abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198434880
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Siggy had zijn eigen gifje natuurlijk. Waar ie zijn eigen verdediger in de weg liep tegen NAC _O-
Dat is de beste gif ooit.
pi_198434892
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
Goaltje voor Barcelona en Leip zou leuk zijn.
Van mij mag het gewoon 8-0 voor PSG worden.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198434894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:19:29 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198434909
PSG speelt echt slecht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198434915
vuurwerk?
Moeten zij weten
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:19:44 #206
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198434919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Van mij mag het gewoon 8-0 voor PSG worden.
nou nou nou
What can change the nature of a man?
pi_198434922
Brokje vuurwerk.
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:19:46 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198434923
Sierd is een echte companyman
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:20:05 #209
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198434932
quote:
7s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
vuurwerk?
Dat dachten ze een paar jaar terug in Parijs tijdens een voetbalwedstrijd ook
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:20:08 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198434933
Barca doet trouwens best weinig met de vele ruimte.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198434935
Voor remontada's is het over het algemeen wel handig als je een fatsoenlijke spits hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:20:26 #212
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198434942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Brokje vuurwerk.
Wat zitten die allemaal te zeuren over fok ads?

Ik heb geen problemen!
What can change the nature of a man?
pi_198434949
quote:
80s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat dachten ze een paar jaar terug in Parijs tijdens een voetbalwedstrijd ook
Jammer dat dat mislukte.
pi_198434951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Voor remontada's is het over het algemeen wel handig als je een fatsoenlijke spits hebt.
Die Messi is niks?
pi_198434954
Lekker bezig Griezmann
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:20:45 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198434956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
Voor remontada's is het over het algemeen wel handig als je een fatsoenlijke spits hebt.
Ze hadden die Deen moeten opstellen (lol)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198434966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Coco het volgende:

[..]

Wat zitten die allemaal te zeuren over fok ads?

Ik heb geen problemen!
Zullen we ze gaan uitlachen?
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:21:13 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198434968
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Die Messi is niks?
Noem de laatste topwedstrijd waarin die het op sleeptouw nam
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:21:14 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198434969
Ik was echt woest met La Remontada toen.
What can change the nature of a man?
pi_198434976
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Die Messi is niks?
LOL!
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:21:37 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198434977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik was echt woest toen met La Remontada toen.
Ik kreeg toen een ban :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198434980
PSG heeft last van Remontadangst
pi_198434990
Barca mist een type Memphis
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:04 #224
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198434991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:21 schreef Coco het volgende:
Ik was echt woest met La Remontada toen.
Ik heb het ook niet zo op comebacks in een CL KO wedstrijd.
pi_198435006
oehhh
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:39 #226
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_198435007
oe
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_198435010
OE
Moeten zij weten
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:47 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_198435012
PSG :')
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:22:54 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198435014
quote:
9s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet zo op comebacks in een CL KO wedstrijd.
Liverpool - Barca en Depor - Milan vond ik wel mooi. En Monaco - Real op zich ook wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:07 #230
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_198435019
PSG ontsnapt
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:16 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198435022
PSG denk dat het al binnen is ofzo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198435026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Liverpool - Barca en Depor - Milan vond ik wel mooi. En Monaco - Real op zich ook wel.
Geen voorkeur bij Liverpool v Barça, hoor.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198435029
man man man
pi_198435031
Jeetjeee
Moeten zij weten
  woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:52 #235
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198435036
Schiet niet op zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:52 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198435037
PSG blijft maar ontsnappen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198435044
Koeman domineert.
  Moderator woensdag 10 maart 2021 @ 21:24:13 #238
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198435049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG denk dat het al binnen is ofzo?
Marco Borsato ook
What can change the nature of a man?
pi_198435050
Ronaldo had die gemaakt
pi_198435052
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG denk dat het al binnen is ofzo?
Denk dat ze een beetje verrast zijn door het systeem van Barça.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')