Geniale sportmensen zijn nou eenmaal een beetje gek.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ervoor uit durft te komen dat zijn blik op de werkelijkheid vertroebeld wordt door de oranje bril op de neus. Het mag van mij allemaal hoor, maar wees je hier dan wel van bewust en probeer niet een beeld te creëren dat Max Verstappen perfect is of dat hij zich normaal zou gedragen. Want daar is namelijk geen enkele sprake van.
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen. Van hem ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, maar daar hoef ik geen topic over te openen omdat niemand hem als een soort God adoreert zoals helaas bij Max Verstappen wel het geval is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is dan ook niemand die zegt dat hij perfect is maar hij gedraagt zich zoals vele andere coureurs. Jij probeert een beeld te schetsen dat hij zich onverantwoordelijk gedraagt.
Zodra iemand je laat zien (met linkjes/filmpjes), dat zat andere coureurs zich net zo gedragen, ontwijk je die discussie.
Ik denk dat juist door het Nederlandse vlaggetje hij bij jou onder het vergrootglas ligt. Want die andere coureurs met een Braziliaans, Duits of Enfels vlaggetje, daar rep je met geen woord over.
Selectief, zo heb ik de TS al vaker genoemd. Negeert ie ook. Als of je met een Flat-Earther aan het discussiëren bent. Die negeren ook altijd de argumenten waar ze geen antwoord op hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 01:17 schreef Tijger_m het volgende:
Maar mijn vraag over Schumacher, Senna, Piquet en Mansell die vergelijkbaar (en erger) gedrag toonden tijdens hun carriere heeft TS nog steeds niet beantwoord. Waren die ook ongeschikt? En noem mij eens een opzettelijke aanrijding die Verstappen heeft veroorzaakt...Schumacher deed dat wel. Senna ook.
Waren al die kampioenen eigenlijk gewoon ongeschikt of waren die wel ok omdat ze een ander vlaggetje bij hun naam hadden?
Ik heb in dit topic al voorbeelden te over geplaatst van coureurs die zich soortgelijk of erger gedroegen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen.
Dus het gaat je toch om het vlaggetje?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alleen Tsunoda gedraagt zich vergelijkbaar met Verstappen. Van hem ben ik dan ook totaal niet onder de indruk, maar daar hoef ik geen topic over te openen omdat niemand hem als een soort God adoreert zoals helaas bij Max Verstappen wel het geval is.
De poll wijst inderdaad uit dat l_n mentaal ongeschikt is. Zelden iemand zo hard door de mand zien vallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit topicVerstappen crasht aan de leiding zonder dat hij een aantoonbare fout maakt en schopt een band en iemand op zijn zolderkamer zegt dat verstappen niet geschikt is
![]()
Op de obvious troll na is ook niemand in dit topic het met de stelling eensquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
De poll wijst inderdaad uit dat l_n mentaal ongeschikt is. Zelden iemand zo hard door de mand zien vallen.
Je zoekt spijkers op laag water.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zie Max Verstappen best kampioen worden, daar gaat het helemaal niet om. Hij heeft de snelheid. Mijn topic spitst zich toe op de vraag of het verantwoord is om iemand met dergelijke gedragsproblemen deel te laten nemen aan het wereldkampioenschap Formule 1.
Bij ieder zuchtje tegenwind is het raak. Zelfs in vrije trainingen stroomt de emmer regelmatig over. Dat is toch extreem? Ik heb dit nog nooit eerder gezien. Elke rijder is weleens bij incidenten betrokken maar Max kan werkelijk helemaal niets hebben. Nu het dit seizoen echt spannend gaat worden vond ik het tijd om mijn zorgen hierover uit te spreken. Het leek wel alsof de wereld verging gisteren, mijn hemel. Stond der Schumi er zo bij in Jerez 97? Nee ik dacht het niet.
Het gedrag van Max wordt hier met de mantel der liefde bedekt omdat hij toevallig een Nederlands vlaggetje voor zijn naam heeft staan maar weet wel dat ik mij niet laat leiden door dergelijke sentimenten.
Bij mij 6quote:
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je zoekt spijkers op laag water.
Verstappen wil gewoon graag de beste zijn, en verwacht dan dat alles ook tot in de puntjes geregeld is om dat mogelijk te maken. Wanneer het dan tegen zit, dan baalt ie, en dat uit ie dan ook. Zeker als zoiets gebeurt terwijl hij zijn leven in de waagschaal legt om dat te doen, en helemaal als het onnodig lijkt te zijn dat het fout gaat.
Jouw vraag is of hij geschikt is om in een F1 wagen te zitten... En dat antwoord is simpelweg "Ja", en daar hoef je alleen maar voor naar de stand in het kampioenschap te kijken, en het aantal strafpunten op zijn licentie (0). Als ie ongeschikt was dan was ie niet zo hoog in de stand komen te staan, en dan had ie met wraakacties al echt wel een paar keer aan de kant gezet geworden.
Klaar, slotje.
Niet alleen ik... Je argumenten zijn al 20 keer serieus afgeschoten, en inmiddels ook al 110 keer minder serieus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.
Dan open je lekker zelf een topic. Dan ga ik kijken hoe dat loopt. Niemand dwingt je om dit topic te lezen of deel te nemen aan de discussie. Het staat je geheel vrij om wat anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Niet alleen ik... Je argumenten zijn al 20 keer serieus afgeschoten, en inmiddels ook al 110 keer minder serieus.
Het enige wat je doet is de tegenargumenten negeren, en gewoon je eigen argumenten nog maar eens herkouwen.
En daardoor ontstaat in jouw hoofd je laatste kromme constatering.. Namelijk dat er behoefte zou zijn om dit onderwerp te bespreken... Dat is niet het geval. De behoefte is er vooral om jou terecht te wijzen en belachelijk te maken. En vrij terecht.
Je noemt dit een discussie? Je negeert alles wat je tegen spreekt en speelt dan je eigen riedeltje weer af. Alle post buiten je eigen om zijn het niet met je eens. En dan roep je ook nog dat je een succesvol topic hebt. Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dan open je lekker zelf een topic. Dan ga ik kijken hoe dat loopt. Niemand dwingt je om dit topic te lezen of deel te nemen aan de discussie. Het staat je geheel vrij om wat anders te gaan doen.
dat is meer omdat je blijft herhalen wat je zegt en verder zo min mogelijk antwoord geeftquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij hebt het wel heel erg hoog in de bol zeg. Omdat jij gesproken hebt zou het topic wel dicht kunnen. Nou, dat dacht ik dus mooi even niet. Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar dit is met afstand het succesvolste topic in dit subforum. Wat betekent dat er een grote behoefte is binnen de community om dit onderwerp te bespreken.
dat Leclerc, Prost en Jesus anders omgaan met tegenvallers en teleurstellingen maakt wat Verstappen doet nog niet meteen voer voor de psychiater natuurlijk, dat lijkt me een stropopjequote:Maar Leclerc en co willen dus niet graag winnen? Je hoeft je echt niet als een driftige kleuter te gedragen om succes te boeken in de Formule 1. Alain Prost was de rust zelve nadat hij er door Senna af gekegeld was in Suzuka 1990. Het is ook niet voor niets dat ze Tsunoda dit gedrag af proberen te leren. Het is juist contraproductief om bij ieder zuchtje tegenwind als een halve gare tekeer te gaan.
Verstappen ging in de fout? Door een achterblijver hem in te laten halen die hem van de baan tikte? Ben wel benieuwd hoe dat z'n eigen fout is. Iets te eager misschien, maar Ocon had in die situatie 0,0 recht om zijn auto halverwege de bocht daar te houden en Verstappen eraf te tikken.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In Brazil 2018 ging Max zelf in de fout en timmerde hij na afloop bijna mede deelnemer Ocon in elkaar. In Sakhir 2020 ging Max zelf in de fout en kreeg hij ook weer een woede-uitbarsting. En dit zijn slechts twee voorbeelden die me nu ter plekke te binnen schieten. Hij kan gewoon niet met tegenslag omgaan, ongeacht wat de oorzaak is. Die conclusie kunnen we toch zo langzamerhand wel trekken? Of zou hij op een dag volwassen worden?
Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is meer omdat je blijft herhalen wat je zegt en verder zo min mogelijk antwoord geeft
dan blijft dat doorkachelen tot bij iedereen het geduld op is
[..]
er staat echt niets wat daarop lijkt manquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het komt er dus eigenlijk zo'n beetje op neer dat jij wilt bepalen wat ik post. Nou, toevallig ga ik daar helemaal zelf over.
omdat het vermoeiend is, dan stoppen ze ermee en dan zakt dit topic vanzelf weg, ik ga me er sowieso niet over opwinden hoorquote:Waarom zou uberhaupt bij iemand "het geduld opraken"? Er is verder geen content op het internet te vinden, als dit topic je niet aanstaat? Je moet en zal dit topic lezen en je erover opwinden?
Nee ik had het niet specifiek over jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
er staat echt niets wat daarop lijkt man
[..]
omdat het vermoeiend is, dan stoppen ze ermee en dan zakt dit topic vanzelf weg, ik ga me er sowieso niet over opwinden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |