Beetje gay is okee!quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen
Rooibos mango peach
Je mag me hier uitmaken voor gay maar dat doet me helaas niets
Had hij in het heenduel ook niet. Dit niveau is nog een bruggetje te ver met alle druk van dien.quote:
opmgekochtquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:46 schreef Zorro het volgende:
Barcelona heeft de scheids ook al opmgekocht.
Ja knap zeg, dat iemand je schopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |