abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:46:32 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199800431
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat heb ik met Jacques Villeneuve en Vettel te maken? Als zij in de sloot springen, spring jij er dan achteraan? Door schapen zoals jij verdienen 'influencers' op social media geld als water. Je moet voor jezelf leren denken. Ik baseer mij volledig op mijn eigen waarnemingen. Ik hoef niet eerst de column van een of andere uitgerangeerde F1 piloot te lezen voordat ik een mening kan vormen.
Je hecht meer waarde aan je eigen mening na 6 jaar intensieve studie over dhr. Verstappen en waant je een betere kenner van de sport dan mensen die de sport beoefenen of dat gedaan hebben en daar heel dik voor betaald worden. Waarom denk je dat jij een anonieme FOK!er bent en geen F1 teambaas of voormalig F1 coureur?
Je noemt andere mensen schapen, terwijl je zelf op zoek mag naar een blindegeleide hond.
Iedere teambaas zou Verstappen in z’n team willen, maar jij vraagt je serieus af of hij mentaal wel goed genoeg is voor de F1.
Je verwijt mensen dat ze het hoog in de bol hebben, maar zelf denk je er een betere kijk op te hebben dan EN teambazen EN voormalige en huidige coureurs EN iedereen in dit topic.

Als het nog steeds niet tot je door wilt dringen dat jij erlangs zit, dan zie jij als je na je werk naar huis rijdt niet allemaal spookrijders, maar ben jij die ene spookrijder waarover de ANWB bericht.
Ik hoop oprecht dat je OF zit te trollen OF heel snel het licht ziet, want jouw manier van denken, redeneren en conclusies trekken, is echt niet gezond hoor.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:52:07 #202
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199800529
quote:
Wat heb ik met Jacques Villeneuve en Vettel te maken? Als zij in de sloot springen, spring jij er dan achteraan? Door schapen zoals jij verdienen 'influencers' op social media geld als water. Je moet voor jezelf leren denken. Ik baseer mij volledig op mijn eigen waarnemingen. Ik hoef niet eerst de column van een of andere uitgerangeerde F1 piloot te lezen voordat ik een mening kan vormen.
Ach gut
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 juni 2021 @ 21:52:17 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199800531
quote:
14s.gif Op maandag 7 juni 2021 12:13 schreef heywoodu het volgende:
Smakelijk gelachen. Wel gelijk weer even 'stop volgen' geklikt.
Als ik je quote, ben je er weer.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 21:57:25 #204
342627 tja77
pi_199800608
quote:
Wat heb ik met Jacques Villeneuve en Vettel te maken? Als zij in de sloot springen, spring jij er dan achteraan?
Waarom zouden hun in de sloot springen?
Waarom zou je zelf in de sloot springen?
Dit soort uitspraken werken bij kinderen van <12 jaar.

Het gaat niet over in de sloot springen, het gaat om de mening van mensen die de sport beoefenen of dat hebben gedaan. Het gaat om de mening van mensen die meer F1 kennis hebben in het puntje van hun pink, dan jij in je hele lijf na 6 jaar intensieve studie. Want volgens mij snap jij er echt geen drol van. Je plaatst jezelf boven iedereen hier en boven anderen die miljonair zijn geworden omdat ze het schijnbaar goed kunnen.
pi_199800830
Jongens jullie gaan offtopic.

Nieuw voorbeeld.
Verstappen die in Austin 2017 raikkonen inhaalt door een stukje af te snijden. Welke "feiten" over de geestelijke en psychische erbarmelijke gesteldheid van Verstappen kunnen we hier allemaal uit trekken?

Dat Verstappen zich gelaten van het podium laat bonjouren zonder enige weerstand. Dat moet wel betekenen dat hij volledig labiel is en bij het minste of geringste ontploft waarbij hij een levensgroot gevaar voor zijn omgeving is. Wellicht ook dat hij graag in de feutushouding in slaap valt

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 22:15:57 ]
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:18:02 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199800927
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:12 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Jongens jullie gaan offtopic.

Nieuw voorbeeld.
Verstappen die in Austin 2017 raikkonen inhaalt door een stukje af te snijden. Welke "feiten" over de geestelijke en psychische erbarmelijke gesteldheid van Verstappen kunnen we hier allemaal uit trekken?
Dat Verstappen vals speelt om maar te kunnen winnen en als hij een straf krijgt heeft Verstappen weer een reden om in de slachtoffer rol te kruipen. Hij is waarschijnlijk bipolair, ik heb gehoord dat hij voor elke race zijn auto 'zegend' door een nestje kittens tegen het achterwiel te leggen en vol gas te geven. Daarom is de auto ook grotendeels zwart want dan hoeven ze het bloed er niet elke keer af te spuiten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_199801248
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:57 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarom zouden hun in de sloot springen?
Waarom zou je zelf in de sloot springen?
Dit soort uitspraken werken bij kinderen van <12 jaar.

Het gaat niet over in de sloot springen, het gaat om de mening van mensen die de sport beoefenen of dat hebben gedaan. Het gaat om de mening van mensen die meer F1 kennis hebben in het puntje van hun pink, dan jij in je hele lijf na 6 jaar intensieve studie. Want volgens mij snap jij er echt geen drol van. Je plaatst jezelf boven iedereen hier en boven anderen die miljonair zijn geworden omdat ze het schijnbaar goed kunnen.
Jij bent blijkbaar zo onder de indruk van mensen met status dat je blind op hun oordeel vaart. Villeneuve was eerst kritisch op Verstappen, nu blijkbaar niet meer als ik jullie mag geloven. Ik weet niet of dat waar is, maar oké. Dus ten tijde dat Villeneuve kritisch op Verstappen was mocht ik dat ook zijn, maar op het moment dat Villeneuve van mening veranderde had ik ook gelijk van mening moeten veranderen want hij is een ex wereldkampioen F1 en ik niet? Dat slaat toch helemaal nergens op?

Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen. Ook een ex wereldkampioen F1. Oké, Rosberg is anti Verstappen, Villeneuve is pro Verstappen. Wat moeten we nu als klootjesvolk? De stand is 1-1. Twee celebrities spreken elkaar tegen, verschillen van mening. Twee mensen met "F1 kennis" houden er tegengestelde standpunten op na. Moeten we nu opzoek naar een tiebreaker? We kunnen natuurlijk niet zelf nadenken, want wie zijn wij hier op het Fok! forum. Stel dat Damon Hill ook 'anti' Max Verstappen is, heb ik dan opeens wel weer het recht om me kritisch uit te laten over Verstappen?

Wat dacht je ervan dat ik gewoon zelf bepaal wat ik van Max Verstappen vind? Blijkbaar heb jij daar een gigantisch probleem mee maar daar heb ik geen enkele boodschap aan.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199801289
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan dat ik gewoon zelf bepaal wat ik van Max Verstappen vind? Blijkbaar heb jij daar een gigantisch probleem mee maar daar heb ik geen enkele boodschap aan.
Je mag helemaal zelf weten wat je van Max'gedrag vindt, maar kun je ook eens uitleggen waarom Verstappen door dat gedrag niet geschikt zou zijn voor de autosport?
Цой жив
pi_199801782
Is het corona dat TS de tijd heeft zoveel onzin te posten, niet alleen de startpost maar ook alle reacties? Of een vorm van autisme?

Overigens ben ik mentaal niet geschikt om FIFA 21 te spelen, ik kan dan ook erg tekeer gaan🤫
  woensdag 9 juni 2021 @ 01:02:04 #210
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_199801917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:57 schreef aesop het volgende:
Is het corona dat TS de tijd heeft zoveel onzin te posten, niet alleen de startpost maar ook alle reacties? Of een vorm van autisme?

Overigens ben ik mentaal niet geschikt om FIFA 21 te spelen, ik kan dan ook erg tekeer gaan🤫
Ik snap het vervelen wat de rest doet ook niet zo goed hoor. Na het afgelopen jaar zou je zeggen dat men wel heeft geleerd geduld te hebben tussen 2 races in.

Maar als ik zie hoeveel posts dit topic blijkbaar nodig heeft..
  woensdag 9 juni 2021 @ 05:13:17 #211
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199802060
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen.
Nee.

Buiten het trollenleger en de grote 'visionair' :') lokale_notabele :') is niemand dat. Geeft te denken..

Maar hey, je bent lekker anders _O_ onze eigen Don Quichot.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 9 juni 2021 @ 07:15:27 #212
342627 tja77
pi_199802214
quote:

[..]

Jij bent blijkbaar zo onder de indruk van mensen met status dat je blind op hun oordeel vaart. Villeneuve was eerst kritisch op Verstappen, nu blijkbaar niet meer als ik jullie mag geloven. Ik weet niet of dat waar is, maar oké. Dus ten tijde dat Villeneuve kritisch op Verstappen was mocht ik dat ook zijn, maar op het moment dat Villeneuve van mening veranderde had ik ook gelijk van mening moeten veranderen want hij is een ex wereldkampioen F1 en ik niet? Dat slaat toch helemaal nergens op?

Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen. Ook een ex wereldkampioen F1. Oké, Rosberg is anti Verstappen, Villeneuve is pro Verstappen. Wat moeten we nu als klootjesvolk? De stand is 1-1. Twee celebrities spreken elkaar tegen, verschillen van mening. Twee mensen met "F1 kennis" houden er tegengestelde standpunten op na. Moeten we nu opzoek naar een tiebreaker? We kunnen natuurlijk niet zelf nadenken, want wie zijn wij hier op het Fok! forum. Stel dat Damon Hill ook 'anti' Max Verstappen is, heb ik dan opeens wel weer het recht om me kritisch uit te laten over Verstappen?

Is Rosberg anti Verstappen?
Deelt Rosberg jouw mening? En dan doel ik op het feit dat hij betwijfelt dat Verstappen mentaal geschikt is voor het besturen van een F1 bolide?
Wie zegt dat jij je niet kritisch mag uitlaten over Max Verstappen? Je trekt alleen conclusies en schetst beelden die simpelweg niet kloppen.
Nu ook weer, als Rosberg kritisch is op Verstappen, is hij in jouw ogen, anti Verstappen. Wtf? Wat voor kinderachtige manier van redeneren hou jij erop na?
Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen. Want keer op keer leg je woorden bij een ander in de mond die alleen uit jouw dikke duim komen.
Ik heb van zowel Villeneuve, als Hill, als Rosberg nog nooit gehoord/gelezen dat ze Verstappen ongeschikt vonden om een F1 bolide te besturen. De ene laat zich kritischer uit over Verstappen dan de ander (prima, dat mag). Maar niemand betwijfelt of Verstappen wel in de F1 thuishoort.
  woensdag 9 juni 2021 @ 07:33:49 #213
342627 tja77
pi_199802299
quote:

[..]

Jij bent blijkbaar zo onder de indruk van mensen met status dat je blind op hun oordeel vaart.
Aanname, niet meer doen. Ik trek zelf m’n conclusies en vorm mijn oordeel. Toevallig heb ik medestanders die mijn mening delen. Waar zijn jouw medestanders?

quote:
Villeneuve was eerst kritisch op Verstappen, nu blijkbaar niet meer als ik jullie mag geloven. Ik weet niet of dat waar is, maar oké. Dus ten tijde dat Villeneuve kritisch op Verstappen was mocht ik dat ook zijn, maar op het moment dat Villeneuve van mening veranderde had ik ook gelijk van mening moeten veranderen want hij is een ex wereldkampioen F1 en ik niet? Dat slaat toch helemaal nergens op?
Wie zegt dat je niet kritisch mag zijn, of dat je alleen kritisch mag zijn wanneer een ander dat is? Geen idee wat je hier duidelijk probeert te maken, maar het raakt kant noch wal.

quote:
Tegenwoordig is Rosberg geloof ik kritisch op Verstappen. Ook een ex wereldkampioen F1. Oké, Rosberg is anti Verstappen,
Rosberg is anti Verstappen? Serieus? Waar slaat dit dan op? Wanneer je je kritisch uitlaat, ben je in jouw ogen anti? :')

quote:
Villeneuve is pro Verstappen. Wat moeten we nu als klootjesvolk? De stand is 1-1. Twee celebrities spreken elkaar tegen, verschillen van mening. Twee mensen met "F1 kennis" houden er tegengestelde standpunten op na. Moeten we nu opzoek naar een tiebreaker? We kunnen natuurlijk niet zelf nadenken, want wie zijn wij hier op het Fok! forum. Stel dat Damon Hill ook 'anti' Max Verstappen is, heb ik dan opeens wel weer het recht om me kritisch uit te laten over Verstappen?
De stand is 1-1?
Welke stand is 1-1?
Wie van deze “celebrities” ondersteunt jouw mening?
Wie van deze twee mensen met F1 kennis is het met jou eens? Wie zegt dat jij je niet kritisch mag uitlaten over Verstappen? Wat doe jij een hoop aannames die nergens op gebaseerd zijn.

quote:
Wat dacht je ervan dat ik gewoon zelf bepaal wat ik van Max Verstappen vind?
Fijn, moet je vooral doen. Ik heb nergens gezegd dat je dat niet mag. Dus waarom deze uitspatting? Omdat mensen jouw mening niet delen?

quote:
Blijkbaar heb jij daar een gigantisch probleem mee
Aanname, niet meer doen.
Wat jij van Verstappen vindt, zal mij m’n reet roesten. De onzin die je post en als waarheid neerzet, daar reageer ik op.

quote:
maar daar heb ik geen enkele boodschap aan.
Dat blijkt, je leest wat je wilt lezen, en reageert selectief.
Hoeveel medestanders heb jij eigenlijk? Mensen die jouw mening delen. De mening dat de leider in het WK wellicht niet mentaal geschikt is om een F1 bolide te besturen.
pi_199802399
"Wat jij van Verstappen vindt, zal mij m'n reet roesten."
Hahahaha dit is zonder twijfel de meest hilarische uitspraak tot nu toe in dit topic. Moet je kijken waar je allemaal mee bezig bent jochie om 7 uur 's ochtends. Ik woon rent free in je hoofd.

En wat brabbel je nou allemaal over medestanders? Ik probeer hier geen kerkgenootschap te stichten. Waar heb ik medestanders voor nodig? Zoals je kunt zien kan ik het prima zelf af. Daarbij heeft de OP op moment van spreken 8 likes, voor wat het waard is. Het gemiddelde topic in dit forum kan niet bogen op dergelijke cijfers.

Nou,ik kijk weer erg uit naar je volgende, ongetwijfeld hilarische, reactie. Tot later vandaag he? Groetjes.
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 07:55:46 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199802454
Maar waar blijkt die mental breakdown afgelopen weekend nu uit dan?

Want ik zie niets bijzonders gebeuren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 9 juni 2021 @ 08:04:03 #216
342627 tja77
pi_199802489
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 07:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Wat jij van Verstappen vindt, zal mij m'n reet roesten."
Hahahaha dit is zonder twijfel de meest hilarische uitspraak tot nu toe in dit topic. Moet je kijken waar je allemaal mee bezig bent jochie om 7 uur 's ochtends. Ik woon rent free in je hoofd.

En wat brabbel je nou allemaal over medestanders? Ik probeer hier geen kerkgenootschap te stichten. Waar heb ik medestanders voor nodig? Zoals je kunt zien kan ik het prima zelf af. Daarbij heeft de OP op moment van spreken 8 likes, voor wat het waard is. Het gemiddelde topic in dit forum kan niet bogen op dergelijke cijfers.

Nou,ik kijk weer erg uit naar je volgende, ongetwijfeld hilarische, reactie. Tot later vandaag he? Groetjes.
Wat doet het tijdstip ertoe? Ik lig nog lekker ontspannen in mijn bed.
Je woont rent free in mijn hoofd?
Je lijdt echt aan grootheidswaan.

Voor de rest een goede inhoudelijke reactie wel. :')
Ik weerleg zo’n beetje alle kwats die je uitslaat, en je reageert er niet op.

Een stijfje krijgen van 8 likes op je OP
pi_199802515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 07:55 schreef sp3c het volgende:

Hij was boos en toen hij uitstapte heeft hij van gif tegen zijn band geschopt.

Dus mental breakdown :')

Dat ie vlak daarvoor met 300+ de muur in vliegt door iets wat niet had mogen gebeuren en volledig buiten zijn schuld om staat daar los van.

Dat als ie op datzelfde stuk linksaf ipv rechtsaf geschoten was en haaks op de muur bij pit entry geklapt was en misschien wel dood was geweest ook trouwens :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_199802520
Die muur staat daar echt link. :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_199802625
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 08:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat doet het tijdstip ertoe? Ik lig nog lekker ontspannen in mijn bed.
Je woont rent free in mijn hoofd?
Je lijdt echt aan grootheidswaan.

Voor de rest een goede inhoudelijke reactie wel. :')
Ik weerleg zo’n beetje alle kwats die je uitslaat, en je reageert er niet op.

Een stijfje krijgen van 8 likes op je OP
Ik wil je niet verdrietig aan je dag laten beginnen dus bij dezen nog een stukje inhoudelijke reactie, voor zover het mogelijk is inhoudelijk te discussiëren met een boos iemand op internet.

Jij kwam met een heel onsamenhangend verhaal over dat "Rosberg kritisch is op Verstappen maar niet anti Verstappen" blablabla. Hetzelfde als ik dus. Ik ben ook kritisch op Verstappen maar niet anti. Dat label heb ik slechts van de plaatselijke Max Verstappen fanclub opgespeld gekregen. Maar dit terzijde.

Het punt van mijn post was, het boeit niet wat Villeneuve, Vettel of Rosberg wel of niet van Max Verstappen vinden. Ik ga niet eerst de meningen van celebrities turven in een wanhopige poging zelf tot een conclusie te komen. "Jeetje zeg, Jacques Villeneuve is van mening veranderd wat betreft Verstappen". Is niet relevant. Wat moet ik daarmee? Dat jij blind achter mensen met status aanloopt moet je helemaal zelf weten maar weet wel dat ik daar niet aan mee doe.
  woensdag 9 juni 2021 @ 08:50:59 #220
342627 tja77
pi_199802809
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 08:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik wil je niet verdrietig aan je dag laten beginnen dus bij dezen nog een stukje inhoudelijke reactie, voor zover het mogelijk is inhoudelijk te discussiëren met een boos iemand op internet.
Aannames, hou er gewoon mee op ajb.
Verdrietig aan mijn dag laten beginnen :')
Boos iemand op internet :')

quote:
Jij kwam met een heel onsamenhangend verhaal over dat "Rosberg kritisch is op Verstappen maar niet anti Verstappen" blablabla. Hetzelfde als ik dus. Ik ben ook kritisch op Verstappen maar niet anti. Dat label heb ik slechts van de plaatselijke Max Verstappen fanclub opgespeld gekregen. Maar dit terzijde.
Blablabla, is dat jouw verwoording van, verrek je hebt gelijk? Want kritisch zijn is totaal wat anders dan anti zijn. Onsamenhangend? Omdat je het niet kunt volgen of wat? Je weet het verschil niet tussen kritisch op iemand zijn, of anti zijn?
:')

quote:
Het punt van mijn post was, het boeit niet wat Villeneuve, Vettel of Rosberg wel of niet van Max Verstappen vinden.
Dat weten we dat jou dat niet boeit, jij laat je liever leiden door 6 jaar intensieve studie vanachter je computer/pc. Je hebt Verstappen nooit meegemaakt als persoon. Of trek ik nu een voorbarige conclusie? Overigens telt die keer dat Max je geen handtekening wilde geven tijdens de Jumbo racedagen niet mee hč.

quote:
Ik ga niet eerst de meningen van celebrities turven in een wanhopige poging zelf tot een conclusie te komen.
Ik ook niet, waar staat dat ik dat wel doe?
Ik trek zelf een conclusie (had ik al vaker gezegd volgens mij)

quote:
"Jeetje zeg, Jacques Villeneuve is van mening veranderd wat betreft Verstappen". Is niet relevant. Wat moet ik daarmee?
Geen idee, je moet niks met de mening van een voormalig Formule 1 coureur. Je kunt natuurlijk blijven volharden in de visie die je hebt gekregen via je tv. Tunnelvisie noemen ze dat.

quote:
Dat jij blind achter mensen met status aanloopt moet je helemaal zelf weten maar weet wel dat ik daar niet aan mee doe.
Aanname, ik loop niet blind achter iemand met status aan. Geen idee hoe je daarbij komt. Wederom leg je me woorden in de mond.
pi_199802827
Oke jongens, het is leuk geweest, laat hem nu maar weg zakken.
pi_199802842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 07:55 schreef sp3c het volgende:

In de wereld van Max Verstappen is dit inderdaad dagelijkse kost. Iedere DNF is het raak. De vraag die ik met de opening van dit topic hoop te beantwoorden is of het verantwoord is dat iemand met dergelijke gedragsproblemen deelneemt aan het wereldkampioenschap Formule 1. Voorlopig lijkt de balans licht door te slaan in de richting dat dit wel verantwoord zou zijn. Nou, ik houd mijn hart vast.

Misschien dat user 'Dven' een poll kan maken zodat we de resultaten scherper op het netvlies hebben?
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 08:55:51 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199802844
Je noemt hem een tikkende tijdbom

Dan ben je gewoon anti lijkt me
  woensdag 9 juni 2021 @ 08:55:55 #224
342627 tja77
pi_199802845
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 07:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Daarbij heeft de OP op moment van spreken 8 likes, voor wat het waard is. Het gemiddelde topic in dit forum kan niet bogen op dergelijke cijfers.
8 likes, hoe verhouden die zich dat tegen deze cijfers?

quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:42 schreef Dven het volgende:
[poll=2545]
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 08:56:43 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199802853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

In de wereld van Max Verstappen is dit inderdaad dagelijkse kost. Iedere DNF is het raak. De vraag die ik met de opening van dit topic hoop te beantwoorden is of het verantwoord is dat iemand met dergelijke gedragsproblemen deelneemt aan het wereldkampioenschap Formule 1. Voorlopig lijkt de balans licht door te slaan in de richting dat dit wel zou moeten kunnen. Nou, ik houd mijn hart vast.
Wat is dagelijkse kost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')