij hun naam hadden?
Ik heb in dit topic al voorbeelden te over geplaatst van coureurs die zich soortgelijk of erger gedroegen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen.
Dus het gaat je toch om het vlaggetje?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen. Van hem ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, maar daar hoef ik geen topic over te openen omdat niemand hem als een soort God adoreert zoals helaas bij Max Verstappen wel het geval is.
De poll wijst inderdaad uit dat l_n mentaal ongeschikt is. Zelden iemand zo hard door de mand zien vallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit topicVerstappen crasht aan de leiding zonder dat hij een aantoonbare fout maakt en schopt een band en iemand op zijn zolderkamer zegt dat verstappen niet geschikt is
![]()
Op de obvious troll na is ook niemand in dit topic het met de stelling eensquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
De poll wijst inderdaad uit dat l_n mentaal ongeschikt is. Zelden iemand zo hard door de mand zien vallen.
Je zoekt spijkers op laag water.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bij mij 6quote:
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je zoekt spijkers op laag water.
Verstappen wil gewoon graag de beste zijn, en verwacht dan dat alles ook tot in de puntjes geregeld is om dat mogelijk te maken. Wanneer het dan tegen zit, dan baalt ie, en dat uit ie dan ook. Zeker als zoiets gebeurt terwijl hij zijn leven in de waagschaal legt om dat te doen, en helemaal als het onnodig lijkt te zijn dat het fout gaat.
Jouw vraag is of hij geschikt is om in een F1 wagen te zitten... En dat antwoord is simpelweg "Ja", en daar hoef je alleen maar voor naar de stand in het kampioenschap te kijken, en het aantal strafpunten op zijn licentie (0). Als ie ongeschikt was dan was ie niet zo hoog in de stand komen te staan, en dan had ie met wraakacties al echt wel een paar keer aan de kant gezet geworden.
Klaar, slotje.
Niet alleen ik... Je argumenten zijn al 20 keer serieus afgeschoten, en inmiddels ook al 110 keer minder serieus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.
Dan open je lekker zelf een topic. Dan ga ik kijken hoe dat loopt. Niemand dwingt je om dit topic te lezen of deel te nemen aan de discussie. Het staat je geheel vrij om wat anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Niet alleen ik... Je argumenten zijn al 20 keer serieus afgeschoten, en inmiddels ook al 110 keer minder serieus.
Het enige wat je doet is de tegenargumenten negeren, en gewoon je eigen argumenten nog maar eens herkouwen.
En daardoor ontstaat in jouw hoofd je laatste kromme constatering.. Namelijk dat er behoefte zou zijn om dit onderwerp te bespreken... Dat is niet het geval. De behoefte is er vooral om jou terecht te wijzen en belachelijk te maken. En vrij terecht.
Je noemt dit een discussie? Je negeert alles wat je tegen spreekt en speelt dan je eigen riedeltje weer af. Alle post buiten je eigen om zijn het niet met je eens. En dan roep je ook nog dat je een succesvol topic hebt. Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan open je lekker zelf een topic. Dan ga ik kijken hoe dat loopt. Niemand dwingt je om dit topic te lezen of deel te nemen aan de discussie. Het staat je geheel vrij om wat anders te gaan doen.
dat is meer omdat je blijft herhalen wat je zegt en verder zo min mogelijk antwoord geeftquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.
dat Leclerc, Prost en Jesus anders omgaan met tegenvallers en teleurstellingen maakt wat Verstappen doet nog niet meteen voer voor de psychiater natuurlijk, dat lijkt me een stropopjequote:Maar Leclerc en co willen dus niet graag winnen? Je hoeft je echt niet als een driftige kleuter te gedragen om succes te boeken in de Formule 1. Alain Prost was de rust zelve nadat hij er door Senna af gekegeld was in Suzuka 1990. Het is ook niet voor niets dat ze Tsunoda dit gedrag af proberen te leren. Het is juist contraproductief om bij ieder zuchtje tegenwind als een halve gare tekeer te gaan.
Verstappen ging in de fout? Door een achterblijver hem in te laten halen die hem van de baan tikte? Ben wel benieuwd hoe dat z'n eigen fout is. Iets te eager misschien, maar Ocon had in die situatie 0,0 recht om zijn auto halverwege de bocht daar te houden en Verstappen eraf te tikken.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is meer omdat je blijft herhalen wat je zegt en verder zo min mogelijk antwoord geeft
dan blijft dat doorkachelen tot bij iedereen het geduld op is
[..]
er staat echt niets wat daarop lijkt manquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.
omdat het vermoeiend is, dan stoppen ze ermee en dan zakt dit topic vanzelf weg, ik ga me er sowieso niet over opwinden hoorquote:Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
Nee ik had het niet specifiek over jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat echt niets wat daarop lijkt man
[..]
omdat het vermoeiend is, dan stoppen ze ermee en dan zakt dit topic vanzelf weg, ik ga me er sowieso niet over opwinden hoor
Je helpt tzt gewoon zelf je topic om zeep, maar dat is prima toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.
Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
Het topic kan interessant zijn, de manier dat in het topic een “discussie” gevoerd wordt staat veel mensen niet aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik had het niet specifiek over jou.
Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
ik zeg toch nergens dat het me niet aanstaat of wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik had het niet specifiek over jou.
Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het topic kan interessant zijn, de manier dat in het topic een “discussie” gevoerd wordt staat veel mensen niet aan.
Want er is niet eens sprake van een discussie, je reageert zo ontzettend selectief. De mensen die jouw beweringen weerleggen, negeer je simpelweg.
Zolang je maar niet gaat vloeken of tegen je autoband gaat schoppen, want dan ben je dus mentaal niet geschikt om dit soort topics te openen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.
Daar hoef je je geen zorgen om te maken!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat vloeken of tegen je autoband gaat schoppen, want dan ben je dus mentaal niet geschikt om dit soort topics te openen.
Nogmaals. Ocon hoort dat gevecht niet aan te gaan als je niet 100% zeker weet dat je er voorbij komt.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ocon rijdt zijn eigen race en probeert het maximale uit zijn nieuwe banden te halen. Hij werd niet betaald door Force India met de doelstelling om Max Verstappen het leven zo makkelijk mogelijk te maken. Bij het ingaan van bocht 2 zit Ocon er nog volledig naast aan de binnenkant. Dan kun je als Max Verstappen zijnde insturen onder het mom van "hij zou daar niet moeten zijn" maar de realiteit is dat hij er wel zit en je een overwinning door het afvoerputje gespoeld hebt.
Je reageert vooral heel selectief. Er zijn voorbeelden gegeven van grote kampioenen die veel ernstigere zaken op hun naam hebben dan Verstappen en dat negeer je dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.
Dan houden we geen Oranje team over.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:02 schreef SamCooke het volgende:
Los van de vraag of de reacties van Verstappen na uitvallen al dan niet een mental breakdown zouden voorstellen:
wat heeft dat überhaupt te maken met de geschiktheid van hem als F1 coureur? Er zijn gewoon geen voorbeelden waarbij Verstappen vanwege een 'mental breakdown' anderen in gevaar heeft gebracht dan wel zijn eigen kansen heeft vergooid.
Wat TS hier roept is vergelijkbaar met zeggen dat een voetbalinternational niet in Oranje hoort omdat hij in de interviews na afloop van een wedstrijd alleen maar onzin uitkraamt.
De stewards zijn door de familie Verstappen onder druk gezet. Waarschijnlijk zijn er zelfs kinderen gegijzeld om er voor te zorgen dat niet Verstappen maar Ocon een straf kreeg. Een groot Schandaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Nogmaals. Ocon hoort dat gevecht niet aan te gaan als je niet 100% zeker weet dat je er voorbij komt.
Jij mag jezelf unlappen, maar je mag niet vol gaan vechten om je te unlappen met de raceleader.
Dan verstoor je de race van de leider in de wedstrijd, en dat mag simpelweg niet.
Ocon krijgt niet voor niks de penalty.
How how, even meer respect voor het meest succesvolle topic sinds gesneden brood!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:33 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe slecht zijn de argumenten als je dat akkefietje met Ocon van zowat drie jaar geleden steeds maar weer op moet blijven rakelen om vandaag je punt te maken
Ayrton Senna was een beetje voor mijn tijd maar ik weet dat o.a. Jackie Stewart destijds vraagtekens geplaatst heeft bij de rijstijl van Ayrton. Hij heeft ook een aantal rare dingen uitgevreten. Volgens mij kwam dat bij Ayrton voort uit het feit dat hij gelovig was en met God aan zijn zijde alles dacht te kunnen flikken en tevens meende hij "het recht te hebben" om te winnen. Al met al best eng maar ik heb niet de indruk dat hij 'Max Verstappen style' een waas voor zijn ogen of woedeaanvallen achter het stuur kreeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je reageert vooral heel selectief. Er zijn voorbeelden gegeven van grote kampioenen die veel ernstigere zaken op hun naam hebben dan Verstappen en dat negeer je dan.
Toch fijn dat mijn topic gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
How how, even meer respect voor het meest succesvolle topic sinds gesneden brood!
Max is gewoon de mcEnroe van de F1quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:45 schreef RetepV het volgende:
Mooie openingspost. Best lang voor een troll.
Woedeaanvallen hebben iemand nog nooit tegengehouden van het hebben van succes. Alles binnenhouden en gefrustreerd raken, daarentegen...
Het is een prima manier van stoom afblazen. En als je ambitieus bent, is dat met zekerheid vaak nodig. Veel ambitieuze mensen gaan in het weekend zuipen en drugs gebruiken om stoom af te blazen. Verstappen niet. Die wordt boos en gebruikt dat om zijn gedachten weer op een rij te krijgen. En dus is Max mentaal geschikt.
Wat een onzin. Ik heb nog nooit een camera op het hoofd van Schumi in zijn helm gezien, tijdens de race. Dus je weet helemaal niet of Schumi zo berekenend was. Dat Schumi onsportieve dingen heeft geflikt zegt al genoeg over hoe hij soms de controle over zichzelf verloor.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Der Schumi heeft onsportieve dingen geflikt maar hij deed dat heel berekenend. Hij wist precies wat hij deed.
Vader Verstappen heeft zelfs tegen de stewards gezegd dat Max de volgende keer Ocon zal doodrijden, wanneer die ongestraft weer het circuit op moet. Red Bull heeft er zelfs een speciale voorvleugel voor liggen, die niet afbreekt wanneer hij Ocon met 320 km/u tegen de muur aan duwt. En speciaal extra scherp gemaakt, zodat die Ocon's benzinetank open zal scheuren zodat Ocon met twee gebroken benen niet uit zijn auto zal kunnen en voor de ogen van zijn fans gillend in de auto zal verbranden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De stewards zijn door de familie Verstappen onder druk gezet. Waarschijnlijk zijn er zelfs kinderen gegijzeld om er voor te zorgen dat niet Verstappen maar Ocon een straf kreeg. Een groot Schandaal
Ocon was gewoon sneller en verdiende de overwinning
Typisch iets voor een Verstappen. Iemand lacht en meteen wordt geprobeerd zijn kaak te breken.
Maar waar maak je je precies zorgen over? Hij scheld wel eens over de radio of zegt misschien wat onhandige dingen in interviews. Op welke manier denk je dat Max' temperament een gevaar zal vormen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Max Verstappen krijgt bij ieder zuchtje tegenwind een gigantische woedeaanval en bij iedere DNF is het net alsof de wereld vergaat. Heel extreem. Nooit eerder vertoond in de Formule 1. Ik maak mij hier terecht veel zorgen over.
Je moet weten dat ik dit topic niet gecreëerd heb puur naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend. Hier is een intensieve studie van zes jaar aan vooraf gegaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:56 schreef Verida het volgende:
Het is toch wat.....
Verstappen reageert woedend op zijn klapband, Hij reageert woedend op de bandenleverancier die er voor heeft gezorgd dat hij bij een snelheid van rond de 300 km per uur, op een stratencircuit (met dus geen grindbakken of bandenstapels) de macht over zijn stuur verliest.
Er was geen aanleiding geweest voor de klapband, geen waarschuwing van vibratie e.d. Dus het kwam uit het niets en Verstappen had dit dus niet kunnen voorkomen door eerder een pitstop te maken.
Ik vind het eigenlijk heel normaal dat hij op een dergelijke kwade manier reageerde, een trap gaf tegen die band en zijn stuur in eerste instantie weggooide. Hij heeft zijn stuur teruggezet, is gekalmeerd, netjes naar de dokter gegaan en na afloop heel sportief naar de mensen op het podium gegaan om die te feliciteren.
Een intensieve studie zelfs. Heb je daarin ook bijgehouden hoe vaak Verstappen richting een andere coureur iets kwalijks heeft gedaan op de baan? Of allen hoe hij na de race, of als hij was uitgeschakeld, verbaal tekeer ging.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik dit topic niet gecreëerd heb puur naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend. Hier is een intensieve studie van zes jaar aan vooraf gegaan.
Wat hij in het verleden vaak deed is als een gek slingeren op het rechte stuk zodat niemand hem in kon halen. Het was dan de taak van de andere coureur om een crash te voorkomen. Ook veranderde hij vaak op het laatste moment van richting in de braking zone. Dit resulteerde bijvoorbeeld in een crash met Ricciardo in Baku. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat de reglementen aangepast moesten worden om zijn gedrag in te dammen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Een intensieve studie zelfs. Heb je daarin ook bijgehouden hoe vaak Verstappen richting een andere coureur iets kwalijks heeft gedaan op de baan? Of allen hoe hij na de race, of als hij was uitgeschakeld, verbaal tekeer ging.
Ja over zijn rijstijl in zn eerste jaren valt genoeg over te zeggen, maar daar is hij in gegroeid, hij rijdt nu een stuk veiliger rond. Maar wat heeft dat met zijn temperament te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat hij in het verleden vaak deed is als een gek slingeren op het rechte stuk zodat niemand hem in kon halen. Het was dan de taak van de andere coureur om een crash te voorkomen. Ook veranderde hij vaak op het laatste moment van richting in de braking zone. Dit resulteerde bijvoorbeeld in een crash met Ricciardo in Baku. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat de reglementen aangepast moesten worden om zijn gedrag in te dammen.
Gaat het? Je maakt een prikkelbare indruk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik ben er bijzonder zeker van dat Verstappen cheatcodes gebruikt. Zoals in Barcelona 2016. Hij kon keilang met zijn banden doorrijden en zelfs een een veel snellere Ferrari van een legende achter zich houden.
Duidelijk gecheat
Waar heeft het volgens jou mee te maken?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja over zijn rijstijl in zn eerste jaren valt genoeg over te zeggen, maar daar is hij in gegroeid, hij rijdt nu een stuk veiliger rond. Maar wat heeft dat met zijn temperament te maken?
Nee, niet waar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Max Verstappen krijgt bij ieder zuchtje tegenwind
Nee, je overdrijft hier zwaar.quote:een gigantische woedeaanval
Nee, ook hier overdrijf je weer zwaar.quote:bij iedere DNF is het net alsof de wereld vergaat. Heel extreem.
Nee, je praat hier onzin. In de voorgaande posts zijn zat voorbeelden genoemd, die jouw onzin weerleggen. Echter vertik je het om hierop in te gaan.quote:Nooit eerder vertoond in de Formule 1.
Eerst som je wat dingen op waarin je gigantisch overdrijft, vervolgens maak je je druk om echt helemaal niks en spreek je uit dat je zorgen terecht zijn.quote:Ik maak mij hier terecht veel zorgen over.
Intensieve studie?quote:Je moet weten dat ik dit topic niet gecreëerd heb puur naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend. Hier is een intensieve studie van zes jaar aan vooraf gegaan.
Feiten. Simpele feiten. Gewoon onderbouwd met bronnen. Doe die bril van je af en ga dan gewoon de discussie aanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Gaat het? Je maakt een prikkelbare indruk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat hij in het verleden vaak deed is als een gek slingeren op het rechte stuk zodat niemand hem in kon halen. Het was dan de taak van de andere coureur om een crash te voorkomen. Ook veranderde hij vaak op het laatste moment van richting in de braking zone. Dit resulteerde bijvoorbeeld in een crash met Ricciardo in Baku. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat de reglementen aangepast moesten worden om zijn gedrag in te dammen.
Noem het maar niks dat de reglementen aangepast moeten worden vanwege het gedrag van één specifieke piloot.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:36 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een ongelooflijke nonsens argumenten.
en dit is het enige waar je mee naar voren kunt komen na jarenlange intensief onderzoek?
Zoals alle regels vanwege het gedrag omtrent bijvoorbeeld Schumacher - waar je niet op in wil gaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Noem het maar niks dat de reglementen aangepast moeten worden vanwege het gedrag van één specifieke piloot.
Gewoon zijn mentaliteit, het is een aggressieve coureur, die in het begin nog wel eens over de grens ging. Daar is hij al een stuk beter in geworden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waar heeft het volgens jou mee te maken?
Verstappen is nooit bestraft onder die regels volgens mij, wel anderen zoals bv. Vettel. Dus da's ook wel een dingetje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zoals alle regels vanwege het gedrag omtrent bijvoorbeeld Schumacher - waar je niet op in wil gaan?
En dat de Verstappen regel allang weer is afgeschaft is in jouw onderzoek ook nét even buiten de kadertjes gevallen? Stop toch met jezelf zo voor l#l zetten man [ afbeelding ]
Villeneuve. Een voormalig wereldkampioen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:59 schreef Dven het volgende:
Lokale_JacquesNouja, iedereen is gek, behalve hij.
Alhoewel zelfs de extreem kritische Villeneuve volledig bijgedraaid is.
Even een vraag aan je. Wat is het punt van topic openen als je vervolgens niet wil discussiëren? Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat heb ik met Jacques Villeneuve en Vettel te maken? Als zij in de sloot springen, spring jij er dan achteraan? Door schapen zoals jij verdienen 'influencers' op social media geld als water. Je moet voor jezelf leren denken. Ik baseer mij volledig op mijn eigen waarnemingen. Ik hoef niet eerst de column van een of andere uitgerangeerde F1 piloot te lezen voordat ik een mening kan vormen.
Je hecht meer waarde aan je eigen mening na 6 jaar intensieve studie over dhr. Verstappen en waant je een betere kenner van de sport dan mensen die de sport beoefenen of dat gedaan hebben en daar heel dik voor betaald worden. Waarom denk je dat jij een anonieme FOK!er bent en geen F1 teambaas of voormalig F1 coureur?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat heb ik met Jacques Villeneuve en Vettel te maken? Als zij in de sloot springen, spring jij er dan achteraan? Door schapen zoals jij verdienen 'influencers' op social media geld als water. Je moet voor jezelf leren denken. Ik baseer mij volledig op mijn eigen waarnemingen. Ik hoef niet eerst de column van een of andere uitgerangeerde F1 piloot te lezen voordat ik een mening kan vormen.
Ach gutquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik je quote, ben je er weer.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Smakelijk gelachen. Wel gelijk weer even 'stop volgen' geklikt.
Waarom zouden hun in de sloot springen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat heb ik met Jacques Villeneuve en Vettel te maken? Als zij in de sloot springen, spring jij er dan achteraan?
Dat Verstappen vals speelt om maar te kunnen winnen en als hij een straf krijgt heeft Verstappen weer een reden om in de slachtoffer rol te kruipen. Hij is waarschijnlijk bipolair, ik heb gehoord dat hij voor elke race zijn auto 'zegend' door een nestje kittens tegen het achterwiel te leggen en vol gas te geven. Daarom is de auto ook grotendeels zwart want dan hoeven ze het bloed er niet elke keer af te spuiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Jongens jullie gaan offtopic.
Nieuw voorbeeld.
Verstappen die in Austin 2017 raikkonen inhaalt door een stukje af te snijden. Welke "feiten" over de geestelijke en psychische erbarmelijke gesteldheid van Verstappen kunnen we hier allemaal uit trekken?
Jij bent blijkbaar zo onder de indruk van mensen met status dat je blind op hun oordeel vaart. Villeneuve was eerst kritisch op Verstappen, nu blijkbaar niet meer als ik jullie mag geloven. Ik weet niet of dat waar is, maar oké. Dus ten tijde dat Villeneuve kritisch op Verstappen was mocht ik dat ook zijn, maar op het moment dat Villeneuve van mening veranderde had ik ook gelijk van mening moeten veranderen want hij is een ex wereldkampioen F1 en ik niet? Dat slaat toch helemaal nergens op?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zouden hun in de sloot springen?
Waarom zou je zelf in de sloot springen?
Dit soort uitspraken werken bij kinderen van <12 jaar.
Het gaat niet over in de sloot springen, het gaat om de mening van mensen die de sport beoefenen of dat hebben gedaan. Het gaat om de mening van mensen die meer F1 kennis hebben in het puntje van hun pink, dan jij in je hele lijf na 6 jaar intensieve studie. Want volgens mij snap jij er echt geen drol van. Je plaatst jezelf boven iedereen hier en boven anderen die miljonair zijn geworden omdat ze het schijnbaar goed kunnen.
Je mag helemaal zelf weten wat je van Max'gedrag vindt, maar kun je ook eens uitleggen waarom Verstappen door dat gedrag niet geschikt zou zijn voor de autosport?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat ik gewoon zelf bepaal wat ik van Max Verstappen vind? Blijkbaar heb jij daar een gigantisch probleem mee maar daar heb ik geen enkele boodschap aan.
Ik snap het vervelen wat de rest doet ook niet zo goed hoor. Na het afgelopen jaar zou je zeggen dat men wel heeft geleerd geduld te hebben tussen 2 races in.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:57 schreef aesop het volgende:
Is het corona dat TS de tijd heeft zoveel onzin te posten, niet alleen de startpost maar ook alle reacties? Of een vorm van autisme?
Overigens ben ik mentaal niet geschikt om FIFA 21 te spelen, ik kan dan ook erg tekeer gaan🤫
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen.
Is Rosberg anti Verstappen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar zo onder de indruk van mensen met status dat je blind op hun oordeel vaart. Villeneuve was eerst kritisch op Verstappen, nu blijkbaar niet meer als ik jullie mag geloven. Ik weet niet of dat waar is, maar oké. Dus ten tijde dat Villeneuve kritisch op Verstappen was mocht ik dat ook zijn, maar op het moment dat Villeneuve van mening veranderde had ik ook gelijk van mening moeten veranderen want hij is een ex wereldkampioen F1 en ik niet? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen. Ook een ex wereldkampioen F1. Oké, Rosberg is anti Verstappen, Villeneuve is pro Verstappen. Wat moeten we nu als klootjesvolk? De stand is 1-1. Twee celebrities spreken elkaar tegen, verschillen van mening. Twee mensen met "F1 kennis" houden er tegengestelde standpunten op na. Moeten we nu opzoek naar een tiebreaker? We kunnen natuurlijk niet zelf nadenken, want wie zijn wij hier op het Fok! forum. Stel dat Damon Hill ook 'anti' Max Verstappen is, heb ik dan opeens wel weer het recht om me kritisch uit te laten over Verstappen?
Wat dacht je ervan dat ik gewoon zelf bepaal wat ik van Max Verstappen vind? Blijkbaar heb jij daar een gigantisch probleem mee maar daar heb ik geen enkele boodschap aan.
Aanname, niet meer doen. Ik trek zelf m’n conclusies en vorm mijn oordeel. Toevallig heb ik medestanders die mijn mening delen. Waar zijn jouw medestanders?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar zo onder de indruk van mensen met status dat je blind op hun oordeel vaart.
Wie zegt dat je niet kritisch mag zijn, of dat je alleen kritisch mag zijn wanneer een ander dat is? Geen idee wat je hier duidelijk probeert te maken, maar het raakt kant noch wal.quote:Villeneuve was eerst kritisch op Verstappen, nu blijkbaar niet meer als ik jullie mag geloven. Ik weet niet of dat waar is, maar oké. Dus ten tijde dat Villeneuve kritisch op Verstappen was mocht ik dat ook zijn, maar op het moment dat Villeneuve van mening veranderde had ik ook gelijk van mening moeten veranderen want hij is een ex wereldkampioen F1 en ik niet? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Rosberg is anti Verstappen? Serieus? Waar slaat dit dan op? Wanneer je je kritisch uitlaat, ben je in jouw ogen anti?quote:Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen. Ook een ex wereldkampioen F1. Oké, Rosberg is anti Verstappen,
De stand is 1-1?quote:Villeneuve is pro Verstappen. Wat moeten we nu als klootjesvolk? De stand is 1-1. Twee celebrities spreken elkaar tegen, verschillen van mening. Twee mensen met "F1 kennis" houden er tegengestelde standpunten op na. Moeten we nu opzoek naar een tiebreaker? We kunnen natuurlijk niet zelf nadenken, want wie zijn wij hier op het Fok! forum. Stel dat Damon Hill ook 'anti' Max Verstappen is, heb ik dan opeens wel weer het recht om me kritisch uit te laten over Verstappen?
Fijn, moet je vooral doen. Ik heb nergens gezegd dat je dat niet mag. Dus waarom deze uitspatting? Omdat mensen jouw mening niet delen?quote:Wat dacht je ervan dat ik gewoon zelf bepaal wat ik van Max Verstappen vind?
Aanname, niet meer doen.quote:Blijkbaar heb jij daar een gigantisch probleem mee
Dat blijkt, je leest wat je wilt lezen, en reageert selectief.quote:maar daar heb ik geen enkele boodschap aan.
Wat doet het tijdstip ertoe? Ik lig nog lekker ontspannen in mijn bed.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Wat jij van Verstappen vindt, zal mij m'n reet roesten."
Hahahaha dit is zonder twijfel de meest hilarische uitspraak tot nu toe in dit topic. Moet je kijken waar je allemaal mee bezig bent jochie om 7 uur 's ochtends. Ik woon rent free in je hoofd.
En wat brabbel je nou allemaal over medestanders? Ik probeer hier geen kerkgenootschap te stichten. Waar heb ik medestanders voor nodig? Zoals je kunt zien kan ik het prima zelf af. Daarbij heeft de OP op moment van spreken 8 likes, voor wat het waard is. Het gemiddelde topic in dit forum kan niet bogen op dergelijke cijfers.
Nou,ik kijk weer erg uit naar je volgende, ongetwijfeld hilarische, reactie. Tot later vandaag he? Groetjes.
Hij was boos en toen hij uitstapte heeft hij van gif tegen zijn band geschopt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:55 schreef sp3c het volgende:
Maar waar blijkt die mental breakdown afgelopen weekend nu uit dan?
Want ik zie niets bijzonders gebeuren
Ik wil je niet verdrietig aan je dag laten beginnen dus bij dezen nog een stukje inhoudelijke reactie, voor zover het mogelijk is inhoudelijk te discussiëren met een boos iemand op internet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat doet het tijdstip ertoe? Ik lig nog lekker ontspannen in mijn bed.
Je woont rent free in mijn hoofd?
Je lijdt echt aan grootheidswaan.
Voor de rest een goede inhoudelijke reactie wel.![]()
Ik weerleg zo’n beetje alle kwats die je uitslaat, en je reageert er niet op.
Een stijfje krijgen van 8 likes op je OP
Aannames, hou er gewoon mee op ajb.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik wil je niet verdrietig aan je dag laten beginnen dus bij dezen nog een stukje inhoudelijke reactie, voor zover het mogelijk is inhoudelijk te discussiëren met een boos iemand op internet.
Blablabla, is dat jouw verwoording van, verrek je hebt gelijk? Want kritisch zijn is totaal wat anders dan anti zijn. Onsamenhangend? Omdat je het niet kunt volgen of wat? Je weet het verschil niet tussen kritisch op iemand zijn, of anti zijn?quote:Jij kwam met een heel onsamenhangend verhaal over dat "Rosberg kritisch is op Verstappen maar niet anti Verstappen" blablabla. Hetzelfde als ik dus. Ik ben ook kritisch op Verstappen maar niet anti. Dat label heb ik slechts van de plaatselijke Max Verstappen fanclub opgespeld gekregen. Maar dit terzijde.
Dat weten we dat jou dat niet boeit, jij laat je liever leiden door 6 jaar intensieve studie vanachter je computer/pc. Je hebt Verstappen nooit meegemaakt als persoon. Of trek ik nu een voorbarige conclusie? Overigens telt die keer dat Max je geen handtekening wilde geven tijdens de Jumbo racedagen niet mee hè.quote:Het punt van mijn post was, het boeit niet wat Villeneuve, Vettel of Rosberg wel of niet van Max Verstappen vinden.
Ik ook niet, waar staat dat ik dat wel doe?quote:Ik ga niet eerst de meningen van celebrities turven in een wanhopige poging zelf tot een conclusie te komen.
Geen idee, je moet niks met de mening van een voormalig Formule 1 coureur. Je kunt natuurlijk blijven volharden in de visie die je hebt gekregen via je tv. Tunnelvisie noemen ze dat.quote:"Jeetje zeg, Jacques Villeneuve is van mening veranderd wat betreft Verstappen". Is niet relevant. Wat moet ik daarmee?
Aanname, ik loop niet blind achter iemand met status aan. Geen idee hoe je daarbij komt. Wederom leg je me woorden in de mond.quote:Dat jij blind achter mensen met status aanloopt moet je helemaal zelf weten maar weet wel dat ik daar niet aan mee doe.
In de wereld van Max Verstappen is dit inderdaad dagelijkse kost. Iedere DNF is het raak. De vraag die ik met de opening van dit topic hoop te beantwoorden is of het verantwoord is dat iemand met dergelijke gedragsproblemen deelneemt aan het wereldkampioenschap Formule 1. Voorlopig lijkt de balans licht door te slaan in de richting dat dit wel verantwoord zou zijn. Nou, ik houd mijn hart vast.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:55 schreef sp3c het volgende:
Maar waar blijkt die mental breakdown afgelopen weekend nu uit dan?
Want ik zie niets bijzonders gebeuren
8 likes, hoe verhouden die zich dat tegen deze cijfers?quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Daarbij heeft de OP op moment van spreken 8 likes, voor wat het waard is. Het gemiddelde topic in dit forum kan niet bogen op dergelijke cijfers.
quote:
Wat is dagelijkse kostquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In de wereld van Max Verstappen is dit inderdaad dagelijkse kost. Iedere DNF is het raak. De vraag die ik met de opening van dit topic hoop te beantwoorden is of het verantwoord is dat iemand met dergelijke gedragsproblemen deelneemt aan het wereldkampioenschap Formule 1. Voorlopig lijkt de balans licht door te slaan in de richting dat dit wel zou moeten kunnen. Nou, ik houd mijn hart vast.
Hou je hart maar vast, het liefst met 2 handen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In de wereld van Max Verstappen is dit inderdaad dagelijkse kost. Iedere DNF is het raak. De vraag die ik met de opening van dit topic hoop te beantwoorden is of het verantwoord is dat iemand met dergelijke gedragsproblemen deelneemt aan het wereldkampioenschap Formule 1. Voorlopig lijkt de balans licht door te slaan in de richting dat dit wel zou moeten kunnen. Nou, ik houd mijn hart vast.
Het zit je allemaal echt heel hoog he? Gaat het wel? Het was nou ook weer niet de bedoeling om jou een vervelende tijd te bezorgen toen ik dit topic opende. Ik begrijp inmiddels wel waarom je het gedrag van Max Verstappen de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast, het liefst met 2 handen.
Niet alle likes zijn van medestanders met TS stelling.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
8 likes, hoe verhouden die zich dat tegen deze cijfers?
[..]
Ouchquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
8 likes, hoe verhouden die zich dat tegen deze cijfers?
[..]
Aanname, niet meer doen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zit je allemaal echt heel hoog he? Gaat het wel? Het was nou ook weer niet de bedoeling om jou een vervelende tijd te bezorgen toen ik dit topic opende. Ik begrijp inmiddels wel waarom je het gedrag van Max Verstappen de normaalste zaak van de wereld vindt.
Zojuist m’n tweede bakkie pleur gezet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet alle likes zijn van medestanders met TS stelling.
Ik geniet van de 5 pagina's entertainment, die de OP genereert.
Negen uur, Koffie!
quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik een populariteitsprijs of 'medestanders' had willen winnen dan was ik wel aangesloten in de Max Verstappen polonaise. Gelukkig sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om de goedkeuring van leden van een internetforum niet nodig te hebben.
quote:
Je hebt het in de op over dat Verstappen een tikkende tijdbom is en het een kwestie van tijd is voordat het helemaal misgaat. Wat bedoel je hiermee? Op welke manier zou het helemaal misgaan? Waartoe zou een beetje schelden over de radio kunnen leiden?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik een populariteitsprijs of 'medestanders' had willen winnen dan was ik wel aangesloten in de Max Verstappen polonaise. Gelukkig sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om de goedkeuring van leden van een internetforum niet nodig te hebben.
Mijn excuses, bepaalde gebruikers van dit forum voeren een soort persoonlijke vendetta jegens mijn persoontje en slokken daarmee een disproportioneel deel van mijn tijd op. Dit alles in een wanhopige poging hun idool te beschermen, die op zijn beurt nog niet over hun heen zou pissen als ze in brand stonden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je hebt het in de op over dat Verstappen een tikkende tijdbom is en het een kwestie van tijd is voordat het helemaal misgaat. Wat bedoel je hiermee? Op welke manier zou het helemaal misgaan? Waartoe zou een beetje schelden over de radio kunnen leiden?
Ik vind het wel vreemd van je. Ik heb je in dit topic meerdere malen iets gevraagd, maar ik krijg nooit antwoord.
Is het zo moeilijk om de kernvraag van je eigen topic eens goed uit te leggen: Waarom zou het gedrag van Verstappen hem ongeschikt maken voor f1?
Hoezo compleet uit zn dak gaan? Hij scheld alleen wat, volgens mij zie jij het voor je dat het dan zwart voor zn ogen wordt en hij in zn cockpit wild om zich heen slaat. Heb jij ook maar 1 voorbeeld dat hij op zo'n moment geen focus en controle meer heeft over zn auto?quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De woedeaanvallen en mental breakdowns van Max Verstappen zouden ertoe kunnen lijden dat andere deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 ernstig gewond raken. Of denk jij dat hij het vizier nog op scherp heeft staan op het moment dat hij weer eens compleet uit zijn dak gaat achter het stuur?
Dat heb je zondag nog kunnen zienquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo compleet uit zn dak gaan? Hij scheld alleen wat, volgens mij zie jij het voor je dat het dan zwart voor zn ogen wordt en hij in zn cockpit wild om zich heen slaat. Heb jij ook maar 1 voorbeeld dat hij op zo'n moment geen focus en controle meer heeft over zn auto?
Ook wel grappig omdat hij juist als een meester gezien wordt wanneer het over het onder controle van de wagen zijn gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo compleet uit zn dak gaan? Hij scheld alleen wat, volgens mij zie jij het voor je dat het dan zwart voor zn ogen wordt en hij in zn cockpit wild om zich heen slaat. Heb jij ook maar 1 voorbeeld dat hij op zo'n moment geen focus en controle meer heeft over zn auto?
Ben je bekend met het fenomeen 'road rage'? https://en.wikipedia.org/wiki/Road_rage#Effects_on_driversquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
niemand noemt het niks allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen 'road rage'? https://en.wikipedia.org/wiki/Road_rage#Effects_on_drivers
Jaarlijks vallen er in het verkeer slachtoffers als gevolg hiervan. Er zijn ook voorbeelden bekend uit de racerij. Tony Stewart heeft een gozer doodgereden die zo buiten zichzelf was van woede, dat hij zich min of meer voor Tony zijn auto wierp:
Ik vind Max Verstappen een tekstboek voorbeeld van iemand met road rage en ik maak me hier ernstig zorgen over. Aan de basis van road rage schijnt een 'periodieke explosieve stoornis' te liggen. Noem het maar niks allemaal. Daar wil ik slechts met jullie over van gedachten wisselen, maar kennelijk kunnen sommige mensen geen kritiek op hun idool verdragen, wat erg jammer is.
Nee ik heb ook niet alle antwoorden op zak. Daarom heb ik dit topic geopend zodat we met elkaar de dialoog aan kunnen gaan over dit serieuze onderwerp.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand noemt het niks allemaal
je kunt alleen niet aantonen dat het hier van toepassing is volgens mij
dat gescheld is wel lelijk idd manquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:31 schreef Zwoerd het volgende:
Kijk, je kan zn gescheld op iedereen afkeuren, ik hou daar ook niet zo van, maar je ziet wel dat hij gewoon blijft opletten, hij haalt geen rare maneuvres uit, rijdt niet blind de baan weer op, hij houdt het overzicht.
als je met dit soort termen strooit moet je ze kunnen toepassenquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik heb ook niet alle antwoorden op zak. Daarom heb ik dit topic geopend zodat we met elkaar de dialoog aan kunnen gaan over dit serieuze onderwerp.
Ik ben bekend met road rage, maar we hebben het hier over een professioneel autocoureur, niet over aggressieve mannetjes in het verkeer. Het zegt verder genoeg dat je met je punt over verstappen aan komt zetten met een andere coureur uit een andere klasse. Als je nou een voorbeeld hebt van Verstappen die na een crash op de baan gaat staan om te schelden naar andere auto's, zou je een punt hebben, maar die is er niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen 'road rage'? https://en.wikipedia.org/wiki/Road_rage#Effects_on_drivers
Jaarlijks vallen er in het verkeer slachtoffers als gevolg hiervan. Er zijn ook voorbeelden bekend uit de racerij. Tony Stewart heeft een gozer doodgereden die zo buiten zichzelf was van woede, dat hij zich min of meer voor Tony zijn auto wierp:
Ik vind Max Verstappen een tekstboek voorbeeld van iemand met road rage en ik maak me hier ernstig zorgen over. Aan de basis van road rage schijnt een 'periodieke explosieve stoornis' te liggen. Noem het maar niks allemaal. Daar wil ik slechts met jullie over van gedachten wisselen, maar kennelijk kunnen sommige mensen geen kritiek op hun idool verdragen, wat erg jammer is.
Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ben bekend met road rage, maar we hebben het hier over een professioneel autocoureur, niet over aggressieve mannetjes in het verkeer. Het zegt verder genoeg dat je met je punt over verstappen aan komt zetten met een andere coureur uit een andere klasse. Als je nou een voorbeeld hebt van Verstappen die na een crash op de baan gaat staan om te schelden naar andere auto's, zou je een punt hebben, maar die is er niet.
Er was daar niets gevaarlijks aan. Hij weet dat er na een crash een safetycar is of op z'n minst gele vlaggen, de andere coureurs weten gelijk aan welke kant ze op dat stuk moeten gaan rijden en die auto's zijn veilig genoeg dat ze niet spontaan ontploffen na zo'n crash (en nu ga je ongetwijfeld aankomen met de crash van Grosjean, maar die was echt totaal niet te vergelijken met deze).quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.
Dat mag je zeggen alleen zegt het dan meer over jou en je kennis van F1 dan over Verstappen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.
Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft. Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren. Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Ah, en ondertussen blijven beweren dat anderen het hoog hebben zitten en jij niet. Waar ben je dan zo druk mee jochie?quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn excuses, bepaalde gebruikers van dit forum voeren een soort persoonlijke vendetta jegens mijn persoontje en slokken daarmee een disproportioneel deel van mijn tijd op. Dit alles in een wanhopige poging hun idool te beschermen, die op zijn beurt nog niet over hun heen zou pissen als ze in brand stonden.
Wederom een aanname, je hebt in dit topic al talloze maken bewezen dat je dat beter niet kunt doen.quote:De woedeaanvallen en mental breakdowns van Max Verstappen zouden ertoe kunnen lijden dat andere deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 ernstig gewond raken.
Heb jij bewijs dat dit niet het geval is dan?quote:Of denk jij dat hij het vizier nog op scherp heeft staan op het moment dat hij weer eens compleet uit zijn dak gaat achter het stuur?
Voorbeelden te over in dit topic.quote:Welke rijder in de geschiedenis van de Formule 1 gedroeg zich vergelijkbaar met Max Verstappen?
Overdrijven vind je leuk hè, en dat allemaal om he al wankelende standpunt kracht bij te zetten.quote:Dat je werkelijk bij iedere DNF, ieder zuchtje tegenwind, bij verkeer tijdens een vrije training, compleet uit je dak gaat?
Voorbeelden genoeg in dit topic.quote:Dat zou ik weleens van jullie willen weten. Dit is nog nooit eerder vertoond in de geschiedenis van de Formule 1.
het zit je wel enorm hoog.....meest agressieve, labiele rijder.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft. Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren. Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Klopt, een feit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft
Wauw, weer een feit.quote:of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft.
Heb je er al eens bij stilgestaan dat wat jij constateert, wel eens een foutieve constatering kan zijn?quote:Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren.
Natuurlijk mag jij je zorgen maken, maar volgens mij wil je dat dan ook heel graag.quote:Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:31 schreef Zwoerd het volgende:
Kijk, je kan zn gescheld op iedereen afkeuren, ik hou daar ook niet zo van, maar je ziet wel dat hij gewoon blijft opletten, hij haalt geen rare maneuvres uit, rijdt niet blind de baan weer op, hij houdt het overzicht.
Ja, als je door een achterblijver van de zege wordt beroofd dan hoor je als volgt te reageren als jonge knaap met een hoop adrenaline in je lijf volgens LN"quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".
Wow 2016 belde.quote:
Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, als je door een achterblijver van de zege wordt beroofd dan hoor je als volgt te reageren als jonge knaap met een hoop adrenaline in je lijf volgens LN"
"Foutje, kan gebeuren."
Post 112 in dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.
weer alleen maar verbaal he, hij is ze niet daadwerkelijk achterna gegaan in de paddock.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".
Het zijn nu zelfs al gedragsproblemenquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij had pijn. Niets menselijks is Juan Pablo vreemd. Dat incident met 'Jos the Boss' nam hij wel sportief op hoor. Misschien wel leuk om de beelden even te delen:quote:
Die man zat altijd te zeiken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb dit allemaal live gezien. Er was geen grotere zeikerd dan Montoya.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niets menselijks is Juan Pablo vreemd.
de band van hamilton vertoonde eveneens een scheur, maar nog niet niet diep genoeg om lek te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:55 schreef Remco2021 het volgende:
Verstappen is vrij roekeloos en dat is Stroll normaal gesproken ook.
Die banden van Pirelli waren wel oke maar je moet zuinig omgaan met de banden en dat is zovaak het probleem met Max ondanks dat men net doet dat Max er wel zuinig mee kan rijden enzo
Behalve dan dat Stroll al geklapt was en iedereen op bandjes reed die elk moment konden klappen omdat niemand naar binnen durfde. Het was, zeker achteraf gezien, gewoon een verkeerde gok die dodelijk had kunnen aflopen. Zowel voor Stroll, als voor Max of een ander die een ronde later geklapt was.quote:
Ik heb alle races sinds 1996 live gezien. Juan Pablo zat helemaal niet altijd te zeiken. Hij had wel wat akkefietjes op de baan met Michael Schumacher maar dat mocht verder geen naam hebben. Ik kan me wel nog herinneren dat hij een keer getrolled werd tijdens een persconferentie en vervolgens weg liep:quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die man zat altijd te zeiken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb dit allemaal live gezien. Er was geen grotere zeikerd dan Montoya.
Overigens waren de 2 grootsten ook gewoon soms kleine kleuters:
Het punt is, rebelse knul, dat het hebben van een persoonlijkheid wel leuk is. Het levert mooie tv op. Dus ja, Max is wel mentaal fit om f1 coureur te zijn. Jij daarentegen, niet.
Misschien moeten ze dan maar beter onderzoeken waarom die band geen aanleiding liet zien. Die meetinstrumenten moeten misschien beter worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
de band van hamilton vertoonde eveneens een scheur, maar nog niet niet diep genoeg om lek te gaan.
max heeft deze race juist heel consoliderend gereden, rustig vooraan, niet idioot doortrappen om maar afstand te nemen enz.
En de band die lek sloeg had nog helemaal geen aanleiding gegeven dat het fout kon gaan, geen vibraties, dus je kunt dan Max (en zijn team) geen roekeloosheid verwijten dat hij niet genoeg gewisseld heeft
Als de oorzaak volledig bij banden ligt. En dat is een aanname.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Behalve dan dat Stroll al geklapt was en iedereen op bandjes reed die elk moment konden klappen omdat niemand naar binnen durfde. Het was, zeker achteraf gezien, gewoon een verkeerde gok die dodelijk had kunnen aflopen. Zowel voor Stroll, als voor Max of een ander die een ronde later geklapt was.
Het wordt steeds meer "bijzonder", de manier waarop jij de acties van andere coureurs goedpraat en die van Max Verstappen steeds slechter praat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb alle races sinds 1996 live gezien. Juan Pablo zat helemaal niet altijd te zeiken. Hij had wel wat akkefietjes op de baan met Michael Schumacher maar dat mocht verder geen naam hebben. Ik kan me wel nog herinneren dat hij een keer getrolled werd tijdens een persconferentie en vervolgens weg liep:
Maar absoluut niet te vergelijken met de gedragsproblematiek die de heer M. Verstappen wekelijks ten toon spreidt.
Gewoon de volgende keer op de Engelse zender kijken dan en elke keer als Max in beeld komt begin je keihard te gillen en doe je je ogen dicht. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar absoluut niet te vergelijken met de gedragsproblematiek die de heer M. Verstappen wekelijks ten toon spreidt.
Of van de brokstukken van de auto van Strollquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als de oorzaak volledig bij banden ligt. En dat is een aanname.
Dat Hamiltons band ook een snee had, kan prima veroorzaakt zijn door brokstukken van Verstappens auto.
Captain Obvious.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:06 schreef Verida het volgende:
Het gaat er nu toch echt wel op lijken dat jij iets persoonlijks hebt tegenover Max, of dat je een goede troll bent
En de brokstukken van Hamilton hebben Stroll weer uitgeschakeldquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Of van de brokstukken van de auto van Stroll
Ook dat kan inderdaad. Maar zes centimeter, dan verzwakt de band behoorlijk. Dus als het debris zou zijn geweest, verwacht ik eerder dat de schade heel recent is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Of van de brokstukken van de auto van Stroll
Hoezo? Je ziet toch hoe kalm en beheerst Montoya blijft nadat hij net in leidende positie van de baan was gekegeld? Exact hetzelfde als Ocon vs Max Verstappen. Max had geeneens een DNF, Juan Pablo wel. Max vocht dat jaar niet om het kampioenschap, Montoya wel in 2001.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer "bijzonder", de manier waarop jij de acties van andere coureurs goedpraat en die van Max Verstappen steeds slechter praat.
Het gaat er nu toch echt wel op lijken dat jij iets persoonlijks hebt tegenover Max, of dat je een goede troll bent
Post 112 in dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo? Je ziet toch hoe kalm en beheerst Montoya blijft nadat hij net in leidende positie van de baan was gekegeld? Exact hetzelfde als Ocon vs Max Verstappen. Max had geeneens een DNF, Juan Pablo wel. Max vocht dat jaar niet om het kampioenschap, Montoya wel in 2001.
Juan Pablo Montoya was echt niet de Max Verstappen van zijn tijd. Sterker nog, het gedrag wat Max ten toon spreidt is nooit eerder vertoond in de sport.
Die voorbeelden heb ik je anders gegeven en toen was je het aan het goed praten, je stelde dat Senna in God geloofde die hem niet zou laten verongelukken, noem dat maar stabiel en gezond, terwijl Senna andere coureurs sloeg en opzettelijk van de baan reed.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Horner: Gekquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die voorbeelden heb ik je anders gegeven en toen was je het aan het goed praten, je stelde dat Senna in God geloofde die hem niet zou laten verongelukken, noem dat maar stabiel en gezond, terwijl Senna andere coureurs sloeg en opzettelijk van de baan reed.
Maar goed, stuur Horner een mailtje, die zal deze belangwekkende informatie van jou ongetwijfeld willen weten.
Horner is vast ontzettend onder de indruk van 6 jaar diepgaande studie naar Max Verstappen.....quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die voorbeelden heb ik je anders gegeven en toen was je het aan het goed praten, je stelde dat Senna in God geloofde die hem niet zou laten verongelukken, noem dat maar stabiel en gezond, terwijl Senna andere coureurs sloeg en opzettelijk van de baan reed.
Maar goed, stuur Horner een mailtje, die zal deze belangwekkende informatie van jou ongetwijfeld willen weten.
Misschien zou je eens met een goed onderbouwd argument kunnen komen, dat zou een normale discussie kunnen opleverenquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo komen we er wel op fok. Iedereen die een mening heeft die niet in jou straatje past is een troll.
Ja, welterusten.
Het is geen blinde adoratie hoor. Het is gewoon normaal gezond verstand. Hij is in mijn ogen niet anders dan andere coureurs. Wil natuurlijk graag winnen, want dat is zijn vak....Maar heeft volgens mij nog nooit iemand expres van de baan geknald, andere coureurs in gevaar gebracht enz.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat kun jij kattig doen zeg. Ik ben al drie dagen in touw met het aandragen van argumenten en videomateriaal. Als je dan met iets komt uit 2016 of 2019 dan telt het blijkbaar weer niet ofzo. Ik weet niet hoe het in het hoofd van sommige mensen precies werkt. Alsof ik met zwartwit filmpjes kom van voor de tweede wereldoorlog.
Sommige mensen hier zijn zo dol op hun grote held Max Verstappen, dat het er gewoon niet in wil dat de man ernstige gebreken heeft. Ik vind dat best beangstigend, die blinde adoratie. Mag je best van me weten.
trouwens, als je al drie dagen in touw bent om "bewijzen" voor de mentale ongeschiktheid van Max naar voren te brengen, is je "diepgaand onderzoek" van de afgelopen 6 jaar, ook niet echt goed geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat kun jij kattig doen zeg. Ik ben al drie dagen in touw met het aandragen van argumenten en videomateriaal. Als je dan met iets komt uit 2016 of 2019 dan telt het blijkbaar weer niet ofzo. Ik weet niet hoe dat in het hoofd van sommige mensen precies werkt. Alsof ik met zwartwit filmpjes kom van voor de tweede wereldoorlog.
Sommige mensen hier zijn zo dol op hun grote held Max Verstappen, dat het er gewoon niet in wil dat de man ernstige gebreken heeft. Ik vind dat best beangstigend, die blinde adoratie. Mag je best van me weten.
Ik ben van plan om de volledige onderzoeksresultaten 5 september te presenteren op parking P2 van Circuitpark Zandvoort. Ik ben die dag te herkennen aan het feit dat ik de enige ben op het terrein zonder oranje klomp op zijn hoofd en RBR polo om de schouders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:55 schreef Verida het volgende:
[..]
trouwens, als je al drie dagen in touw bent om "bewijzen" voor de mentale ongeschiktheid van Max naar voren te brengen, is je "diepgaand onderzoek" van de afgelopen 6 jaar, ook niet echt goed geweest.
Een beetje onderzoeker heeft al zijn bewijzen bij elkaar staan, en hoeft die alleen maar even op te lepelen.
dit is een stropopquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Even ter info: er hoeft wmb geen tweede deel meer te komen. TS heeft een heel topic de tijd gehad om iets op gang te brengen en de discussie aan te gaan, en dat is niet gebeurd. Een deel twee zal gewoon weer een herhaling van zetten zijn, en voegt niets toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |