abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198436219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Coco het volgende:

[..]

Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:58:06 #177
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436224
Wilfjet is er ook weinig jonger op geworden, goeie genade
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:01:22 #178
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198436288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
Messi eet gewoon chips in de rust.
Piet Velthuizen ook.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:02:12 #179
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436304
ICH BIN UNDIEMEISTER

watte
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:03:25 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436334
Marco Borsatan :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:03:52 #181
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436341
RIP MARCO BORSATO
graag op anoniem
pi_198436352
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198436356
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
ICH BIN UNDIEMEISTER

watte
oké Jos B
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:04:13 #184
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436357
@GGMM @Coco @Mexicanobakker @Zipportal en ik gaan kijken naar marco borsato bij Linda! :)

TOPSHOW
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:04:29 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Dat zeiden ze beneden ook ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:04:30 #186
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_198436366
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
ICH BIN UNDIEMEISTER

watte
Als je marketing had gestudeerd zou je dit snappen
graag op anoniem
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:04:40 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436371
quote:
6s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:coco @:mexicanobakker @:zipportal en ik gaan kijken naar marco borsato bij Linda! :)

TOPSHOW
Natuurlijk niet, proleet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Piet Velthuizen ook.
Ik dacht dat Theo gewoon rondging met de schaal bitterballen in de rust.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:05:33 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198436396
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:06:16 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436403
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Alsnog beter dan lafbek Geert.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436412
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
Veel partijen hadden toch eenzelfde idee?
pi_198436414
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Wopke werd zelfs afgeslacht door Klaver, dan weet je het wel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:06:50 #193
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436417
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
Op die manier wel ja

Als je had gezegd we willen rapport Borstlap implementeren was ik daar wel voorstander van

Tot zover politiek inside
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:07:21 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198436428
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Tijd voor Pauw
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 22:07:27 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198436431
Op wie gaan jullie stemmen allen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198436437
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wopke werd zelfs afgeslacht door Klaver, dan weet je het wel.
Je kunt Wopke wel uit Minerva halen, maar Minerva niet uit Wopke.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198436438
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.


Even een kijkje nemen.
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:07:53 #198
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198436439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
Volt of D66
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 10 maart 2021 @ 22:07:54 #199
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198436441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Veel partijen hadden toch eenzelfde idee?
Ik doelde niet per se inhoudelijk maar puur qua presentatie en timing.

Dachten ze nou echt dat dit kiezers ging opleveren?
pi_198436451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Je kunt Wopke wel uit Minerva halen, maar Minerva niet uit Wopke.
Uit Mckinsey bedoel je.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')