abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199804291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:45 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik ben bekend met road rage, maar we hebben het hier over een professioneel autocoureur, niet over aggressieve mannetjes in het verkeer. Het zegt verder genoeg dat je met je punt over verstappen aan komt zetten met een andere coureur uit een andere klasse. Als je nou een voorbeeld hebt van Verstappen die na een crash op de baan gaat staan om te schelden naar andere auto's, zou je een punt hebben, maar die is er niet.
Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.

Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft. Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren. Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 10:53:03 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199804323
mag wel

maar waar baseer je dat labiele op?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 9 juni 2021 @ 10:58:05 #253
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_199804394
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.
Er was daar niets gevaarlijks aan. Hij weet dat er na een crash een safetycar is of op z'n minst gele vlaggen, de andere coureurs weten gelijk aan welke kant ze op dat stuk moeten gaan rijden en die auto's zijn veilig genoeg dat ze niet spontaan ontploffen na zo'n crash (en nu ga je ongetwijfeld aankomen met de crash van Grosjean, maar die was echt totaal niet te vergelijken met deze).

[ Bericht 0% gewijzigd door Jan_Lul op 09-06-2021 11:09:40 ]
pi_199804507
Ik hoop dat dit topic een reeks wordt en dat telkens als Max een fout maakt of pech heeft dit topic weer naar boven komt. Alleen al vanwege de titel _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199804536
quote:

[..]

Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft. Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren. Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Dat mag je zeggen alleen zegt het dan meer over jou en je kennis van F1 dan over Verstappen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:24:04 #256
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199804684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Mijn excuses, bepaalde gebruikers van dit forum voeren een soort persoonlijke vendetta jegens mijn persoontje en slokken daarmee een disproportioneel deel van mijn tijd op. Dit alles in een wanhopige poging hun idool te beschermen, die op zijn beurt nog niet over hun heen zou pissen als ze in brand stonden.
Ah, en ondertussen blijven beweren dat anderen het hoog hebben zitten en jij niet. Waar ben je dan zo druk mee jochie?

quote:
De woedeaanvallen en mental breakdowns van Max Verstappen zouden ertoe kunnen lijden dat andere deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 ernstig gewond raken.
Wederom een aanname, je hebt in dit topic al talloze maken bewezen dat je dat beter niet kunt doen.

quote:
Of denk jij dat hij het vizier nog op scherp heeft staan op het moment dat hij weer eens compleet uit zijn dak gaat achter het stuur?
Heb jij bewijs dat dit niet het geval is dan?
Want nu suggereer je WEER iets waarvan je niet eens weet of dat het geval is.

quote:
Welke rijder in de geschiedenis van de Formule 1 gedroeg zich vergelijkbaar met Max Verstappen?
Voorbeelden te over in dit topic.

quote:
Dat je werkelijk bij iedere DNF, ieder zuchtje tegenwind, bij verkeer tijdens een vrije training, compleet uit je dak gaat?
Overdrijven vind je leuk hè, en dat allemaal om he al wankelende standpunt kracht bij te zetten.
:')

quote:
Dat zou ik weleens van jullie willen weten. Dit is nog nooit eerder vertoond in de geschiedenis van de Formule 1.
Voorbeelden genoeg in dit topic.
Dus nog nooit eerder vertoond in de geschiedenis van de Formule 1, slaat ook weer nergens op.

Blijven proberen joh _O-
pi_199804747
quote:

[..]

het zit je wel enorm hoog.....meest agressieve, labiele rijder.

agressief misschien verbaal, uit frustratie, maar absoluut niet met zijn auto. En labiel? Ik heb zelden zo'n mentaal stabiele rijder gezien ten opzichte van zijn vak, autocoureur zijn.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:38:55 #258
342627 tja77
pi_199804827
quote:

[..]

Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft
Klopt, een feit.
Je kunt het dus wel.

quote:
of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft.
Wauw, weer een feit.

quote:
Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren.
Heb je er al eens bij stilgestaan dat wat jij constateert, wel eens een foutieve constatering kan zijn?

quote:
Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Natuurlijk mag jij je zorgen maken, maar volgens mij wil je dat dan ook heel graag.
Iedereen die jou ervan probeert te overtuigen dat je je geen zorgen hoeft te maken, negeer je of neem je niet serieus.
pi_199804863
* reageer eens normaal *

[ Bericht 70% gewijzigd door Nattekat op 09-06-2021 13:43:33 ]
pi_199805927
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:31 schreef Zwoerd het volgende:

Kijk, je kan zn gescheld op iedereen afkeuren, ik hou daar ook niet zo van, maar je ziet wel dat hij gewoon blijft opletten, hij haalt geen rare maneuvres uit, rijdt niet blind de baan weer op, hij houdt het overzicht.
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:08:02 #261
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_199806032
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".
Ja, als je door een achterblijver van de zege wordt beroofd dan hoor je als volgt te reageren als jonge knaap met een hoop adrenaline in je lijf volgens LN"

"Foutje, kan gebeuren."

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_199806054
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:11:48 #263
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_199806078
quote:
Wow 2016 belde. :')

18 jaar, het is me allemaal wat. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_199806119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Ja, als je door een achterblijver van de zege wordt beroofd dan hoor je als volgt te reageren als jonge knaap met een hoop adrenaline in je lijf volgens LN"

"Foutje, kan gebeuren."

Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.
pi_199806130
Ja we weten dat Max zich als een tokkie kan gedragen, maar we weten inmiddels ook wel dat het een uiterst capabel f1-coureur is.
Цой жив
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:20:12 #266
342627 tja77
pi_199806186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.
Post 112 in dit topic.
Zowel Senna als Schumacher.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juni 2021 @ 13:36:09 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199806356
quote:

[..]

:') montoya. :') Over heethoofd gesproken.

Noem mij 1 coureur die door een voormalig f1 coureur is klaargestoomd, op zijn 16e of 17e de formule 1 in ging en zoveel succes haalde? Wat maakt het uit dat hij een persoonlijkheid heeft. Zie je liever alleen maar media-robots? Vanwaar toch deze aversie.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juni 2021 @ 13:37:29 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199806484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

weer alleen maar verbaal he, hij is ze niet daadwerkelijk achterna gegaan in de paddock.
pi_199806496
quote:

[..]

Het zijn nu zelfs al gedragsproblemen :O

Het enige waar je mee naar voren komt zijn wat opnames van de boordradio, dus verbaal kwaad..
pi_199806522
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:37 schreef Kreator het volgende:
Montoya. Altijd rustig.

Hij had pijn. Niets menselijks is Juan Pablo vreemd. Dat incident met 'Jos the Boss' nam hij wel sportief op hoor. Misschien wel leuk om de beelden even te delen:

Vanaf 2:40 in de onderstaande video zien we een kalme en beheerste Juan Pablo die het publiek bedankt voor hun komst:
Kom daar maar eens om, bij Max Verstappen.
pi_199806594
Verstappen is vrij roekeloos en dat is Stroll normaal gesproken ook.
Die banden van Pirelli waren wel oke maar je moet zuinig omgaan met de banden en dat is zovaak het probleem met Max ondanks dat men net doet dat Max er wel zuinig mee kan rijden enzo
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juni 2021 @ 13:56:46 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199806611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niets menselijks is Juan Pablo vreemd.
Die man zat altijd te zeiken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb dit allemaal live gezien. Er was geen grotere zeikerd dan Montoya.

Overigens waren de 2 grootsten ook gewoon soms kleine kleuters:

Het punt is, rebelse knul, dat het hebben van een persoonlijkheid wel leuk is. Het levert mooie tv op. Dus ja, Max is wel mentaal fit om f1 coureur te zijn. Jij daarentegen, niet.
pi_199806620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:55 schreef Remco2021 het volgende:
Verstappen is vrij roekeloos en dat is Stroll normaal gesproken ook.
Die banden van Pirelli waren wel oke maar je moet zuinig omgaan met de banden en dat is zovaak het probleem met Max ondanks dat men net doet dat Max er wel zuinig mee kan rijden enzo
de band van hamilton vertoonde eveneens een scheur, maar nog niet niet diep genoeg om lek te gaan.

max heeft deze race juist heel consoliderend gereden, rustig vooraan, niet idioot doortrappen om maar afstand te nemen enz.
En de band die lek sloeg had nog helemaal geen aanleiding gegeven dat het fout kon gaan, geen vibraties, dus je kunt dan Max (en zijn team) geen roekeloosheid verwijten dat hij niet genoeg gewisseld heeft
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 juni 2021 @ 14:01:35 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199806667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:57 schreef Verida het volgende:
verhaal
Behalve dan dat Stroll al geklapt was en iedereen op bandjes reed die elk moment konden klappen omdat niemand naar binnen durfde. Het was, zeker achteraf gezien, gewoon een verkeerde gok die dodelijk had kunnen aflopen. Zowel voor Stroll, als voor Max of een ander die een ronde later geklapt was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')