Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemeente wil stemrecht geven aan 16- en 17-jarigen
De aftocht van Koeman.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
asoquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel nu in. Net pas thuis.
Wat kijken we?
Benieuwd naar de AD-kop straks!quote:
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca opnieuw beter, maar 3x scoren gaan ze niet doen.
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebrachtquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, zo zouden ze ook mensen boven de 80 gewoon hun stemrecht moeten afnemen.
Meest overschatte duel ooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die walgelijke 6-1 had drie goals vanaf de 88e minuut.
Dus ik wacht even af hoe deze scheidsrechter zich gaat gedragen.
Lekker melkenquote:Op woensdag 10 maart 2021 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is onzin aangezien ik puur en alleen op splinter ga stemmen voor de grootste ballen lucht.
Griep bestaat ineens niet meer!quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vandaar ook dat corona de wereld in is gebracht
(dit is een grapje, voordat ik een of andere instantie of een policormod achter me aan krijg)
Een fucking journaal en Gordon past wel lijkt me.quote:
Nee, dat is Danilo Pereira.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met Pereiro?quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Pereira komt, dan gaat de commentator zeker roepen dat die van Roda JC komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |