De feestpartij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
Zo'n lewandowski laat het inderdaad flink lopen na zijn uitschieter vorig seizoenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
Gratis bier graagquote:
@ikweethetooknietquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Gaat ze zeker niet ver genoeg, het huidigequote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
Goring is gezellig dikquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zitquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
gebakken lucht?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)aan-16-en-17-jarigen
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigen
De aftocht van Koeman.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
asoquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
Benieuwd naar de AD-kop straks!quote:
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebrachtquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
Meest overschatte duel ooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Lekker melkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
Griep bestaat ineens niet meer!quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht
(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Een fucking journaal en Gordon past wel lijkt me.quote:
Nee, dat is Danilo Pereira.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met Pereiro?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |