Jaja, een vriendquote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 secondenOp het handje tussen duim en wijsvinger zeg maar en hatseflats.
Ja, of Afro/Tros-Jack.quote:
`Wie is goed met remixes dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Armin boerderijhoofdDas toch niks man.
Knipperoog had Ariana geschaaktquote:Op zondag 23 mei 2021 01:59 schreef Cockwhale het volgende:
Zal vast veel geneukt worden na de afterparty.
Maat er zijn zoveel goede dj'squote:
De snollebolleles hadden ongetwijfeld wel hoger geëindigd ...quote:
Olivier Heldensgodquote:Op zondag 23 mei 2021 02:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maat er zijn zoveel goede dj'sAfrojack is wel de grootste wat mij betreft. Titanium (David Guetta) is voor 50% door Afrojack gemaakt. Een vd allergrootste hits ooit ik bedoel maar
Wouter Hardy is trouwens ook een koning hoor met Arcade en nu dat nummer van Zwitserland boh.
Voor ESC pakken ze zoals je zult begrijpen geen kleine namen met alle respect. Dat wordt toch meer categorie Tiesto, Garrix, V Buren en Sunnery en James etc etc etc.quote:
En JEANGOD dan?!quote:Op zondag 23 mei 2021 02:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor ESC pakken ze zoals je zult begrijpen geen kleine namen met alle respect. Dat wordt toch meer categorie Tiesto, Garrix, V Buren en Sunnery en James etc etc etc.
Mwah. Griekenland op 2 en Zwitserland op 4. Wat mij betreft was Zwitserland 1. Griekenland was leuk, maar zeker geen tweede plaats waard.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:12 schreef DJ11 het volgende:
Het is een redelijk unicum in een land dat niet bepaald om z'n geweldige muzieksmaak en -cultuur bekend staat, maar de mening van het Nederlandse publiek is een stuk beter te pruimen dan de echte uitslag:
[ afbeelding ]
De jury ook weer lekker tegenstrijdig met "het volk"quote:Op zondag 23 mei 2021 02:12 schreef DJ11 het volgende:
Het is een redelijk unicum in een land dat niet bepaald om z'n geweldige muzieksmaak en -cultuur bekend staat, maar de mening van het Nederlandse publiek is een stuk beter te pruimen dan de echte uitslag:
[ afbeelding ]
quote:Dit jaar bestaat de Nederlandse vakjury voor het Eurovisie Songfestival uit
Leo Blokhuis (voorzitter),
Lakshmi,
Giovanca Ostiana,
Gertjan Mulder (Brainpower)
Jessica van Amerongen.
Stinkjuryquote:Op zondag 23 mei 2021 02:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De jury ook weer lekker tegenstrijdig met "het volk"
[ afbeelding ]
Gillende keukenmeid genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:20 schreef 3rr0r het volgende:
(Alsnog te weinig voor Oekrainegoden door de televoters)
Ze moeten de volledige versie met die Nederlandse stagair vrijgeven, die had een fijne stemquote:
Ja klopt maar deze behekste vrouw dat was helemaal niks. Wat een gekrijs.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze moeten de volledige versie met die Nederlandse stagair vrijgeven, die had een fijne stem
quote:
Akwasiquote:Op zondag 23 mei 2021 02:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog steeds de beste woordkunstenaar van Nederland en niet Aquarium Awkwasi
4e zonder aanwezig te zijn bij zowel de halve als de hele finale. Wat een heldenquote:
Gewoonquote:Op zondag 23 mei 2021 02:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
4e zonder aanwezig te zijn bij zowel de halve als de hele finale. Wat een helden
Stinkvoetengenotquote:Op zondag 23 mei 2021 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zaten heerlijk cringe met sandalen in die hotel lobby
watquote:Op zondag 23 mei 2021 02:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Capje France in green room puhlease.
Damn, dit wordt een kort nachtje vrees ik.
Wist niet dat Caruso ook een ESF fan wasquote:
Die van mij zitten in de was genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, Happy Socks is voor lullo's die denken dat de vrouwtjes daar geil van worden
Lullo's met dwergenpoten. Ze gaan niet groter dan maat 46quote:Op zondag 23 mei 2021 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, Happy Socks is voor lullo's die denken dat de vrouwtjes daar geil van worden
OK Robinquote:Op zondag 23 mei 2021 02:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh HAHAHAH. Ik heb tennis sokken tot aan de knie aan genot.
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat het niet weer 44 jaar gaat duren voor we weer mogen organiseren.
Bijnaquote:Op zondag 23 mei 2021 02:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]![]()
Het Eurovisiesongfestival 1980 was het vijfentwintigste Eurovisiesongfestival en vond plaats op 19 april 1980 in Den Haag.
De jury vote is wel een stuk beter in dit geval.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De jury ook weer lekker tegenstrijdig met "het volk"
[ afbeelding ]
[..]
After in the bus..quote:Op zondag 23 mei 2021 02:38 schreef 3rr0r het volgende:
Nog steeds Reiniergod in de Gashouder op hier @:SiGNe
Nee, dat ging over 1975-2019, maar dan vergeet je dus 1980quote:
Rusland was bagger, die op 3 zettenquote:Op zondag 23 mei 2021 02:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
De jury vote is wel een stuk beter in dit geval.
Carl Coxgod in de Gashouder bijgewoondquote:Op zondag 23 mei 2021 02:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
After in the bus..![]()
Goede set daar inderdaad, mooie lichtshow ook maar dat kan je wel aan de Gashouder overlaten.
Erg suf inderdaad. Gewoon Oekrainegoden.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Rusland was bagger, die op 3 zetten. 't was alleen stemwaardig omdat het een 'politiek' punt maakte over vrouwenrechten in rusland. En politiek moet ophoeren van het esf
Rusland was een ziek nummer. Hele dikke beat eronder, uitstekend.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Rusland was bagger, die op 3 zetten. 't was alleen stemwaardig omdat het een 'politiek' punt maakte over vrouwenrechten in rusland. En politiek moet ophoeren van het esf
Jam was prima inderdaad, dat welquote:Op zondag 23 mei 2021 02:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rusland was een ziek nummer. Hele dikke beat eronder, uitstekend.
flikker nu eens op met dat gifje ....quote:Op zondag 23 mei 2021 02:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jam was prima inderdaad, dat wel
[ afbeelding ]
Niks klaar, Oekrainegoden tekort gedaanquote:Op zondag 23 mei 2021 02:49 schreef chufi het volgende:
Juryvotes zijn vaak wat politiek correcter dan het publiek .. Maar of ze echt naar de uitvoering kijken en op kwaliteit weten te waarderen vraag ik me soms af .. Maar smaken verschillen over de hele wereld, dus ook over Europa.. Klaar
Rusland is inderdaad de uitzondering in dit geval, maar daar tegenover heb je ook Griekenland dat hoog scoort bij het publiek.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:46 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Cox was vroeger beter, toen gebruikte ie nog (4!) platenspelers, tegenwoordig is die ook een beetje een knoppendraaiert geworden.quote:
Is wat geen vent ooit zeiquote:Op zondag 23 mei 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik zie die poes al de hele week .. ben er wel klaar mee ja
Nikkie Cox godinquote:Op zondag 23 mei 2021 02:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Cox was vroeger beter, toen gebruikt ie nog (4!) platenspelers, tegenwoordig is die ook een beetje een knoppendraaiert geworden.
Ej, moeder tijd pakt ons allemaalquote:Op zondag 23 mei 2021 02:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Cox was vroeger beter, toen gebruikt ie nog (4!) platenspelers, tegenwoordig is die ook een beetje een knoppendraaiert geworden.
Haters gonna hatequote:Op zondag 23 mei 2021 02:52 schreef chufi het volgende:
Ik zie die poes al de hele week .. ben er wel klaar mee ja
Die waren echt de minsten. Moldavie en Albanie en nog een waren sowieso beterquote:Op zondag 23 mei 2021 02:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die rooie van Servie was wel lekker godskolere en geen opgespoten lippen
Azerbaijan genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die waren echt de minsten. Moldavie en Albanie en nog een waren sowieso beter
quote:Op zondag 23 mei 2021 03:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met die paardenstaart ja. Dat was een leuk ding hoor.
Geen Team Jeangu?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:10 schreef 3rr0r het volgende:
Even Oekrainegoden opzetten na Oliver Heldensgod
Outfit blakka, iets te weinig money in m'n zakkenquote:
Had meer ingezeten maar hij kon de Latin Flavor niet overbrengenquote:Op zondag 23 mei 2021 03:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Outfit blakka, iets te weinig money in m'n zakken
Maar dat maakt niet uit, dat maakt vandaag niet uit
Voorkeur voor iemand allen?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ik stel voor om volgende keer een Antilliaan te laten representen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |