Die hebben helemaal geen broekzak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Barcelona hebben ze allemaal ogen in hun broekzak.
Praat gewoon Nederlands joh.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Barca heeft meer schulden dan Uganda.
Gelukkig wel. Binnen moet je dat gedoe niet hebben.quote:
Grotendeels dankzij Navas.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG mag echt niet klagen dat de spanning niet al lang terug is.
Alles is toch al goed?quote:
Daarom staat ie ook.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef Perrin het volgende:
Bij Koeman hangen zijn onderkinnen zo over die strakke koltrui, dat kan toch nooit lekker zitten.
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.quote:
Dat klinkt als FC Balophetdak.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.
FC Martijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klinkt als FC Balophetdak.
Dus dat kan nooit moeilijk zijn.
Breitweithequote:
Die schupt idd ook maar wat tegen de bal. In het begin bij Athletico was ie zo goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |