Is dit live?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
frenkie heeft de tent aan
[ afbeelding ]
"You look like the retarded brother of Siemen Mulder"quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Dit ga ik ook doenquote:
ha, gayyyyyquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Rusten.quote:
Alleen hebben ze geen spits.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk gezegd verdient Barcelona wel de voorsprong.
Een beetje gay is okequote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Rooibos mango, twee keer gay is weer hetro.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Slapen ben moe......quote:
Beetje gay is okee!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Had hij in het heenduel ook niet. Dit niveau is nog een bruggetje te ver met alle druk van dien.quote:
opmgekochtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Zorro het volgende:
Barcelona heeft de scheids ook al opmgekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |