@Caland doet het tenminste zonder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een werkgeversverklaring.
1quote:
oh ja, die misbruik je verder niet gaan we vanuitquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een werkgeversverklaring.
Al zou ik hem hier niet voor gebruiken. Weet niet wat de straf is op misbruik van die verklaring.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Caland doet het tenminste zonder.
Hebben ze speciaal gedaan omdat Gijpie kijktquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sinds wanneer is die Danilo zo groot?
De uitzending van 10 maart: In gesprek met Wopke Hoekstraquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
Wopke wordt afgeslacht bij nieuwsuur
@:ikweethetookniet
Die hebben helemaal geen broekzak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Barcelona hebben ze allemaal ogen in hun broekzak.
Praat gewoon Nederlands joh.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Barca heeft meer schulden dan Uganda.
Gelukkig wel. Binnen moet je dat gedoe niet hebben.quote:
Grotendeels dankzij Navas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG mag echt niet klagen dat de spanning niet al lang terug is.
Alles is toch al goed?quote:
Daarom staat ie ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef Perrin het volgende:
Bij Koeman hangen zijn onderkinnen zo over die strakke koltrui, dat kan toch nooit lekker zitten.
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.quote:
Dat klinkt als FC Balophetdak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.
FC Martijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klinkt als FC Balophetdak.
Dus dat kan nooit moeilijk zijn.
Breitweithequote:
Die schupt idd ook maar wat tegen de bal. In het begin bij Athletico was ie zo goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |