De feestpartij.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
Zo'n lewandowski laat het inderdaad flink lopen na zijn uitschieter vorig seizoenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
Gratis bier graagquote:
@ikweethetooknietquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Gaat ze zeker niet ver genoeg, het huidigequote:Op woensdag 10 maart 2021 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volt is voor mijn gevoel kritischer op de huidige EU dan D66.
Goring is gezellig dikquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volt, dan had je die Duitsers 80 jaar geleden ook gewoon kunnen laten zitten
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zitquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat de politieke discussies in DRT van hoger niveau zijn
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Volt wel een aantal zinnige ideeën hebben. Maar doen ook te weinig met thema's die ik zelf belangrijk vind.
gebakken lucht?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meeste VBL'ers weten niet dat er lucht in een bal zit
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)aan-16-en-17-jarigen
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |