Zit in de achternaam denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Dat viel bij Nigel wel mee tochquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit in de achternaam denk ik.
Jo de Jong?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit in de achternaam denk ik.
Mikky heeft de broek aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Daar krijg je in Barcelona als eerste les in ..quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Sowieso wel in het spaanse voetbal, maar Barcelona is daar wel het ergste in.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar krijg je in Barcelona als eerste les in ..
Is dit live?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
frenkie heeft de tent aan
[ afbeelding ]
"You look like the retarded brother of Siemen Mulder"quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Dit ga ik ook doenquote:
ha, gayyyyyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Rusten.quote:
Alleen hebben ze geen spits.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd verdient Barcelona wel de voorsprong.
Een beetje gay is okequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Rooibos mango, twee keer gay is weer hetro.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Slapen ben moe......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |