Je helpt tzt gewoon zelf je topic om zeep, maar dat is prima toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.
Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
Het topic kan interessant zijn, de manier dat in het topic een “discussie” gevoerd wordt staat veel mensen niet aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik had het niet specifiek over jou.
Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
ik zeg toch nergens dat het me niet aanstaat of wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee ik had het niet specifiek over jou.
Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het topic kan interessant zijn, de manier dat in het topic een “discussie” gevoerd wordt staat veel mensen niet aan.
Want er is niet eens sprake van een discussie, je reageert zo ontzettend selectief. De mensen die jouw beweringen weerleggen, negeer je simpelweg.
Zolang je maar niet gaat vloeken of tegen je autoband gaat schoppen, want dan ben je dus mentaal niet geschikt om dit soort topics te openen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.
Daar hoef je je geen zorgen om te maken!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat vloeken of tegen je autoband gaat schoppen, want dan ben je dus mentaal niet geschikt om dit soort topics te openen.
Nogmaals. Ocon hoort dat gevecht niet aan te gaan als je niet 100% zeker weet dat je er voorbij komt.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ocon rijdt zijn eigen race en probeert het maximale uit zijn nieuwe banden te halen. Hij werd niet betaald door Force India met de doelstelling om Max Verstappen het leven zo makkelijk mogelijk te maken. Bij het ingaan van bocht 2 zit Ocon er nog volledig naast aan de binnenkant. Dan kun je als Max Verstappen zijnde insturen onder het mom van "hij zou daar niet moeten zijn" maar de realiteit is dat hij er wel zit en je een overwinning door het afvoerputje gespoeld hebt.
Je reageert vooral heel selectief. Er zijn voorbeelden gegeven van grote kampioenen die veel ernstigere zaken op hun naam hebben dan Verstappen en dat negeer je dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien gaat het topic vrij hard. Ik ben niet in staat om overal op te reageren. Ik heb namelijk nog meer te doen op een dag. Zou ik wel overal op reageren dan zou mij verweten worden dat ik in herhaling val. Dus ik kan het eigenlijk onmogelijk goed doen. Hier word ik weleens verdrietig van.
Dan houden we geen Oranje team over.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:02 schreef SamCooke het volgende:
Los van de vraag of de reacties van Verstappen na uitvallen al dan niet een mental breakdown zouden voorstellen:
wat heeft dat überhaupt te maken met de geschiktheid van hem als F1 coureur? Er zijn gewoon geen voorbeelden waarbij Verstappen vanwege een 'mental breakdown' anderen in gevaar heeft gebracht dan wel zijn eigen kansen heeft vergooid.
Wat TS hier roept is vergelijkbaar met zeggen dat een voetbalinternational niet in Oranje hoort omdat hij in de interviews na afloop van een wedstrijd alleen maar onzin uitkraamt.
De stewards zijn door de familie Verstappen onder druk gezet. Waarschijnlijk zijn er zelfs kinderen gegijzeld om er voor te zorgen dat niet Verstappen maar Ocon een straf kreeg. Een groot Schandaalquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Nogmaals. Ocon hoort dat gevecht niet aan te gaan als je niet 100% zeker weet dat je er voorbij komt.
Jij mag jezelf unlappen, maar je mag niet vol gaan vechten om je te unlappen met de raceleader.
Dan verstoor je de race van de leider in de wedstrijd, en dat mag simpelweg niet.
Ocon krijgt niet voor niks de penalty.
How how, even meer respect voor het meest succesvolle topic sinds gesneden brood!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:33 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe slecht zijn de argumenten als je dat akkefietje met Ocon van zowat drie jaar geleden steeds maar weer op moet blijven rakelen om vandaag je punt te maken
Ayrton Senna was een beetje voor mijn tijd maar ik weet dat o.a. Jackie Stewart destijds vraagtekens geplaatst heeft bij de rijstijl van Ayrton. Hij heeft ook een aantal rare dingen uitgevreten. Volgens mij kwam dat bij Ayrton voort uit het feit dat hij gelovig was en met God aan zijn zijde alles dacht te kunnen flikken en tevens meende hij "het recht te hebben" om te winnen. Al met al best eng maar ik heb niet de indruk dat hij 'Max Verstappen style' een waas voor zijn ogen of woedeaanvallen achter het stuur kreeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je reageert vooral heel selectief. Er zijn voorbeelden gegeven van grote kampioenen die veel ernstigere zaken op hun naam hebben dan Verstappen en dat negeer je dan.
Toch fijn dat mijn topic gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
How how, even meer respect voor het meest succesvolle topic sinds gesneden brood!
Max is gewoon de mcEnroe van de F1quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:45 schreef RetepV het volgende:
Mooie openingspost. Best lang voor een troll.
Woedeaanvallen hebben iemand nog nooit tegengehouden van het hebben van succes. Alles binnenhouden en gefrustreerd raken, daarentegen...
Het is een prima manier van stoom afblazen. En als je ambitieus bent, is dat met zekerheid vaak nodig. Veel ambitieuze mensen gaan in het weekend zuipen en drugs gebruiken om stoom af te blazen. Verstappen niet. Die wordt boos en gebruikt dat om zijn gedachten weer op een rij te krijgen. En dus is Max mentaal geschikt.
Wat een onzin. Ik heb nog nooit een camera op het hoofd van Schumi in zijn helm gezien, tijdens de race. Dus je weet helemaal niet of Schumi zo berekenend was. Dat Schumi onsportieve dingen heeft geflikt zegt al genoeg over hoe hij soms de controle over zichzelf verloor.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Der Schumi heeft onsportieve dingen geflikt maar hij deed dat heel berekenend. Hij wist precies wat hij deed.
Vader Verstappen heeft zelfs tegen de stewards gezegd dat Max de volgende keer Ocon zal doodrijden, wanneer die ongestraft weer het circuit op moet. Red Bull heeft er zelfs een speciale voorvleugel voor liggen, die niet afbreekt wanneer hij Ocon met 320 km/u tegen de muur aan duwt. En speciaal extra scherp gemaakt, zodat die Ocon's benzinetank open zal scheuren zodat Ocon met twee gebroken benen niet uit zijn auto zal kunnen en voor de ogen van zijn fans gillend in de auto zal verbranden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De stewards zijn door de familie Verstappen onder druk gezet. Waarschijnlijk zijn er zelfs kinderen gegijzeld om er voor te zorgen dat niet Verstappen maar Ocon een straf kreeg. Een groot Schandaal
Ocon was gewoon sneller en verdiende de overwinning
Typisch iets voor een Verstappen. Iemand lacht en meteen wordt geprobeerd zijn kaak te breken.
Maar waar maak je je precies zorgen over? Hij scheld wel eens over de radio of zegt misschien wat onhandige dingen in interviews. Op welke manier denk je dat Max' temperament een gevaar zal vormen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Max Verstappen krijgt bij ieder zuchtje tegenwind een gigantische woedeaanval en bij iedere DNF is het net alsof de wereld vergaat. Heel extreem. Nooit eerder vertoond in de Formule 1. Ik maak mij hier terecht veel zorgen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |