Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Bakuquote:Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het probleem zich alleen manifesteerd als je de baan af knalt zou ik niet weten waarom niet
lijkt me dat je dat sowieso zo min mogelijk moet doen als je wereldkampioen wil worden
ik weet niet wat Hamilton met het argument te maken heeftquote:Op maandag 7 juni 2021 20:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Hamilton is dit jaar meer de baan afgegaan als Verstappen tijdens races. TS logica is niet erg sterk (Verstappen stond stil op de baan in Baku)
2 post boven je het interview, duidelijk een grap. Maar wel één met een sneer.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei het niet als een grap, dacht ik, ik heb het nog even nagelezen want het stond mij ook niet 100% meer scherp voor de geest:
http://archive.indianexpr(...)ls-of-racism/797115/
Het is echt compleet het tegenovergestelde, kop boven het maaiveld en hij moet er. Alleen omdat er een NL vlaggetje voor z'n naam staat. Je posts laten wel zien wat voor een belachelijke argumenten daarvoor bedacht worden.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.
Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.
Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:09 schreef sp3c het volgende:
wat is er nou zo vreselijk aan wat hij doet dan?
als dat duw en trekwerk met Ocon alles is denk ik niet dat er een probleem is
Maar wellicht was dit voor de tijd dat je F1 begon te kijken.quote:Senna had no intention of making physical contact when he arrived but, as he went to leave, Ayrton suddenly swung his left hand, hitting Irvine on the right side of the head and sending him to the floor. Senna was restrained and removed from the room, shouting as he went: 'You gotta learn respect where you're going wrong!'
dit is een herhaling van zetten manquote:Op maandag 7 juni 2021 21:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij heeft de mentale draagkracht van een kleuter. Iedere keer als er wat fout gaat, gaat hij compleet uit zijn stekker. Tot dit jaar speelde hij geeneens een rol van betekenis in het kampioenschap. Mugello vorig jaar blies hij een motor op. So what. Je bent niet de eerste die dit overkomt en ook niet de laatste. Het leek wel alsof hij de wereldtitel door zijn vingers zag glippen. Hij was alweer helemaal klaar met RBR-Honda. Daarom hou ik mijn hart vast voor als het dit seizoen echt mis gaat. Daar hebben we gisteren een 'mooi' voorproefje van mogen zien. Dat wordt echt een tranendal als het in Abu Dhabi fout gaat.
Als een Sainz zich zou gedragen zoals Max nu doet dan zou iedereen het roerend met mij eens zijn, maar dat Nederlandse vlaggetje voor Max zijn naam veranderd de zaak. Nou, dank je de koekoek.
Leclerc lijkt mij ook een sympathieker kereltje maar dat is je vraag toch niet?quote:Op maandag 7 juni 2021 21:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hebben we Leclerc vorig jaar zo horen bitchen? Nee. Maar die jongen zal zich zijn dienstverband bij Ferrari ook anders voorgesteld hebben. Max gedraagt zich echt als zo'n Call of Duty gastje op Xbox Live die het niet kan hendelen als hij verliest. Dat is toch super storend?
Ben je niet gewoon jaloers op ons aller Maxgod? Gedragsproblemen.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.
Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.
Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 03:01 schreef DonDruiper het volgende:
Stel je toch eens voor dat je in dit land een tikje chauvinistisch bent..
Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |