Dat is de beste gif ooit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Siggy had zijn eigen gifje natuurlijk. Waar ie zijn eigen verdediger in de weg liep tegen NAC
Van mij mag het gewoon 8-0 voor PSG worden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
Goaltje voor Barcelona en Leip zou leuk zijn.
nou nou nouquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van mij mag het gewoon 8-0 voor PSG worden.
Dat dachten ze een paar jaar terug in Parijs tijdens een voetbalwedstrijd ookquote:
Wat zitten die allemaal te zeuren over fok ads?quote:
Jammer dat dat mislukte.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dachten ze een paar jaar terug in Parijs tijdens een voetbalwedstrijd ook
Die Messi is niks?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Voor remontada's is het over het algemeen wel handig als je een fatsoenlijke spits hebt.
Ze hadden die Deen moeten opstellen (lol)quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Voor remontada's is het over het algemeen wel handig als je een fatsoenlijke spits hebt.
Zullen we ze gaan uitlachen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat zitten die allemaal te zeuren over fok ads?
Ik heb geen problemen!
Ik kreeg toen een banquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik was echt woest toen met La Remontada toen.
Liverpool - Barca en Depor - Milan vond ik wel mooi. En Monaco - Real op zich ook wel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op comebacks in een CL KO wedstrijd.
Geen voorkeur bij Liverpool v Barça, hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool - Barca en Depor - Milan vond ik wel mooi. En Monaco - Real op zich ook wel.
Marco Borsato ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG denk dat het al binnen is ofzo?
Denk dat ze een beetje verrast zijn door het systeem van Barça.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG denk dat het al binnen is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |