Voorkeur voor iemand allen?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ik stel voor om volgende keer een Antilliaan te laten representen
Spread the lovequote:Op zondag 23 mei 2021 03:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probeer jij hier deugpunten te scoren allen?
quote:Op zondag 23 mei 2021 03:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent heerlijk aan het deugen. Broekje is nat.
Morgen willen wij een post zien voor 2022 en wie er gaat voor Nederlandquote:Op zondag 23 mei 2021 03:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuis. Al had ik ook best in Ahoy willen blijven wonen daar met iedereen.
HALLO ZWART GAT AFTER EUROVISION!
Oh en een topshow was het zeker. Drie stuks zelfs. Damn.
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegodenquote:Op zondag 23 mei 2021 03:26 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuis. Al had ik ook best in Ahoy willen blijven wonen daar met iedereen.
HALLO ZWART GAT AFTER EUROVISION!
Oh en een topshow was het zeker. Drie stuks zelfs. Damn.
Nee joh. 4 x 0 punten genot.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegoden
Alle buitenlandse pers vond dat Davina moet gaan. Met dat nummer van de interval-act. MAAR JA DAT MAGNIE!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen willen wij een post zien voor 2022 en wie er gaat voor Nederland![]()
En terecht!quote:Op zondag 23 mei 2021 03:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wij zijn nog heel lang aan het nagenieten van Oekrainegoden
Dat nummer vond ik best matig. Beat Me of Skyward was een betere keus.quote:Op zondag 23 mei 2021 03:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle buitenlandse pers vond dat Davina moet gaan. Met dat nummer van de interval-act. MAAR JA DAT MAGNIE!
Haters gonna hatequote:Op zondag 23 mei 2021 03:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik best matig. Beat Me of Skyward was een betere keus.
Voor NL?quote:Op zondag 23 mei 2021 03:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat Skyward een nummer was dat eigenlijk bedoelt was als ESC inzending.
Ik wil haar pakquote:
Tsja, waar "móet" je voor gaan? De melodie, de tekst, de kleding, het dansje, de inzet, het enthousiasme?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:13 schreef alpeko het volgende:
Jammer dat het publiek niet voor inhoud is gegaan maar voor de act...
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavië (inclusief IJsland) kan het ook.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:20 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat nou eens de bezem door de oNaFHaNKelIJKe jUrY van Griekenland en Cyprus?
Maar bij Griekenland / Cyprus is het standaard, daar moeten ze nu echt eens mee kappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavië (inclusief IJsland) kan het ook.
IJsland stemde juist heel gemiddeld. Gaven op dat moment exact de bovenste 10 landen punten minus zich zelf.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog wel meer landen die elkaar op zijn minst altijd wel een paar 'loyaliteitspuntjes' geven. Scandinavië (inclusief IJsland) kan het ook.
Altijd hilarisch toen Turkije nog mee deed.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:26 schreef zorro28 het volgende:
Elkaar wat punten geven is één ding, maar standaard twaalf punten als jury kan echt niet.
Ik heb niet alles rondom het ESF gevolgd, maar mochten die niet meer meedoen of wilden ze zelf niet?quote:Op zondag 23 mei 2021 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd hilarisch toen Turkije nog mee deed.
Wilden zelf geloof ik.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb niet alles rondom het ESF gevolgd, maar mochten die niet meer meedoen of wilden ze zelf niet?
Europa kotst de arrogante Engelsen uitquote:Op zondag 23 mei 2021 08:26 schreef alpeko het volgende:
Engeland beschamend trouwens. Sowieso bijzonder. Top 2 was direct geplaatst en de laatste 4 ook.
Ik hoefde niet te kotsen, maar moest stiekem wel een beetje gniffelen. Het léék toch een beetje wraak voor het hele Brexit-gedoe. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Engeland (UK) wel bij de 'big 5' blijft.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:38 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Europa kotst de arrogante Engelsen uit
Heeft het über-correcte 'Ein bischen Frieden' een jaar of 30 geleden niet gewonnen? Daarna was het ook wel afgelopen. Duitsland wíl gewoon niet winnen! Die lijken dit iig totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:46 schreef roos94 het volgende:
Spanje Engeland Duitsland.
Staan die niet altijd onderaan bijna elk jaar weer.
In 2010 wonnen ze nog.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heeft het über-correcte 'Ein bischen Frieden' een jaar of 30 geleden niet gewonnen? Daarna was het ook wel afgelopen. Duitsland wíl gewoon niet winnen! Die lijken dit iig totaal niet serieus te nemen.
Ongeveer een vijfvoud van wat de andere landen inleggen, was altijd de standaard.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
UK weer onderaanIk vond het dit jaar ook vrij belabberd. Het liedje niet, maar die zanger.... Straalde niks uit. Daarbij de kleding wat hij aan had wtf joh.... Het leek net een pyama ofzo. Je zag gewoon dat er heel weinig tijd en moeite in het optreden gestoken was.
Liedje vind ik nog steeds wel erg leuk![]()
Ik vraag me af hoeveel geld the big five elk jaar geven om direct mee te mogen doen? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |