abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199788126
quote:
83s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

als het probleem zich alleen manifesteerd als je de baan af knalt zou ik niet weten waarom niet

lijkt me dat je dat sowieso zo min mogelijk moet doen als je wereldkampioen wil worden
Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Baku ;) )
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 20:49:36 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788146
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Baku ;) )
ik weet niet wat Hamilton met het argument te maken heeft

schien istie ook wel labiel, dat weet ik niet, ik weet niet waar die conclusie vandaan komt

ik heb het nog gevraagd aan TS maar die reageerde er niet op

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 07-06-2021 20:58:56 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199788256
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar hij zei het niet als een grap, dacht ik, ik heb het nog even nagelezen want het stond mij ook niet 100% meer scherp voor de geest:

http://archive.indianexpr(...)ls-of-racism/797115/
2 post boven je het interview, duidelijk een grap. Maar wel één met een sneer.
pi_199788416
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.

Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.

Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:09:37 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788439
wat is er nou zo vreselijk aan wat hij doet dan?

als dat duw en trekwerk met Ocon alles is denk ik niet dat er een probleem is
  maandag 7 juni 2021 @ 21:12:54 #106
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199788487
Beste TS,

Max komt van het woonwagenkamp. De vraag die je beter kan stellen is: willen wij kampers achter het stuur zien?

En indien ja, mogen ze dan ook in het Bargoens communiceren?

Groetjes,

Hans
Please consider the environment before printing this post
pi_199788494
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.

Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.

Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Het is echt compleet het tegenovergestelde, kop boven het maaiveld en hij moet er. Alleen omdat er een NL vlaggetje voor z'n naam staat. Je posts laten wel zien wat voor een belachelijke argumenten daarvoor bedacht worden.
  maandag 7 juni 2021 @ 21:17:49 #108
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199788560
Is deze coureur eigenlijk wel geschikt om deel te nemen? Zonder crash finishen en dan to-taal in de put zitten. Ik herken zijn stem geeneens.

Of nog een recent voorbeeld; de vorige race:

Als je zo kinderachtig bent dat je geeneens iets kan zeggen tegen je race engineer, is F1 dan wel iets voor je?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 7 juni 2021 @ 21:18:58 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199788576
Zodra Verstappen uit woede een keer in de hele pitsstraat van begin tot eind alles en iedereen wat buiten staat omver kegelt denk ik dat we je wel gelijk moeten geven. Maar vloeken als een bouwvakker, tegen levenloze objecten schoppen en een keer een duwpartij is echt geen gek iets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 7 juni 2021 @ 21:20:58 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199788609
Dat nederlandsvlaggetjesgebral is ook best schattig omdat er ook Nederlandsr coureurs zijn die volledig uitgekotst worden.

Maar nee, het is het vlaggetje waarom iedereen Verstappen het spannendste wat de F1 de laatste 25 jaar overkomen is vindt w/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199788622
quote:
83s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:09 schreef sp3c het volgende:
wat is er nou zo vreselijk aan wat hij doet dan?

als dat duw en trekwerk met Ocon alles is denk ik niet dat er een probleem is
Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.

Als een Sainz zich zou gedragen zoals Max nu doet dan zou iedereen het roerend met mij eens zijn, maar dat Nederlandse vlaggetje voor Max zijn naam veranderd de zaak. Nou, dank je de koekoek.
  maandag 7 juni 2021 @ 21:28:56 #112
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199788762
Ayrton Senna vs Eddie Irvine

Toch niet de minste coureur.

https://www.google.nl/amp(...)rvine%3fplatform=amp

quote:
Senna had no intention of making physical contact when he arrived but, as he went to leave, Ayrton suddenly swung his left hand, hitting Irvine on the right side of the head and sending him to the floor. Senna was restrained and removed from the room, shouting as he went: 'You gotta learn respect where you're going wrong!'
Maar wellicht was dit voor de tijd dat je F1 begon te kijken.

Een ziedende Schumacher die z’n woede niet onder controle heeft.

https://www.google.nl/amp(...)ticle.php%3fid=11271

En speciaal voor jou, een compilatie van de allerheilige Hamilton die nooit boos wordt _O-

pi_199788816
Hebben we Leclerc vorig jaar zo horen bitchen? Nee. Maar die jongen zal zich zijn dienstverband bij Ferrari ook anders voorgesteld hebben. Max gedraagt zich echt als zo'n Call of Duty gastje op Xbox Live die het niet kan hendelen als hij verliest. Dat is toch super storend?
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:39:42 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788946
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.

Als een Sainz zich zou gedragen zoals Max nu doet dan zou iedereen het roerend met mij eens zijn, maar dat Nederlandse vlaggetje voor Max zijn naam veranderd de zaak. Nou, dank je de koekoek.
dit is een herhaling van zetten man

wat ging er gisteren zo enorm mis dan, want ik zag alleen dat hij met zijn stuurtje gooide en tegen zijn lekke band schopte

en dat stuurtje pakte hij weer op en zette hij terug want anders krijg je een boete schijnbaar, dat wijst niet op een mentale breakdown maar op iemand die gewoon een beetje boos is ... daar kan ik me in die situatie best wat bij voorstellen
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:40:31 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788958
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben we Leclerc vorig jaar zo horen bitchen? Nee. Maar die jongen zal zich zijn dienstverband bij Ferrari ook anders voorgesteld hebben. Max gedraagt zich echt als zo'n Call of Duty gastje op Xbox Live die het niet kan hendelen als hij verliest. Dat is toch super storend?
Leclerc lijkt mij ook een sympathieker kereltje maar dat is je vraag toch niet?
  maandag 7 juni 2021 @ 21:42:07 #116
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199788976
POLL
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 juni 2021 @ 21:42:25 #117
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_199788983
quote:

Ben je niet gewoon jaloers op ons aller Maxgod? Gedragsproblemen. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 7 juni 2021 @ 21:42:45 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199788987
Jankerds kunnen inderdaad erg storend zijn maar het is wel per persoon en persoonlijkheid of het storend is. Misschien omdat Verstappen overkomt als een uit de klei getrokken Hollandse droogkloot kan ik het beter hebben dan gehuiliehuil van een Hamilton. Een Vettel kan ik ook best goed hebben maar een George Russel is kutje irritant. Dus bij mij is het belangrijk dat de luchtvochtigheid van het gejank zo laag mogelijk is.

Verder is formule 1 ook niet heel anders dan een gecontroleerde road rage van een paar uur. Dus is Verstappen prima geschikt. Daarom zal een goedaardige Ricciardo ook niet heel veel verder komen dan koning van het middenveld.

Maar het lijkt wel ernstig dat er geen schot in het gesprek zit dus prima verder. Verstappen is een tijdbom in een auto en zou nog niet eens in een scootmobiel plaats mogen nemen, helemaal van het padje af.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_199789250
Dat Max tijdens vrije trainingen overdreven op andere coureurs reageert. Als TS dat bedoelt, ben ik dat met hem eens.

En gisteren had hij wel iets genuanceerder mogen reageren op Pirelli. Hardop zeggen dat Pirelli de boel gaat bedonderen, dat kan echt niet.

Maar zaken worden door TS wel enorm opgeblazen en dat alleen maar vanwege dat rood-wit-blauwe vlaggetje

Edit: nadat Verstappen was uitgestapt. Heeft hij nog het stuurtje teruggeplaatst, in alle rust terwijl het niet meteen lukte. En dat voor een tikkende tijdbom _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2021 22:15:25 ]
  maandag 7 juni 2021 @ 22:23:44 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199789500
Nog even een reminder voor de mensen die wat later zijn binnengekomen: TS vraagt zich af of de coureur die momenteel op de leeftijd van 23 1e staan in het WK Formule 1 en 24e staat in de all-time lijst van het aantal overwinningen in de Formule 1 (nog steeds de belangrijkste autosportcompetitie ter wereld) wel "mentaal geschikt is" om een raceauto te besturen.

Ik denk dat ik het antwoord wel weet of is dit weer zo'n strikvraag? Op school haatte ik die dingen altijd. :(
pi_199790638
Maar mijn vraag over Schumacher, Senna, Piquet en Mansell die vergelijkbaar (en erger) gedrag toonden tijdens hun carriere heeft TS nog steeds niet beantwoord. Waren die ook ongeschikt? En noem mij eens een opzettelijke aanrijding die Verstappen heeft veroorzaakt...Schumacher deed dat wel. Senna ook.

Waren al die kampioenen eigenlijk gewoon ongeschikt of waren die wel ok omdat ze een ander vlaggetje bij hun naam hadden?
  dinsdag 8 juni 2021 @ 02:30:10 #122
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199790681
Raar topic dit. Bedoeld om een reactie uit te lokken. Ik kan me geen andere reden bedenken.

Wat je ook van VER vindt, niemand kan ontkennen dat hij talent heeft en zichzelf vaak genoeg bewezen heeft, ook als hij hierna nooit meer wat presteert.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 03:01:48 #123
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199790711
Stel je toch eens voor dat je in dit land een tikje chauvinistisch bent..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199790892
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 03:01 schreef DonDruiper het volgende:
Stel je toch eens voor dat je in dit land een tikje chauvinistisch bent..
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 07:09:39 #125
342627 tja77
pi_199790908
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.
Zodra iemand je laat zien (met linkjes/filmpjes), dat zat andere coureurs zich net zo gedragen, ontwijk je die discussie.
Ik denk dat juist door het Nederlandse vlaggetje hij bij jou onder het vergrootglas ligt. Want die andere coureurs met een Braziliaans, Duits of Enfels vlaggetje, daar rep je met geen woord over.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 07:17:53 #126
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199790933
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Geniale sportmensen zijn nou eenmaal een beetje gek.

Laten we een beetje trots zijn op een Nederlander die eindelijk potten kan breken in de F1 en dus Nederland ook goed op de kaart zet, in plaats van gelijk afmaken omdat ie met z'n kop boven het maaiveld uitsteekt.

Dat is zooo typisch fucking Nederlands.

En ik denk dat wij juist daardoor een van de minst chauvinistische landen ter wereld zijn.

We mogen vooral niet iemand toejuichen omdat diegene geboren is in hetzelfde land.

Wat een kolder.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199790948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:09 schreef tja77 het volgende:

[..]

Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.
Zodra iemand je laat zien (met linkjes/filmpjes), dat zat andere coureurs zich net zo gedragen, ontwijk je die discussie.
Ik denk dat juist door het Nederlandse vlaggetje hij bij jou onder het vergrootglas ligt. Want die andere coureurs met een Braziliaans, Duits of Enfels vlaggetje, daar rep je met geen woord over.
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen. Van hem ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, maar daar hoef ik geen topic over te openen omdat niemand hem als een soort God adoreert zoals helaas bij Max Verstappen wel het geval is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lokale_Notabele op 08-06-2021 08:19:17 ]
pi_199790955
Heeft hij van z’n vader.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199790961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
Maar mijn vraag over Schumacher, Senna, Piquet en Mansell die vergelijkbaar (en erger) gedrag toonden tijdens hun carriere heeft TS nog steeds niet beantwoord. Waren die ook ongeschikt? En noem mij eens een opzettelijke aanrijding die Verstappen heeft veroorzaakt...Schumacher deed dat wel. Senna ook.

Waren al die kampioenen eigenlijk gewoon ongeschikt of waren die wel ok omdat ze een ander vlaggetje bij hun naam hadden?
Selectief, zo heb ik de TS al vaker genoemd. Negeert ie ook. Als of je met een Flat-Earther aan het discussiëren bent. Die negeren ook altijd de argumenten waar ze geen antwoord op hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 07:27:21 ]
  dinsdag 8 juni 2021 @ 07:26:38 #130
342627 tja77
pi_199790962
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen.
Ik heb in dit topic al voorbeelden te over geplaatst van coureurs die zich soortgelijk of erger gedroegen.
Jij komt aankakken met het duwtje van Max aan Ocon. Terwijl Senna, Irvine op z’n bek sloeg en ook Schumacher en Hamilton zich wel eens lieten gaan.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 07:37:54 #131
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_199790996
Dit topic :D Verstappen crasht aan de leiding zonder dat hij een aantoonbare fout maakt en schopt een band en iemand op zijn zolderkamer zegt dat verstappen niet geschikt is :D :')
pi_199791456
Waar ik het mee TS ook over eens ben, die Verstappen is levensgevaarlijk. Één keer een lekke band en meteen crashen. Net zijn vader. Zou mij ook niks verbazen als Verstappen uit woede het stuur heeft omgegooid en de auto bewust heeft gesloopt.

Ik heb met de auto twee keer en met de fiets tig keer een lekke band opgelopen en ik ben nooit maar dan ook nooit gecrasht.

Ik heb gemiddeld stuurmanskunsten. Zo moeilijk is dat niet. Gewoon rustig vaart minderen en langzaam richting de zijkant van de weg sturen. Niet direct het voertuig kapotmaken met als doel concurrenten te verwonden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 08:38:20 ]
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 08:38:54 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199791467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen. Van hem ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, maar daar hoef ik geen topic over te openen omdat niemand hem als een soort God adoreert zoals helaas bij Max Verstappen wel het geval is.
Dus het gaat je toch om het vlaggetje?
  dinsdag 8 juni 2021 @ 08:42:41 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199791509
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit topic :D Verstappen crasht aan de leiding zonder dat hij een aantoonbare fout maakt en schopt een band en iemand op zijn zolderkamer zegt dat verstappen niet geschikt is :D :')
De poll wijst inderdaad uit dat l_n mentaal ongeschikt is. Zelden iemand zo hard door de mand zien vallen.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 09:14:22 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199791874
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef Dven het volgende:

[..]

De poll wijst inderdaad uit dat l_n mentaal ongeschikt is. Zelden iemand zo hard door de mand zien vallen.
Op de obvious troll na is ook niemand in dit topic het met de stelling eens _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_199792047
quote:

Je zoekt spijkers op laag water.
Verstappen wil gewoon graag de beste zijn, en verwacht dan dat alles ook tot in de puntjes geregeld is om dat mogelijk te maken. Wanneer het dan tegen zit, dan baalt ie, en dat uit ie dan ook. Zeker als zoiets gebeurt terwijl hij zijn leven in de waagschaal legt om dat te doen, en helemaal als het onnodig lijkt te zijn dat het fout gaat.

Jouw vraag is of hij geschikt is om in een F1 wagen te zitten... En dat antwoord is simpelweg "Ja", en daar hoef je alleen maar voor naar de stand in het kampioenschap te kijken, en het aantal strafpunten op zijn licentie (0). Als ie ongeschikt was dan was ie niet zo hoog in de stand komen te staan, en dan had ie met wraakacties al echt wel een paar keer aan de kant gezet geworden.

Klaar, slotje.
pi_199792160
Drie pagina's al, lol.
Jack does it in real time...
  dinsdag 8 juni 2021 @ 09:41:59 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199792187
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:39 schreef DeeBee het volgende:
Drie pagina's al, lol.
Bij mij 6 :o
pi_199792329
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:29 schreef TagForce het volgende:

[..]

Je zoekt spijkers op laag water.
Verstappen wil gewoon graag de beste zijn, en verwacht dan dat alles ook tot in de puntjes geregeld is om dat mogelijk te maken. Wanneer het dan tegen zit, dan baalt ie, en dat uit ie dan ook. Zeker als zoiets gebeurt terwijl hij zijn leven in de waagschaal legt om dat te doen, en helemaal als het onnodig lijkt te zijn dat het fout gaat.

Jouw vraag is of hij geschikt is om in een F1 wagen te zitten... En dat antwoord is simpelweg "Ja", en daar hoef je alleen maar voor naar de stand in het kampioenschap te kijken, en het aantal strafpunten op zijn licentie (0). Als ie ongeschikt was dan was ie niet zo hoog in de stand komen te staan, en dan had ie met wraakacties al echt wel een paar keer aan de kant gezet geworden.

Klaar, slotje.
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.

Maar Leclerc en co willen dus niet graag winnen? Je hoeft je echt niet als een driftige kleuter te gedragen om succes te boeken in de Formule 1. Alain Prost was de rust zelve nadat hij er door Senna af gekegeld was in Suzuka 1990. Het is ook niet voor niets dat ze Tsunoda dit gedrag af proberen te leren. Het is juist contraproductief om bij ieder zuchtje tegenwind als een halve gare tekeer te gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lokale_Notabele op 08-06-2021 10:16:24 ]
pi_199792417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.
Niet alleen ik... Je argumenten zijn al 20 keer serieus afgeschoten, en inmiddels ook al 110 keer minder serieus.
Het enige wat je doet is de tegenargumenten negeren, en gewoon je eigen argumenten nog maar eens herkouwen.

En daardoor ontstaat in jouw hoofd je laatste kromme constatering.. Namelijk dat er behoefte zou zijn om dit onderwerp te bespreken... Dat is niet het geval. De behoefte is er vooral om jou terecht te wijzen en belachelijk te maken. En vrij terecht.
pi_199792475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:06 schreef TagForce het volgende:

[..]

Niet alleen ik... Je argumenten zijn al 20 keer serieus afgeschoten, en inmiddels ook al 110 keer minder serieus.
Het enige wat je doet is de tegenargumenten negeren, en gewoon je eigen argumenten nog maar eens herkouwen.

En daardoor ontstaat in jouw hoofd je laatste kromme constatering.. Namelijk dat er behoefte zou zijn om dit onderwerp te bespreken... Dat is niet het geval. De behoefte is er vooral om jou terecht te wijzen en belachelijk te maken. En vrij terecht.
Dan open je lekker zelf een topic. Dan ga ik kijken hoe dat loopt. Niemand dwingt je om dit topic te lezen of deel te nemen aan de discussie. Het staat je geheel vrij om wat anders te gaan doen.
pi_199792541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dan open je lekker zelf een topic. Dan ga ik kijken hoe dat loopt. Niemand dwingt je om dit topic te lezen of deel te nemen aan de discussie. Het staat je geheel vrij om wat anders te gaan doen.
Je noemt dit een discussie? Je negeert alles wat je tegen spreekt en speelt dan je eigen riedeltje weer af. Alle post buiten je eigen om zijn het niet met je eens. En dan roep je ook nog dat je een succesvol topic hebt. Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 10:23:52 ]
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 10:49:48 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199792852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

dat is meer omdat je blijft herhalen wat je zegt en verder zo min mogelijk antwoord geeft

dan blijft dat doorkachelen tot bij iedereen het geduld op is

quote:
Maar Leclerc en co willen dus niet graag winnen? Je hoeft je echt niet als een driftige kleuter te gedragen om succes te boeken in de Formule 1. Alain Prost was de rust zelve nadat hij er door Senna af gekegeld was in Suzuka 1990. Het is ook niet voor niets dat ze Tsunoda dit gedrag af proberen te leren. Het is juist contraproductief om bij ieder zuchtje tegenwind als een halve gare tekeer te gaan.
dat Leclerc, Prost en Jesus anders omgaan met tegenvallers en teleurstellingen maakt wat Verstappen doet nog niet meteen voer voor de psychiater natuurlijk, dat lijkt me een stropopje
  dinsdag 8 juni 2021 @ 10:55:32 #144
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199792922
Snap wel waarom mensen zo geïnteresseerd zijn in drama die Max netjes afleverd. Alleen dat rondjes racen dat heb je na verloop van tijd wel gezien lijkt me :')
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:02:02 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199792995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
de discussie
_O-
  Redactie Frontpage dinsdag 8 juni 2021 @ 11:06:10 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_199793055
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

In Brazil 2018 ging Max zelf in de fout en timmerde hij na afloop bijna mede deelnemer Ocon in elkaar. In Sakhir 2020 ging Max zelf in de fout en kreeg hij ook weer een woede-uitbarsting. En dit zijn slechts twee voorbeelden die me nu ter plekke te binnen schieten. Hij kan gewoon niet met tegenslag omgaan, ongeacht wat de oorzaak is. Die conclusie kunnen we toch zo langzamerhand wel trekken? Of zou hij op een dag volwassen worden?
Verstappen ging in de fout? Door een achterblijver hem in te laten halen die hem van de baan tikte? Ben wel benieuwd hoe dat z'n eigen fout is. Iets te eager misschien, maar Ocon had in die situatie 0,0 recht om zijn auto halverwege de bocht daar te houden en Verstappen eraf te tikken.

Leg maar eens uit hoe dat de fout van Verstappen was. Vooral omdat Ocon een 10 seconden stop and go penalty kreeg. Ik ben het niet eens met hoe hij achteraf reageerde, maar de fout bij hem leggen is grote onzin. Ik heb meer en meer het gevoel dat je gewoon aan het trollen bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeMoeder op 08-06-2021 11:25:34 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:09:23 #147
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_199793094
TS is zo iemand die vindt dat iedereen dezelfde deelname prijs moet krijgen en dat überhaupt meedoen de hoogst haalbare eer is? 20 coureurs op het podium en allemaal doen alsof ze gewonnen hebben net zoals ze bij kindjes van 5 doen?

Als iemand niet de passie voor de sport heeft en een beetje "meh" reageert na een uitschakeling als deze zou ik juist zeggen dat diegene niet geschikt is voor de sport. Je hebt 1 doel: dat is wereldkampioen worden, dat doel dien je nooit uit het oog te verliezen als je eenmaal in die positie zit. Als dat gebeurt namelijk, ben je m.i. niet wereldkampioenwaardig. Plus: dit is toch ook wat we willen zien, een beetje levendigheid in de sport in plaats van de "we moeten gezellig met z'n allen knuffelen" houding?
Don't let my username fool you...
pi_199793124
quote:
83s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat is meer omdat je blijft herhalen wat je zegt en verder zo min mogelijk antwoord geeft

dan blijft dat doorkachelen tot bij iedereen het geduld op is
[..]

Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.

Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 11:16:04 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199793162
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.
er staat echt niets wat daarop lijkt man

quote:
Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
omdat het vermoeiend is, dan stoppen ze ermee en dan zakt dit topic vanzelf weg, ik ga me er sowieso niet over opwinden hoor _O-
pi_199793249
quote:
83s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

er staat echt niets wat daarop lijkt man
[..]

omdat het vermoeiend is, dan stoppen ze ermee en dan zakt dit topic vanzelf weg, ik ga me er sowieso niet over opwinden hoor _O-
Nee ik had het niet specifiek over jou.

Als ik een topic zie wat mij niet aanstaat, dan neem ik er simpelweg niet aan deel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')