Hele rare beweging om een glas op te rapen of whatever.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een glas had laten vallen en er liggen ook scherven.
Waarom was iedereen mad lol?quote:
Aha..... ......... .... ... ..quote:Op zondag 23 mei 2021 01:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja of even de veters van zijn outfit strikkenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Topweek gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat het niet weer 44 jaar gaat duren voor we weer mogen organiseren.
Snuiven doet een professional vanaf de bovenkant van zn hand. Niet op een tafel. Zeker een verslaafde wil altijd ''even snel'' zn neus poederen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De tafel zit een stuk lager, zie de champgne schaal
Je bent niet bekend met snuiven via een bankbiljet?quote:Op zondag 23 mei 2021 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De tafel zit een stuk lager, zie de champgne schaal
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 secondenquote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met snuiven via een bankbiljet?
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 secondenOp het handje tussen duim en wijsvinger zeg maar en hatseflats.
Ja, maar dat is niet chiquequote:Op zondag 23 mei 2021 01:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een vriend van mij snuift wekelijks. Dat gaat binnen 2 secondenOp het handje tussen duim en wijsvinger zeg maar en hatseflats.
Nou ja, geen boodschap is ook geen garantie voor succes. Zie: UKquote:Op zondag 23 mei 2021 01:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeten alleen geen aticvistisch lied of iets met een boodschap insturen, dan gaat het mis.
Davina Michelle had hoger geëindigd,
Mooie is - ik gebruik zelf niet - dat je de tijd van je leven hebt als zn neus vol zit. Compleet gekkenhuisquote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooie is - ik gebruik zelf niet - dat je de tijd van je leven hebt als zn neus vol zit. Compleet gekkenhuis
UK slechte staging, gemiddeld liedje (vond het wel een leuk nummer) en zijn zang was MOKERSLECHT. Echt vals.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, geen boodschap is ook geen garantie voor succes. Zie: UK
Deuntje was catchy maar daar red je het niet meequote:Op zondag 23 mei 2021 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
UK slechte staging, gemiddeld liedje (vond het wel een leuk nummer) en zijn zang was MOKERSLECHT. Echt vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |