De winnaar wordt op het EK beslist. Als Portugal wint feliciteren wij Bruno.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Marcos Llorente verdient de Ballon d'Or als enige.
En als Nederland wint, Depay.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De winnaar wordt op het EK beslist. Als Portugal wint feliciteren wij Bruno.
Dat vind ik te vroeg om te voorspellen met de CL nog lang niet in Omsk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De winnaar wordt op het EK beslist. Als Portugal wint feliciteren wij Bruno.
Martins Indi heeft gekozen voor NL hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De winnaar wordt op het EK beslist. Als Portugal wint feliciteren wij Bruno.
Het was juist precies andersomquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:50 schreef PicoMMP het volgende:
De verslaggever bij SBS:
Wereldgoal Messi 1-1: ja, helaas heeft de goal geen waarde
Diezelfde gast:
Ook na het missen van de penalty is deze wedstrijd niet gespeeld!
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.
Dat zeiden ze beneden ook ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Natuurlijk niet, proleet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:coco @:mexicanobakker @:zipportal en ik gaan kijken naar marco borsato bij Linda!![]()
TOPSHOW
Ik dacht dat Theo gewoon rondging met de schaal bitterballen in de rust.quote:
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Alsnog beter dan lafbek Geert.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Veel partijen hadden toch eenzelfde idee?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
Wopke werd zelfs afgeslacht door Klaver, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Op die manier wel jaquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat WW plan was ook wel echt ontzettend dom in deze tijden.
Tijd voor Pauwquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Je kunt Wopke wel uit Minerva halen, maar Minerva niet uit Wopke.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wopke werd zelfs afgeslacht door Klaver, dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Wopke wordt afgeslacht bij Nieuwsuur.
Volt of D66quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen allen?
Ik doelde niet per se inhoudelijk maar puur qua presentatie en timing.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel partijen hadden toch eenzelfde idee?
Uit Mckinsey bedoel je.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt Wopke wel uit Minerva halen, maar Minerva niet uit Wopke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |