abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:08:29 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198436455
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
De feestpartij.
Gratis 10k genot
pi_198436464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
Zo'n lewandowski laat het inderdaad flink lopen na zijn uitschieter vorig seizoen
pi_198436466
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Volt of D66
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
pi_198436472
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

De feestpartij.
Gratis 10k genot
Gratis bier graag
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:09:46 #205
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436485
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
@ikweethetookniet
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:09:47 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436509
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
Gaat ze zeker niet ver genoeg, het huidige |:)
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:19 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198436519
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Goring is gezellig dik
RED ONS HENNIEGOD
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:30 #209
842 Zorro
Z
pi_198436523
Je moet wel een flinke optater gehad hebben wil je op Volt stemmen. Vandaar de naam natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198436528
quote:
9s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Goring is gezellig dik
Nasi Goring?
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:11:52 #211
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436532
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:12:16 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436539
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436546
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Moeten zij weten
pi_198436551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nasi Goring?
Babi Göring.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:12:41 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198436552
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Nasi Goring?
Bami Bormann >
RED ONS HENNIEGOD
pi_198436572
tijd voor een doelpunt
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:13:31 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436582
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit ;(
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:14:18 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436597
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:14:21 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigen
What can change the nature of a man?
pi_198436600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit ;(
gebakken lucht?
pi_198436603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit ;(
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
pi_198436611
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:14:59 #223
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436614
twitter

Het bevestigingetje

Is dat ook weer afgehandeld
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_198436623
quote:
:') omdat ze weten dat een groot deel van die naive tieners op hen zullen stemmen
pi_198436625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:15:17 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436626
quote:
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:15:19 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436629
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
De aftocht van Koeman.
What can change the nature of a man?
pi_198436634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys

Ik schakel nu in. Net pas thuis.

Wat kijken we? :)
aso
pi_198436641
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]

De aftocht van Koeman.
Benieuwd naar de AD-kop straks!
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:05 #230
842 Zorro
Z
pi_198436644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:30 #231
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht

(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_198436660
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:

[..]

Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Meest overschatte duel ooit.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:43 #233
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436667
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
Lekker melken
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:16:59 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436674
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht

(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Griep bestaat ineens niet meer!
What can change the nature of a man?
pi_198436675
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker melken
@Coco heeft hier een gifje van.
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:17:17 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436681
Gordon in het fucking NOS journaal
graag op anoniem
pi_198436682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]

Griep bestaat ineens niet meer!
5G wel
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:17:26 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198436687
Dit Barcelona mist een type Suarez
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:17:57 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker melken
What can change the nature of a man?
pi_198436700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]

De aftocht van Koeman.
Oke, dan kijk ik die ook mee. Liverpool geloof ik wel.
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:31 #241
842 Zorro
Z
pi_198436707
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Gordon in het fucking NOS journaal
Een fucking journaal en Gordon past wel lijkt me.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198436708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

aso
:?
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:35 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436709
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:17 schreef Coco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben er stil van
pi_198436710
Is dit die Danilo van Twente?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:18:42 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436712
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:19:04 #246
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436719
Dit is de danilo van psv toch
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:19:15 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436723
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
Is dit die Danilo van Twente?
Nee, dat is Danilo Pereira.

Dit is Danilo Pereira.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436726
Ansu Fati had mooie dingen kunnen laten zien denk ik, zonde zo'n zware blessure bij zo'n jong talent.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 22:19:26 #249
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198436727
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
Hoe gaat het eigenlijk met Pereiro?
What can change the nature of a man?
pi_198436728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:?
zo komt de R nooit meer onder de 1
pi_198436742
En toch krijgen we weer iedere dag een zee Barça-nieuwsartikelen over ons uitgekieperd.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198436746
prutsers
pi_198436748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

zo komt de R nooit meer onder de 1
Ik heb een werkgeversverklaring. :)
pi_198436751
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb een werkgeversverklaring. :)
@Caland doet het tenminste zonder.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:20:57 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436754
Goede scrimmage weer. Hens van Messi dus was sowieso niks geworden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:21:25 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436766
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

zo komt de R nooit meer onder de 1
1
R

Toch wel! :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:21:49 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436776
Dumbele.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436778
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik heb een werkgeversverklaring. :)
oh ja, die misbruik je verder niet gaan we vanuit
pi_198436779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

@:Caland doet het tenminste zonder.
Al zou ik hem hier niet voor gebruiken. Weet niet wat de straf is op misbruik van die verklaring.

Gewoon schuiven met die knaken als ze je vatten.
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:22:04 #260
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_198436782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

1
R

Toch wel! :)
Doe dit maar niet meer.
pi_198436813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

1
R

Toch wel! :)
ik had deze al voorspeld vlak nadat ik het postte, je stelt me niet teleur :)
pi_198436822
Sinds wanneer is die Danilo zo groot?
pi_198436823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumbele.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Coco het volgende:
Dombele xD
pi_198436833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[..]

Dumjoekellele
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:23:50 #265
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sinds wanneer is die Danilo zo groot?
Hebben ze speciaal gedaan omdat Gijpie kijkt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:25:34 #266
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_198436867
Messigod
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_198436892
Nieuwe badge regelen in de Pewter-gym.
pi_198436921
Liverpool scoort :o
pi_198436935
Man wat slecht verdedigd :')
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:28:33 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436940
Balletje valt steeds niet goed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:29:07 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436955
Navas is een ondergewaardeerde doelman.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:29:29 #272
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198436964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
Wopke wordt afgeslacht bij nieuwsuur
@:ikweethetookniet
De uitzending van 10 maart: In gesprek met Wopke Hoekstra
Deze week staan onze uitzendingen volledig in het teken van de lijsttrekkers van de grootste partijen. Vanavond schuift Wopke Hoekstra van het CDA aan. We bespreken het verkiezingsprogramma en maken een analyse van hoe de partij het de afgelopen jaren heeft gedaan. Kritische kiezers stellen in de uitzending hun vragen.

*O* *O*
Goed nieuws ik ga terug kijken
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:30:15 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436988
SNEL NAAR SBS9 ALLEN
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:32:00 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437020
Bij Barcelona hebben ze allemaal ogen in hun broekzak.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198437028
Onder druk presteren is ook een kwaliteit.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:32:39 #276
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_198437032
Barca heeft meer schulden dan Uganda.
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:33:16 #277
842 Zorro
Z
pi_198437043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Barcelona hebben ze allemaal ogen in hun broekzak.
Die hebben helemaal geen broekzak.
Fake news.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:33:24 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Barca heeft meer schulden dan Uganda.
Praat gewoon Nederlands joh.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198437073
Het waait hard buiten.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:34:35 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437079
PSG mag echt niet klagen dat de spanning niet al lang terug is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:35:05 #281
842 Zorro
Z
pi_198437090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het waait hard buiten.
Gelukkig wel. Binnen moet je dat gedoe niet hebben.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198437108
Wel jammer dat een sympathieke en goede coach als Pochettino bij PSG is gaan werreken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:38:03 #283
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_198437153
breedweet _O_
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:38:24 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198437160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG mag echt niet klagen dat de spanning niet al lang terug is.
Grotendeels dankzij Navas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:38:41 #285
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198437167
Martin Braithwaite, nu komt alles goed.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:38:48 #286
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198437171
Komt nou zowel Pjanic als Moriba voor Busquets?

Ik ben iets op het spoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:39:00 #287
842 Zorro
Z
pi_198437177
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:38 schreef -XOR- het volgende:
Martin Braithwaite, nu komt alles goed.
Alles is toch al goed?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:40:38 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198437215
Bij Koeman hangen zijn onderkinnen zo over die strakke koltrui, dat kan toch nooit lekker zitten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:41:49 #289
842 Zorro
Z
pi_198437234
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:40 schreef Perrin het volgende:
Bij Koeman hangen zijn onderkinnen zo over die strakke koltrui, dat kan toch nooit lekker zitten.
Daarom staat ie ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:41:52 #290
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198437236
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:39 schreef Zorro het volgende:

[..]

Alles is toch al goed?
Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:43:01 #291
842 Zorro
Z
pi_198437260
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Alles is pas goed als Ajax morgen van Young Boys wint.
Dat klinkt als FC Balophetdak.
Dus dat kan nooit moeilijk zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198437269
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:43 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat klinkt als FC Balophetdak.
Dus dat kan nooit moeilijk zijn.
FC Martijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:44:35 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437280
Griezmann schiet.

Bal op de maan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:45:03 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198437292
Afmaken moeten ze ipv rondbreien
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_198437299
Het is bijna volbracht.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  FOK!Fotograaf woensdag 10 maart 2021 @ 22:45:53 #296
842 Zorro
Z
pi_198437312
quote:
99s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:45 schreef chufi het volgende:
Afmaken moeten ze ipv rondbreien
Breitweithe
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:45:58 #297
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198437314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Griezmann schiet.

Bal op de maan
Die schupt idd ook maar wat tegen de bal. In het begin bij Athletico was ie zo goed :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:46:46 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437323
Zou wel komisch zijn als PSG luizig ook dit potje zelf nog wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:49:50 #299
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437391
Ach nee, de misser van Malle Babbe.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:50:00 #300
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198437394
Mis
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:50:35 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198437411
Saaie tweede helft. Zijn er volgende week nog spannende returns?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')