abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199788126
quote:
83s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

als het probleem zich alleen manifesteerd als je de baan af knalt zou ik niet weten waarom niet

lijkt me dat je dat sowieso zo min mogelijk moet doen als je wereldkampioen wil worden
Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Baku ;) )
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 20:49:36 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788146
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Baku ;) )
ik weet niet wat Hamilton met het argument te maken heeft

schien istie ook wel labiel, dat weet ik niet, ik weet niet waar die conclusie vandaan komt

ik heb het nog gevraagd aan TS maar die reageerde er niet op

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 07-06-2021 20:58:56 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199788256
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar hij zei het niet als een grap, dacht ik, ik heb het nog even nagelezen want het stond mij ook niet 100% meer scherp voor de geest:

http://archive.indianexpr(...)ls-of-racism/797115/
2 post boven je het interview, duidelijk een grap. Maar wel één met een sneer.
pi_199788416
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.

Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.

Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:09:37 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788439
wat is er nou zo vreselijk aan wat hij doet dan?

als dat duw en trekwerk met Ocon alles is denk ik niet dat er een probleem is
  maandag 7 juni 2021 @ 21:12:54 #106
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_199788487
Beste TS,

Max komt van het woonwagenkamp. De vraag die je beter kan stellen is: willen wij kampers achter het stuur zien?

En indien ja, mogen ze dan ook in het Bargoens communiceren?

Groetjes,

Hans
Please consider the environment before printing this post
pi_199788494
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.

Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.

Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Het is echt compleet het tegenovergestelde, kop boven het maaiveld en hij moet er. Alleen omdat er een NL vlaggetje voor z'n naam staat. Je posts laten wel zien wat voor een belachelijke argumenten daarvoor bedacht worden.
  maandag 7 juni 2021 @ 21:17:49 #108
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_199788560
Is deze coureur eigenlijk wel geschikt om deel te nemen? Zonder crash finishen en dan to-taal in de put zitten. Ik herken zijn stem geeneens.

Of nog een recent voorbeeld; de vorige race:

Als je zo kinderachtig bent dat je geeneens iets kan zeggen tegen je race engineer, is F1 dan wel iets voor je?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 7 juni 2021 @ 21:18:58 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199788576
Zodra Verstappen uit woede een keer in de hele pitsstraat van begin tot eind alles en iedereen wat buiten staat omver kegelt denk ik dat we je wel gelijk moeten geven. Maar vloeken als een bouwvakker, tegen levenloze objecten schoppen en een keer een duwpartij is echt geen gek iets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 7 juni 2021 @ 21:20:58 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199788609
Dat nederlandsvlaggetjesgebral is ook best schattig omdat er ook Nederlandsr coureurs zijn die volledig uitgekotst worden.

Maar nee, het is het vlaggetje waarom iedereen Verstappen het spannendste wat de F1 de laatste 25 jaar overkomen is vindt w/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199788622
quote:
83s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:09 schreef sp3c het volgende:
wat is er nou zo vreselijk aan wat hij doet dan?

als dat duw en trekwerk met Ocon alles is denk ik niet dat er een probleem is
Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.

Als een Sainz zich zou gedragen zoals Max nu doet dan zou iedereen het roerend met mij eens zijn, maar dat Nederlandse vlaggetje voor Max zijn naam veranderd de zaak. Nou, dank je de koekoek.
  maandag 7 juni 2021 @ 21:28:56 #112
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199788762
Ayrton Senna vs Eddie Irvine

Toch niet de minste coureur.

https://www.google.nl/amp(...)rvine%3fplatform=amp

quote:
Senna had no intention of making physical contact when he arrived but, as he went to leave, Ayrton suddenly swung his left hand, hitting Irvine on the right side of the head and sending him to the floor. Senna was restrained and removed from the room, shouting as he went: 'You gotta learn respect where you're going wrong!'
Maar wellicht was dit voor de tijd dat je F1 begon te kijken.

Een ziedende Schumacher die z’n woede niet onder controle heeft.

https://www.google.nl/amp(...)ticle.php%3fid=11271

En speciaal voor jou, een compilatie van de allerheilige Hamilton die nooit boos wordt _O-

pi_199788816
Hebben we Leclerc vorig jaar zo horen bitchen? Nee. Maar die jongen zal zich zijn dienstverband bij Ferrari ook anders voorgesteld hebben. Max gedraagt zich echt als zo'n Call of Duty gastje op Xbox Live die het niet kan hendelen als hij verliest. Dat is toch super storend?
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:39:42 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788946
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.

Als een Sainz zich zou gedragen zoals Max nu doet dan zou iedereen het roerend met mij eens zijn, maar dat Nederlandse vlaggetje voor Max zijn naam veranderd de zaak. Nou, dank je de koekoek.
dit is een herhaling van zetten man

wat ging er gisteren zo enorm mis dan, want ik zag alleen dat hij met zijn stuurtje gooide en tegen zijn lekke band schopte

en dat stuurtje pakte hij weer op en zette hij terug want anders krijg je een boete schijnbaar, dat wijst niet op een mentale breakdown maar op iemand die gewoon een beetje boos is ... daar kan ik me in die situatie best wat bij voorstellen
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 21:40:31 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199788958
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben we Leclerc vorig jaar zo horen bitchen? Nee. Maar die jongen zal zich zijn dienstverband bij Ferrari ook anders voorgesteld hebben. Max gedraagt zich echt als zo'n Call of Duty gastje op Xbox Live die het niet kan hendelen als hij verliest. Dat is toch super storend?
Leclerc lijkt mij ook een sympathieker kereltje maar dat is je vraag toch niet?
  maandag 7 juni 2021 @ 21:42:07 #116
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199788976
POLL
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 7 juni 2021 @ 21:42:25 #117
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_199788983
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Ben je niet gewoon jaloers op ons aller Maxgod? Gedragsproblemen. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 7 juni 2021 @ 21:42:45 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199788987
Jankerds kunnen inderdaad erg storend zijn maar het is wel per persoon en persoonlijkheid of het storend is. Misschien omdat Verstappen overkomt als een uit de klei getrokken Hollandse droogkloot kan ik het beter hebben dan gehuiliehuil van een Hamilton. Een Vettel kan ik ook best goed hebben maar een George Russel is kutje irritant. Dus bij mij is het belangrijk dat de luchtvochtigheid van het gejank zo laag mogelijk is.

Verder is formule 1 ook niet heel anders dan een gecontroleerde road rage van een paar uur. Dus is Verstappen prima geschikt. Daarom zal een goedaardige Ricciardo ook niet heel veel verder komen dan koning van het middenveld.

Maar het lijkt wel ernstig dat er geen schot in het gesprek zit dus prima verder. Verstappen is een tijdbom in een auto en zou nog niet eens in een scootmobiel plaats mogen nemen, helemaal van het padje af.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_199789250
Dat Max tijdens vrije trainingen overdreven op andere coureurs reageert. Als TS dat bedoelt, ben ik dat met hem eens.

En gisteren had hij wel iets genuanceerder mogen reageren op Pirelli. Hardop zeggen dat Pirelli de boel gaat bedonderen, dat kan echt niet.

Maar zaken worden door TS wel enorm opgeblazen en dat alleen maar vanwege dat rood-wit-blauwe vlaggetje

Edit: nadat Verstappen was uitgestapt. Heeft hij nog het stuurtje teruggeplaatst, in alle rust terwijl het niet meteen lukte. En dat voor een tikkende tijdbom _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2021 22:15:25 ]
  maandag 7 juni 2021 @ 22:23:44 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_199789500
Nog even een reminder voor de mensen die wat later zijn binnengekomen: TS vraagt zich af of de coureur die momenteel op de leeftijd van 23 1e staan in het WK Formule 1 en 24e staat in de all-time lijst van het aantal overwinningen in de Formule 1 (nog steeds de belangrijkste autosportcompetitie ter wereld) wel "mentaal geschikt is" om een raceauto te besturen.

Ik denk dat ik het antwoord wel weet of is dit weer zo'n strikvraag? Op school haatte ik die dingen altijd. :(
pi_199790638
Maar mijn vraag over Schumacher, Senna, Piquet en Mansell die vergelijkbaar (en erger) gedrag toonden tijdens hun carriere heeft TS nog steeds niet beantwoord. Waren die ook ongeschikt? En noem mij eens een opzettelijke aanrijding die Verstappen heeft veroorzaakt...Schumacher deed dat wel. Senna ook.

Waren al die kampioenen eigenlijk gewoon ongeschikt of waren die wel ok omdat ze een ander vlaggetje bij hun naam hadden?
  dinsdag 8 juni 2021 @ 02:30:10 #122
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199790681
Raar topic dit. Bedoeld om een reactie uit te lokken. Ik kan me geen andere reden bedenken.

Wat je ook van VER vindt, niemand kan ontkennen dat hij talent heeft en zichzelf vaak genoeg bewezen heeft, ook als hij hierna nooit meer wat presteert.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 03:01:48 #123
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199790711
Stel je toch eens voor dat je in dit land een tikje chauvinistisch bent..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199790892
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 03:01 schreef DonDruiper het volgende:
Stel je toch eens voor dat je in dit land een tikje chauvinistisch bent..
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 07:09:39 #125
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199790908
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.
Zodra iemand je laat zien (met linkjes/filmpjes), dat zat andere coureurs zich net zo gedragen, ontwijk je die discussie.
Ik denk dat juist door het Nederlandse vlaggetje hij bij jou onder het vergrootglas ligt. Want die andere coureurs met een Braziliaans, Duits of Enfels vlaggetje, daar rep je met geen woord over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')