Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 mei 2021 01:47 schreef Andromache het volgende:
Schitterend, wat een jaar. Ondanks de dramatische aanloop in 2020 een geweldige editie 2021. EN IK WAS ER BIJHIJHIJHIJHIJIJIJJIJIJIJJJJJJJJ YESYESYES
jaquote:
Niet stuk te krijgen lekker ding!quote:Op zondag 23 mei 2021 01:48 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Killempie my love! Yes, ik ben een halve kwart, maar daarom niet minder
Angel en natte Hariquote:
Italie en Frankrijk werd ook veel meer over gesproken vantevoren, dat zal ook wel geholpen hebben.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Een van de grote betalers heeft alsnog gewonnen. In het meest gunstige geval wint 80% van die groep nog steeds niet en eentje wel. Spanje, UK en Duitsland waren gewoon niet goed genoeg en Frankrijk en Italië scoorden wel. Het kán wel, maar je moet wel wat goeds insturen
(Weet niet hoeveel vraag er naar tieten is in ESF maar ik denk: ik meld het toch even)quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(Weet niet hoeveel vraag er naar tieten is in ESF maar ik denk: ik meld het toch even)
Bulgarijequote:Op zondag 23 mei 2021 01:46 schreef TLC het volgende:
Nog dank je Oostenrijk, Australie en ehm... de andere landen die Nederland nog punten hebben gegeven
Had Duncan ook niet een policor liedje?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop in ieder geval - en dat is niet voor Jeangu - dat we NOOIT meer een policor liedje sturen. Stuur iets goeds, whatever de tekst is.
Erg jammer dat ze niet gewoon kijken wat goed is en ons als klankbord gebruikenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Hoop in ieder geval - en dat is niet voor Jeangu - dat we NOOIT meer een policor liedje sturen. Stuur iets goeds, whatever de tekst is.
Nee niet dat ik weet. Was ook gewoon een uitstekend liedje overigens.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:51 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Had Duncan ook niet een policor liedje?
Gewoon Dit is het Momentoooo sturen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Voorlopig wel. Volgend jaar weer.quote:
Ik vond ding-a-dong op het dak van dat hotel al beter klinken. Beetje oppimpen en zo'n liedje staat weer als een huis.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |