Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ben bekend met road rage, maar we hebben het hier over een professioneel autocoureur, niet over aggressieve mannetjes in het verkeer. Het zegt verder genoeg dat je met je punt over verstappen aan komt zetten met een andere coureur uit een andere klasse. Als je nou een voorbeeld hebt van Verstappen die na een crash op de baan gaat staan om te schelden naar andere auto's, zou je een punt hebben, maar die is er niet.
Er was daar niets gevaarlijks aan. Hij weet dat er na een crash een safetycar is of op z'n minst gele vlaggen, de andere coureurs weten gelijk aan welke kant ze op dat stuk moeten gaan rijden en die auto's zijn veilig genoeg dat ze niet spontaan ontploffen na zo'n crash (en nu ga je ongetwijfeld aankomen met de crash van Grosjean, maar die was echt totaal niet te vergelijken met deze).quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.
Dat mag je zeggen alleen zegt het dan meer over jou en je kennis van F1 dan over Verstappen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij vindt het in ieder geval belangrijker om midden op het rechte stuk van Baku tegen een achterband aan te schoppen dan om zichzelf in veiligheid te brengen.
Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft. Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren. Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Ah, en ondertussen blijven beweren dat anderen het hoog hebben zitten en jij niet. Waar ben je dan zo druk mee jochie?quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mijn excuses, bepaalde gebruikers van dit forum voeren een soort persoonlijke vendetta jegens mijn persoontje en slokken daarmee een disproportioneel deel van mijn tijd op. Dit alles in een wanhopige poging hun idool te beschermen, die op zijn beurt nog niet over hun heen zou pissen als ze in brand stonden.
Wederom een aanname, je hebt in dit topic al talloze maken bewezen dat je dat beter niet kunt doen.quote:De woedeaanvallen en mental breakdowns van Max Verstappen zouden ertoe kunnen lijden dat andere deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 ernstig gewond raken.
Heb jij bewijs dat dit niet het geval is dan?quote:Of denk jij dat hij het vizier nog op scherp heeft staan op het moment dat hij weer eens compleet uit zijn dak gaat achter het stuur?
Voorbeelden te over in dit topic.quote:Welke rijder in de geschiedenis van de Formule 1 gedroeg zich vergelijkbaar met Max Verstappen?
Overdrijven vind je leuk hè, en dat allemaal om he al wankelende standpunt kracht bij te zetten.quote:Dat je werkelijk bij iedere DNF, ieder zuchtje tegenwind, bij verkeer tijdens een vrije training, compleet uit je dak gaat?
Voorbeelden genoeg in dit topic.quote:Dat zou ik weleens van jullie willen weten. Dit is nog nooit eerder vertoond in de geschiedenis van de Formule 1.
het zit je wel enorm hoog.....meest agressieve, labiele rijder.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft. Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren. Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
Klopt, een feit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Luister, ik weet dat hij tot op heden niemand dood gereden heeft
Wauw, weer een feit.quote:of zichzelf voor een andere auto geworpen heeft.
Heb je er al eens bij stilgestaan dat wat jij constateert, wel eens een foutieve constatering kan zijn?quote:Wat ik wel constateer is dat hij de meest agressieve, labiele rijder is die ik ooit in de F1 heb zien acteren.
Natuurlijk mag jij je zorgen maken, maar volgens mij wil je dat dan ook heel graag.quote:Daar maak ik mij slechts zorgen over, als dat mag van jullie.
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:31 schreef Zwoerd het volgende:
Kijk, je kan zn gescheld op iedereen afkeuren, ik hou daar ook niet zo van, maar je ziet wel dat hij gewoon blijft opletten, hij haalt geen rare maneuvres uit, rijdt niet blind de baan weer op, hij houdt het overzicht.
Ja, als je door een achterblijver van de zege wordt beroofd dan hoor je als volgt te reageren als jonge knaap met een hoop adrenaline in je lijf volgens LN"quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".
Wow 2016 belde.quote:
Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, als je door een achterblijver van de zege wordt beroofd dan hoor je als volgt te reageren als jonge knaap met een hoop adrenaline in je lijf volgens LN"
"Foutje, kan gebeuren."
Post 112 in dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zoals Juan Pablo Montoya overkwam toen 'Jos the Boss' hem van de baan kegelde? Die hield het hoofd gewoon koel hoor. Nogmaals, noem mij een coureur die zich hetzelfde gedroeg als Max Verstappen? Die zul je niet vinden. Hij heeft echt gedragsproblemen.
weer alleen maar verbaal he, hij is ze niet daadwerkelijk achterna gegaan in de paddock.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
1:27 "I hope I cant find him now in the paddock, because then he has a fucking problem".
Het zijn nu zelfs al gedragsproblemenquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij had pijn. Niets menselijks is Juan Pablo vreemd. Dat incident met 'Jos the Boss' nam hij wel sportief op hoor. Misschien wel leuk om de beelden even te delen:quote:
Die man zat altijd te zeiken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb dit allemaal live gezien. Er was geen grotere zeikerd dan Montoya.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niets menselijks is Juan Pablo vreemd.
de band van hamilton vertoonde eveneens een scheur, maar nog niet niet diep genoeg om lek te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:55 schreef Remco2021 het volgende:
Verstappen is vrij roekeloos en dat is Stroll normaal gesproken ook.
Die banden van Pirelli waren wel oke maar je moet zuinig omgaan met de banden en dat is zovaak het probleem met Max ondanks dat men net doet dat Max er wel zuinig mee kan rijden enzo
Behalve dan dat Stroll al geklapt was en iedereen op bandjes reed die elk moment konden klappen omdat niemand naar binnen durfde. Het was, zeker achteraf gezien, gewoon een verkeerde gok die dodelijk had kunnen aflopen. Zowel voor Stroll, als voor Max of een ander die een ronde later geklapt was.quote:
Ik heb alle races sinds 1996 live gezien. Juan Pablo zat helemaal niet altijd te zeiken. Hij had wel wat akkefietjes op de baan met Michael Schumacher maar dat mocht verder geen naam hebben. Ik kan me wel nog herinneren dat hij een keer getrolled werd tijdens een persconferentie en vervolgens weg liep:quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die man zat altijd te zeiken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik heb dit allemaal live gezien. Er was geen grotere zeikerd dan Montoya.
Overigens waren de 2 grootsten ook gewoon soms kleine kleuters:
Het punt is, rebelse knul, dat het hebben van een persoonlijkheid wel leuk is. Het levert mooie tv op. Dus ja, Max is wel mentaal fit om f1 coureur te zijn. Jij daarentegen, niet.
Misschien moeten ze dan maar beter onderzoeken waarom die band geen aanleiding liet zien. Die meetinstrumenten moeten misschien beter worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
de band van hamilton vertoonde eveneens een scheur, maar nog niet niet diep genoeg om lek te gaan.
max heeft deze race juist heel consoliderend gereden, rustig vooraan, niet idioot doortrappen om maar afstand te nemen enz.
En de band die lek sloeg had nog helemaal geen aanleiding gegeven dat het fout kon gaan, geen vibraties, dus je kunt dan Max (en zijn team) geen roekeloosheid verwijten dat hij niet genoeg gewisseld heeft
Als de oorzaak volledig bij banden ligt. En dat is een aanname.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Behalve dan dat Stroll al geklapt was en iedereen op bandjes reed die elk moment konden klappen omdat niemand naar binnen durfde. Het was, zeker achteraf gezien, gewoon een verkeerde gok die dodelijk had kunnen aflopen. Zowel voor Stroll, als voor Max of een ander die een ronde later geklapt was.
Het wordt steeds meer "bijzonder", de manier waarop jij de acties van andere coureurs goedpraat en die van Max Verstappen steeds slechter praat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb alle races sinds 1996 live gezien. Juan Pablo zat helemaal niet altijd te zeiken. Hij had wel wat akkefietjes op de baan met Michael Schumacher maar dat mocht verder geen naam hebben. Ik kan me wel nog herinneren dat hij een keer getrolled werd tijdens een persconferentie en vervolgens weg liep:
Maar absoluut niet te vergelijken met de gedragsproblematiek die de heer M. Verstappen wekelijks ten toon spreidt.
Gewoon de volgende keer op de Engelse zender kijken dan en elke keer als Max in beeld komt begin je keihard te gillen en doe je je ogen dicht. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar absoluut niet te vergelijken met de gedragsproblematiek die de heer M. Verstappen wekelijks ten toon spreidt.
Of van de brokstukken van de auto van Strollquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als de oorzaak volledig bij banden ligt. En dat is een aanname.
Dat Hamiltons band ook een snee had, kan prima veroorzaakt zijn door brokstukken van Verstappens auto.
Captain Obvious.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:06 schreef Verida het volgende:
Het gaat er nu toch echt wel op lijken dat jij iets persoonlijks hebt tegenover Max, of dat je een goede troll bent
En de brokstukken van Hamilton hebben Stroll weer uitgeschakeldquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Of van de brokstukken van de auto van Stroll
Ook dat kan inderdaad. Maar zes centimeter, dan verzwakt de band behoorlijk. Dus als het debris zou zijn geweest, verwacht ik eerder dat de schade heel recent is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Of van de brokstukken van de auto van Stroll
Hoezo? Je ziet toch hoe kalm en beheerst Montoya blijft nadat hij net in leidende positie van de baan was gekegeld? Exact hetzelfde als Ocon vs Max Verstappen. Max had geeneens een DNF, Juan Pablo wel. Max vocht dat jaar niet om het kampioenschap, Montoya wel in 2001.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het wordt steeds meer "bijzonder", de manier waarop jij de acties van andere coureurs goedpraat en die van Max Verstappen steeds slechter praat.
Het gaat er nu toch echt wel op lijken dat jij iets persoonlijks hebt tegenover Max, of dat je een goede troll bent
Post 112 in dit topic.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo? Je ziet toch hoe kalm en beheerst Montoya blijft nadat hij net in leidende positie van de baan was gekegeld? Exact hetzelfde als Ocon vs Max Verstappen. Max had geeneens een DNF, Juan Pablo wel. Max vocht dat jaar niet om het kampioenschap, Montoya wel in 2001.
Juan Pablo Montoya was echt niet de Max Verstappen van zijn tijd. Sterker nog, het gedrag wat Max ten toon spreidt is nooit eerder vertoond in de sport.
Die voorbeelden heb ik je anders gegeven en toen was je het aan het goed praten, je stelde dat Senna in God geloofde die hem niet zou laten verongelukken, noem dat maar stabiel en gezond, terwijl Senna andere coureurs sloeg en opzettelijk van de baan reed.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Horner: Gekquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die voorbeelden heb ik je anders gegeven en toen was je het aan het goed praten, je stelde dat Senna in God geloofde die hem niet zou laten verongelukken, noem dat maar stabiel en gezond, terwijl Senna andere coureurs sloeg en opzettelijk van de baan reed.
Maar goed, stuur Horner een mailtje, die zal deze belangwekkende informatie van jou ongetwijfeld willen weten.
Horner is vast ontzettend onder de indruk van 6 jaar diepgaande studie naar Max Verstappen.....quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die voorbeelden heb ik je anders gegeven en toen was je het aan het goed praten, je stelde dat Senna in God geloofde die hem niet zou laten verongelukken, noem dat maar stabiel en gezond, terwijl Senna andere coureurs sloeg en opzettelijk van de baan reed.
Maar goed, stuur Horner een mailtje, die zal deze belangwekkende informatie van jou ongetwijfeld willen weten.
Misschien zou je eens met een goed onderbouwd argument kunnen komen, dat zou een normale discussie kunnen opleverenquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo komen we er wel op fok. Iedereen die een mening heeft die niet in jou straatje past is een troll.
Ja, welterusten.
Het is geen blinde adoratie hoor. Het is gewoon normaal gezond verstand. Hij is in mijn ogen niet anders dan andere coureurs. Wil natuurlijk graag winnen, want dat is zijn vak....Maar heeft volgens mij nog nooit iemand expres van de baan geknald, andere coureurs in gevaar gebracht enz.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat kun jij kattig doen zeg. Ik ben al drie dagen in touw met het aandragen van argumenten en videomateriaal. Als je dan met iets komt uit 2016 of 2019 dan telt het blijkbaar weer niet ofzo. Ik weet niet hoe het in het hoofd van sommige mensen precies werkt. Alsof ik met zwartwit filmpjes kom van voor de tweede wereldoorlog.
Sommige mensen hier zijn zo dol op hun grote held Max Verstappen, dat het er gewoon niet in wil dat de man ernstige gebreken heeft. Ik vind dat best beangstigend, die blinde adoratie. Mag je best van me weten.
trouwens, als je al drie dagen in touw bent om "bewijzen" voor de mentale ongeschiktheid van Max naar voren te brengen, is je "diepgaand onderzoek" van de afgelopen 6 jaar, ook niet echt goed geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat kun jij kattig doen zeg. Ik ben al drie dagen in touw met het aandragen van argumenten en videomateriaal. Als je dan met iets komt uit 2016 of 2019 dan telt het blijkbaar weer niet ofzo. Ik weet niet hoe dat in het hoofd van sommige mensen precies werkt. Alsof ik met zwartwit filmpjes kom van voor de tweede wereldoorlog.
Sommige mensen hier zijn zo dol op hun grote held Max Verstappen, dat het er gewoon niet in wil dat de man ernstige gebreken heeft. Ik vind dat best beangstigend, die blinde adoratie. Mag je best van me weten.
Ik ben van plan om de volledige onderzoeksresultaten 5 september te presenteren op parking P2 van Circuitpark Zandvoort. Ik ben die dag te herkennen aan het feit dat ik de enige ben op het terrein zonder oranje klomp op zijn hoofd en RBR polo om de schouders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:55 schreef Verida het volgende:
[..]
trouwens, als je al drie dagen in touw bent om "bewijzen" voor de mentale ongeschiktheid van Max naar voren te brengen, is je "diepgaand onderzoek" van de afgelopen 6 jaar, ook niet echt goed geweest.
Een beetje onderzoeker heeft al zijn bewijzen bij elkaar staan, en hoeft die alleen maar even op te lepelen.
dit is een stropopquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Even ter info: er hoeft wmb geen tweede deel meer te komen. TS heeft een heel topic de tijd gehad om iets op gang te brengen en de discussie aan te gaan, en dat is niet gebeurd. Een deel twee zal gewoon weer een herhaling van zetten zijn, en voegt niets toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |