Dat vinden de Willem Vissers van deze wereld ook allemaal geweldig zonder daarbij te vermelden dat het echt schandalig was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mmmmaaarrrr Bbbbarca enn REMONTADA!!!
emileschelvis.gif vind ik persoonlijk leukerquote:
Barcelona heeft wel eens de scheids mee, ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden de Willem Vissers van deze wereld ook allemaal geweldig zonder daarbij te vermelden dat het echt schandalig was.
Ja maar die was voor D'n Sigt toch? Derk had het alleenrecht op het paardengifje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
emileschelvis.gif vind ik persoonlijk leuker
Wel eens? Nog vaker dan Ajax.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barcelona heeft wel eens de scheids mee, ja.
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
emileschelvis.gif vind ik persoonlijk leuker
Willem Vissers is ook gek op damesvoetbal.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden de Willem Vissers van deze wereld ook allemaal geweldig zonder daarbij te vermelden dat het echt schandalig was.
Siggy had zijn eigen gifje natuurlijk. Waar ie zijn eigen verdediger in de weg liep tegen NACquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar die was voor D'n Sigt toch? Derk had het alleenrecht op het paardengifje.
Ik heb net een damesteam in de stromende regen staan trainen dus daar ga ik niet tegen in.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willem Vissers is ook gek op damesvoetbal.
Eerste helft zette Athletic Club ze voortreffelijk vast, maar op het moment van rust het fenomeen Llorente met 1-1 uit het niets. Tweede helft een vroege goedkope penalty voor Luisito en smikkelbeer Cholo verdedigde het resultaat.quote:
Weer twee punten binnengesleept zeker ouwe viezerikquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een damesteam in de stromende regen staan trainen dus daar ga ik niet tegen in.
Anderhalve meter afstand tegenwoordig hé.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weer twee punten binnengesleept zeker ouwe viezerik
Zitten daar nog leuke dames bij?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een damesteam in de stromende regen staan trainen dus daar ga ik niet tegen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |