abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:40:54 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198435663
Wat gaan jullie doen in de rust?
What can change the nature of a man?
pi_198435666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

frenkie heeft de tent aan

[ afbeelding ]
Is dit live?
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:41:09 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198435671
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
Wat gaan jullie doen in de rust?
Chips pakken.
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:41:14 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198435675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
Wat gaan jullie doen in de rust?
Kopje thee maken
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:41:18 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198435677
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
"You look like the retarded brother of Siemen Mulder"
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_198435685
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
Wat gaan jullie doen in de rust?
Geen idee.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:41:41 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198435686
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
@:PowerLoungen
Follow the damn KKK CJ !
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:41:41 #88
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198435687
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Kopje thee maken
Dit ga ik ook doen

Rooibos mango peach

Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:42:01 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198435699
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Chips pakken.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Kopje thee maken
Welke smaak?
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:42:04 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198435702
Eerlijk gezegd verdient Barcelona wel de voorsprong.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198435705
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit ga ik ook doen

Rooibos mango peach

Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
ha, gayyyyy
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 21:42:10 #92
842 Zorro
Z
pi_198435707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
Wat gaan jullie doen in de rust?
Rusten.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198435708
Zo dan, lekkere knal Messi :o
pi_198435715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd verdient Barcelona wel de voorsprong.
Alleen hebben ze geen spits.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:42:24 #95
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198435716
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit ga ik ook doen

Rooibos mango peach

Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Een beetje gay is oke
What can change the nature of a man?
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:42:38 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198435723
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Coco het volgende:

[..]

[..]

Welke smaak?
Hamkaas
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:43:15 #97
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198435737
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit ga ik ook doen

Rooibos mango peach

Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Rooibos mango, twee keer gay is weer hetro.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:43:22 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198435742
Die imitatie Julian Jenner heeft zo'n beetje alles fout gedaan
RED ONS HENNIEGOD
  Trouwste user 2022 woensdag 10 maart 2021 @ 21:44:09 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_198435767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:40 schreef Coco het volgende:
Wat gaan jullie doen in de rust?
Slapen ben moe......

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:44:16 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198435773
Pedri heeft niet zijn beste dag.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_198435778
Bijna rust en dan komt Poch met het wondermiddel.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198435779
cultural appropriation allen

  woensdag 10 maart 2021 @ 21:44:50 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198435792
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit ga ik ook doen

Rooibos mango peach

Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Beetje gay is okee!
pi_198435794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:44 schreef -XOR- het volgende:
Pedri heeft niet zijn beste dag.
Had hij in het heenduel ook niet. Dit niveau is nog een bruggetje te ver met alle druk van dien.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:26 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198435805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Coco het volgende:

[..]

[..]

Welke smaak?
Cheerful Mandarin & Orange Green Tea van Lipton
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:34 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198435809
Griezmann kan niets man
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:39 #107
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198435815
PIENANTIE
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_198435819
PENALTYY
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:49 #109
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198435825
La Remontada is aan
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:51 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198435826
Pingel, jawel!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:45:52 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198435829
Het kan noggg
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_198435835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Griezmann kan niets man
:?
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:08 #113
842 Zorro
Z
pi_198435841
Barcelona heeft de scheids ook al omgekocht.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:12 #114
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198435845
Dit vind ik toch wel leuk

Niet omdat Barcelona door moet van mij maar een spannend potje wil ik wel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Trouwste user 2022 woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:14 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_198435846
Pingel _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:15 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198435847
d''r buten?
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:17 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198435849
Alweer een choke

Pochettino dus ook weg binnenkort
RED ONS HENNIEGOD
pi_198435859
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Zorro het volgende:
Barcelona heeft de scheids ook al opmgekocht.
opmgekocht
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:30 #119
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198435861
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
d''r buten?
Nee toch?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:33 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198435863
Er zullen maar mensen Liverpool kijken.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')