@Caland doet het tenminste zonder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een werkgeversverklaring.
1quote:
oh ja, die misbruik je verder niet gaan we vanuitquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een werkgeversverklaring.
Al zou ik hem hier niet voor gebruiken. Weet niet wat de straf is op misbruik van die verklaring.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland doet het tenminste zonder.
Hebben ze speciaal gedaan omdat Gijpie kijktquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sinds wanneer is die Danilo zo groot?
De uitzending van 10 maart: In gesprek met Wopke Hoekstraquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
Wopke wordt afgeslacht bij nieuwsuur
@:ikweethetookniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |