abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 13:40:19 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199782549
mental breakdowns heb ik nog niet gezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199782551
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.
Wacht maar, kijken of je nog zo'n praatjes hebt als Jos straks je kop in elkaar komt rammen.
pi_199782573
quote:
10s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:40 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wacht maar, kijken of je nog zo'n praatjes hebt als Jos straks je kop in elkaar komt rammen.
Als Jos babbels heeft dan kan hij mij in september treffen op de parking van Circuitpark Zandvoort.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_199782624
Zie hier de woede uitbarsting en tranendal.

twitter
pi_199782626
quote:

[..]

Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.
Max verstappen schopt tegen zijn lekke band!

MOEDERS HOUD JE KINDEREN BINNEN MAX VERSTAPPEN SCHOPT TEGEN EEN LEKKE BAND. NNEEEHEEEHEEEEE!!!!

Het gaat voor LN om de veiligheid van de andere coureurs. Veiligheid.

Mazepin of een Stroll die niet doorhebben dat er auto's in de buurt rondrijden met als gevolgen van dien zijn geen enkel probleem. Een Vettel die zijn auto bewust tegen een andere auto parkeert is geen probleem.

Nee. Verstappen schopt tegen een lekke band. Hij is duidelijk een psychopaat die de pootjes uit spinnen trekt. Verstappen is een groot gevaar
  maandag 7 juni 2021 @ 13:48:08 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199782640
quote:
Dat is objectief vast te stellen.
het enige wat we hier objectief vaststellen is dat jij het niet bent, wat een kinderachtig gezever man
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 13:50:04 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199782655
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Max verstappen schopt tegen zijn lekke band!

MOEDERS HOUD JE KINDEREN BINNEN MAX VERSTAPPEN SCHOPT TEGEN EEN LEKKE BAND. NNEEEHEEEHEEEEE!!!!

Het gaat voor LN om de veiligheid van de andere coureurs. Veiligheid.

Mazepin of een Stroll die niet doorhebben dat er auto's in de buurt rondrijden met als gevolgen van dien zijn geen enkel probleem. Een Vettel die zijn auto bewust tegen een andere auto parkeert is geen probleem.

Nee. Verstappen schopt tegen een lekke band. Hij is duidelijk een psychopaat die de pootjes uit spinnen trekt. Verstappen is een groot gevaar
dattie met zijn stuurtje gooit zou ik vervelender vinden dan dat hij tegen die lekke band schopt als teambaas

aan de andere kant, ik heb wel eens zo een:

tegen mijn doeltje kapot geslagen uit frustratie

en ik ben een hele rustige jongon
  maandag 7 juni 2021 @ 13:51:04 #59
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_199782666
quote:
14s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee, dit topic is speciaal hiervoor zodat de rest van de topics niet vervuild raakt.

Is toch mooi man, iemand zichzelf zo voor lul zien zetten.
Dat dan weer wel ja :D
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 13:51:27 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199782670
kreeg gewoon een nieuwe

die stonk naar de kop van de backupgoalie die een nieuwe uit de winkel kreeg -O-
pi_199782673
quote:
83s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

dattie met zijn stuurtje gooit zou ik vervelender vinden dan dat hij tegen die lekke band schopt als teambaas

aan de andere kant, ik heb wel eens zo een:
[ afbeelding ]

tegen mijn doeltje kapot geslagen uit frustratie

en ik ben een hele rustige jongon
Het is niet mijn mening dat sp3c vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen.
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 13:52:35 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199782680
quote:
10s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:51 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Het is niet mijn mening dat sp3c vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen.
ik ben een rustige jongon godverdomme!!!!
  Moderator maandag 7 juni 2021 @ 13:54:40 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199782707
ik had er trouwens ook gelijk spijt van want ten eerste deed ik de paintjobs zelf en ten tweede moest er geveegd worden om alle stukjes van het masker uit het ijs te krijgen en in deze sport zijn we niet gezegend met heel veel geduld

vermoed dat Max de beelden ook niet met plezier terugkijkt

maar het is wat het is, ik zie dat liever dan iemand die zijn schouders ophaalt en naar de douches slentert
pi_199783889
quote:

[..]

Als je iets objectiefs wil en je maakt je zorgen over de overige deelnemers dan raad ik aan om eerst hier eens naar te kijken:
Lando Norris 8
Lewis Hamilton 6
George Russell 6
Sebastian Vettel 5
Kimi Räikkönen 4
Lance Stroll 4
Antonio Giovinazzi 3
Charles Leclerc 3
Mexico Sergio Pérez 2
Nikita Mazepin 2
Esteban Ocon 1
Daniel Ricciardo 1
Carlos Sainz, Jr. 1
Yuki Tsunoda 1

Het lijstje met strafpunten op dit moment, daadwerkelijk vastgestelde gevaarlijke acties. Maar dat doen we natuurlijk niet want Max komt hier niet in voor dus dit lijstje mag vast niet genoemt worden.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_199784089
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ocon zat er volledig naast. Max stuurt gewoon in alsof Ocon niet bestaat. Ocon had nieuwe banden en was veel sneller. Zoals je zelf al aangeeft staat het hem geheel vrij om zichzelf te unlappen:
Ja, in bocht 1 zat hij er volledig naast, of zelfs iets voor.
Maar Ocon zit niet op de racelijn, dus Max is sneller uit bocht 1 en ligt dus ook voor in bocht 2.
Als achterblijver moet je dat gevecht niet aan gaan omdat je niet vecht om een positie of zelfs punten.
Dus je moet dan je plek weten, bocht 2 laten schieten, en na bocht 3 lekker in de DRS er voorbij.
Dan had niemand geklaagd.

Nu blijft hij lekker in bocht 2 hangen en denkt, who cares.
Max pakt de racelijn omdat hij daar recht op heeft (ligt voor) en omdat hij er van uit gaat dat Ocon niet gaat vechten in een bocht waar er weinig te winnen valt.

Ocon had daar niet moeten zijn (bocht 2), niets meer, niets minder.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_199784234
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:36 schreef bambino het volgende:

[..]

Ja, in bocht 1 zat hij er volledig naast, of zelfs iets voor.
Maar Ocon zit niet op de racelijn, dus Max is sneller uit bocht 1 en ligt dus ook voor in bocht 2.
Als achterblijver moet je dat gevecht niet aan gaan omdat je niet vecht om een positie of zelfs punten.
Dus je moet dan je plek weten, bocht 2 laten schieten, en na bocht 3 lekker in de DRS er voorbij.
Dan had niemand geklaagd.

Nu blijft hij lekker in bocht 2 hangen en denkt, who cares.
Max pakt de racelijn omdat hij daar recht op heeft (ligt voor) en omdat hij er van uit gaat dat Ocon niet gaat vechten in een bocht waar er weinig te winnen valt.

Ocon had daar niet moeten zijn (bocht 2), niets meer, niets minder.
Ocon rijdt zijn eigen race en probeert het maximale uit zijn nieuwe banden te halen. Hij werd niet betaald door Force India met de doelstelling om Max Verstappen het leven zo makkelijk mogelijk te maken. Bij het ingaan van bocht 2 zit Ocon er nog volledig naast aan de binnenkant. Dan kun je als Max Verstappen zijnde insturen onder het mom van "hij zou daar niet moeten zijn" maar de realiteit is dat hij er wel zit en je een overwinning door het afvoerputje gespoeld hebt.
  maandag 7 juni 2021 @ 16:26:15 #67
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_199784798
Dit topic. :') !
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_199784885
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
De enige reactie die ik hierop kan geven is dit: :')
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 16:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit topic. :') !
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 7 juni 2021 @ 16:36:04 #69
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_199784923
Lijkt me duidelijk.

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_199784933
-> jongste F1 coureur ooit
-> eerste Nederlandse winnaar
-> jongste F1 winnaar ooit
-> Nederlander met de meeste F1 starts & finishes
-> Nederlander met meeste podiumplaatsen in F1 ooit
-> eerste Nederlander ooit die het kampioenschap leidt
-> diverse andere records in handen

Toont emotie als hij uitvalt.

Conclusie van TS: "Max is niet geschikt".

Je moet je pas zorgen gaan maken als het een coureur niets kan schelen dat hij uitvalt.
pi_199785066
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
-> jongste F1 coureur ooit
-> eerste Nederlandse winnaar
-> jongste F1 winnaar ooit
-> Nederlander met meeste podiumplaatsen in F1 ooit
-> eerste Nederlander ooit die het kampioenschap leidt
-> diverse andere records in handen

Toont emotie als hij uitvalt.

Conclusie van TS: "Max is niet geschikt".

Je moet je pas zorgen gaan maken als het een coureur niets kan schelen dat hij uitvalt.
Nee, dat is niet mijn conclusie. Dat is de vraag die ik met het creëren van dit topic hoop te beantwoorden. Vandaar dat ik in de titel gebruik heb gemaakt van een zogenaamd 'vraagteken'. "Is Max Verstappen mentaal geschikt om een raceauto te besturen?"

Als ik je goed begrijp ben jij van mening dat Max Verstappen wel degelijk geschikt is om een raceauto te besturen en om je punt kracht bij te zetten heb je diverse argumenten over het voetlicht gebracht. Ik hoop dat andere deelnemers aan deze discussie dit voorbeeld zullen volgen, want de kwaliteit van de reacties laat nog weleens te wensen over.
pi_199785161
TS heeft of iets tegen Max Verstappen of heeft geen verstand van F1 (waarschijnlijk beide), maar wil wel een 'open discussie' voeren.

Dit voelt een beetje als discussie voeren met Willem Engel over corona :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 7 juni 2021 @ 16:55:27 #74
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_199785218
Michael Schumacher was bij en tijd wijle een psychopaat, los daarvan, vroeger haalde ze veel meer op de baan uit dan tegenwoordig, daarmee vergeleken is de huidige grid een stel koorknapen.
  maandag 7 juni 2021 @ 17:44:22 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199785793
Mooi dat dit topic bestaat _O_

Is Max geschikt om een raceauto te besturen?

Kijk naar de stand in het WK en luister naar wat experts (dus niet TS) erover te zeggen hebben. Hij mag miljoenen bijschrijven omdat hij het schijnbaar goed doet en wordt alom geprezen. Dus feitelijk gezien is de mening van deze FOK!er helemaal niet relevant.

Ja dus, natuurlijk wel.

[ Bericht 38% gewijzigd door Nattekat op 07-06-2021 18:17:31 (Laat je niet zo kennen) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')