abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:08:29 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198436455
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
De feestpartij.
Gratis 10k genot
pi_198436464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
Zo'n lewandowski laat het inderdaad flink lopen na zijn uitschieter vorig seizoen
pi_198436466
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Volt of D66
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
pi_198436472
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

De feestpartij.
Gratis 10k genot
Gratis bier graag
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:09:46 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
@ikweethetookniet
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:09:47 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
Gaat ze zeker niet ver genoeg, het huidige |:)
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:19 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198436519
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Goring is gezellig dik
RED ONS HENNIEGOD
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:30 #209
842 Zorro
Z
pi_198436523
Je moet wel een flinke optater gehad hebben wil je op Volt stemmen. Vandaar de naam natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198436528
quote:
9s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Goring is gezellig dik
Nasi Goring?
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:52 #211
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436532
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:12:16 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436539
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436546
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Moeten zij weten
pi_198436551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nasi Goring?
Babi Göring.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:12:41 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198436552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nasi Goring?
Bami Bormann >
RED ONS HENNIEGOD
pi_198436572
tijd voor een doelpunt
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:13:31 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436582
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit ;(
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:14:18 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436597
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:14:21 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigen
What can change the nature of a man?
pi_198436600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit ;(
gebakken lucht?
pi_198436603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit ;(
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
pi_198436611
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:14:59 #223
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436614
twitter

Het bevestigingetje

Is dat ook weer afgehandeld
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_198436623
quote:
:') omdat ze weten dat een groot deel van die naive tieners op hen zullen stemmen
pi_198436625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:15:17 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436626
quote:
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:15:19 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
De aftocht van Koeman.
What can change the nature of a man?
pi_198436634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
aso
pi_198436641
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]

De aftocht van Koeman.
Benieuwd naar de AD-kop straks!
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:05 #230
842 Zorro
Z
pi_198436644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:30 #231
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht

(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_198436660
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:

[..]

Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Meest overschatte duel ooit.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:43 #233
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436667
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
Lekker melken
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:59 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436674
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht

(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Griep bestaat ineens niet meer!
What can change the nature of a man?
pi_198436675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker melken
@Coco heeft hier een gifje van.
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:17:17 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436681
Gordon in het fucking NOS journaal
graag op anoniem
pi_198436682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]

Griep bestaat ineens niet meer!
5G wel
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:17:26 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198436687
Dit Barcelona mist een type Suarez
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:17:57 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker melken
What can change the nature of a man?
pi_198436700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]

De aftocht van Koeman.
Oke, dan kijk ik die ook mee. Liverpool geloof ik wel.
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:31 #241
842 Zorro
Z
pi_198436707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Gordon in het fucking NOS journaal
Een fucking journaal en Gordon past wel lijkt me.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198436708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

aso
:?
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:35 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436709
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef Coco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben er stil van
pi_198436710
Is dit die Danilo van Twente?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:42 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436712
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:19:04 #246
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436719
Dit is de danilo van psv toch
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:19:15 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436723
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
Is dit die Danilo van Twente?
Nee, dat is Danilo Pereira.

Dit is Danilo Pereira.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436726
Ansu Fati had mooie dingen kunnen laten zien denk ik, zonde zo'n zware blessure bij zo'n jong talent.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:19:26 #249
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
Hoe gaat het eigenlijk met Pereiro?
What can change the nature of a man?
pi_198436728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:?
zo komt de R nooit meer onder de 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')