Hou je hart maar vast, het liefst met 2 handen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In de wereld van Max Verstappen is dit inderdaad dagelijkse kost. Iedere DNF is het raak. De vraag die ik met de opening van dit topic hoop te beantwoorden is of het verantwoord is dat iemand met dergelijke gedragsproblemen deelneemt aan het wereldkampioenschap Formule 1. Voorlopig lijkt de balans licht door te slaan in de richting dat dit wel zou moeten kunnen. Nou, ik houd mijn hart vast.
Het zit je allemaal echt heel hoog he? Gaat het wel? Het was nou ook weer niet de bedoeling om jou een vervelende tijd te bezorgen toen ik dit topic opende. Ik begrijp inmiddels wel waarom je het gedrag van Max Verstappen de normaalste zaak van de wereld vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hou je hart maar vast, het liefst met 2 handen.
Niet alle likes zijn van medestanders met TS stelling.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
8 likes, hoe verhouden die zich dat tegen deze cijfers?
[..]
Ouchquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
8 likes, hoe verhouden die zich dat tegen deze cijfers?
[..]
Aanname, niet meer doen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zit je allemaal echt heel hoog he? Gaat het wel? Het was nou ook weer niet de bedoeling om jou een vervelende tijd te bezorgen toen ik dit topic opende. Ik begrijp inmiddels wel waarom je het gedrag van Max Verstappen de normaalste zaak van de wereld vindt.
Zojuist m’n tweede bakkie pleur gezet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Niet alle likes zijn van medestanders met TS stelling.
Ik geniet van de 5 pagina's entertainment, die de OP genereert.
Negen uur, Koffie!
quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik een populariteitsprijs of 'medestanders' had willen winnen dan was ik wel aangesloten in de Max Verstappen polonaise. Gelukkig sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om de goedkeuring van leden van een internetforum niet nodig te hebben.
quote:
Je hebt het in de op over dat Verstappen een tikkende tijdbom is en het een kwestie van tijd is voordat het helemaal misgaat. Wat bedoel je hiermee? Op welke manier zou het helemaal misgaan? Waartoe zou een beetje schelden over de radio kunnen leiden?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik een populariteitsprijs of 'medestanders' had willen winnen dan was ik wel aangesloten in de Max Verstappen polonaise. Gelukkig sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om de goedkeuring van leden van een internetforum niet nodig te hebben.
Mijn excuses, bepaalde gebruikers van dit forum voeren een soort persoonlijke vendetta jegens mijn persoontje en slokken daarmee een disproportioneel deel van mijn tijd op. Dit alles in een wanhopige poging hun idool te beschermen, die op zijn beurt nog niet over hun heen zou pissen als ze in brand stonden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je hebt het in de op over dat Verstappen een tikkende tijdbom is en het een kwestie van tijd is voordat het helemaal misgaat. Wat bedoel je hiermee? Op welke manier zou het helemaal misgaan? Waartoe zou een beetje schelden over de radio kunnen leiden?
Ik vind het wel vreemd van je. Ik heb je in dit topic meerdere malen iets gevraagd, maar ik krijg nooit antwoord.
Is het zo moeilijk om de kernvraag van je eigen topic eens goed uit te leggen: Waarom zou het gedrag van Verstappen hem ongeschikt maken voor f1?
Hoezo compleet uit zn dak gaan? Hij scheld alleen wat, volgens mij zie jij het voor je dat het dan zwart voor zn ogen wordt en hij in zn cockpit wild om zich heen slaat. Heb jij ook maar 1 voorbeeld dat hij op zo'n moment geen focus en controle meer heeft over zn auto?quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De woedeaanvallen en mental breakdowns van Max Verstappen zouden ertoe kunnen lijden dat andere deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 ernstig gewond raken. Of denk jij dat hij het vizier nog op scherp heeft staan op het moment dat hij weer eens compleet uit zijn dak gaat achter het stuur?
Dat heb je zondag nog kunnen zienquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo compleet uit zn dak gaan? Hij scheld alleen wat, volgens mij zie jij het voor je dat het dan zwart voor zn ogen wordt en hij in zn cockpit wild om zich heen slaat. Heb jij ook maar 1 voorbeeld dat hij op zo'n moment geen focus en controle meer heeft over zn auto?
Ook wel grappig omdat hij juist als een meester gezien wordt wanneer het over het onder controle van de wagen zijn gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo compleet uit zn dak gaan? Hij scheld alleen wat, volgens mij zie jij het voor je dat het dan zwart voor zn ogen wordt en hij in zn cockpit wild om zich heen slaat. Heb jij ook maar 1 voorbeeld dat hij op zo'n moment geen focus en controle meer heeft over zn auto?
Ben je bekend met het fenomeen 'road rage'? https://en.wikipedia.org/wiki/Road_rage#Effects_on_driversquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
niemand noemt het niks allemaalquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen 'road rage'? https://en.wikipedia.org/wiki/Road_rage#Effects_on_drivers
Jaarlijks vallen er in het verkeer slachtoffers als gevolg hiervan. Er zijn ook voorbeelden bekend uit de racerij. Tony Stewart heeft een gozer doodgereden die zo buiten zichzelf was van woede, dat hij zich min of meer voor Tony zijn auto wierp:
Ik vind Max Verstappen een tekstboek voorbeeld van iemand met road rage en ik maak me hier ernstig zorgen over. Aan de basis van road rage schijnt een 'periodieke explosieve stoornis' te liggen. Noem het maar niks allemaal. Daar wil ik slechts met jullie over van gedachten wisselen, maar kennelijk kunnen sommige mensen geen kritiek op hun idool verdragen, wat erg jammer is.
Nee ik heb ook niet alle antwoorden op zak. Daarom heb ik dit topic geopend zodat we met elkaar de dialoog aan kunnen gaan over dit serieuze onderwerp.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand noemt het niks allemaal
je kunt alleen niet aantonen dat het hier van toepassing is volgens mij
dat gescheld is wel lelijk idd manquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:31 schreef Zwoerd het volgende:
Kijk, je kan zn gescheld op iedereen afkeuren, ik hou daar ook niet zo van, maar je ziet wel dat hij gewoon blijft opletten, hij haalt geen rare maneuvres uit, rijdt niet blind de baan weer op, hij houdt het overzicht.
als je met dit soort termen strooit moet je ze kunnen toepassenquote:Op woensdag 9 juni 2021 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik heb ook niet alle antwoorden op zak. Daarom heb ik dit topic geopend zodat we met elkaar de dialoog aan kunnen gaan over dit serieuze onderwerp.
Ik ben bekend met road rage, maar we hebben het hier over een professioneel autocoureur, niet over aggressieve mannetjes in het verkeer. Het zegt verder genoeg dat je met je punt over verstappen aan komt zetten met een andere coureur uit een andere klasse. Als je nou een voorbeeld hebt van Verstappen die na een crash op de baan gaat staan om te schelden naar andere auto's, zou je een punt hebben, maar die is er niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen 'road rage'? https://en.wikipedia.org/wiki/Road_rage#Effects_on_drivers
Jaarlijks vallen er in het verkeer slachtoffers als gevolg hiervan. Er zijn ook voorbeelden bekend uit de racerij. Tony Stewart heeft een gozer doodgereden die zo buiten zichzelf was van woede, dat hij zich min of meer voor Tony zijn auto wierp:
Ik vind Max Verstappen een tekstboek voorbeeld van iemand met road rage en ik maak me hier ernstig zorgen over. Aan de basis van road rage schijnt een 'periodieke explosieve stoornis' te liggen. Noem het maar niks allemaal. Daar wil ik slechts met jullie over van gedachten wisselen, maar kennelijk kunnen sommige mensen geen kritiek op hun idool verdragen, wat erg jammer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |