abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 8 juni 2021 @ 11:26:02 #151
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199793275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.

Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
Je helpt tzt gewoon zelf je topic om zeep, maar dat is prima toch?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:26:39 #152
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199793279
*weg*

[ Bericht 97% gewijzigd door Nattekat op 08-06-2021 11:43:27 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:28:44 #153
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199793310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee ik had het niet specifiek over jou.

Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
Het topic kan interessant zijn, de manier dat in het topic een “discussie” gevoerd wordt staat veel mensen niet aan.
Want er is niet eens sprake van een discussie, je reageert zo ontzettend selectief. De mensen die jouw beweringen weerleggen, negeer je simpelweg.
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 11:33:48 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199793388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee ik had het niet specifiek over jou.

Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
ik zeg toch nergens dat het me niet aanstaat of wel?

ik zeg dat het eenrichtingsverkeer dat het nu is niet heel lang leuk blijft
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199793492
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het topic kan interessant zijn, de manier dat in het topic een “discussie” gevoerd wordt staat veel mensen niet aan.
Want er is niet eens sprake van een discussie, je reageert zo ontzettend selectief. De mensen die jouw beweringen weerleggen, negeer je simpelweg.
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:50:27 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199793573
Aparte wending weer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:53:29 #157
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199793602
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.
Zolang je maar niet gaat vloeken of tegen je autoband gaat schoppen, want dan ben je dus mentaal niet geschikt om dit soort topics te openen.
pi_199793619
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:53 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zolang je maar niet gaat vloeken of tegen je autoband gaat schoppen, want dan ben je dus mentaal niet geschikt om dit soort topics te openen.
Daar hoef je je geen zorgen om te maken!
pi_199793670
Max reageert inderdaad emotioneler op tegenslagen dan de gemiddelde coureur, maar wat maakt hem daardoor ongeschikt? Waar ben je precies bang voor dat er gebeurt?
Hij is als tiener al in een f1 auto gezet en heeft vanaf het begin geïmponeerd en wint races. Hij wordt wereldwijd gewaardeerd als 1 van de beste van de huidige generatie. Dus volgens mij heeft hij daarmee zelf al bewezen uiterst geschikt te zijn om een raceauto te besturen.
Цой жив
pi_199794369
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ocon rijdt zijn eigen race en probeert het maximale uit zijn nieuwe banden te halen. Hij werd niet betaald door Force India met de doelstelling om Max Verstappen het leven zo makkelijk mogelijk te maken. Bij het ingaan van bocht 2 zit Ocon er nog volledig naast aan de binnenkant. Dan kun je als Max Verstappen zijnde insturen onder het mom van "hij zou daar niet moeten zijn" maar de realiteit is dat hij er wel zit en je een overwinning door het afvoerputje gespoeld hebt.
Nogmaals. Ocon hoort dat gevecht niet aan te gaan als je niet 100% zeker weet dat je er voorbij komt.
Jij mag jezelf unlappen, maar je mag niet vol gaan vechten om je te unlappen met de raceleader.
Dan verstoor je de race van de leider in de wedstrijd, en dat mag simpelweg niet.

Ocon krijgt niet voor niks de penalty.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_199794426
Los van de vraag of de reacties van Verstappen na uitvallen al dan niet een mental breakdown zouden voorstellen:

wat heeft dat überhaupt te maken met de geschiktheid van hem als F1 coureur? Er zijn gewoon geen voorbeelden waarbij Verstappen vanwege een 'mental breakdown' anderen in gevaar heeft gebracht dan wel zijn eigen kansen heeft vergooid.

Wat TS hier roept is vergelijkbaar met zeggen dat een voetbalinternational niet in Oranje hoort omdat hij in de interviews na afloop van een wedstrijd alleen maar onzin uitkraamt.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_199794551
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je reageert vooral heel selectief. Er zijn voorbeelden gegeven van grote kampioenen die veel ernstigere zaken op hun naam hebben dan Verstappen en dat negeer je dan.
pi_199794640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:02 schreef SamCooke het volgende:
Los van de vraag of de reacties van Verstappen na uitvallen al dan niet een mental breakdown zouden voorstellen:

wat heeft dat überhaupt te maken met de geschiktheid van hem als F1 coureur? Er zijn gewoon geen voorbeelden waarbij Verstappen vanwege een 'mental breakdown' anderen in gevaar heeft gebracht dan wel zijn eigen kansen heeft vergooid.

Wat TS hier roept is vergelijkbaar met zeggen dat een voetbalinternational niet in Oranje hoort omdat hij in de interviews na afloop van een wedstrijd alleen maar onzin uitkraamt.
Dan houden we geen Oranje team over.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_199794724
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef bambino het volgende:

[..]

Nogmaals. Ocon hoort dat gevecht niet aan te gaan als je niet 100% zeker weet dat je er voorbij komt.
Jij mag jezelf unlappen, maar je mag niet vol gaan vechten om je te unlappen met de raceleader.
Dan verstoor je de race van de leider in de wedstrijd, en dat mag simpelweg niet.

Ocon krijgt niet voor niks de penalty.
De stewards zijn door de familie Verstappen onder druk gezet. Waarschijnlijk zijn er zelfs kinderen gegijzeld om er voor te zorgen dat niet Verstappen maar Ocon een straf kreeg. Een groot Schandaal

Ocon was gewoon sneller en verdiende de overwinning

Typisch iets voor een Verstappen. Iemand lacht en meteen wordt geprobeerd zijn kaak te breken.
pi_199794730
Hoe slecht zijn de argumenten als je dat akkefietje met Ocon van zowat drie jaar geleden steeds maar weer op moet blijven rakelen om vandaag je punt te maken :')
pi_199794781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:33 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe slecht zijn de argumenten als je dat akkefietje met Ocon van zowat drie jaar geleden steeds maar weer op moet blijven rakelen om vandaag je punt te maken :')
How how, even meer respect voor het meest succesvolle topic sinds gesneden brood!
pi_199794790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je reageert vooral heel selectief. Er zijn voorbeelden gegeven van grote kampioenen die veel ernstigere zaken op hun naam hebben dan Verstappen en dat negeer je dan.
Ayrton Senna was een beetje voor mijn tijd maar ik weet dat o.a. Jackie Stewart destijds vraagtekens geplaatst heeft bij de rijstijl van Ayrton. Hij heeft ook een aantal rare dingen uitgevreten. Volgens mij kwam dat bij Ayrton voort uit het feit dat hij gelovig was en met God aan zijn zijde alles dacht te kunnen flikken en tevens meende hij "het recht te hebben" om te winnen. Al met al best eng maar ik heb niet de indruk dat hij 'Max Verstappen style' een waas voor zijn ogen of woedeaanvallen achter het stuur kreeg.

Der Schumi heeft onsportieve dingen geflikt maar hij deed dat heel berekenend. Hij wist precies wat hij deed.

Max Verstappen krijgt bij ieder zuchtje tegenwind een gigantische woedeaanval en bij iedere DNF is het net alsof de wereld vergaat. Heel extreem. Nooit eerder vertoond in de Formule 1. Ik maak mij hier terecht veel zorgen over.
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 13:45:19 #168
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_199794846
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

How how, even meer respect voor het meest succesvolle topic sinds gesneden brood!
Toch fijn dat mijn topic gewaardeerd wordt O+

ONZ / Gesneden Brood
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_199794851
Mooie openingspost. Best lang voor een troll.

Woedeaanvallen hebben iemand nog nooit tegengehouden van het hebben van succes. Alles binnenhouden en gefrustreerd raken, daarentegen...

Het is een prima manier van stoom afblazen. En als je ambitieus bent, is dat met zekerheid vaak nodig. Veel ambitieuze mensen gaan in het weekend zuipen en drugs gebruiken om stoom af te blazen. Verstappen niet. Die wordt boos en gebruikt dat om zijn gedachten weer op een rij te krijgen. En dus is Max mentaal geschikt.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 13:46:11 #170
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199794855
*nee*

[ Bericht 98% gewijzigd door Nattekat op 08-06-2021 13:46:38 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 13:47:00 #171
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_199794862
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:45 schreef RetepV het volgende:
Mooie openingspost. Best lang voor een troll.

Woedeaanvallen hebben iemand nog nooit tegengehouden van het hebben van succes. Alles binnenhouden en gefrustreerd raken, daarentegen...

Het is een prima manier van stoom afblazen. En als je ambitieus bent, is dat met zekerheid vaak nodig. Veel ambitieuze mensen gaan in het weekend zuipen en drugs gebruiken om stoom af te blazen. Verstappen niet. Die wordt boos en gebruikt dat om zijn gedachten weer op een rij te krijgen. En dus is Max mentaal geschikt.
Max is gewoon de mcEnroe van de F1 :D Chalk Dust I saw Chalk Dust!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_199794883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Der Schumi heeft onsportieve dingen geflikt maar hij deed dat heel berekenend. Hij wist precies wat hij deed.
Wat een onzin. Ik heb nog nooit een camera op het hoofd van Schumi in zijn helm gezien, tijdens de race. Dus je weet helemaal niet of Schumi zo berekenend was. Dat Schumi onsportieve dingen heeft geflikt zegt al genoeg over hoe hij soms de controle over zichzelf verloor.

Dat hij dat heel berekenend deed, is een mythe die om hem heen gebreid is. En jij gelooft die mythe alsof het de waarheid is. Naïef.

Schumi heeft ook onsportieve dingen gedaan waarbij hij zelf het grootste nadeel ervan ondervond. Genoeg bewijs dat hij helemaal niet zo berekenend is als in het geloof dat jij over Schumi hebt opgebouwd.
pi_199794962
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

De stewards zijn door de familie Verstappen onder druk gezet. Waarschijnlijk zijn er zelfs kinderen gegijzeld om er voor te zorgen dat niet Verstappen maar Ocon een straf kreeg. Een groot Schandaal

Ocon was gewoon sneller en verdiende de overwinning

Typisch iets voor een Verstappen. Iemand lacht en meteen wordt geprobeerd zijn kaak te breken.
Vader Verstappen heeft zelfs tegen de stewards gezegd dat Max de volgende keer Ocon zal doodrijden, wanneer die ongestraft weer het circuit op moet. Red Bull heeft er zelfs een speciale voorvleugel voor liggen, die niet afbreekt wanneer hij Ocon met 320 km/u tegen de muur aan duwt. En speciaal extra scherp gemaakt, zodat die Ocon's benzinetank open zal scheuren zodat Ocon met twee gebroken benen niet uit zijn auto zal kunnen en voor de ogen van zijn fans gillend in de auto zal verbranden.

Je weet toch hoe die Verstappens zijn?

Afgelopen weekend hebben ze op een zelfde manier Hamilton en Mercedes bedreigd. En Hamilton is uit angst expres rechtdoor gegaan. Echt niet dat zo'n goeie coureur per ongeluk zijn rembalans verpest. Dat was een smoes. Hamilton schijt bagger voor de Verstappens.
pi_199794982
Het is toch wat.....

Verstappen reageert woedend op zijn klapband, Hij reageert woedend op de bandenleverancier die er voor heeft gezorgd dat hij bij een snelheid van rond de 300 km per uur, op een stratencircuit (met dus geen grindbakken of bandenstapels) de macht over zijn stuur verliest.

Er was geen aanleiding geweest voor de klapband, geen waarschuwing van vibratie e.d. Dus het kwam uit het niets en Verstappen had dit dus niet kunnen voorkomen door eerder een pitstop te maken.

Ik vind het eigenlijk heel normaal dat hij op een dergelijke kwade manier reageerde, een trap gaf tegen die band en zijn stuur in eerste instantie weggooide. Hij heeft zijn stuur teruggezet, is gekalmeerd, netjes naar de dokter gegaan en na afloop heel sportief naar de mensen op het podium gegaan om die te feliciteren.
pi_199795787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Max Verstappen krijgt bij ieder zuchtje tegenwind een gigantische woedeaanval en bij iedere DNF is het net alsof de wereld vergaat. Heel extreem. Nooit eerder vertoond in de Formule 1. Ik maak mij hier terecht veel zorgen over.
Maar waar maak je je precies zorgen over? Hij scheld wel eens over de radio of zegt misschien wat onhandige dingen in interviews. Op welke manier denk je dat Max' temperament een gevaar zal vormen?
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')