SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:46 schreef Greys het volgende:
Even ter info om het zo gezellig te houden als nu en de mods ook gewoon lekker kunnen kijken tijdens de live shows naar de uitzendingen: trans/homofoob gedoe of gebash wordt niet getolereerd in ESF. Dus hou dat gewoon lekker tussen je oren ajb.
Dank voor jullie medewerking.
Niet gekliktquote:Op zondag 23 mei 2021 01:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind dit toch iets beter klinken eigenlijk
Nee dat denk ik niet. Nederland is samen met Zweden en Italie een vd best presterende landen van de laatste 10-12 jaar geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat het niet weer 44 jaar gaat duren voor we weer mogen organiseren.
2 jaar bezig, denk wel wat meerquote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel benieuwd wat de presentatoren gekregen hebben qua salaris. Tonnetje de kop?
Wist je dat Lewis Hamilton met nr 44 racet? @ChevyCapricequote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Chantal sowieso meer dan de overige 3. Afrojack komt ook even zogenaamd draaien ook een tonnetje genot.quote:
Is ook wel een grote eer om te doen, zou me niet verbazen als het minder is.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel benieuwd wat de presentatoren gekregen hebben qua salaris. Tonnetje de kop?
Er is weinig over te zeggen denk ik. Het was niet goed.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:33 schreef jameshond7 het volgende:
Beetje ongemakkelijk wanneer de presentatoren meer aandacht krijgen dan de kandidaat, zeker als de kandidaat aan het hoofd van de tafel zit
Och, NL heeft het voor het eerst sinds jaren gepresenteerd. Net zo goed belangrijk als Jeangu.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:33 schreef jameshond7 het volgende:
Beetje ongemakkelijk wanneer de presentatoren meer aandacht krijgen dan de kandidaat, zeker als de kandidaat aan het hoofd van de tafel zit
Die kleding van Davina had meer dan 500 uur handwerk. Als zo'n jurk 10k+ per show kost denk ik dat er echt wel wat meer budget is dan een ton per presentatorquote:Op zondag 23 mei 2021 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chantal sowieso meer dan de overige 3. Afrojack komt ook even zogenaamd draaien ook een tonnetje genot.
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:33 schreef jameshond7 het volgende:
Nou dat dus, ze willen alles tip top doen behalve datgene waar het die avond echt om draait.quote:Op zondag 23 mei 2021 00:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nederland heeft alles top georganiseerd deze week, behalve de eigen inzending.
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:35 schreef RipCity het volgende:
Grappig dat die griekse meer aandacht krijgt dan Jeangu
Alsof die dat niet merkt.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef SiGNe het volgende:
Apart dat Nikki nu zo uit de kast komt, tegen haar verloofde had ze 't niet gezegd destijds.
Pas na een blackmail kwam ze uit de kast,
Moeten alleen geen aticvistisch lied of iets met een boodschap insturen, dan gaat het mis.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Nederland is samen met Zweden en Italie een vd best presterende landen van de laatste 10-12 jaar geloof ik.
Politiek is zoals je ziet ook belangrijk in zon show Belangrijker dan een goed nummer.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Nou dat dus, ze willen alles tip top doen behalve datgene waar het die avond echt om draait.
En dat in eigen land, zo zonde.
Meneer halve cent.quote:
Hij zegt dat hij een glas had laten vallen en er liggen ook scherven.quote:
Hele rare beweging om een glas op te rapen of whatever.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een glas had laten vallen en er liggen ook scherven.
Waarom was iedereen mad lol?quote:
Aha..... ......... .... ... ..quote:Op zondag 23 mei 2021 01:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja of even de veters van zijn outfit strikkenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:36 schreef Momo het volgende:
[..]
De tafel zit een stuk lager, zie de champgne schaalquote:
Topweek gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Snuiven doet een professional vanaf de bovenkant van zn hand. Niet op een tafel. Zeker een verslaafde wil altijd ''even snel'' zn neus poederen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De tafel zit een stuk lager, zie de champgne schaal
Je bent niet bekend met snuiven via een bankbiljet?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De tafel zit een stuk lager, zie de champgne schaal
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 seconden Op het handje tussen duim en wijsvinger zeg maar en hatseflats.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met snuiven via een bankbiljet?
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 seconden Op het handje tussen duim en wijsvinger zeg maar en hatseflats.
Ja, maar dat is niet chiquequote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 seconden Op het handje tussen duim en wijsvinger zeg maar en hatseflats.
Nou ja, geen boodschap is ook geen garantie voor succes. Zie: UKquote:Op zondag 23 mei 2021 01:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten alleen geen aticvistisch lied of iets met een boodschap insturen, dan gaat het mis.
Davina Michelle had hoger geindigd,
Mooie is - ik gebruik zelf niet - dat je de tijd van je leven hebt als zn neus vol zit. Compleet gekkenhuisquote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooie is - ik gebruik zelf niet - dat je de tijd van je leven hebt als zn neus vol zit. Compleet gekkenhuis
UK slechte staging, gemiddeld liedje (vond het wel een leuk nummer) en zijn zang was MOKERSLECHT. Echt vals.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, geen boodschap is ook geen garantie voor succes. Zie: UK
Deuntje was catchy maar daar red je het niet meequote:Op zondag 23 mei 2021 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
UK slechte staging, gemiddeld liedje (vond het wel een leuk nummer) en zijn zang was MOKERSLECHT. Echt vals.
Ja, of een pinknageltje even snel in de neus douwen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snuiven doet een professional vanaf de bovenkant van zn hand. Niet op een tafel. Zeker een verslaafde wil altijd ''even snel'' zn neus poederen.
Precies dat. Mondhoeken even volstoppenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, of een pinknageltje even snel in de neus douwen.
Iedereen zijn eigen manier h.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
I guess maar bij mensen die vaak gebruiken zie je dat wel veel. Die nemen meestal niet uitgebreid de tijd Die nemen omdat verslaving etc etc.quote:
Iemand heeft Breaking Bad gezien allenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, of een pinknageltje even snel in de neus douwen.
Davina zong niet vals.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, geen boodschap is ook geen garantie voor succes. Zie: UK
Als of Breaking Bad iets nieus verklaptequote:
Ben jij ook zo’n halve cent?quote:
Een van de grote betalers heeft alsnog gewonnen. In het meest gunstige geval wint 80% van die groep nog steeds niet en eentje wel. Spanje, UK en Duitsland waren gewoon niet goed genoeg en Frankrijk en Itali scoorden wel. Het kn wel, maar je moet wel wat goeds insturenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Davina zong niet vals.
En dit jaar liet ook wel zien dat betalen om in de finale te staan geen garantie voor succes is.
IK zou zeggen dat het een nadeel is omdat het publiek het lied nog niet eerder gehoord heeft,
Erg triestquote:Op zondag 23 mei 2021 01:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
Zit nog even naar die losse punten te kijken
[ afbeelding ]
Oekrane blijft echt vies hard genaaid door de jury Finland ook
En kunnen we Malta uit het ESF trappen?
Wat heeft Malta je misdaan dan ?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
Zit nog even naar die losse punten te kijken
[ afbeelding ]
Oekrane blijft echt vies hard genaaid door de jury Finland ook
En kunnen we Malta uit het ESF trappen?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 mei 2021 01:47 schreef Andromache het volgende:
Schitterend, wat een jaar. Ondanks de dramatische aanloop in 2020 een geweldige editie 2021. EN IK WAS ER BIJHIJHIJHIJHIJIJIJJIJIJIJJJJJJJJ YESYESYES
Killempie my love! Yes, ik ben een halve kwart, maar daarom niet minderquote:
jaquote:
Niet stuk te krijgen lekker ding!quote:Op zondag 23 mei 2021 01:48 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Killempie my love! Yes, ik ben een halve kwart, maar daarom niet minder
Angel en natte Hariquote:
Italie en Frankrijk werd ook veel meer over gesproken vantevoren, dat zal ook wel geholpen hebben.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Een van de grote betalers heeft alsnog gewonnen. In het meest gunstige geval wint 80% van die groep nog steeds niet en eentje wel. Spanje, UK en Duitsland waren gewoon niet goed genoeg en Frankrijk en Itali scoorden wel. Het kn wel, maar je moet wel wat goeds insturen
(Weet niet hoeveel vraag er naar tieten is in ESF maar ik denk: ik meld het toch even)quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(Weet niet hoeveel vraag er naar tieten is in ESF maar ik denk: ik meld het toch even)
Bulgarijequote:Op zondag 23 mei 2021 01:46 schreef TLC het volgende:
Nog dank je Oostenrijk, Australie en ehm... de andere landen die Nederland nog punten hebben gegeven
Had Duncan ook niet een policor liedje?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop in ieder geval - en dat is niet voor Jeangu - dat we NOOIT meer een policor liedje sturen. Stuur iets goeds, whatever de tekst is.
Erg jammer dat ze niet gewoon kijken wat goed is en ons als klankbord gebruikenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop in ieder geval - en dat is niet voor Jeangu - dat we NOOIT meer een policor liedje sturen. Stuur iets goeds, whatever de tekst is.
Nee niet dat ik weet. Was ook gewoon een uitstekend liedje overigens.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:51 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Had Duncan ook niet een policor liedje?
Gewoon Dit is het Momentoooo sturen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Die zijn ons dankbaar omdat ze dankzij ons hier in Nederland stucadoor mogen zijnquote:
Voorlopig wel. Volgend jaar weer.quote:
Ik vond ding-a-dong op het dak van dat hotel al beter klinken. Beetje oppimpen en zo'n liedje staat weer als een huis.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Armin remix?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:57 schreef Cynix het volgende:
[..]
Ik vond ding-a-dong op het dak van dat hotel al beter klinken. Beetje oppimpen en zo'n liedje staat weer als een huis.
Jaja, een vriendquote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja, of Afro/Tros-Jack.quote:
`Wie is goed met remixes dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Armin boerderijhoofd Das toch niks man.
Knipperoog had Ariana geschaaktquote:Op zondag 23 mei 2021 01:59 schreef Cockwhale het volgende:
Zal vast veel geneukt worden na de afterparty.
Maat er zijn zoveel goede dj's Afrojack is wel de grootste wat mij betreft. Titanium (David Guetta) is voor 50% door Afrojack gemaakt. Een vd allergrootste hits ooit ik bedoel maarquote:
De snollebolleles hadden ongetwijfeld wel hoger geindigd ...quote:
Heeft ie goed gedaan. Maar al die zuipende, snuivende artiesten gaan vanavond los.quote:
Olivier Heldensgodquote:Op zondag 23 mei 2021 02:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maat er zijn zoveel goede dj's Afrojack is wel de grootste wat mij betreft. Titanium (David Guetta) is voor 50% door Afrojack gemaakt. Een vd allergrootste hits ooit ik bedoel maar
Wouter Hardy is trouwens ook een koning hoor met Arcade en nu dat nummer van Zwitserland boh.
quote:
Reiniergod is de rauwere variantquote:
Voor ESC pakken ze zoals je zult begrijpen geen kleine namen met alle respect. Dat wordt toch meer categorie Tiesto, Garrix, V Buren en Sunnery en James etc etc etc.quote:
En JEANGOD dan?!quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor ESC pakken ze zoals je zult begrijpen geen kleine namen met alle respect. Dat wordt toch meer categorie Tiesto, Garrix, V Buren en Sunnery en James etc etc etc.
Mwah. Griekenland op 2 en Zwitserland op 4. Wat mij betreft was Zwitserland 1. Griekenland was leuk, maar zeker geen tweede plaats waard.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:12 schreef DJ11 het volgende:
Het is een redelijk unicum in een land dat niet bepaald om z'n geweldige muzieksmaak en -cultuur bekend staat, maar de mening van het Nederlandse publiek is een stuk beter te pruimen dan de echte uitslag:
[ afbeelding ]
De jury ook weer lekker tegenstrijdig met "het volk"quote:Op zondag 23 mei 2021 02:12 schreef DJ11 het volgende:
Het is een redelijk unicum in een land dat niet bepaald om z'n geweldige muzieksmaak en -cultuur bekend staat, maar de mening van het Nederlandse publiek is een stuk beter te pruimen dan de echte uitslag:
[ afbeelding ]
quote:Dit jaar bestaat de Nederlandse vakjury voor het Eurovisie Songfestival uit
Leo Blokhuis (voorzitter),
Lakshmi,
Giovanca Ostiana,
Gertjan Mulder (Brainpower)
Jessica van Amerongen.
Stinkjuryquote:Op zondag 23 mei 2021 02:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De jury ook weer lekker tegenstrijdig met "het volk"
[ afbeelding ]
Gillende keukenmeid genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:20 schreef 3rr0r het volgende:
(Alsnog te weinig voor Oekrainegoden door de televoters)
Ze moeten de volledige versie met die Nederlandse stagair vrijgeven, die had een fijne stem AL blijft het origineel ook goed, zeker beter dan Itali.quote:
Ja klopt maar deze behekste vrouw dat was helemaal niks. Wat een gekrijs.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze moeten de volledige versie met die Nederlandse stagair vrijgeven, die had een fijne stem
quote:
Akwasiquote:Op zondag 23 mei 2021 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog steeds de beste woordkunstenaar van Nederland en niet Aquarium Awkwasi
4e zonder aanwezig te zijn bij zowel de halve als de hele finale. Wat een heldenquote:
Gewoonquote:Op zondag 23 mei 2021 02:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
4e zonder aanwezig te zijn bij zowel de halve als de hele finale. Wat een helden
Zaten heerlijk cringe met sandalen in die hotel lobbyquote:
Stinkvoetengenotquote:Op zondag 23 mei 2021 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zaten heerlijk cringe met sandalen in die hotel lobby
watquote:Op zondag 23 mei 2021 02:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Capje France in green room puhlease.
Damn, dit wordt een kort nachtje vrees ik.
Ja, Happy Socks is voor lullo's die denken dat de vrouwtjes daar geil van wordenquote:
Wist niet dat Caruso ook een ESF fan wasquote:
Die van mij zitten in de was genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, Happy Socks is voor lullo's die denken dat de vrouwtjes daar geil van worden
Lullo's met dwergenpoten. Ze gaan niet groter dan maat 46quote:Op zondag 23 mei 2021 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, Happy Socks is voor lullo's die denken dat de vrouwtjes daar geil van worden
Nee joh HAHAHAH. Ik heb tennis sokken tot aan de knie aan genot.quote:
OK Robinquote:Op zondag 23 mei 2021 02:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh HAHAHAH. Ik heb tennis sokken tot aan de knie aan genot.
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Bijnaquote:Op zondag 23 mei 2021 02:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het Eurovisiesongfestival 1980 was het vijfentwintigste Eurovisiesongfestival en vond plaats op 19 april 1980 in Den Haag.
De jury vote is wel een stuk beter in dit geval.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De jury ook weer lekker tegenstrijdig met "het volk"
[ afbeelding ]
[..]
After in the bus..quote:Op zondag 23 mei 2021 02:38 schreef 3rr0r het volgende:
Nog steeds Reiniergod in de Gashouder op hier @:SiGNe
Nee, dat ging over 1975-2019, maar dan vergeet je dus 1980quote:
Rusland was bagger, die op 3 zetten . 't was alleen stemwaardig omdat het een 'politiek' punt maakte over vrouwenrechten in rusland. En politiek moet ophoeren van het esfquote:Op zondag 23 mei 2021 02:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De jury vote is wel een stuk beter in dit geval.
Carl Coxgod in de Gashouder bijgewoondquote:Op zondag 23 mei 2021 02:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
After in the bus..
Goede set daar inderdaad, mooie lichtshow ook maar dat kan je wel aan de Gashouder overlaten.
Erg suf inderdaad. Gewoon Oekrainegoden.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Rusland was bagger, die op 3 zetten . 't was alleen stemwaardig omdat het een 'politiek' punt maakte over vrouwenrechten in rusland. En politiek moet ophoeren van het esf
Rusland was een ziek nummer. Hele dikke beat eronder, uitstekend.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Rusland was bagger, die op 3 zetten . 't was alleen stemwaardig omdat het een 'politiek' punt maakte over vrouwenrechten in rusland. En politiek moet ophoeren van het esf
Jam was prima inderdaad, dat welquote:Op zondag 23 mei 2021 02:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rusland was een ziek nummer. Hele dikke beat eronder, uitstekend.
flikker nu eens op met dat gifje ....quote:Op zondag 23 mei 2021 02:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jam was prima inderdaad, dat wel
[ afbeelding ]
Niks klaar, Oekrainegoden tekort gedaanquote:Op zondag 23 mei 2021 02:49 schreef chufi het volgende:
Juryvotes zijn vaak wat politiek correcter dan het publiek .. Maar of ze echt naar de uitvoering kijken en op kwaliteit weten te waarderen vraag ik me soms af .. Maar smaken verschillen over de hele wereld, dus ook over Europa.. Klaar
Rusland is inderdaad de uitzondering in dit geval, maar daar tegenover heb je ook Griekenland dat hoog scoort bij het publiek.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Cox was vroeger beter, toen gebruikte ie nog (4!) platenspelers, tegenwoordig is die ook een beetje een knoppendraaiert geworden.quote:
Is wat geen vent ooit zeiquote:Op zondag 23 mei 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik zie die poes al de hele week .. ben er wel klaar mee ja
Nikkie Cox godinquote:Op zondag 23 mei 2021 02:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Cox was vroeger beter, toen gebruikt ie nog (4!) platenspelers, tegenwoordig is die ook een beetje een knoppendraaiert geworden.
Ej, moeder tijd pakt ons allemaalquote:Op zondag 23 mei 2021 02:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Cox was vroeger beter, toen gebruikt ie nog (4!) platenspelers, tegenwoordig is die ook een beetje een knoppendraaiert geworden.
Haters gonna hatequote:Op zondag 23 mei 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik zie die poes al de hele week .. ben er wel klaar mee ja
Die rooie van Servie was wel lekker godskolere en geen opgespoten lippenquote:
Die waren echt de minsten. Moldavie en Albanie en nog een waren sowieso beterquote:Op zondag 23 mei 2021 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie van Servie was wel lekker godskolere en geen opgespoten lippen
Azerbaijan genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die waren echt de minsten. Moldavie en Albanie en nog een waren sowieso beter
Met die paardenstaart ja. Dat was een leuk ding hoor.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 03:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met die paardenstaart ja. Dat was een leuk ding hoor.
Geen Team Jeangu?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:10 schreef 3rr0r het volgende:
Even Oekrainegoden opzetten na Oliver Heldensgod
Outfit blakka, iets te weinig money in m'n zakkenquote:
Had meer ingezeten maar hij kon de Latin Flavor niet overbrengenquote:Op zondag 23 mei 2021 03:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Outfit blakka, iets te weinig money in m'n zakken
Maar dat maakt niet uit, dat maakt vandaag niet uit
Voorkeur voor iemand allen?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ik stel voor om volgende keer een Antilliaan te laten representen
Probeer jij hier deugpunten te scoren allen?quote:
Spread the lovequote:Op zondag 23 mei 2021 03:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probeer jij hier deugpunten te scoren allen?
Je bent heerlijk aan het deugen. Broekje is nat.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 03:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent heerlijk aan het deugen. Broekje is nat.
Morgen willen wij een post zien voor 2022 en wie er gaat voor Nederlandquote:Op zondag 23 mei 2021 03:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuis. Al had ik ook best in Ahoy willen blijven wonen daar met iedereen.
HALLO ZWART GAT AFTER EUROVISION!
Oh en een topshow was het zeker. Drie stuks zelfs. Damn.
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegodenquote:Op zondag 23 mei 2021 03:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuis. Al had ik ook best in Ahoy willen blijven wonen daar met iedereen.
HALLO ZWART GAT AFTER EUROVISION!
Oh en een topshow was het zeker. Drie stuks zelfs. Damn.
Nee joh. 4 x 0 punten genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegoden
Alle buitenlandse pers vond dat Davina moet gaan. Met dat nummer van de interval-act. MAAR JA DAT MAGNIE!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen willen wij een post zien voor 2022 en wie er gaat voor Nederland
En terecht!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegoden
Dat nummer vond ik best matig. Beat Me of Skyward was een betere keus.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle buitenlandse pers vond dat Davina moet gaan. Met dat nummer van de interval-act. MAAR JA DAT MAGNIE!
Haters gonna hatequote:Op zondag 23 mei 2021 03:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik best matig. Beat Me of Skyward was een betere keus.
Gerucht gaat dat Skyward een nummer was dat eigenlijk bedoelt was als ESC inzending.quote:
Voor NL?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat Skyward een nummer was dat eigenlijk bedoelt was als ESC inzending.
Ik wil haar pakquote:
Tsja, waar "met" je voor gaan? De melodie, de tekst, de kleding, het dansje, de inzet, het enthousiasme?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:13 schreef alpeko het volgende:
Jammer dat het publiek niet voor inhoud is gegaan maar voor de act...
En je had gelijk! Bij de televoting hebben ze het fantastisch gedaan. Waardig eindresultaat.quote:
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavi (inclusief IJsland) kan het ook.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:20 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat nou eens de bezem door de oNaFHaNKelIJKe jUrY van Griekenland en Cyprus?
Maar bij Griekenland / Cyprus is het standaard, daar moeten ze nu echt eens mee kappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:21 schreef Cynix het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavi (inclusief IJsland) kan het ook.
IJsland stemde juist heel gemiddeld. Gaven op dat moment exact de bovenste 10 landen punten minus zich zelf.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:21 schreef Cynix het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavi (inclusief IJsland) kan het ook.
Altijd hilarisch toen Turkije nog mee deed.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:26 schreef zorro28 het volgende:
Elkaar wat punten geven is n ding, maar standaard twaalf punten als jury kan echt niet.
Ik heb niet alles rondom het ESF gevolgd, maar mochten die niet meer meedoen of wilden ze zelf niet?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd hilarisch toen Turkije nog mee deed.
Wilden zelf geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:32 schreef Cynix het volgende:
[..]
Ik heb niet alles rondom het ESF gevolgd, maar mochten die niet meer meedoen of wilden ze zelf niet?
Europa kotst de arrogante Engelsen uitquote:Op zondag 23 mei 2021 08:26 schreef alpeko het volgende:
Engeland beschamend trouwens. Sowieso bijzonder. Top 2 was direct geplaatst en de laatste 4 ook.
Ik hoefde niet te kotsen, maar moest stiekem wel een beetje gniffelen. Het lk toch een beetje wraak voor het hele Brexit-gedoe. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Engeland (UK) wel bij de 'big 5' blijft.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:38 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Europa kotst de arrogante Engelsen uit
Heeft het ber-correcte 'Ein bischen Frieden' een jaar of 30 geleden niet gewonnen? Daarna was het ook wel afgelopen. Duitsland wl gewoon niet winnen! Die lijken dit iig totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:46 schreef roos94 het volgende:
Spanje Engeland Duitsland.
Staan die niet altijd onderaan bijna elk jaar weer.
In 2010 wonnen ze nog.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:56 schreef Cynix het volgende:
[..]
Heeft het ber-correcte 'Ein bischen Frieden' een jaar of 30 geleden niet gewonnen? Daarna was het ook wel afgelopen. Duitsland wl gewoon niet winnen! Die lijken dit iig totaal niet serieus te nemen.
Ongeveer een vijfvoud van wat de andere landen inleggen, was altijd de standaard.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
UK weer onderaan Ik vond het dit jaar ook vrij belabberd. Het liedje niet, maar die zanger.... Straalde niks uit. Daarbij de kleding wat hij aan had wtf joh.... Het leek net een pyama ofzo. Je zag gewoon dat er heel weinig tijd en moeite in het optreden gestoken was.
Liedje vind ik nog steeds wel erg leuk
Ik vraag me af hoeveel geld the big five elk jaar geven om direct mee te mogen doen? Weet iemand dat?
Valt best mee. Ik dacht dat het wel meer zou zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ongeveer een vijfvoud van wat de andere landen inleggen, was altijd de standaard.
De cijfers zijn ongeveer tien jaar oud, maar toen betaalden de big five zo'n 300.000, waar de normale deelnemende landen zo'n 60.000 inleggen.
UK, 0 points! Haaaaaa!quote:Op zondag 23 mei 2021 09:29 schreef StephanL het volgende:
Uk
4 geplaatste landen met 0 punten bij televoting
0quote:Op zondag 23 mei 2021 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Hoeveel punten zouden we krijgen als we de Snollebollekes sturen?
Idd. Snollebollekes is iets wat gemiddelde de Nederlander leuk vind met wat bier in de kraag, maar ik zie niet hoe dit zou werken bij andere landen. Belgi en Duitsland zijn hier nog wel voor te porren en dan stopt het ook wel.quote:
quote:Ze weten niet waar ik het over heb
Vuile kleren, tussen ', met modder
Geel van siga 'tussen de vingers
Ik met de sigaar, lopend
Het spijt me, maar ik geloof zo veel
Dat ik deze sprong kan wagen
Zelfs als de weg bergopwaarts is
Daarom train ik nu
Goede avond dames en heren
Buiten de acteurs
Je kunt maar beter geen fouten meer maken
Je kunt maar beter stil en goed zijn
De mensen hier zijn raar, net als drugsdealers
Te veel nachten was ik buitengesloten
Mo 'ik trap ze' sti deuren
Kijk omhoog als klimmers
Het spijt me, mam, ik ben altijd weg, maar
Ik ben gek, maar anders dan zij
En je bent gek, maar anders dan zij
We zijn gek, maar anders dan zij
Ik heb bladzijden en bladzijden geschreven
Ik zag zout en dan tranen
Deze mannen in de auto
En beklim de stroomversnellingen niet
Ik schreef op een grafsteen
"In mijn huis is er geen God"
Maar als je het besef van tijd vindt
Je zult uit je vergetelheid opstaan
En er is geen wind die stopt
De natuurlijke kracht
Vanuit het juiste oogpunt
Je voelt de opwinding van de wind
Met wasvleugels op de rug
Ik zal die hoogte onderzoeken
Als je me wilt tegenhouden, probeer het dan opnieuw
Probeer mijn hoofd eraf te hakken
Waarom
Ik ben gek, maar anders dan zij
Spreek, helaas spreken mensen
Hij weet niet waar hij het over heeft
Jij brengt me naar waar ik drijf
Dat ik de lucht hier mis
Dat ik de lucht hier mis
Dat ik de lucht hier mis
Maar ik ben gek, maar anders dan zij
En we zijn gek, maar anders dan zij
Wij zijn anders dan zij
Precies dit.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:57 schreef viceversa het volgende:
Wel heerlijk dat Itali even breekt met het stoffige imago van Eurovison. Al had ik het Zwitserland ook gegund, maar lijkt iets te veel op Duncan qua sfeer.
Ik denk dat je dan de min in gaat.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:20 schreef Hexagon het volgende:
Zwitserland was de beste van de avond.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:42 schreef padlarf het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral blij dat Zwitserland niet won. Begreep echt niks van de jury, wat een saai baggernummer.
misschien dat het technisch allemaal wel goed in elkaar zit, maar ik vond er geen reet aanquote:
Ik zie het! Volgens mij is dat nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:09 schreef Benny het volgende:
Gewoon geen enkele punt van de Belgische jury
En positief dat Graham Norton was op de BBC over de persoonlijkheid van de zanger en zijn optreden.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
Engeland kan zo mooi muziekland zijn en dan stuur je dit. Dan moet je afgestraft worden en dat is gelukkig gebeurd.
analyse op de bbc: waar anderen hun nummer hebben verbeterd door visuals toe te voegen hebben wij de afgelopen 2 jaar niks gedaan en dat was te zien.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:55 schreef viceversa het volgende:
Al die Engelsen op hun ook getrapt op Twitter. Lads, het was gewoon echt geen goed nummer. Niks met brexit te maken.
Voor een niet organiserend land is het vrij goedkoop avondje televisie, zeker als je ziet wat voor een productiekwaliteit je er voor terug krijgt.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik dacht dat het wel meer zou zijn.
Echt ja. Cameravoering was ook heel saai, wat een contrast.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
analyse op de bbc: waar anderen hun nummer hebben verbeterd door visuals toe te voegen hebben wij de afgelopen 2 jaar niks gedaan en dat was te zien.
Geen van beiden dus.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb vannacht de tv uitgezet aan het eind van de puntentelling, ik werd misselijk van dat opzichtige tijdgerek met veel woorden en lange pauzes. Ik dacht ik zie morgen wel of het Frankrijk of Zwitserland is geworden.
Wat een kunstmatige presentatie en wat een bizarre jurken.
Werd de spanning je te veel, meid?quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb vannacht de tv uitgezet aan het eind van de puntentelling, ik werd misselijk van dat opzichtige tijdgerek met veel woorden en lange pauzes. Ik dacht ik zie morgen wel of het Frankrijk of Zwitserland is geworden.
De presentatie was meer dan prima. En imo ook niet anders dan wat je elk jaar voorgeschoteld krijgt.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat vond ik ook wel een beetje. 4 keer een langdurende tussenstand geven als iedereen de stand kan zien vond ik ook vervelend. Knal gewoon door met die jurypunten.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb vannacht de tv uitgezet aan het eind van de puntentelling, ik werd misselijk van dat opzichtige tijdgerek met veel woorden en lange pauzes.
Dat "engels" van Jan Smit was het "ergste". Dus dat viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De presentatie was meer dan prima. En imo ook niet anders dan wat je elk jaar voorgeschoteld krijgt.
De zang was ook niet geweldig.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:19 schreef wdn het volgende:
[..]
analyse op de bbc: waar anderen hun nummer hebben verbeterd door visuals toe te voegen hebben wij de afgelopen 2 jaar niks gedaan en dat was te zien.
quote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben nog steeds RAZEND om de winnaar.
Mijn stemmen op Oekraine en Finland zijn ook de prullenbak in gegaan @3rr0rquote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik hoor al van een aantal mensen dat hun sms niet is meegeteld. Dat vind ik vreemd want iedereen stemde ruim op tijd. Is hier al iets over bekend?
Tussen 01.00 en 05.00 vannacht 4 SMS-jes teruggekregen met de mededeling dat het stemmen gesloten was. Die zijn dus niet doorgekomen,quote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Ik hoor al van een aantal mensen dat hun sms niet is meegeteld. Dat vind ik vreemd want iedereen stemde ruim op tijd. Is hier al iets over bekend?
Zo zie ik er vele op twitter, maar alleen van Nederlanders.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:54 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb 3 smsjes gestuurd toen je kon stemmen en vannacht 3 smsjes terug gekregen dat de stemming al gesloten is deze stemmen zijn vast niet meegeteld...
quote:Op zondag 23 mei 2021 09:20 schreef Hexagon het volgende:
De BLM movement is al lang over haar hoogtepunt heen in Europa. Alleen Nederland schijnt dit nog niet te beseffen. Vandaar een zemelliedje over de slechte witte mannen en de zielige zwarte mens.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
De winnaar is een puur statement tegen “zemelmuziek”
Het enige wat ik wel echt tenenkrommend vond was Glennis. Die kent duidelijk maar 1 kunstje, wijkt het daar vanaf, dan is het gewoon niet goed. Ze zong een groot deel gewoon vals.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat "engels" van Jan Smit was het "ergste". Dus dat viel allemaal wel mee.
De show was erg goed. Vooral de tussenstukken met die acts op de daken waren goed gedaan. Afrojack stuk was goed gedaan. Mooi zo op de brug
En nee ik ben geen ESF fan. Ik heb het vaak opstaan als er niks anders te kijken is of kijk tijdens reclames op de andere zender. Maar merkte dat ik tijdens de showelementen best wel eens bleef hangen.
De muziek van de landen zelf kon me niet zo boeien
Ze blijft toch een gemankeerde Whitney Houstonquote:Op zondag 23 mei 2021 11:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel echt tenenkrommend vond was Glennis. Die kent duidelijk maar 1 kunstje, wijkt het daar vanaf, dan is het gewoon niet goed. Ze zong een groot deel gewoon vals.
Ze hadden beter Davina in de finale kunnen plaatsen en als ze dan toch perse erin gepropt moest worden, Glenda in de halve finale.
Wanneer begint men daar in Hilversum nu eens door te krijgen dat het grootste deel van Nederland Glennis gewoon niet lust
Precies mijn punt. Ze haalt het echt niet bij Davina.. en dat is ook mijn smaak niet, maar die heeft meer talent. Het is echt het verschil tussen middelmatig en heel getalenteerdquote:Op zondag 23 mei 2021 11:28 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Ze blijft toch een gemankeerde Whitney Houston
Het verschil in stem en kwaliteit tussen het begin en het eind was zo groot, dat ik vermoed dat Glennis het einde (met de hoge noten) playbackte.quote:Op zondag 23 mei 2021 11:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wel echt tenenkrommend vond was Glennis. Die kent duidelijk maar 1 kunstje, wijkt het daar vanaf, dan is het gewoon niet goed. Ze zong een groot deel gewoon vals.
Ze hadden beter Davina in de finale kunnen plaatsen en als ze dan toch perse erin gepropt moest worden, Glenda in de halve finale.
Wanneer begint men daar in Hilversum nu eens door te krijgen dat het grootste deel van Nederland Glennis gewoon niet lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |