Uh nee, 3-0 was genoeg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef chufi het volgende: Barcelona moet sws nog 4 goals maken , net als voor de 1-0
Bedankt Youri.quote:
Absoluut, Coco. Laat die club maar tuimelen en tuimelen.quote:
Ruben Schaken dacht dat het met 0-3 verlenging zou zijn.quote:
diefa oei oeiquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik denk dat ze hem in gaan werken en dat hij het op termijn overneemt van Netto.
@:frass @:stijn @:diefa
Is ook wel primaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik denk dat ze hem in gaan werken en dat hij het op termijn overneemt van Netto.
Ik geniet daar stiekem ook wel van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut, Coco. Laat die club maar tuimelen en tuimelen.
weer mod wordenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
diefa oei oei
@:Tagliano; wat ga je hiermee doen?
Youri Mulder was zondag bij Rondo ook overtuigd dat Barcelona met 0-3 hier door zou zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruben Schaken dacht dat het met 0-3 verlenging zou zijn.
Ja voor zover je zo'n man kan beoordelen heeft hij het meer dan prima gedaan bij Heerenveen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook wel prima
Zou niemand kunnen bedenken die het direct van hem overneemt
De nieuwe kop is uit, maxi. De nieuwe kop is uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Noujaquote:
hahaahhahaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De nieuwe kop is uit, maxi. De nieuwe kop is uit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-naar-zege~ad068577/![]()
Als je met die Cees Roozemond werkt en toch nog relatieve rust houdt doe je sowieso wel iets goedquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor zover je zo'n man kan beoordelen heeft hij het meer dan prima gedaan bij Heerenveen.
Alles is tijdelijk in het levenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Dat is wel het principe van tijdelijk iets doen
Dat is een drinker. Ik zou bijna stellen dat Heerenveen een groot probleem heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je met die Cees Roozemond werkt en toch nog relatieve rust houdt doe je sowieso wel iets goed
Dat kan toch niet, krijgen die geen constante kritiek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De nieuwe kop is uit, maxi. De nieuwe kop is uit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-naar-zege~ad068577/![]()
Ik was er vooraf ook van overtuigd dat het vanavond in Nou Camp zou zijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zonder publiek houd ik niet bij wie thuis speelt ja
Je overschat het voetvolk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, krijgen die geen constante kritiek?
Drie keer al exact dezelfde situatie daar idd.quote:
Zit in de achternaam denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Dat viel bij Nigel wel mee tochquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit in de achternaam denk ik.
Jo de Jong?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit in de achternaam denk ik.
Mikky heeft de broek aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Daar krijg je in Barcelona als eerste les in ..quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso wel in het spaanse voetbal, maar Barcelona is daar wel het ergste in.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar krijg je in Barcelona als eerste les in ..
Is dit live?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
frenkie heeft de tent aan
[ afbeelding ]
"You look like the retarded brother of Siemen Mulder"quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit ga ik ook doenquote:
ha, gayyyyyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Rusten.quote:
Alleen hebben ze geen spits.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd verdient Barcelona wel de voorsprong.
Een beetje gay is okequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Rooibos mango, twee keer gay is weer hetro.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Slapen ben moe......quote:
Beetje gay is okee!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Had hij in het heenduel ook niet. Dit niveau is nog een bruggetje te ver met alle druk van dien.quote:
opmgekochtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Zorro het volgende:
Barcelona heeft de scheids ook al opmgekocht.
Ja knap zeg, dat iemand je schopt.quote:
Dat krijg je ervan, die Spanjaarden kennen geen Nederlands.quote:
Zeer slecht ingeschotenquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noem de laatste topwedstrijd waarin die het op sleeptouw nam
De winnaar wordt op het EK beslist. Als Portugal wint feliciteren wij Bruno.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
En als Nederland wint, Depay.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De winnaar wordt op het EK beslist. Als Portugal wint feliciteren wij Bruno.
Dat vind ik te vroeg om te voorspellen met de CL nog lang niet in Omsk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Martins Indi heeft gekozen voor NL hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was juist precies andersomquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
De verslaggever bij SBS:
Wereldgoal Messi 1-1: ja, helaas heeft de goal geen waarde
Diezelfde gast:
Ook na het missen van de penalty is deze wedstrijd niet gespeeld!
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.
Dat zeiden ze beneden ook ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Natuurlijk niet, proleet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:coco @:mexicanobakker @:zipportal en ik gaan kijken naar marco borsato bij Linda!![]()
TOPSHOW
Ik dacht dat Theo gewoon rondging met de schaal bitterballen in de rust.quote:
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Alsnog beter dan lafbek Geert.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Veel partijen hadden toch eenzelfde idee?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
Wopke werd zelfs afgeslacht door Klaver, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Op die manier wel jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
Tijd voor Pauwquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Je kunt Wopke wel uit Minerva halen, maar Minerva niet uit Wopke.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wopke werd zelfs afgeslacht door Klaver, dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Volt of D66quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
Ik doelde niet per se inhoudelijk maar puur qua presentatie en timing.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel partijen hadden toch eenzelfde idee?
Uit Mckinsey bedoel je.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt Wopke wel uit Minerva halen, maar Minerva niet uit Wopke.
De feestpartij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
Zo'n lewandowski laat het inderdaad flink lopen na zijn uitschieter vorig seizoenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
Gratis bier graagquote:
@ikweethetooknietquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Gaat ze zeker niet ver genoeg, het huidigequote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
Goring is gezellig dikquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zitquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
gebakken lucht?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)aan-16-en-17-jarigen
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigen
De aftocht van Koeman.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Wat kijken we?
asoquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Wat kijken we?
Benieuwd naar de AD-kop straks!quote:
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebrachtquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
Meest overschatte duel ooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Lekker melkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
Griep bestaat ineens niet meer!quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht
(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Een fucking journaal en Gordon past wel lijkt me.quote:
Nee, dat is Danilo Pereira.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met Pereiro?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
@Caland doet het tenminste zonder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een werkgeversverklaring.
1quote:
oh ja, die misbruik je verder niet gaan we vanuitquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een werkgeversverklaring.
Al zou ik hem hier niet voor gebruiken. Weet niet wat de straf is op misbruik van die verklaring.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland doet het tenminste zonder.
Hebben ze speciaal gedaan omdat Gijpie kijktquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sinds wanneer is die Danilo zo groot?
De uitzending van 10 maart: In gesprek met Wopke Hoekstraquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
Wopke wordt afgeslacht bij nieuwsuur
@:ikweethetookniet
Die hebben helemaal geen broekzak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Barcelona hebben ze allemaal ogen in hun broekzak.
Praat gewoon Nederlands joh.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Barca heeft meer schulden dan Uganda.
Gelukkig wel. Binnen moet je dat gedoe niet hebben.quote:
Grotendeels dankzij Navas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG mag echt niet klagen dat de spanning niet al lang terug is.
Alles is toch al goed?quote:
Daarom staat ie ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef Perrin het volgende:
Bij Koeman hangen zijn onderkinnen zo over die strakke koltrui, dat kan toch nooit lekker zitten.
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.quote:
Dat klinkt als FC Balophetdak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.
FC Martijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klinkt als FC Balophetdak.
Dus dat kan nooit moeilijk zijn.
Breitweithequote:
Die schupt idd ook maar wat tegen de bal. In het begin bij Athletico was ie zo goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |