Wacht maar, kijken of je nog zo'n praatjes hebt als Jos straks je kop in elkaar komt rammen.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.
Als Jos babbels heeft dan kan hij mij in september treffen op de parking van Circuitpark Zandvoort.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wacht maar, kijken of je nog zo'n praatjes hebt als Jos straks je kop in elkaar komt rammen.
Max verstappen schopt tegen zijn lekke band!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening dat Max vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen. Dat ik mij hier ernstig aan stoor en me zorgen maak over de veiligheid van de overige deelnemers aan het wereldkampioenschap Formule 1 is een persoonlijk iets. Vandaar dat ik dit topic gecreëerd heb zodat we hier met open vizier over kunnen discussiëren.
het enige wat we hier objectief vaststellen is dat jij het niet bent, wat een kinderachtig gezever manquote:
dattie met zijn stuurtje gooit zou ik vervelender vinden dan dat hij tegen die lekke band schopt als teambaasquote:Op maandag 7 juni 2021 13:47 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Max verstappen schopt tegen zijn lekke band!
MOEDERS HOUD JE KINDEREN BINNEN MAX VERSTAPPEN SCHOPT TEGEN EEN LEKKE BAND. NNEEEHEEEHEEEEE!!!!
Het gaat voor LN om de veiligheid van de andere coureurs. Veiligheid.
Mazepin of een Stroll die niet doorhebben dat er auto's in de buurt rondrijden met als gevolgen van dien zijn geen enkel probleem. Een Vettel die zijn auto bewust tegen een andere auto parkeert is geen probleem.
Nee. Verstappen schopt tegen een lekke band. Hij is duidelijk een psychopaat die de pootjes uit spinnen trekt. Verstappen is een groot gevaar
Dat dan weer wel jaquote:Op maandag 7 juni 2021 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, dit topic is speciaal hiervoor zodat de rest van de topics niet vervuild raakt.
Is toch mooi man, iemand zichzelf zo voor lul zien zetten.
Het is niet mijn mening dat sp3c vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dattie met zijn stuurtje gooit zou ik vervelender vinden dan dat hij tegen die lekke band schopt als teambaas
aan de andere kant, ik heb wel eens zo een:
[ afbeelding ]
tegen mijn doeltje kapot geslagen uit frustratie
en ik ben een hele rustige jongon
ik ben een rustige jongon godverdomme!!!!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is niet mijn mening dat sp3c vaak woede-uitbarstingen en mental breakdowns heeft. Dat is objectief vast te stellen.
Als je iets objectiefs wil en je maakt je zorgen over de overige deelnemers dan raad ik aan om eerst hier eens naar te kijken:quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, in bocht 1 zat hij er volledig naast, of zelfs iets voor.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ocon zat er volledig naast. Max stuurt gewoon in alsof Ocon niet bestaat. Ocon had nieuwe banden en was veel sneller. Zoals je zelf al aangeeft staat het hem geheel vrij om zichzelf te unlappen:
Ocon rijdt zijn eigen race en probeert het maximale uit zijn nieuwe banden te halen. Hij werd niet betaald door Force India met de doelstelling om Max Verstappen het leven zo makkelijk mogelijk te maken. Bij het ingaan van bocht 2 zit Ocon er nog volledig naast aan de binnenkant. Dan kun je als Max Verstappen zijnde insturen onder het mom van "hij zou daar niet moeten zijn" maar de realiteit is dat hij er wel zit en je een overwinning door het afvoerputje gespoeld hebt.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, in bocht 1 zat hij er volledig naast, of zelfs iets voor.
Maar Ocon zit niet op de racelijn, dus Max is sneller uit bocht 1 en ligt dus ook voor in bocht 2.
Als achterblijver moet je dat gevecht niet aan gaan omdat je niet vecht om een positie of zelfs punten.
Dus je moet dan je plek weten, bocht 2 laten schieten, en na bocht 3 lekker in de DRS er voorbij.
Dan had niemand geklaagd.
Nu blijft hij lekker in bocht 2 hangen en denkt, who cares.
Max pakt de racelijn omdat hij daar recht op heeft (ligt voor) en omdat hij er van uit gaat dat Ocon niet gaat vechten in een bocht waar er weinig te winnen valt.
Ocon had daar niet moeten zijn (bocht 2), niets meer, niets minder.
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
De enige reactie die ik hierop kan geven is dit:
quote:
Nee, dat is niet mijn conclusie. Dat is de vraag die ik met het creëren van dit topic hoop te beantwoorden. Vandaar dat ik in de titel gebruik heb gemaakt van een zogenaamd 'vraagteken'. "Is Max Verstappen mentaal geschikt om een raceauto te besturen?"quote:Op maandag 7 juni 2021 16:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
-> jongste F1 coureur ooit
-> eerste Nederlandse winnaar
-> jongste F1 winnaar ooit
-> Nederlander met meeste podiumplaatsen in F1 ooit
-> eerste Nederlander ooit die het kampioenschap leidt
-> diverse andere records in handen
Toont emotie als hij uitvalt.
Conclusie van TS: "Max is niet geschikt".
Je moet je pas zorgen gaan maken als het een coureur niets kan schelen dat hij uitvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |